Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem3sys
tag
válasz Kornel #14548 üzenetére
Előző kocsimon egy kereszteződésben odavertem a kartert és elfolyt az összes olaj.
1km-re laktam onnan, világító olajnyomás lámpával mentem haza, a ház előtt amikor leállítottam hallottam, ahogy a turbó "csikorog". Összehegesztettem a kartert, raktam bele olajat és a kocsi köszöni szépen azóta is szépen megy.Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
Nem3sys
tag
válasz Kornel #14552 üzenetére
Golf2-ben volt Sharanból származó 1.9 PD motor pár extrával
1.9TDI/PDTDI ugyan az. Vezérlés is egyezik csak a szíj rövidebb mert nincs adagoló a pd-n. Hengerfej más Sőt, még a 2.0PD bele is ugyan az és erre is ugyan az a vezérműszíj kell mint az 1.9PD-re.
De már kinőttem ebből a korszakomból.
[ Szerkesztve ]
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
Tomics
addikt
A mostani swift már facelift-es ugye? Miben különbözik az előzőtől, miről lehet felismerni? Mikortól gyárjták ezeket kb?
PH! addikt since 2004
-
hcs57
őstag
válasz Kornel #14550 üzenetére
Amiről beszélsz, az egy régi csökevény... a Suzuki gyárában már nem a KGST szabványa szerint gyártják a motorokat.
Az olajban kevés fém úszkál, amitől sötétebb lesz, az a korom.Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
zalman90
őstag
2001 es suzuki swift gl
alacsony sebességnél leginkább , nagy ívű kanyarban mikor teljesen alá kell szedni kopogást hallok. féltengely ?
ha igen mennyit mehetek még vele ?
Az ember társas állat. S többnyire minél nagyobb a társaság, annál nagyobb állat.
-
a_tesz
Korrektor
válasz zalman90 #14558 üzenetére
Elég valószínű. Kb. addig mehetsz vele, amíg szét nem esik, de lehet egy kicsit kevesebbet Viccen kívül, nekem egyszer kopácsolt vagy két hónapig, a végén már egyenesben is, na akkor szántam rá magam a cserére.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
AMD Power
titán
Egy ilyen pl nem lenne rossz. Ha májust írnánk lehet ,hogy meg is nézném.
Sőt ahogy meg jönnénk haza ezt is megnézném.
-
Kornel
veterán
találtam már hasonlót 30k-ért is...
mondjuk rohadt sokba kerül amúgy.
de mondjuk lehet maradok a 195/50 r15-nél, abból megvan 60k-ért a szett, és akkor a 30 ezer megspórolt ft-ot elköltöm motorvédő lemezre, mert elég szükségét érzem így leültetve... mindig fosok, hogy összezúzom az aljátna, meg is van: 30k alatt kicsivel ugyanez.
szerinted megéri?
mondjuk fogyasztás biztos csökken...[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
-
AMD Power
titán
Suzuki, amit még soha nem láttál
Látogatás a Suzuki múzeumában -
Doze
aktív tag
Épp a minap gondolkoztam.... Mindenki megszállottan akarja csökkenteni a fogyasztását (ami persze számomra is fontos, de tötyögni nem fogok )
Csak összehasonlítás miatt: jelenleg van az autómon egy E besorolású abroncs, ha veszek egy B besorolásút akkor (A és G közt 7,5% fogyi különbség van.) kb 3% fogyi csökkenés, ha mondjuk 0w40 esetleg 0w20 olajat használok azon is van vagy 2%.... a harmadik Nappali menetfény szerintem azon is lehet vagy 1-2%....
Egyenként nem sok, de összességében 0,5 liter amivel minimum csökkennie kellene.
Az ihlet onnan jött hogy, tele a net ezekkel a mágneses gagyi "fogyasztáscsökkentő" izékkel.... szerintem ha valaki csökkenteni akar a fenti megoldás sokkal járhatóbb.
Egy reprezentatív tesztet szívesen olvasnék, gagyi olaj,gumi vs. jó olaj/gumi
Nem is beszélve arról hogy kötelező szervizkor, gumi vételkor csak pár ezerrel kell többet költeni....
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
végre valaki érti, hogy miről van szó
megvettem a nyári uniroyal szettet tavaly, B nedvestapadás E üzemanyag fogyasztás. 5W30-as olajjal is többet fogyasztott, mint a gyári conti ecocontact3-al 10w40-es olajjal... +2-3 deci volt a különbség. most télen (ha még nem is minusz 20 van, de akkor se plusz 30) jobb gumit vettem (nokian wrd3) C-C besorolással (ami télik között elég jó), az olaj 0w20, így jobb fogyasztásaim vannak, mint nyáron voltak. viszont a 0w20-as olaj szerintem túlzás, vissza fogok állni 5w30-ra, szerintem az az optimális ennek a kocsinak, de az m13a-nak is.
viszont most nyári gumikat kell vennem majd, mivel a felnik már megvannak.
két verzió van: 185/55 r15, ami pont váltóméret, itt vagy a vredestein sporttrac 5, ami E üzemanyagfogyasztás B nedvestapadás, vagy Fulda ecocontrol HP, ami szintén ugyanez, a teszteken is látszik, hogy többet fogyaszt, mint egy dunlop sp blurespone... a vredi 18,7k, a fulda 17k, ami elég baráti ár.
másik megoldás a 195/50 r15, amivel eleve növekedne a fogyasztás, mivel 1,87%-al kisebb a kerékátmérő... viszont itt 15,3k-ért veszek dunlop sp blurespone-t, ami C-A besorolású, és ahogy számolgatom, annyival kevesebbet fogyaszt, ami kiegyenlítené azt, amennyivel többet forogna a motor adott sebességnél... emellett a legjobban tapadó gumi, és azért a 195/50 r15 már eléggé szépen fogná az utat is.
még nem tudtam dönteni, de lassan kellesz majd, márciusban ideje lesz!
igazából a 195/50 r15-el legalább 14k-t spórolnék, ami szerintem akkor se jönne vissza, ha a 195/50 r15-el tényleg több lenne a fogyasztásom.mod: ha valakinek kell majd nyári gumi a swift2-jére, akkor nekem van egy szett uniroyal 175/65 r14 E-B abroncs, többet fogyaszt 2-3 decivel mint az ecocontact-al, viszont jobban is tapad, esőben kiváló
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz AMD Power #14573 üzenetére
már csak az hiányzik hogy a töréstesztek körül legyen valami balhé.... eddig sem volt titok hogy töréstesztre tervezték az autót, de ha kiderült hogy manipulálták is, onnantól kezdve az összes német autómárka oda dugja a csillagjait ahova akarja.
Eddig is feltűnő volt német autó, német gumival, német olajjal.... a németek az sem tudják mi az az eneos, a Toyo meg azt hiszik valami csirke, a honda az csak is sz*r lehet... a német kivagyiság itt is látszik, ha nem megy ésszel akkor meg kell venni kilóra az Adac-ot.
-
Kornel
veterán
nana. álljunk meg.
a tesztekről eddig nem derült ki, hogy manipulálták volna őket.
szavazásról volt szó, meg egy kis sikkasztásról, stb.
egyébként a tavalyi adac teszt majdnem mindenben megegyezik a többi teszttel, annyi, hogy máshogy súlyoztak... mindjárt linkelek, ha megtalálom. -
trassher
addikt
-
AMD Power
titán
válasz trassher #14578 üzenetére
Persze! A valós realisztikus körülményekhez semmi közük. Ezek fix beállított törések. amik a való életben szinte nincsenek is. Ezek a tesztek max csak egy minimális képet/információt adhatnak arról ,hogy az adott autó mennyire "masszív" vagy sem. De inkább csak tájékoztató jellegű a dolog,
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #14579 üzenetére
renault-nál biztos. direkt az euroncap-ra fejlesztenek. németek is ezt csinálják.
viszont a suzuki kizashi jó eredményt ért el az iihs small overlap teszten is.
mindjárt kerek linket is.
ja a legtöbb autó itt megbukott, amikor behozták ezt a tesztet USA-ban.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Kornel #14580 üzenetére
audi a4 bukta...
vw passat futottak még...
toyota camry szintén zenész...
bmw 3 is...szóval tényleg a tesztekre gyártják az autókat, már amelyiket.
(#14581) giigz : ahogy ebben a hozzászólásomban is szemléltetni akartam, nem mindenki.
ezek a kocsik azelőtt készültek, hogy kitalálták a small overlap tesztet az USA-ban, nagy égés volt mindenkinek.[ Szerkesztve ]
-
-
Xmodule
őstag
válasz Xmodule #14052 üzenetére
Hello. Nos a féltengelyem most már abba a stádiumba került hogy kormány forditás és gáz adás közben nagyon nagyon hangosan kerreg. Szóval cserére érett. Viszont itt jött egy kis probléma. Nézegettem neten alkatrészeket, viszont két fajta létezik. Egyik ahol a belsö fogazat 19 másik ami 20. A külsö fogazat meg mindegyiknél 23. Viszont anélkül hogy szétszedném honnan tudhatnám meg hogy nekem most melyik van pontosan? Kocsi: Suzuki Alto 3D MKIII 2000.06 évjárat alvázszám:MA3EFA11S00503290, automata, 40kW 993ccm, motorod G10B. Sajnos ahol én néztem oldalakat ott mind a kettöt kiadta lehetséges vételnek, igy nem tudom melyik kellene. Vagy csak az marad hogy szétszedem megszámolom összerakom és ugy rendelem meg aztan megint szétszedem és összerakom?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
zalman90
őstag
Üdv. Régebbi , 2001 es autónál is ha motorfékezek akkor a fogyasztás szinte 0 ? Vagy ez motorfüggő?
És esetleg valaki nem tudja hogy kell 2001 es swiftből kivenni az üléseket?
[ Szerkesztve ]
Az ember társas állat. S többnyire minél nagyobb a társaság, annál nagyobb állat.
-
-
giigz
veterán
válasz zalman90 #14588 üzenetére
Motorféknél kb. 0,2-0,5 liter a fogyasztás A 0-hoz nincs köze, de nagyon kevés ilyenkor
kornelka: Honnan gondolod, hogy nulla a fogyasztás? A befecskendezés teljesen megáll? Én úgy tudom, hogy bármikor, amikor a motor jár, valamennyi fogyasztás is van, tehát motorféknél is.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
Lajkó
őstag
A 96-os swiftek is tudják ezt a tolóüzemi nullához közeli fogyasztást?
Sehol nem találok rá példát, szóval valaki konkretizálhatná a szitut!
Új hozzászólás Aktív témák
- Alfa Romeo 159 1.9 JTD 8V 118Le 2009 évj.
- Alig használt Tchibo Cafissimo kapszulás kávégép eladó
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Klarstein Ice Volcano 2G jéggép, jégkockakészítő eladó
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen