Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Üdv!
Velük valaki dolgozott már? [kép]
Másik a Suzuki Vác, aztán a Suzuki világ Budaörs. Sztem az egyik csinálja majd a Vitarám. Első kettőnél voltam ma. Olyan normálisak. Nem tudom hogyan dolgoznak.
Ja a jobb eleje elment 💩. Lökhárító tartó kuka, menetfény megy, konzol pá, ködlámpa kuka, fényszóró fülek töröttek.Vélemények érdekelnek.
Gyári alkatrészek, minden papíron patika állapotban, ez az elvárásom. Sajnos az vagyok aki már azt kivágja aki nem emeli a lábát ha beszáll az autóba. Ennyire kell nekem olyannak lenni mint volt.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Kezemben a kárszakértői papír. Ezzel lehet mennem már a suzukiba?
Szerk: megyünk.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Van valakinek tapasztalata azzal kapcsolatban, hogy mennyi idő mire vihetem az autót javítani? Ott tartunk, hogy 05.03. baleset, 05.04. kárszakértő, 05.05. Suzuki világ felé beküldve a meghatalmazás minden ügy intézésére, de azóta semmi.
Én vagyok papíron a vétkes, ergo én intézném gyorsan, de elakadtunk. Maga az ügy tiszta maximálisan, mindent beküldtem mindenhová.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Üdv. Valaki tud annál többet az új Vitaráról, hogy 1.5 benzin + elektromos és 2022 elején jön? Pl teljesítmény, Le, Nm ilyenek. Köszi!
-
félisten
Akkor nálam itt elbukott. Egy 1.6-os vitarából írok.
-
félisten
válasz burgatshow #55529 üzenetére
Only Vitara. Az scross orra olyan amire rossz ránézni. Az új meg ha nem k14d lesz akkor nem kell. A viatar meg fix h nem azzal jön 22-ben. Jól szűrtem le?
Olyan viatar ami nekem kell most épp 2db van hahun. Abból az egyiket félig fóliázni kéne.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz dReFiX #55532 üzenetére
Előbb kesh kéne, az még alakul. Leghamarabb március. Utána az 1.6-os vitara megy, az meg jönne, de a kettő együtt egyszerre is tud akkor már létezni, nem kötelező előbb eladni a régit.
Ami az álom: K14D (nekem így egyértelműbb), Allgrip, Metál kék, fekete tető, GL+ vagy GLX. Meg pár apróság, radar, könyöklő. Gyakorlatilag az 1.6-osom csak megy mint a golyó.
A keret akkor rá több mint amit most bármit látok újra matállal, két tónussal. Én azt mondom ha a fenti megáll 8-ba papírokkal akkor örülök. Az 1.6-os meg 5 körül menne el.
Újat meg csak azért akarok, mert amúgy jó lenne egy kis km-es, hogy én fghsk bele elsőnek, ha értitek.De egy fix, az amit hallottam, hogy jön, az nem kell. A 2022-es Vitara nem egy tigris lesz.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Fiúk tényleg csak érdeklődöm, de a motor senkit nem érdekel? Hogy legyen legalább egy 230Nm meg hasonló? Első lépcső: Motok OK, akkor nézzük meg milyen amúgy. Hát egy előzés nehéz ha nincs meg ez a kb 230Nm. Cammogni mindennel lehet. Mondom úgy, hogy az 1.6 Vitar mot.vez optimalizálás után lelkes, de valahogy kevés.
-
félisten
Hát én ahogy látom, ez alatt a 230Nm alatt nálam nincs élet, őrületbe kerget, hogy több autót nem tudok előzni és egyet is meg kell fontolni. Bár nem tudom hol laktok, itt nem épp ritka a forgalom. K14C bejött, sőt. A "D" sem lehet rossz.
Ez az M16A majdnem jó amúgy, 3-ba 3-4-5000 körül lép rendesen.
Ezért aggódok erősen hogy viszlát új lágy hybrid mire lesz kesh, többet lomha autót nem vagyok hajlandó venni. -
félisten
válasz Napfénysüti #55593 üzenetére
Mert abban ültem. Azt elégnek érzem. Igen KIA EV6 4*4-es kéne, arra mondom h na igen. Vagy ID4, Enyak (nem tudom h írják). De nem a fizetésemhez van mérve az ára.
-
félisten
válasz dethroner #55607 üzenetére
Annó úgy vettem meg, hogy K14C-vel mentem, majd megláttuk az 1.6-ot. Elhoztuk, megyünk haza, nyomom neki nem megy, nem megy. Mondom mi a f? Hát ez ilyen! Megy csak taposni kell. Nem hittem, hogy ilyen nagy a difi.
2ozzmexy! 15000km átlaga alapján az 1.6-os allgrip 7.45-el jár el. Fater a K14C-vel 6.1-el, de olyan harmad annyira nyomja mint én tenném.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Ami nekem lejött. Még lesz lágy hybrid Scross addig kell venni, már akinek bejön. Utána marad a cammogás és a vigyor az arcon, de nem a nyomaték miatt, hanem, hogy "Zöld vagyok, de jó nem tudok megelőzni semmit. "
Remélem marad a 3+7 éve, ez is komoly tényező. -
félisten
válasz hemaka #55686 üzenetére
Kicsit azt látom alakul egyfajta teljesítmény űr a károsanyag kibocsátás miatt. Megy a varia a benzinnel, ami feléig elektromos, de nem szennyez annyira, ennek eredményeként lesz egy rakás haladni képes, de nem fürge autó, utána rögtön lesznek ezek a 20 millás szörnyek 600Nm-el.
Mint tudjuk- nekem is van ilyen ismim- nagyon örül ha zöld, még akkor is ha nem fog annyira menni mint anno az egykettes corsám, meg van olyan aki éppen ezért fog venni bármi mást amivel lehet rendesen autókázni. A Suzukinak ez a kb 7-8 millás autói az utolsó olyanok amit a kisember meg fog tudni venni, elszállnak az árak lassan, mert erőltetik a tisztán villanyt, amit velünk akarnak megfizettetni. Nem titkolt célom legalább 5 évre venni - évi 15-es futással- egy megbízható autót amivel lehet rendesen menni is (ezért sem érdekel a turbo meg a bicikli lánc lánc benn). Aztán majd ráérek agyalni miből lesz sok sok év múlva olyan autóm ami zöld -mert előre lépni csak ezzel lehet- és el is férek, illetve megy is. Eredeti terv az 1.6 sokáig futtatása volt, de addigra annyira kihasználom, hogy inkább most áldozok egy újra. Igazából akkor kellett volna amikor még nem annyira ült fel a világ erre zöld vonalra, 2019 K14C pl. Fater az utolsó ilyenekből hozott ki egyet 6 körül, mint utolsó autóját. Após dettó, quaskait.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Én a 2016/09-es Vitara allgripet akarom majd eladni. Nem lesz benne 40.000km. került bele pár extra. Alvázvédelem stb.
Most olyan 5-re tartom. -
félisten
válasz zsolt19900 #55730 üzenetére
Mi is el szeretnénk menni azzal az autóval amivel gyakrabban járunk. Bár ettől függetlenül néha a bazi jó reflex mentett meg, pl nyaralás alatt. (Nem adták meg az elsőbbséget, biztos levágtam volna ha összeérünk.)
-
félisten
Biztosítási összegekről én tudnék mesélni. Ha maradok ahol voltam. Azaz előre nem látott casco emelés mellett a kötelező + casco lett volna, valami 270k?
-
félisten
Nálatok nem mozdul ki az ülésből az aki nem köti be magát? Nálam minden tárgy ami nem rögzített az repülni hajlamos. Táskák csak hátul a lábnál vagy az ülés mögé akasztva. Kivétel ha olyannal megyek aki új még, akkor erősen moderálás alatt áll a dinamika.
-
félisten
válasz tboldi #55837 üzenetére
A vas kímélés miatt nem kezelem így, fokozatosan de határozottan nyomom neki, ha már meleg a motor. Írjam le meddig forgatom ilyenkor? Nálam olyan nincs, hogy 1500-on padló, pályán max, fordulaton, ha lépni kell, máshogy nem megy, egyelőre. Egyébként öv nélkül nálunk sem egy m-t sem.
-
félisten
válasz zsolt19900 #55892 üzenetére
Inkább az aggaszt, hol lett spórolva azért, hogy tudja ezeket. Amúgy ha a kamerák tudnának rögzíteni is, akkor a Vituban maradhatna az első hátsó kamcsi felárért benne hagyom :D
A mankó kérek is maradna, téli guma. Hmmm az ember tervezget.
Egyébként több ismim ráugtott, magára a márkára. Valami hihetetlen sok pozitív véleményt írtak. A márka iránt meg van az ellenszenv, de a Forma felülbírálta sokaknál.
-
félisten
Nagyon rá fogok erre állni és minden kontaktom egyszerre kapja meg a sart-ot, aztán aki előbb tud csodát tenni. Én már látom. Távolság nem érdekel, megyünk.
Ha kettő kell isminek is meg nekem is ki ad valami extrát?
Egyébként úgy hallom nagyon nem úgy van, hogy bemész, kell ez meg ez és ott van, ha nincs, akkor 8 hónap várakozás? Hát remélem nem.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Napfénysüti #55973 üzenetére
Pont ezek voltak lenézőek ha láttad a videót. Sámánék hitelesebbek.
-
félisten
Strong hybrid mentes, nagy nyomatékban gazdag karácsonyt kívánok mindenkinek!
-
félisten
Üdv. Marad a K14D manuális Vitarában? Kamu vagy igaz? Én annyi Mindent hallok....
Új hozzászólás Aktív témák
- Floridában tilos lett 14 év alatt facebookozni
- Hieronymus: Na, mit hoz a húsvéti nyuszi?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Intel Core i3 / i5 / i7 2xxx "Sandy Bridge" (LGA1155)
- Sorozatok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óvodások homokozója
- PlayStation 5
- További aktív témák...