Új hozzászólás Aktív témák
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
Kolondrum #52273 üzenetére
Gusztáv-ékat ismerjük, nekem csak éves szerviz terén van tapasztalatom velük, azzal nem volt gond. Sérülés javításról csak hallomásból tudok véleményt formálni. Ha járó képes akkor Székesfehérváron Suzuki Barta. Vagy Érd, de az nem lesz olcsó... Ők képesek telibe fújni egy autót egy karcolás miatt...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
válasz
Kolondrum #52286 üzenetére
De remélem az is csak a belső tükör körül
Minden más helyen illik tökéletesen eldugva vinni, küszöbnél, oszlopoknál, tető alatt egy kis kárpit megbontással kivitelezhető.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
blakey
félisten
válasz
Kolondrum #52360 üzenetére
Ilyenkor (ha netán az én hibámból eredően vagy más okozott kárt az autóban és ismeretlen a tettes) elmegyek a fényezőhöz ahol van kárrendezés is és mindent ők intéznek, mivel te már elindítottad a folyamatot, a helyedben elmennék a szervizbe és érdeklődnék,kérném, hogy indítsák el a folyamatot, stb. Előtte egy telefont mindenképp megér és ha úgy nem elégséges a válasz akkor jöhet a személyes találkozó..
"Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja
-
dReFiX
senior tag
válasz
Kolondrum #55464 üzenetére
Dehogy majd tavasszal esetleg, új Scrosst is csak képen láttuk pedig már megy a gyártása. 25. után lesz arról is bemutató a nagyközönségnek illetve az értékesítőknek tréning. De lesz 360 kamera, vezetés támogató rendszerek. új fejegység stb.
[ Szerkesztve ]
16 éve itt !
-
KubanitoS
veterán
válasz
Kolondrum #55471 üzenetére
Ha az lesz, akkor az a Toyota 1.5 hibrid technológiája. Nézz Yaris, vagy Yaris Cross gyorsulási videókat és látod mi van. Hasonló, vagy inkább gyengébb lesz teljesítményben a mostani 1.4-hez képest.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
Kolondrum #55581 üzenetére
Nem kell sok nyomaték, ha könnyű a kasztni, meg rövid a váltó.
Amúgy én elvagyok most a 90 pacis, 200 Nm-es digódízellel, még ez is bőven sok a mosonmagyaróvári közlekedéshez.
De igazából a 83 lovacskás, 119 Nm-es szopóbenzinem sem megy rosszabbul papíron, csak turbó nélkül nincs akkora színház.[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
Kolondrum #55592 üzenetére
Hát ez nekem is fontos volt. Az 1.4t erejével teljesen elégedett vagyok az scrossban. Visszalépni én sem nagyon akartam. Ezért ebben a tekintetben féltem is az 1.5-ös és 1.8-as hibridtől toyotánál. 2.5-est kipróbáltam a rav4-ben az lépett rendesen (de nem jobban mint az scross).
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
Kolondrum #55592 üzenetére
Átülni a facelift előtti GLX AllGrip M16A-ból az én K14C GL+ FWD-mbe, egészen más kávéház, az igaz. Szerintem a szívómotornak reszeltek már pár éve, csupán eddig mindannyian megkötöttük ezt a kompromisszumot az olcsóbb fenntartásért cserébe.
A 230Nm elég relatív, mert az M16A is elég jól megy, egész úton állni kell a gázon, mint a régi 1.0 swiftben, a töltött motoroknál ilyen nincsen. Jah hogy olyankor a szívóbenzin nem karistol el 5L-el a városban? az igaz.
De ahogyan a régi amerikai közmondás is tartja: "a ménest itatni kell..."
Szóval ja, tényleg jobban harap a BoosterJet, de amit leírnak fogyasztásban azt el ne hidd, én nem tudom 8L alá berugdosni BP-en, de biztosan vannak olyan fogyasztásbajnokok akiknek megy mindez 6L-el is 100-on, csak többnyire őket szoktam kerülgetni egész úton. A többség elmondhatja magáról hogy két háztömbön négyet verek rá. Sajnos a sztereotípiáknak is van alapja...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
válasz
Kolondrum #55678 üzenetére
Majd ha a magyar autóállomány jó része elektromos lesz, amik jellemzően 140-150-nél leszabályoznak (Nissan Leafre és társaira gondolok, nem Tesla Model S Plaidre), akkor majd a nyamvadt 83 pacis Jazz-zel én leszek az, aki mindenkit levillog a g-be a belsősávban.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
Kolondrum #55836 üzenetére
Nem így kellene kezelni a pedálokat.
Amúgy nálunk nincs ebből vita soha, mindenki tudja, hogy be kell kapcsolni, és automatice meg is tesszük, miután beszálltunk.
Táska: csak a saját hátizsákomat szoktam magam mellé tenni, ha egyedül utazok, és azt is becsatolom. Minden más a csomagtartóba kerül, azokat meg egy összecsukható ládikó és egy csomagtérháló fogja. -
zsolt19900
őstag
válasz
Kolondrum #55896 üzenetére
hát szerintem megmarad az az alap "ez egy Suzuki" érzet és kész, ezzel kell együtt élni
A kamerák szerintem nem tudnak rögzíteni, ismi BMW X-ében van ilyen funkció, mint beépített fedélzeti kamera, ez szerintem ebbe még majd egyszer valamikor
Jaja, hát felniket meg gumikat nem kell cserélgetni akkor simán
Hozzávetőlegesen azért sok olyan generációt is megtudnak "érinteni" fogni ezekkel a frissebb dizájnokkal, akiket eleddig nem tudtak, azért egy Ignis (okés kinek mi, nekem bejön) a Swift és milyen kis frankó, főleg a Sport, Vitarából is biztosan fog érkezni egy olyan ráncfelvarrás amit azért odatesznekFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
SyMbioTe
Ármester
válasz
Kolondrum #55896 üzenetére
Nem hinném hogy rosszabb lenne a mostani Vitara / Scross, a facelift környékén 2018-ban ezek is sokkal jobb felszereltséget adtak, mint bármi akkoriban, jóval olcsóbban.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
burgatshow
veterán
válasz
Kolondrum #55974 üzenetére
Én megnéztem Papp Tibi videóját és elolvastam a linkelt cikket is, szerintem teljesen rendben van. Nem degradáló, nem fizetett hirdetés, olyan realisztikus. Kb. pontosan ugyanezt gondolom az új S-Cross-ról is, illetve magáról a Suzukiról. Tökéletes helyváltoztató doboz (akár családnak is), amiben elég sok praktikus technika benne van alapból. Kvázi szerintem best buy ár-értékben.
-
-
racerx
őstag
válasz
Kolondrum #56835 üzenetére
Nekem a keresedő srác mondta személyesen ezt, hogy most kapták ezt az infót. Ennél mi kéne hivatalosabb ? Meg asszem a hvg.hu-n is irták. (meg amúgy pont beszélgettek róla, hogy belemegy ez a gyöngice motor, és az elekrtomos hajtássál se lesz az a húha.. a régi klasszik 140 lovas ezerszer jobban megy, és nem is fogyaszt annyival ( szinte semennyivel se ) többet.
-
SirKero
őstag
válasz
Kolondrum #57189 üzenetére
Az a szomorú , hogy megnéztem a a HaHu-n az árakat 7,5M forintig kíváncsiságból ( 2021-22 év legalább 1,4 négyhengeres motor városi terep kivitel és a Suzuki GL+ felszereltsége ) és csak Suzuki vagy Dacia lenne
Alatt csak 3 henger gyengébb felszereltség. Esetleg még a Ssangyong van de az leeszi a fejem.
Így könnyű a gyártónak árat diktálni.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Új hozzászólás Aktív témák
- 2 kazános Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Újszerű 185/65 r15 Nexen Snow G 3 gumik felnivel +ajándék Michlein dísztárcsák.
- Acaia Lunar 2021 White, Black barista mérlegek eladóak
- Eladó egy új, bontatlan Govee RGBIC Night Light éjszakai fény/hangulatfény/bluetooth hangszóró!
- Újból elérhető Nitro Concepts S300 székek több színben.
Állásajánlatok
Cég: Morgan Stanley
Város: Budapest
Cég: Devops Team Kft.
Város: Budapest