Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
válasz Tom1939 #46997 üzenetére
Asszonynak az akkor 8-9 éves yarisát is 1.5-ért vettük, az mondjuk egy extrásabb kivitel, de nem volt 4M az új ára. A fapad (ac+elektromos ablakok, tükrök) 2006-ban tudom, h 3.3M volt. Igaz, sokkal jobb minőségű autó, mint az akkori swift, már bocs, h ezt kell írnom ebben a topikban. De brutálisan tartják az árukat a kis japó szívók. Cégesnek a főni nem akart újat, először venni akart 2-3 éves garisat, de mikor látta, h fél millával ha olcsóbb, letett róla.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz SyMbioTe #46999 üzenetére
Vicc az egész. Kisautó azt 7 milla. Ne vicceljünk már. Pont a Hyundai topicban írtam ,hogy a Iszonyat árak vannak.
2010 i30 2 milla egy normális. KIA Ceed 2010 évjárat 2 milla egy normális. Most amiket nézegetek Sx4 2007-08 évjárat 1.5-től indul ami jónak tűnik.
Ez pl. -
pigmeus
tag
válasz AMD Power #46992 üzenetére
Jimny-t már kapni sem lehet túl sokat adtak el belőle és nagyon rontotta a kvótát a suzukinál. Van még pár darab készleten, le kell rá csapni... még keres is vele az ember
(#47002) AMD Power
Nekem fél éveset akartak eladni, majdnem új árában Vitarát, másodjára mentem, hogy végigmérjük, kiderült egyből, hogy kétszer volt törve.... Majdnem vettem egy kifutó vitarát, amit addig 4,7-be adtak nekem már 5 millióba akartak eladni... Vettem újat...én a palimadár Ami jó meg kell venni, mert mire odajutsz, hogy rászánod magad, már más meg is vette... sajna hamarabb kellett volna kapcsolni autóvásárlás terén ... de hát lássuk be, már egy családi ház 60 millió, ahhoz képest 6 millió nem is pénz...[ Szerkesztve ]
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz AMD Power #47002 üzenetére
Az idei emeles elott is 5 felett indult az alapverzioja, vagyis mar akkor is volt 2 millios felara a legtobb kisautohoz kepest. Csak nehogy ugy jarjanak mint a Mitsubishi, ami beszunteti a forgalmazast Europaban es a Amerikaban is, mivel nem veszi senki. 8.2 millioert indul az uj Nissan Leaf.
Ha az EU tovabb tolja a benzines autok arat az elektromosok fele, annyira lecsokken majd az uj auto eladas, hogy tobb gyarto vagy megszunteti az EU-s forgalmazast, vagy osszeolvad masokkal es az autozas lassan a gazdagabbak elojoga lesz, mikozben csokken a gazdasag es no a munkanelkuliseg.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
dethroner
veterán
válasz AMD Power #47002 üzenetére
Eddig olyan árak voltak, hogy bárki vehetett autót. Most jön az a világ, amikor majdnem luxus termék lesz, egyre kevesebbet fognak eladni, márkák fognak megszűnni. És csak drágul majd még tovább, egész addig, amikor már a használtat se fogja tudni megvenni és fenntartani az, akinek nincs elég jövedelme.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
pigmeus
tag
válasz dethroner #47005 üzenetére
Azért szerintem ez elég túlzás, de tény, hogy az új autó árak már 5 milliótól fognak indulni és átrendeződik a piac, mint ahogy a lakás és házárak is megindultak, ott mégse sajnálkozik senki... lazán veszik fel 20 évre a hiteleket az emberek 40-50-60 millióra. Hátha lesz állami bérlakás és lesz állami autóbérlés
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #46950 üzenetére
Igazad van, bocsi, valószínűleg ez a keverés a gyerekkoromra vezethető vissza, mert volt az utcánkban egy 19-es amiről elhagyta a hátsó 1-es a tulaj és a nagyobb gyerekek mindig odavittek hozzá és meg akartak verni, h nem látom hogy 9-es...
Az autó árakhoz:
Remélem ez jön, mert tele a tököm a sok úrhatnám polgárral akinek a családjában még egy trabant sem volt soha, erre most Passat-al meg A6-al ralliznak az utakon... persze karbantartani luxus, meg arra kinek van pénze...Amúgy én a műszakin a karbantartási ütemtervvel indítanék és ami nincsen kicserélve, azt cseréltetném a tulajjal, addig nincsen műszaki... amit tud számlával igazolni h kicserélték vagy benne van a szervízkönyvben azt nem, de a többit igen... Ausztriában ha elkap a rendőr 6 évnél öregebb gumival elvezet egy gumishoz és addig nem enged tovább amíg nem veszel rá egy új garnitúrát pl...
A többit majd később írom le.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
AMD Power
titán
válasz Tigerclaw #47004 üzenetére
EU egy rakás kaki. Úgy ahogy van. Csak még inkább generálják a szar*. Ami amúgy is van bőven. Én is pont tegnap olvastam a Mitsubishit. Renault is már a csőd szélén van.
pigmeus Sajnos akit hülyének lehet nézni azt behúzzák. Pofátlanság amit művel egy pár kereskedőnek mondott bűnőzű. -
2ozzmexy
aktív tag
válasz 2ozzmexy #47007 üzenetére
Szóval a lényeg h most nagyon sok olyan embernek van komoly prémium autója akinek amúgy biciklire sem futná (persze intelligencia meg vezetési kultúra a fasorban sincsen hozzá, az előzékenységet hírből sem ismerik), ezért is van olyan állapotban a használtautó parkunk, amilyenben. Ez okozza azt hogy például gyári fékfolyadékkal futnak 15+ éves autók, vagy gyári lengéscsillapítókkal és rugókkal rójják az utakat a 20 éves szívóbenzines autók, mert nincsen ott a családtagok mögött sem több 10 év tapasztalat ilyen téren, hogy valaki elmondja nekik, hogy noha műszakin nem vizsgatétel, de akkor is ki kell cserélni mert más életével is játszol... vagy amikor vezetni tanultak akkor nem üllt ott mellettük egy tapasztalt autós több generációnyi tapasztalattal hogy "ezt ne csináld még egyszer, mert úgy elfognak vinni mint intercity a hamburgeres bódét..."
2001-ben a Corollát 4,3M-ért vettem (full fapad, újonnan szalonból!), csak hogy érezzétek mennyire könnyű is manapság autóhoz jutni, és akkor a 180ezres nettó fizu kib***ott jónak számított... most sokan a duplájáért sem kelnek fel reggel az ágyból, ehhez képest az 5,1M-s Vitara árán rugózni... innen kicsit szerelmeskedésnek tűnik az apróval...
Ennyit változott a világ, és akkor csodálkoztok hogyha kiakadok amikor azt olvasom h "nyugaton mennyivel jobb", persze, de jobb is lesz mindig, 50 év Szovjetúniót kell kihevernünk gyerekek, az nem megy 5-10 év alatt... sajnos még 5-6 generációnak fel kell nőnie h kinőjünk a balkán-keleti blokkos megszokásokból, és ez nekünk (leendő) szülőknek a felelősségünk, és csak remélni tudom h senki sem fogja számon kérni rajtunk, mert akkor fájhat majd a fejünk...
Elnézést a hosszúság miatt, ismét elkapott a gépszíj.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
DjDanee87
addikt
Üdv, ismerősnek GrandVitarában tönkrement a motor. J20A motorkód azthiszem. Tudjátok mennyiért lehet ilyen bontott motort kapni kb?
-
Ármester
válasz AMD Power #47002 üzenetére
Néha heccből ránézek a Vitara/Scross használt árakba. Közel új árában fel lehetne rakni hahu-ra az 1 éves autót. (ok, ez automata, ami jelenleg nincs újba, de akkoris)
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
őstag
válasz SyMbioTe #47011 üzenetére
Ja nekem meg épp az van (scross automata). Azért elég nagy lesz a kísértés ha kijönnek az új toyota suvok jövőre (yaris cross biztos, corolla cross meglátjuk jön-e ide, a rav4 már túl nagy, de azért foglalkoztat az is...) hogy vegyek egy "igazi" hibridet. Nem akarom bántani a suzukit de az csak más kategória (más árért, kivéve ugye majd az across ha tényleg csak plug in lesz).
47007: Az osztrák közegről el is hiszem hogy leszedeti a gumit, találkoztam már ott is ritka nagy taplóval (mondjuk az éppen határőr volt )... De ha dot szám alapján csinálják akkor azért egy négy évig korrektül tárolt gumit 2 év használat után leszedetni nem túl barátságos (vagy számlát kell magaddal vinni hogy 2 éve vetted?). Nyilván ha állapotot néz akkor nincs ellenvetésem (szar gumi azért közveszélyes).
-
Dvix
senior tag
válasz AMD Power #47002 üzenetére
Most a Yaris/corolla van az élen az eladásokban mert 4és 5 milláért már elérhető, jó és értéktartó autókat kínálnak. Nyilván a kezdeti gyártási metódus átalakítása aksis suzukikra, betett a cégnek, meg most az elrendelt vészhelyzet. DE valóban ha 5,5 milláért ránéznek az emberek a Corollára vs Vitarára, nyilván az előbbit választják sokan.
Ennyiért szerintem meg lehet venni azt az SX4-et. még lealkudsz pár százezret.[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #47011 üzenetére
Lehet most vételáron felül tundád eladni, mert automata... na így lesz egy "Suzka" jó befeketetésnek is.
@Tom1939: Nem, DOT számot néz, de a túltárolt gumiba ne menjünk bele, mert még a végén megbántok valakit... tudom hogy az autón 17-szer gyorsabban öregszik, de akkor a 4 évszakos ami egész évben az autón van az 1/17-es annyi időt kellene kibírjon mint a külön szezonos garnitúrák... vagy nem? jah várj... hagyjuk, ez egy f@szság, nem is értem hogy egy olyan nagynevű gyártó mint a Michelin hogyan mer ilyet nyilatkozni...
A lényeg h hiába tapló, ott nem pofázik vissza senki a rendőrnek és nem áll ellen az intézkedésnek, sőt, ott a kutyának nem tudod a használt gumidat eladni, főleg kicsiszolt DOT-al... az idióta "hegyi paraszt" (nyugat német kifejezés, bocsánat, tőlük tanultam ) még fel is jelent ha meglátja h árulod. Mellesleg én sem venném meg a túltárolt gumit, még itthon sem és ennek több oka is van, de ezt majd külön ha érdekel. Van profilmélységmérője, elemes fékfolyadéktesztere, digitális abroncsnyomás mérője stb., szóval nem érdemes kóstolgatni őket... ha túl sok bibit talál, úgy letartóztat mint a sicc."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz pigmeus #47006 üzenetére
Attol is fugg, hogy meddig eroltetik a CO2 adot es meddig tamogatjak mestersegesen az e-autok vasarlasat. Elobb vagy utobb az EU is rajon, hogy az autoipar mesterseges elsorvasztasa neki sem jo uzlet. Penzt nem fog adni azoknak akik a dragulas miatt lemondanak az uj autorol. Talan ez a szerencsetlen idozites (Euro 6 + CO2 ado + COVID19) ad akkora pofont, hogy modositsanak. A virus elott lathatoan azt volt a koncepcio, hogy a benzines autok extra adoztatasa fedezi majd az e-autokra adott tamogatast, de mar korabban lathato volt, hogy meg kozvetlen es kozvetett tamogatassal is mikroszkopikus az e-autos piac, sot meg is torpant a novekedese. Kinaban is visszavettek ebbol a tamogatasbol, mert egyre tobb selejtes elektromos auto kerult az utcakra a sok noname autos startup miatt.
Raadasul amig van extra tamogatas, a gyartok egy forintot sem engednek az e-autok listaarabol. A plug-in hibridek jelenthetnek az idealis megoldast, amik egy toltessel mennek vagy 40-50km-ert de persze nem 7 millioert. Talan azokat kellene tamogatni, de nem a vasarlasban, hanem utolagos adocsokkentessel, mint regado, sulyado, vizsgaztatas.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Dvix
senior tag
válasz dReFiX #47014 üzenetére
Ez így van igen, az 1,6-os szívó Corolla volt nekik a sláger. De a Yaris(Classic) 4,3 millás indulóára az 1.5-ös 111LE-s motorral még mindig csábító lehet sokakanak.
(#47016) Tigerclaw a Kormánynak ki kéne húzni a saját fenekéből a fejét és normálisan megcsinálni, hogy olcsóbban lehessen hibrid autókat üzembe helyezni és arra pöccinteni támogatást nem 11 millós autókra szerény véleményem szerint.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Nem ia csodálkozok rajta. A Toyota az Toyota. Bár nekem a nagyobb/magasabb felépítés miatt egy Vitara/Scross jobban feküdne mint egy Corolla. De az tény,hogy nálam etalon márka Toyota.
SyMbioTe És ahogy elnézem ez a trend nem fog változni. Jövőre még drágabbak lesznek az új autók.
-
-
őstag
válasz 2ozzmexy #47015 üzenetére
Én sem pofáztam vissza a tapló osztrák határőrnek csak megjegyeztem magamnak, hogy ez tényleg kiskirálynak érzi magát az alközlegény rangjában A túltárolt gumi meg olyan hogy akik eladják azok meg esküdöznek hogy milyen szuperül van tárolva és nem számít... Mondjuk én éppen a 4 évszakos emberke vagyok, és 2-3 évente cserélem (első pillanatban amikor valami nem tetszik, CC+ 2 évesen ment a levesbe, Nexen 1 éves és még nincs panaszom).
-
Ármester
válasz AMD Power #47020 üzenetére
Naigen, azt pl sose értettem, hogy van mondjuk 4M egy új autóra, akkor miért a 10M körüli autókat nézeget az ember, és akkor azt fenn is kéne tartani, nem csak megvenni..
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
aktív tag
Az árnövekedést szerettem volna érzékeltetni, hogy ahhoz képest nem drágultak annyit, mint amennyivel a jövedelmünk lett több arányaiban persze.
Kicsit az az érzésem amit Kádár elvtárs mondott hajdanán: "...nem a zsemle lett kisebb, a pofátok lett nagyobb..."Szóval az inger küszöbb tolódott ki inkább e téren, mert akik akkoriban a 30 éves Lada/Skoda/Moszkvics gépjárműnek nehezen nevezhető roszda kupacokat heftölték otthon minden hétvégén, azok manapság páréves S-Max-al meg Grand Scenic-el feszítenek... aztán sír a szája h drága a zúj autó... a régit meg költséges szervízeltetni... de a bőrüléshez ülésfűtés dukál, a kétzónás digitklíma, 8 hangszóró meg csir-biri-zabszalma alap nomeg a zonnensíbeda' ... de költeni rá már nem futja, küzdenek a leharcolt harmadik tulajos nyárigumin, télire sose futotta " 'mer régen se vót a zsigán osztan mégis itten vagyok" és hasonló önbutító urbanlegendektől túlfütve, mindeközben képzelik magukról h ők az élet császárai, pedig mindez csak egy máz, de sebaj, majd lehet menni a népítéletre névtelenül fröcsögni és másokat hibáztatni saját tudatlanságuk és butaságuk miatt...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Tom1939 #47021 üzenetére
Látod látod, mégse 1/17-ede a 6 évnek... inkább a fele, de van benne valami, ha cserés hát cserés, nekem 2 folt vagy 6 év a lélektani határ, utána megy a kukába, mivel én megyek évi 5ezer körül a Vitarával, tán' még annyit se...
Cserébe két szettem van hozzá, szóval anyagi csőd.@SyMbioTe: ááá, hova gondolsz, meg kell venni jó állapotban, lehetőleg hitelre, járni vele 3-4 évet, aztán ha kezd kehes lenni akkor eladni vmi madárnak, vagy beszámítatni egy nepperrel egy másik jó állapotúba... csak egy idő után nem lesz jó állapotú a piacon, no ezt éljük most.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
blakey
titán
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
dethroner
veterán
válasz pigmeus #47006 üzenetére
A lakás/ház nem összehasonlítható egy autóval. Lakhatás létszükséglet, az autó nem, kivéve ha munkaeszköz. Lakás tartja az értékét, generációk sorát szolgálja ki jó állapotban ha rendesen meg van építve, egy autó normál használat mellett is kb 15 év utáni értéke a vételár töredéke és csak rohad, csak kopik és romlik évről-évre.
Új autóra egyre kevesebb embernek lesz pénze, a használtak ára meg annyira irreális lesz, hogy sokan inkább megtartják az utolsó utáni pillanatig a már meglévő rozsdafészket és utána jön a tömegközlekedés.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
őstag
Első lakásom 3,2 millió volt a Kálvin téren Budapesten (kőkemény 21 négyzetméter szerintem most lenne 25 milla), első kocsim egy b corsa eco 1,2 3 ajtós (légkondi nélküli volt, és 2,1 milla, most 5 millánál biztos nem több kor szintjére felhozott kisautó). 2000-ben. Szóval keményen nyílt az olló, ennyivel többet ér az ingatlan (és hála istennek mert ez azért ország értékelés is).
-
AMD Power
titán
válasz blakey #47025 üzenetére
Gyönyörű ez az autó!
Ez egy régi cikk, de lazán aktuális ma is!
Milyen autó fér bele a költségvetésedbe? -
PeterPH
senior tag
válasz AMD Power #47032 üzenetére
"ha 3-6 havi nettó keresetednél többet költesz autóra, akkor olyan autót veszel, amit nem engedhetsz meg magadnak"
Ezt, és ehhez hasonló maszlagokat rendszeresen elsütnek az ilyen "szakértők". Ez a hazai viszonyokra sosem volt alkalmazható, és jelen állás szerint ez még évtizedekig így is marad. -
Ármester
válasz PeterPH #47033 üzenetére
Igen, ez erős túlzás, mert akkor gyakorlatilag senki nem venne új autót, ha ezt mindenki betartja. Ha ezen a vonalon indulok el, akkor közel nettó 900-at kéne kereseni, hogy vehessek kp.-ra egy Vitara/Scross-t.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz csaba1203 #47030 üzenetére
Nem erre akartam kihegyezni a dolgot, inkább arra h mindehhez fel is kell nőni, nem csak pénztárcában hanem agyban, gondolkodásmódban és nem csak 1-2 embernek, hanem mindenkinek, akkor talán jó irányba indulnának el azon a bizonyos úton...
@AMD Power: Ezt a kiszámolós gyereket vmi piszokul rühellem, egy időben folyton LTP-be akarta rakatni mindenki pénzét, előtte állampapírba, most a nyugdíjelőtakarékosság a menő? Én a nyugdíj korhatárt több mint 25év múlva érem el, feltéve hogy nem tolják tovább, de az én korosztályom már így is azért vesz talicskát h a belét vinni tudja magával, szerintem a többség nem fogja megérni. Azért fizessek vmit hogy sose kapjam vissza a reálértékét? Mert a ma befizetet 10ezrem mit fog érni 25 év múlva? Ha ilyen infláció lesz jó esetben kapok majd rajta egy 6-os borsodit, de sebaj, lesz egy nap a panelban amikor nem fog érdekelni h meleg van.
@PeterPH: Ez egy baromság, hogy a jövedelmemhez mérem, arra költöm a fizetésemet amire én akarom, ha rálocsolom mindet az autómra mert az a hobbim h állandóan cirógatom meg foglalkozok vele, akkor az más, ha egy közlekedőedény kell az is más.
De és itt jön a lényeg: Egy autóra mindig költeni kell, olyan autó nincsen amit megveszek és használok és nem kell rá költeni, ezt nem tudom ki kezdte el, de már akasztanám, ilyen nincsen. 5-6 évente minimum egy ganritúra gumi, van KGFB, van teljesítményadó, évi egy olajcsere és akkor még egy centit nem mentem vele. A suzukira is költeni kell, hát az sem megy jóindulatból emberek. Igen, a prémiumhoz prémium fizetés kell, de ha neki büdös beülni egy Vitarába, akkor tessék költeni is rá, ezért is írtam korábban:
"Amúgy én a műszakin a karbantartási ütemtervvel indítanék és ami nincsen kicserélve, azt cseréltetném a tulajjal, addig nincsen műszaki... amit tud számlával igazolni h kicserélték vagy benne van a szervízkönyvben azt nem, de a többit igen..."
Hidd el, rögtön nem lenne dugó. Sok embernek úgy vonatnám ki a bontószökevényét hatóságilag mint a huzat, digitális szervízkönyvet és papíralapút is vezetettnék velük, államilag, amihez minden szervíz, az utolsó zsákfalu zuggarázs szerelője is hozzáférne és lehetne bele írni a dolgokat, amint elkapom h túlment egy hűtőfolyadék már menne is a sárgacsekk... úgyis csak abból tanul, az utakon is ez van, amiért megb*** a rendőr azt nem csinálják, de a többit szabad."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
ncc1701
veterán
válasz PeterPH #47033 üzenetére
Pedig tök igaza van, itthon az emberek nagy része a szomszédnak vesz autót. Én plö 3-4 havi pénzemből vettem a használt yarist. Bevált. Egy új kocsi rongyrázás lett volna.
Az emberek jelentős többségének 1 havi pénze sincs félretéve vész esetére, de új autót, sőt, egyátalán autót tart/vesz, mikor reálisan bkv-ra lenne pénze. Abszurd, ennyire nem gondolkodnak. Tegyél félre nyugger korodra (havi 50e kezdetnek megteszi), tegyél félre nyaralásra, bedöglő háztartási gépekre, ingatlanra, támogasd a gyereked, és ami marad, na abból vehetsz felelősen kocsit.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz AMD Power #47032 üzenetére
Nem ronda, de lehetne szebb is (mármin dizájn szempontjából). Ami tőlem telik azt megteszem, sokminden nem rajtam múlik. Kívül-belül, esztétikailag és műszakilag is igyekszem ugyanolyan szinten tartani, tehát ha kívülről jónak látszik akkor belül is olyan. Nálam ez így működik, értéktől függetlenül. Nem kirakatnak készítem, nem érdekel, hogy ki mit szól hozzá, saját magam miatt csinálom, utálom a koszos, rendezetlen dolgokat. Nehezen viselem ha valami nem gyári állapotú, még akkor is ha nem tökéletes. Szóval ez magam miatt ilyen, nem mások miatt.ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
AMD Power
titán
válasz ncc1701 #47037 üzenetére
Van is igazság benne és nem is. Nekem és a feleségemnek is van nyugdijbiztosítása. Nagyon jó kondiciókkal. Ha ne adj Isten nem erjük meg, mindent azonnal örököl belőle a gyerek. Mindent. A kamatot , az évi 20% Állami támogatást stb. LTP is van kettő. Havi 40e. Amin jövőre "keresek" 720e Ft-t amikor lejár. A kocsi rongy rázás az meg nálunk a külvilágnak élő Mo-n nagyon fontos. Mondom engem is hülyének néznek amikor egy olyan autóval járok már több mint 6 éve ami annyit ér mint egy havi nettóm. De ha októberben elviszi a kollégam az autót akkor vigye és akkor előtte szeptemberben megveszem az Sx4-t. Feleségemnek már akkor nagyon tetszett külsőre az Sx4, mielött mondtam neki ezt a lehetőséget.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #47037 üzenetére
Szerintem ez 50-50, mert nagyban függ attól hogy mi volt a cél az autó vásárlásakor.
A saját példámat tudom csak felhozni:
A régi autóra a piaci értékét rá kellett volna költeni, mert kellett volna féktárcsákat, fékdobokat, kipufogót cserélni és kellett lassan alá 2 garnitúra új gumi, meg még a fene se tudja mit találtunk volna ha megbontjuk. (Amikor eladtam, ezt mondtam a srácnak h kicsit gatyába kell rázni, megértette de így is elvitte.) Tokkal vonóval rá kellett volna locsolni durván 1millát, egy ABStelen 19 éves autóra... (nem tűnt racionális döntésnek) okés, akkor nézzünk használtan vmit helyette, mert 2,5-3millió körül vannak nem 10+ évesek normális állapotban biztosan (japán kombik), ami egy 4 tagú családnak bőven kényelmes... az összes "páciens" olyan volt h amint hazavittem volna ránézésre 500ezer forint alkatrészre és én nem vagyok autószerelő... az már 3-3,5M Akkor 4M-ért kapok újat, igaz nem abban a kategóriában, de kapok újat hasonló extrákkal. Nézegettük, hát betegágy betegágy hátán (EcoBoost, TFFSI), turbós varrógépek(1.0L+ifaturbó), túlárazott szívók (Honda, Toyota, Mazda) vagy csomagatartónélküli egérkamionok (bocsánat a Swift tulajoktól nem bántásból, de nekünk az a csomagtér kevés, kisgyerek mellé kell a csomagtér és mint tudjátok én rengeteg sz@rt cipelek magammal ) úgyhogy maradt a Vitara, okés de 4M-ért abból is 1.0 BoosterJet GL van, akkor várjunk még, hátha lesz valami, közben gyűlt a pénz és így vettük az 1,4T GL+-t, amit nem bántunk meg. (A Vitara azért került képbe, mert 2017-ben az egyik régi évfolyam társam olyat vett az M16A motorral és elhozta megmutatni, akkor megtetszett a családnak, de az full extra szal 7M+)Ha figyeled mekkora összegű ráfordításról jutottam el az 5+M-s vételárig...
Nem a szomszédnak vettem, nem a haveroknak, a családomnak, fájt kicsengetni ennyit autóra, de egyszer élünk, és erről tudom mi baja van és hogyan használta az előző tulaj, szóval reményeim szerint nem lesznek meglepetések. Kipucoltam a bankszámlámat mire megvettem minden plusz cuccot hozzá, de ez már csak ilyen, cserébe úgy indulok el vele mindig h 2 dolgot biztosan tudok: Biztonságban leszünk és ha beteszem a kulcsot akkor elindul és megy.
Igazából ez nem anyagi helyzet függő, hanem elvek kérdése, akarok e költeni rá/nem akarok költeni rá. Aki akar költeni rá, az karbantartja, aki nem akar, annak meg amíg átmegy műszakin és önerőből helyváltoztatásra képes addig nem fog költeni rá.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Darth_Revan
veterán
Odaadtam a szerelőnek tegnap az új kábelt amit csináltattam.
Ma telefonált, hogy már jó a kocsi, de biztos nem a kábel miatt, hanem az önindító volt rossz és már azért jó, mert mikor odavittük már elküldte az ismerősének felújításra és a felújított önindító miatt lett jó -
dethroner
veterán
Ezek a Bosch fejegységek milyen módon képesek Bluetooth lejátszásra? Mert e menüben ki lehetne választani, de hiába van hozzáadva és párosítva a telefon, azt mondja a lejátszó menüben hogy nincs eszköz. Érdekelne hogy milyen módon lehet akkor ezt használni?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
blakey
titán
válasz dethroner #47042 üzenetére
Mennie kéne a zenelejátszásnak is, nálam működik.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
dethroner
veterán
válasz blakey #47043 üzenetére
Csak úgy tudom használni, hogy az android autó csatlakoztatva van, és a telón elindítva a lejátszó appot a kocsi hangszóróin szól a zene. De ez nem hiszem hogy a valós bt lejátszás. Ezzel a gondom az, hogy ha így zenélek, az autó kezelőgombjaival nem tudok dalt léptetni, csak a hangerőt tudom ilyenkor szabályozni.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
blakey
titán
válasz dethroner #47044 üzenetére
Nem, AA nélkül használom. Telefonon nézd meg, hogy normálisan átküldi-e az egyéb hangokat is BT-on vagy csak a beszédhangok mennek át. Tehát a BT-nál engedélyezni kell, hogy pl. a zene is megszólaljon a BT-os eszközön.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
TommyY2
tag
Sziasztok. Tudja etsetleg valaki, hogy az SLDA frissítés mennyi ideig tart, illetve nem kapcsol-e ki azalatt az autó tápellátása? Hogyan célszerű csinálni, csak a kijelzőt bekapcsolni, vagy a teljes gyújtást ráadni, vagy járó motor mellett elvégezni?
Most a legújabb firmware a 1880, vagy várható esetleg újabb is?
TommyY[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Engedély kapott az Apple Watch alvási apnoe funkciója
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- PlayStation 5
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen TV-t vegyek?
- Nők, nőügyek (18+)
- Háztartási gépek
- Adobe Premiere topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen