Új hozzászólás Aktív témák
-
dethroner
veterán
Srácok, az új Swift esetében szerintetek megér 440 ezer felárat a GL+ a sima GL-hez képest? Nekem elég kihagyhatónak tűnnek a plusz dolgok, de kíváncsi volnék a ti véleményetekre, főleg aki ilyeneket használ
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Na és ha nem 3+ milliót adsz érte, hanem a saját zsebedből csak 120 ezret? Tehát valaki, egy segítő rokon bevállal 2 millát, egy másik forrás biztosít további összeget és ha így megfelelne, neked csak 120 pénzt kell betenni egy GL nem metál festékű Swift-be. Szóval a kérdés, hogy megérné-e, megháromszorozni a befektetett összeget azért, hogy cserébe nagyobb méretű felni miatt drágábban vegyek rá gumit, 95%-ban városban lesz használva, ezért kérdés megéri-e a felárat hogy elől is lenne ködlámpa, meg ugye az ülés fűtés, amit meg lehet venni a tescoban 2500-ért. Igaz nem olyan kifinomult mint a beépített, cserébe legalább sokkal olcsóbb. A fejegységet és kamerát nem említem, mert az előző autóból át fog kerülni, tehát megint nem ad hozzá plusz a GL-hez képest. Szóval, a nagy kerék, ülésfűtés ködlámpa trió megérné megháromszorozni a befektetett összeget?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
-
dethroner
veterán
válasz Zoleee83 #39286 üzenetére
Miben jobb a beépített ülésfűtés, azon kívül hogy nem látszik? Ha elromlik, drága javíttatni, míg a külön vett olcsó.
Igaz hogy a Swift gyári fejet nem ismerem, de ha jól olvastam a teszteket, nem valami híresen jó. Amit viszont én beleraknék ez lenne, ami azt hiszem minden tekintetben üti a GLX fejet is
És nem szánok túl sokat autóra, mondom, 120 ezret tennék hozzá. Vagy úgy is feltehetném a kérdést, mit vegyek ennyiért, új GL Swift, vagy 8-10 éves J Astra, esetleg 10-12 éves Prius? Ugye hogy inkább az újatA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz CoolBoy323 #39287 üzenetére
Subaru Forester helyett kellene a csajomnak egy autó, és abban benne voltak ezek az extrák amiket írsz. És magam is 23 éve vezetek, tudom hogy mi az a külső tükör, de sose volt benne fűtőszál, és érdekes módon soha nem hiányzott. Ha induláskor jeges akkor kap pár sriccet a jégoldóból és nincs vele gond. Annyit mindig láttam benne, amit kellett
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Ülésfűtés volt a csajom most eladott Foresterében és szerette. Én is vettem az öreg rönőmba, minden indításkor nyomom is a szivargyújtóba. Elismerem hogy nagyon hasznos, de 400 rongyot ezért, meg pár tényleg haszontalan kacatért, túlzásnak tartom. Én ha egy extrát kérni lehetne, akkor az inkább egy első parkoló radar lenne, amivel meg lehetne óvni a magad padkáknál az alacsony építésű elejét.
A saját autóban 10 évig egy deka fűtés se volt, annyira köves volt a radiátor, hogy nem ment át rajta a víz. Mindig azzal nyugtattam magam, hogy kibírom azt a 8 km-t a melóhelyig, úgyse melegszik be annyira, hogy fűtsön. Viszont tavasszal rászántam magam és radiátort cseréltettem, így nyugodtan kijelenthetem 8 km bőven elég arra hogy befűtse az autót. Sőt, pár perccel indulás után már nyom annyi meleget, hogy az ablakot párátlanítsa. Tehát rövid távon is érdemes fűteni. De nem értem, miért gondolod hogy ha nem fűtesz, azzal jobban melegíted a motort?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz BigBlackDog #39342 üzenetére
Ez ok, világos következtetés. De az autó van én értem és nem fordítva, nem igaz?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Pedig de Ez a kényelem ára. És a kényelem része a meleg szolgáltatása is, ha már az elégetett drága üzemanyag csak csekély része hasznosul mozgási energiaként, akkor a hulladékhőt is hasznosítsuk
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz BigBlackDog #39347 üzenetére
A már említett Foresterben automata klíma volt. Sehogy nem bírtam megérteni, hogy egy TD motorral szerelt autó, hogy képes 2 perccel indítás után meleget fújni, de megcsinálta.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz kenguru99 #39376 üzenetére
Én is úgy látom, csak GLX-ben van [link]
(#39383) tomi5244 Az eladott Subaru Forester 2 literes TD 130-nál 2500-at fordult. És mindezt néma csendben, klíma maxon és ha gázra léptél, még belemélyedtél az ülésbe
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Az új Swiftben csak a GLX felszereltségben van vízhőmérő?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz BigBlackDog #39410 üzenetére
Nézegettem a különböző felszereltségek belvilágát, és akkor tűnt fel, hogy a GLX-ben van külön kis mutatós műszer a víznek és a benzinnek, ezek alatt pedig csak a benzinnek látom hogy van valami piktogramos kijelzője a két nagy óra között. Víznek semmi. Ugyanaz lesz mint az előző kocsinál, hideg víz kék lámpa, túlhevült víz piros lámpa. De hogy mi a hideg, azt csak megtippelni lehet. Komolyan mondom dühítő, hogy egy városi talicskában fontosabbnak érzi a tervező fordulatszámmérő jelenléte miatti nem létező sportosság érzését, mint a hűtővíz hőmérsékletének folyamatos felügyeletét
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz BigBlackDog #39416 üzenetére
Ugye évtizedeken keresztül megvolt minden vízhűtéses autóban ez a kis műszer, nem volt plusz felár, elképzelhetetlen lett volna hogy hiányozzon, magától értetődő volt a jelenléte. Sokszor nem volt viszont fordulatszám mérő, Pl a jelenlegi 23 éves rönómban sincs. Viszont van vízhőmérséklet kijelző.
Aztán az autóipar úgy döntött hogy bizonyos felszereltség alatt nem kell foglalkozni a víz hőfokával, sokkal fontosabb hogy a motor fordulatszámát lássa a vezető, holott azt hallja akinek van füle, ellenben a víz hőfokát csak akkor lehet megtippelni, ha a hűtőkör csöveit tapogatom. Mondhatja azt a gyártó hogy mit foglalkozni vele, ha nem kék és nem piros akkor jó. Persze, de a nem piros az lehet csak pár fokkal több mint a kék. Elmagyarázom mire gondolok. Rönóm megvan tíz éve és emlékeim szerint sose volt benne fűtés. Az év nagy részében szükségem se volt rá, a többit meg átvészeltem azzal a meggyőződéssel, hogy csak 10-15 perc a munkába és onnan haza vezető út, ennyit kibírok kabátban és kesztyűben, nem fogok ezért a kis kényelmetlenségért 1 napra autót nélkülözni és fizetni a radiátor cseréért sok tízezres munkadíjat. Tehát nem jött meleg a rostélyból, de tudtam hogy a víz ettől függetlenül üzemmeleg, mert a mutató jól mért. De ha nem lett volna visszajelző műszer, akár 10 éven keresztül is eljárhattam volna abban a tudatban hogy a radiátor vízköves és ezért nincs fűtésem, és közben még a termosztát is megragadhatott volna nyitott állapotban, tehát folyton hideg vízzel jártam volna.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Srácok, az új Swift fejegysége cserélhető androidosra házilag? Vagy van olyan életbevágó infó, amit oda ír ki a fedélzeti komputer?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz tomi5244 #39505 üzenetére
Hangzás ügy majd a bekapcsolás derül ki, de valószínűnek tartom a gyári hangszórók kidobását és mélyközép és magas hagnszóró szett beépítését. Tényleg, mekkora tuccogó van az első ajtókban?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz rbalint88 #39506 üzenetére
Hát én tavaly vettem a hozzánk került Foresterbe egy droidos fejet mert a gyári fej tudott cd-t lejátszani, rádiózni meg aux-on fogadni hangot. Ez utóbbi nem mondom hogy használhatatlan dolog, de mivel nem lehetett a fejen léptetni és minden alkalommal ki és be kellett az aux-ra dugott eszközt kapcsolni ha indult vagy megállt az autó, nagyon kényelmetlen volt a használata. Búg? Egyetlen hiba nélkül ment fél évig, amíg az autót eladtuk, de a gyári fejet előtte visszaraktam és a droidos maradt. És hogy kicsit képbe legyél, erről van szó. Nem az a kategória, amivel a kóbor macskát dobálod
Tényleg úgy gondolod jobb a gyári fej mint ez? Ja és megjegyzem, én a GL felszereltséget fogom venni, amiben ha jól tudom még butább fej van.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz rbalint88 #39518 üzenetére
Én sem aliról vettem, csak egy link volt, hogy meg tudjam mutatni. Közvetlenül a forgalmazótól (joyjng) lett véve, méghozzá Kínában. Ott lakik egy ismerős, és amikor tavaly jött haza látogatóba, vele hozattam. Így legalább nem kellett hetekig várni rá, meg nem kellett fizetni 27% áfát + vámot. Még olcsóbb is volt így venni, mint a normás webshopos ár. A garanciától meg nem félek, évente kétszer jön haza az ismerős, vissza tudja vinni ha gond van. De amúgy egyszerű eszközök ezek kb mint egy teló, mozgó alkatrész nélkül, ha egyszer bekapcsol, akkor mindig be fog.
Miért jobb egy telefont pluszban az üvegre cuppantani, mint a gyári fej helyén lévő fejen navigálni? Fejjel nincs kábel ami ott lógna a szivargyújtó és a szélvédő között, nagyobb a kijelző, és van fizikai gomb a gyors lehalkításhoz ha szükséges.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Swift 1.2-es motorja mennyire marad élénk ha nyáron megy a klíma?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz BigBlackDog #39551 üzenetére
Volt Subaru Forester, ami 130-nál 2500-at forgott 6. sebességben. Abszolút hallhatatlan volt a motor, de a 215/60 R16-os gumi valami elképesztő búgást produkált. Pedig nyári Michelin volt.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz kenguru99 #39572 üzenetére
Egyszer hallottam egy ismerős szerelőnél egy beszélgetést erről. Azt mondták a papír Swift váltóját be beapplikálni a vasalóba, de ki kell bontani a házból, mert azzal együtt nem fér be. De ház nélkül pont bele illik
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Azt olvastam hogy az új swiftben is már vannak sávelhagyásra, ráfutásra figyelmeztető hangok meg egyéb ilyen baromságok és hogy idegesítően hangosak. Ezeket ki lehet kapcsolni?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Drughi #39611 üzenetére
Én nagyon olcsón csináltam, igaz, nem suzukiba. Helyi vásárban vettem a cigányoktól 1500-ért egy pár lámpát, elektronikai boltban vettem egy megszakító relét kb 600-ért, pár méter vezeték volt itthon. Keresni kell egy állandóan áram alatt lévő vezetéket a kocsi orrában, ez megy a relé egyik áramkörére, vagyis ha gyújtást adsz, ezen keresztül folyamatosan világít a menetfény. És kell egy vezetéket kötni a helyzetjelzőre, ami a relé másik körére megy, ezután ha felkapcsolod a fényszórót, kikapcsol a menetfény. Volt műszakin is már így, mindent rendben találtak.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Brogyi #39617 üzenetére
Igen, GLX-ben olvastam én is. De tényleg, vajon ha az esp-t, utaslégzsákot ki lehet kapcsolni, akkor csak ki lehet ezeket a zavaró hangoskodó gyerekes dolgokat is. Legalábbis remélem.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Nekem is a fapad volt az első opció, de aztán jöttek itt a javaslatok hogy mennyi hasznos opció van a GL+-ban, amiből nekem csak az ülésfűtés tűnik tényleg valamire valónak. Aztán munkatársam, akinek egy közepesen felszerelt S-cross van, ő dicséri, ajnározza a ledes fényszórót, ami swiftben csak a GLX-ben van. Aztán nézegetve a GLX tartalmát, sokkal több hasznosat találtam a GL+-hoz képest, mint amennyit a GL+ tartalmaz a GL-hez képest. A vásárlás úgyis csak valamikor a nyár végén lesz aktuális, addig csak az ötleteket, tanácsokat gyűjtöm, de vagy GL, vagy GLX lesz, a közepes nekem nem ér 448 ezer felárat. Ezért szeretném tudni, hogy mi módon használható ez a rendszer, és vajon kikapcsolható-e véglegesen. Hm, ha mint a régi szép időkben, ha kibökném a biztosítékját?
Soha nem veszettem, sőt, még csak nem is ültem olyan autóban, amiben voltak ezek a ketyerék, de idegenkedem minden olyantól, a hanggal, fénnyel, esetleg kormánykerék rázással beleszól a vezetésbe.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Délelőtt voltam Suzukiéknál és ott mondta a szalon vezetője, hogy a Baleno nagyon rövid időn belül, a sima szívó 1.2-es pedig szintén ki lesz vezetve. A miértre a válasz: Baleno nem elég nyereséges, a szívó motor régi konstrukció, nem fog megfelelni az eu. előírásoknak.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
-
dethroner
veterán
válasz BigBlackDog #39913 üzenetére
Nekem csak azt mondta hogy a Baleno eltűnik kb nyárra, aztán meg jön az 1.2 szívó kipusztítása. Ebből azt szűrtem le, hogy marad a lityi T és az 1.4-es feltöltött motorok.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Bandus99 #39962 üzenetére
Egy tanácsot fogadj meg! Én is vettem a nyáron kamerát és kijelzőt, de még jó hogy nem kezdtük egy egyből bontani a kárpitot és fúrni a karosszériát, hanem beüzemeltük úgy, hogy csak kb oda volt rakva ahol majd a helye lesz. És akkor láttuk meg, hogy tulajdonképp használhatatlan lesz. A csomagolás büszkén hirdette hogy 170 fok a kamera látószöge, ami a valóságban kevesebb mit 40 fok volt. Gyakorlatilag ha az autó mértani középvonalától két arasszal volt valami, azt már nem látta. Egy fos volt. Üzemeld be és mérd ki hogy mennyi a látószöge, nehogy későn tapasztald meg.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Brogyi #40158 üzenetére
Én viszont megérteni nem tudom miért veszik az emberek a közepes felszereltséget Az alaphoz képest talán egyetlen hasznos van benne (ülésfűtés). Én is GLX-et fogok a nyáron venni, ha összejön minden ahogy szeretném. Szerintem a GL-t vegyen az ember, ha nem akar érte sokat fizetni és GLX-t, ha szükségét érzi az összes hókuszpókusznak.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Brogyi #40224 üzenetére
Ezek a gyalogos védelmi dolgok nem tudom hogy működnek, majd talán egyszer ha nekem is lesz. Viszont én is azt mondom, hogy a GL-hez képest a GL+ nagyon kevés értelmes dolgot ad pluszban, szerintem kidobott pénz a felár. Viszont a GL+-hoz képest a GLX egy sokkal értelmesebb döntés, ha van rá pénz.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz #77646080 #40225 üzenetére
Persze, elhiszem és elfogadom hogy nincs valakinek a GLX-re meg a pénze, viszont a GL+ még belefér a keretébe. De ebben az esetben átgondolnám hogy mit ad a +felszereltség, amit kifizet. Megítélésem szerint az ülésfűtés nem ér meg kb 400 ezret, ezt inkább töredékáron megszerezném valahogy (biztosan lehet a kereskedőnél okosba szerezni ülést). Inkább ezt a felárat valami értelmesebb dologra költeném, mondjuk 2 évre megvan a tankolási pénz.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Itt vannak a felszereltségi szintek. Vitarát nem nézem, turbo motoros autó most nem kell. Tudom hogy mindenkinek más dolgok lehetnek fontosak, én is csak a saját értékrendem szerint figyelem a felszereltségi szinteket. Nekem mondjuk az alufelni és a nagyobb kerékméret pont hogy inkább negatívum
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
-
dethroner
veterán
Üdv!
Új autónál garancia vesztést okoz, ha kicserélem a fejegységet?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz gyenesmartin #40337 üzenetére
Te kicserélted?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz gyenesmartin #40341 üzenetére
Melyik felszereltséget választottad?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz gyenesmartin #40344 üzenetére
Én is GLX-et szeretnék majd a nyár vége felé venni, de valamiért nekem az maradt meg a fejemben, hogy a GLX-ben vannak csipogók. Ha nincs az gáz, azt mindenképp szerelni kell bele.
Hogy mennyit javítana rajta? Nagyon sokat, sőt, a gyári ajtó hangszórót is dobd a fenébe, mert akkor valószínűleg egy koax vacak van venne. Érdekes hogy az én 23 éves öreg autóban is már volt a műszerfalban magas hangszóró, az ajtóban lévő 165mm-es koaxok mellett. Kidobtam a gyári kazettás magnót és a hangszórókat, tettem bele egy alap Pioneer fejet és egy szintén olcsónak számító Hertz komponens szettet. Az egész megállt kb negyvenből, de elmondani nem lehet a különbséget. Ha hallgatni is akarod, nem csak az a lényeg hogy csörömpöljön benne valami, dobod a gyári hangszórókat és teszel bele mélyközép+magas szettet.
Az meg hogy a szüleid nem érzékelik a gyári hangrendszer hiányosságait, semmit nem jelent.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz gyenesmartin #40351 üzenetére
Ha van csipogó, az legalább azért jó, mert van számára kialakított hely és nem kell az A oszlopon mókolgatni csere esetén.
(#40352) samen Igen, tudom hogy hosszú a várakozás, de majd meglátjuk. Még az is lehet hogy lesz készleten
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Dark Archon #40358 üzenetére
Hát az elég fura lenne ha egy fejegység csere miatt nem működne a tolatókamera. Tudtommal a tolatókamera a tolatólámpáról kap áramot és utána küldni a jelet a fejre.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Dark Archon #40426 üzenetére
Vettem kínai fejegységet az előző autóba és vettem kamerás rendszámkeretet hozzá, de végül csak a fej lett beépítve. És másik autóhoz vettem tolatókamerát és kijelzőt szettben, szóval láttam már ilyesmit nemcsak beépítve is. Minden kamera kap egy kábelen keresztül áramot a tolatólámpáról, és amikor ez megtörténik, automatikusan beindul a működése, egy komponens sárga csatlakozós kábelen videó jelet küld a fejegységre. Nincs ez másként a gyárilag beépített esetében sem szerintem.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Ez a Suzuki Toyota egymásra találás mivel fog járni idehaza?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest