Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cunaja
addikt
Vajon mit jelent?
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
bod101
aktív tag
Köszönöm mindenkinek a segítséget a teleszkóp vételben. Ma sikerült kicseréltem a Kaufferben vettem jó áron Stabilust.
Külön köszönöm zsolt19900 kollégának a segítséget[ Szerkesztve ]
1-es golf, 2-es golf, ... (Bëlga)
-
mefistofeles
addikt
válasz Napfénysüti #61047 üzenetére
Bazz a közlekedést ne mond. Gyakorlatilag az egész város fel volt túrva és 10 kilométert autóztam A ból B-be mikor 800 méterre voltak. A hotel parkolójának megközelítése pl. katasztrófa volt!
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz mefistofeles #61046 üzenetére
Igen, itt különösen gyatra szokott lenni a közlekedés.
Més que un club!
-
mefistofeles
addikt
válasz Napfénysüti #61044 üzenetére
Székesfehérvári vagy? Múlt héten voltam ott. A Magyar király Hotelben laktunk a családdal.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz mefistofeles #61039 üzenetére
Szoktam néha Somogy megyében tekerni, ott is van ahol majd egy métert hagyni kell az út szélétől annyira rossz.
Még Székesfehérváron (itt lakom) is vannak botrányos útszakaszok.Més que un club!
-
AMD Power
titán
694km , kereken 51 liter benzin. , 7.35 liter benzin /100km.
Ebben 70% város volt, klimával, sok rövidebb távval. Szerintem ez teljesen jó. Sima 95 OMV benzinnel. -
Ármester
válasz ncc1701 #61038 üzenetére
Nehéz kérdés, az idősebb generációt biztosan nehezebb megfogni, de a fiatalabbakat már igen, és a jövőre nézve az is egy hasznos dolog.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
ncc1701
veterán
válasz mefistofeles #61039 üzenetére
Vagy a duna budai oldalán esztergom felé a 11-es úton. Nem tudok arrafelé úgy menni, h ne lenne baleset. Autós-motoros-bicajos. Gyönyörű.
-
mefistofeles
addikt
válasz Napfénysüti #61032 üzenetére
Gyere le Szombathelyre az út szélén tekerni! Olyan lukak vannak, meg 20 centit megsüllyedt lefolyó rácsok, hogy az csuda. Még autóval is kerülöm őket mint állat. A sávok pedig természetesen szűkek.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
ncc1701
veterán
válasz SyMbioTe #61037 üzenetére
De az sem megoldás, h egy heterót meg akarsz téríteni, h márpedig a saját nemét is próbálja ki. Márpedig itt ezt akarják elérni. Aki autóba ült valaha is, az nem nagyon fog már tömegközlekedni.
Az okot kellene megszűntetni, ne a városban legyen a munkahely. De legalább ne egyetlen városban.[ Szerkesztve ]
-
Ármester
válasz dethroner #61006 üzenetére
Persze, ahogyan a bringások közt is van hülye, úgy találsz olyat az autósok, motorosok, gyalogosok között is aki ön és közveszélyes. (Lásd pályán rollerezo, vagy zebrán minden helyzetben kilépő gyalogos)
Csak amíg bringásokat buszra ülteted az embert, annak túl sok értelme nincs mert az nem fogja csökkenteni a város forgalmát (az autós szempontból ugyanazt erősíti, mint ami az alap probléma, csak plusz kényelmet ad az autósoknak, hogy arra se kell figyelni), mint autóról-barmilyen közösségi közlekedőeszközre (nem csak buszra gondolok itt)Meggyőzni úgyse fogjuk egymást, nagyon más véleményen és nézőpontok vagyunk, valószínűleg az is számít, hogy más városban vagyunk, de azt nem lehet vitatni szerintem, hogy feleslegesen sok autó van a városokban, dugóban alldogalni pedig senki nem szeret.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
ncc1701
veterán
válasz Chereiose #61024 üzenetére
Ezzel csak adót emeltek. A cég meg áthárítja a fogyasztóira azzal, h árat emel, azaz inflációt gerjeszt. A mólnak ez extra bevétel, amit vityáék extra adókkal tőlük elvesznek. Kb ennyi történt most. Miközben a fogyasztás nem fog érdemben csökkenni, pont a cégautó, ami menni fog. Annyival meg nem nött az ár, h kintről bármi cég hozzon ide benzint, szóval tökön lőtték magukat.
A magánembereket meg nem merik bántani. Egyszerűbb lett volna tizen éve nem elkezdeni gyengíteni a forintot 270-ről 400 fölé. -
Cunaja
addikt
válasz dethroner #61033 üzenetére
Kerékpár, roller,Se gway-Ninebot és motoros. Budapest szépsége.
A kérékpársáv csak dísz, persze tisztelet a kivételnek.
A motoros még a leg kulturáltabb. A kerékpáros futár, egy kinzó kamra. Néha az infarktus kerülgeti az embert, ahogy közlekednek. A roller és a Se gway-Ninebot, már külön vezetéstechnikai tudást igényel, hogy ne csapd el őket. Hungária körgyűrű 3 sávjában, ide-oda a sávok között, ahol éppen haladni tudnak. Förtelem. Persze ez tiltott nekik, de csinálják. Végül is, ez mind közlekedési kultúra. Amúgy nekem az 1-es villamos kellene, amivel évtizedekig jártam, de meguntam. Ez egy frekventált járat, mert Budapest elég sok gettóján végig halad. Rendesen túlélés volt a munkába járás. Ezért sem járok BKK-val. Kerékpárral meg bejárni 15km-ről Pesten, öngyilkosság.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Napfénysüti
nagyúr
-
dethroner
veterán
válasz Napfénysüti #61032 üzenetére
Javaslom látogass el Pécsre a Szigeti útra és mondd majd ezt azok után is. Ott aztán remekül megoldották a kerékpársáv kijelölést.
[link] Ott ahol a bringások tekernek, ott kéne mennie az autóknak, a bringásoknak meg a sárga jelzésen. És persze kétirányú az autós forgalom, elég nagy ráadásul, busz is közlekedik, meg mindenhol ott a záróvonal. El se férsz normálisan a sávban ha el akarsz menni a biciklis mellett. De hát pár tízmillióból csak ennyire futotta, pár liter sárga festékre.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
félisten
-
tatararpad
őstag
válasz szabonagyur #61029 üzenetére
Bizony, arra akartam utalni, hogy aki cég és magyarországi viszonylatban a fehér gazdaság szereplője, az nem fog trükközni rajta, és ők a többség. Az más kérdés, hogy ha a mennyiségi gondok vannak, ez szvsz a sz*rnak egy pofon, mert aki üzletvitelszerűen használja az nem fogja feltétlen kevesebbet az áremelés miatt, de legalább ezt is jól átlehet majd terhelni az árakra, úgyis deflációs veszély van manapság.
#61028 Cunaja Én csak remélni tudom, hogy tudják mit csinálnak. Szerintem elfogyott a lóvé és ideje fejni a tehenet, eddig ezek az intézkedések nem kerültek sok pénzbe de legalább lehetett velük kampányolni. Most mikor meg ténylegesen segíthetnének kibújik a szög a zsákból, hogy valójában csórók és hülyék. Amúgy végső soron ott a jegyrendszer, ahhoz rendszám sem kellesz, és legalább csecselni is lehet majd vele
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz tatararpad #61025 üzenetére
Sok cég alapból külön megállapodással fut a kutakon.
-
Cunaja
addikt
Eszméletlen jó megállapítás. Akkora a belső utcákban a forgalom, hogy ez igaz.
Rezsit csökkentünk, üzemanyagot fagyasztunk, de eközben a forintot is leküldjük a pincébe, az árakat meg a padlásra. Királyi hozzáállás.
Amit pletykáltak, hogy ha nem lesz üzemanyag, a rendszám alapján korlátozni fogják a vásárolható mennyiséget 20l/hó. Mi van? Minden tankolásnál a rendszámot is el kell küldeni a NAV-nak. A személyiségi jog hol marad?
Leáll a finomító karbantartásra és nincs üzemanyag. Nevetséges ez is. Megsúgom, mert tudom. Minden évben leáll, csak nem verik nagy dobra és akkor nincs árstop, így más is szállit üzemanyagot az országba. Most nincs import, mert ki akarna rajta bukni? Ebből is látszik, hőn szeretett királyi vezetésünknek köszönhető az üzemanyag hiány.
Jól beledölt saját kardjába és most próbál kimászni a csávából, de lehet nem fog sikerülni, mert nagyon vérzik a sebe és elvérzik.Tuti az árstopos csirke az oka.
[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
-
tatararpad
őstag
válasz Cunaja #61023 üzenetére
Sok cég tankol üzemanyagkártyával ott pedig elég egyértelmű az üzembentartó jellege. Ha számlát kér és adószámot ad meg szintúgy. Ha nem adószámos a számlája meg nem tudja elszámolni majd magának. Az a két Gipsz Jakab még megmaradt katás meg valszeg belefért. De ez is olyan törvény mint a rezsicsökkentés csökkentés, hogy reggel megálmodták, délben bevezették, majd pár hét múlva mikor már nem lesz esedékes tiszta lesz minden.
-
Cunaja
addikt
Lassan a végitélet napja jön el.
Mire megkapom a Suzut, se üzemanyag, se autózási élvezet nem marad.
Szerintem ideje lenne bevezetni az autópáyákon is a max 100-as tempót.
Közben a kolléga most tankolta meg a céges verdát 746.9/liter és a kutas mondta, senki nem tud semmit.
Ha valaki holt civil autóval jön és nem kér számlát, de céges, ez csak akkor derül ki, ha megmondja az illető. Röhej ami itt folyik.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Cunaja
addikt
válasz bigdigit #61020 üzenetére
Van bizony.
Ha összeadnám amennyi elment addig, amíg otthon voltam, akkor több száz milla kijönne.
Szerintem a fórum összes tagja sem, szennyezi be a levegőt egy év alatt, mint ezek a 3 nap alatt.
Most jöttem melóba és annyi külföldi autó van, mint a szemét. Ami a legrosszabb, egyik se tudta, merre menjen.
Első dolgom az lesz, hogy elmegyek az 500méterre lévő szupermarket parkolójába waxolni.
A mai autók már nem olyanok mint a régiek. A mai telefon akkuk, nem olyanok mint a régiek. Bejáratni egyiket sem kell, mert ezt megoldja a gyártási technológia. Nem fogok vele egyből 160-at menni 6000-res fordulaton, de azért csiga módra sem fogok közlekedni, mert "bejáratós".[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
hemaka
nagyúr
válasz mefistofeles #61017 üzenetére
aztán vidd ki valami minőségi útra és hajtsd meg a kicsikét
Akkor látom nem csak én vagyok ilyen, De majd jön az ellentábor is mindjárt, hogy a motor kiesik belőle, ha már az első 1e km-en meg mered combosabban nyomni a gázpedált.crazy mudi dog ║ Fuji X100VI ║ MBP M4 Max ║ Syno DS3622xs+
-
eami
veterán
válasz mefistofeles #61017 üzenetére
na de selyem után nem marad olyan kicsit ?
-
mefistofeles
addikt
válasz Cunaja #61016 üzenetére
Szerintem ne görcsöld túl....
Ha megkapod az autót, ne azon kavarj, hogy mit raksz, ragasztasz stb. rá, hanem tegyél bele fasza naftát, aztán vidd ki valami minőségi útra és hajtsd meg a kicsikét. Jó úton olyan mint ha selyemmel törölnék a seggedet. Színtiszta élvezet a kicsike.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Cunaja
addikt
válasz ncc1701 #61015 üzenetére
Se éjjelem, se nappalom. Folyamatosan azon jár az agyam, mit milyen sorrendben csináljak majd a Suzuval.
Egy kis off.
Délelőtt írtam, hogy a fejem felett repkednek a madarak.
Amióta a Hungaroringen futam van, ez így megy.
Erre itt egy cikk.
Lehet az illető újszülött, vagy vidékről költözött fel.
Éjszakás leszek és tudtam aludni most is, mert a futam alatt nem repkednek.
Inkább ezek a szitakötők, mint Vecsésen és környékén lakni a gépmadaraktól. Kegyetlenül hangosak ezek is, de csak 3 napig mennek húszon évek óta.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
ncc1701
veterán
válasz Cunaja #61014 üzenetére
Á, csak leugrottunk összeszedni a beérett almát, meg körbenézni, csinált-e kárt a vihar, de nem.
Remélem megkapod hamar, ilyenkor már nagyon tűkön ül az ember. Teremben van egy srác, aki vett anno egy full-full verziót 2019-ben vmi 5.5 milláért, az is imádja mai napig. Mellette van egy nagy kombi sor6 bömöse játszós/utazós kocsinak -
Cunaja
addikt
válasz ncc1701 #61013 üzenetére
Ezt írtam.
Ha ott vagy még Esztergomban, fényképezd már le a Suzut.
Tudod melyik az a több száz autó közül?
Az Ásványszürke GLX Swift. Elvégre senki nem rendelt ilyet. Ezt a dumát.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
ncc1701
veterán
válasz Cunaja #61012 üzenetére
Anno, mikor kijött az 1.2 szívó, a totálkáros, szpídzónos, meg kb az összes nehéz lábú tesztelő szerint taposni kell ahhoz, h 5L felett egyen. Ezt meg tudom erősíteni, kifejezetten sportos vezetéssel lehet elérni ezt. A spritmonitor átlaga 5.2L, sztem ez eléggé mérvadó, enyém 4.3L. Még mikor új volt, és nem volt e5-ös benzin sem, akkor tavasszal-ősszel sorban dobálta a 3.9-es fogyasztásokat, a rekordom 3.69 volt. Aztán jött az e5, majd az e10, ezekből észrevehetően többet eszik. A spritmonitoron kb 1 évig enyém volt a legalacsonyabb fogyasztás, jelenleg 5-ik vagyok a 135 ilyen autóból. Mindez úgy, h cégautó, effektíve tök mindegy lenne, h mennyit eszik. A sajátomon viszont nem érdekel, h mennyit fogyaszt, de az nagyon más kávéház, mint a swift.
Mondjuk nekem az összes autóm tudta a gyári fogyasztást, vagy kevesebbet. Jobb láb kérdése.[ Szerkesztve ]
-
Cunaja
addikt
Kérlek ne bántsatok!
Na jó, tegyük félre a tréfát.
Végre volt egy kis autó is.
Úgy látom ezek a fogyasztási értékek, nagyon eltérőek a Swift-nél.
Szerintem, 100km utáni tankolás, lassú pisztoly nyomással a megoldás.
Oké, valakinek nehezebb a lába, de családostól eszik 4.9-et, két személlyel 6.1-et. Azután meg jön a 4 liter körül.
Nekem sokkal kevesebbet fogyaszt, mert ultra takarékos vagyok. Az autó Esztergomban, én meg Pesten. Nem is fogyaszt. Már tudok vigyorogni, talán napok kérdése.
Szóval érdekesnek találom a számokat, egy 5 és 5.5 közöttire raknám az átlagos fogyit, a leírtak alapján. Persze az nagy odafigyelést igényel, hogy 100km után tankoljunk. Megoldható és szerintem az a reális fogyi.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
-
tatararpad
őstag
válasz ncc1701 #61003 üzenetére
A csoktól a hétszemélyes autón át az szja visszatérítésig és a gáztámogatásig az összes gyerekes életvitele az én adómból van támogatva mégsem kérdezte senki hogy tetszik e. Az emúlt 10 hsz-ben kb. az összes demagóg baromságot sikerült leírni a témában, legalább nem ment el egy fél topic rá.
-
dethroner
veterán
De hogy legyen egy kis on-topik is, swift fogyasztási adat jön. Pécs-Kelenföld-Pécs pályán 2 személlyel 133-ra állított tempomattal az út 90%-ban (azért ennyire, mert így lesz GPS szerint 129-130Km/h), plusz egy kis helyi országi közlekedés, 6 liter/100Km. Pályán az átlagfogyasztás számláló odaúton 6,3 litert mutatott, hazaúton már 6,1 fixen. Mondjuk az odaút inkább emelkedik, hazafelé pici lejtő.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Cunaja #61004 üzenetére
A tejet nem tudom, nem fogyasztok olyat. De nem ez volt a lényege, hanem az, hogy míg a hűtőgyártók éppen azt javasolják hogy +5 fokon, vagy még alacsonyabb hőmérsékleten működtesd, az állam azt javasolja hogy ne hűtsd +7 fok alá. Szóval gyorsabban megromló ételeket akar ezáltal a NER.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz SyMbioTe #61002 üzenetére
De igenis lenézem azokat, akik igénytelenül koszos ruhában, büdösen, izzadtan utaznak, számomra nem elfogadható hogy ilyen állapotban valaki (nagyon sokan) mellettem létezzen utazás közben.
Az hogy te csak bicikliúton tekersz nem jelenti azt, hogy minden bringás csak ott közlekedik. Én nem forgatom ki a szavaid, de legyél te is kicsit nyitottabb, minden utalás amit egyes szám kettes személyben írok azért van, mert a te írásodra válaszolok. De ez nem csak rád vonatkozik, hanem az egész bringás társadalomra. És a többség ön és közveszélyesen teker és teszik ezt legnagyobb részt közúton. Az nem elég jó kifogás hogy ha nincs bringaút akkor hol máshol tekerhetne. Ha te abban látod a közúti közlekedés folytonosságát, hogy az autózók egy részét buszra ültetnéd, akkor én meg abban látom a közlekedés biztonságának javítását, hogy a bringások egy részét ültetném buszra Minek teker, ha van járat? Látod, mindenki a saját kedve szerint változtatná meg a mások életvitelét, nem érdemes ezzel foglalkozni.#61003ncc1701 Az hogy mi lesz a te adóddal, nem tőlem függ. Ja, amúgy épp most hallottam hogy a te adódból nem benzin támogatás, hanem stadion és focistafizetés lesz Azt azért nyugodtan jelentsük ki, hogy az államnak nem okoz többlet költséget üzemanyagot előállítani akkor, amikor jelen esetben 700 a benzin ahhoz képest, mint amikor valóban 480 volt. A kőolaj már rég bent a tározóban, a munkás se kap most hirtelen több fizut, a finomító se működik most drágábban. Csak annyi történt, hogy mindenféle spekulánsok miatt most ennyibe kerül.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
ncc1701
veterán
válasz Cunaja #61004 üzenetére
VIktorék kegyetlen elbökték azzal a politikával, miszerint az mnb-nek nincs árfolyam célja. 2010-ben volt 270ft az ájró, ha annyi lenne most is, akkor lenne 470ft a benzin literje. Meg lehet nézni a cseh koronát, ugyanezen idő alatt az euróhoz képest ugyanannyit ér, a lengyel valuta is max 10%-ot gyengült. A forint 50% felett. Aztán persze brüsszelre kell mutogatni, h nem hagyják őket lopni az eu-s pénzeket. Nem csoda, h itthon a maginfláció 15%, az eu-ban valami 3.6%. Szlovéniába megyünk kollegához, ők azt mondják, minimális az infláció, kaják nagyon max 10%-ot drágultak az elmúlt években. Csak itthon van ekkora kaka, visszanyalt a fagyi. De ez addig így lesz, míg ez a tolvaj banda nem lóg a lámpavasakon.
-
Cunaja
addikt
válasz dethroner #61001 üzenetére
Nem nagyon ide tartozik, csak egy példa.
A felforralt és lehűtött tej 0 – +5 °C-on tárolva több napig eltartható, és fogyasztható.
Erről ennyit.
Az autót, mindenki úgy és annyit használja saját kedvére amennyire szeretné, illetve amennyire a pénztárcája engedi.
Ez mindenki saját magánügye.
Az autó akkor lesz amúgy kevesebb az utakon, ha megint totális vírus helyzet miatt, Home-Office lesz, érezhetően kevesebb volt) vagy szmogriadó.
Ne felejtsük el, évekkel ezelőtt kevesebb volt az üzemanyagok ára, akkor is dugó volt, meg most is.
Mondjuk ha nem menne be mindenki a kereszteződésbe annak ellenére, hogy nem tudja azt biztonságosan elhagyni, szerintem a dugók 60%-a megszűnne. Hiába zöld, ha nem tudsz menni, mert a keresztirányú forgalom akadályoz.
Összefoglalva: sajnos nem lesz jóval kevesebb autó, csak kevesebb lesz ideiglenesen.
Árstop ide, árstop oda, beleértve az élelmiszereket, minden kegyetlenül drágul.
Azért nem meri kivezetni az üzemanyag árstopot, mert elszabadulna az infláció. Micsoda, már most elszabadult. Ez közgazdaságtan. Nem a kis ember érdekli, hogy 480-forintért tankolhasson. Ez az egész parasztvakítás, amit kegyetlenül megfizettet velünk máshol.
Itt be is fejeztem, mert felidegesítem magam.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
-
Ármester
Hogyhogy kinek mi köze hozzá? Ha már kint vagy az úton, igenis köze van hozzá, mert ha az 500m-re lévő boltba mész 2 szelet csokiért, akkor feleslegesen foglalod a helyet, feleslegesen fustolod tele a várost és terheled a környezetet. (Igen, igen, ilyenkor a legkönnyebb mindenki másra mutogatni, hogy hát nem ettől halunk meg. Csak ha másik 10-100m ember is így gondolja, akkor már elég sokat számít)
Részben pont ez a probléma, hogy mindenki rohadtul el van kenyelmesedve, derogál buszra ülni, pedig ugyanolyan emberek vannak ott is mint te, annyira azért nem kell lenézni őket. (Kivétel mindig van)
Azt alairom, hogy ahol nincs normális tömeg/közösségi közlekedési alternatíva, azt kéne fejleszteni, és vonzóvá tenni az elkenyelmesedett embereknek, hogy ha nem szükséges, ne üljön autóba. Nem korlátozás kell, hanem jobb alternatívát adni.
Ne fogrgasd ki a szavaim, ha munkaeszköz az autó vagy X gyereket kell vinni, az egy tök más kérdés (nem arra gondolok, hogy azzal jut el melóba, hanem azzal dolgozik, függetlenül hogy legális vagy illegális, most az irreveláns.)
Ja, biztosan rohadtul zavarom az autósokat a különálló kerékpárúton, ott aztán nagyon sok közlekedik. Szerinted az autók között cikazok?
Ha meg nem tud észrevenni egy bringast/nem figyel rá, akkor még egy érv hogy ne üljön autóba.Hobbiautózás mégis hogy a bánatba jön a napi kozlekedésbe? Az pont attól hobbi, hogy leginkább hétvégén/délutánonként eloveszed, és gyaníthatóan nem a belvárosba fogsz bemenni elmenyautózni vele.
Hopp, válasz akart lenni, felrenyomtam.
[ Szerkesztve ]
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
dethroner
veterán
válasz Cunaja #60999 üzenetére
Az autóst a legkönnyebb csesztetni és ráfogni hogy ő cseszi szét a világot. De majd kis idő múlva fejlődik a tudomány és találnak egy következő céltáblát és lesz ismét kire fogni mindent.
De hogy mennyire másképp nézik a szakemberek a világot, íme két példa. Épp most nézem az eon honlapján a következő energetikai állásfoglalást: "A hűtőszekrény leghatékonyabban akkor működik, ha a belső hőmérsékletet + 7°C-ra állítjuk (+5°C-nál már 15%-kal nő a fogyasztása.), a fagyasztóládában pedig -18 °C elegendő a tárolásra!"
Ugyanerről a gyártóknak más a véleménye. Electrolux: A hűtőszekrény hőmérsékletét 4°C-ra vagy annál alacsonyabb hőmérsékletre kell állítani, a fagyasztóét -19°C-ra (vagy a modelltől függően -18°C-ra) .
Samsung: hűtőszekrény: +2 °C, fagyasztó: -18 °C
Stb. És itt az eon a hatékony szót használja, nem a költséghatékonyt, takarékost. Ami logikus lehetne, mert minél kevésbé hűtesz, annál kevesebbet fogyaszt. De ha nem hűtöd megromlik, kidobod, újra megveszed, elkészíted és akkor már sokkal nagyobb pazarlást követ el az ember, mintha pár kw/h áramot adna pluszban a hűtőjének.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Parkside szerszám kibeszélő
- Automobilista 2
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- YouTube
- TP-LINK routerek
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Linux kezdőknek
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest