Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
-
ncc1701
veterán
válasz Qtya123 #48264 üzenetére
Ahogy a mester is mondta, h van a rendszerben max 6 deci fékfolyadék. Mi a klasszikus módszerrel ezt átpumpáltuk a rendszeren. Szerintem átmegy az abs kockán a friss folyadék is, de ha mégsem, mennyi szorulhat bele? Felhigul. Amellett pedig a féknyeregnél kap hőterhelést az olaj, ott kezd elhasználódni, és azt tapossa ki belőle az ember a leghamarabb.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Qtya123 #50332 üzenetére
Igen, akad tipp:
1. Mérj rá az akkura
2. Ha inditozaskor sem esik 12V alá akkor annak nincs baja
3. Ha tudsz kölcsönkerni egy új akkut akkor használd azzal pár hétig, főleg most a hidegbenNekem a régi akkor csinált ilyet amikor már 2 cella szárazon volt, de az még nem gondozasmentes volt... Ha öregebb az akku mint 3 év akkor valszeg az a ludas... Főleg ha valami alsópolcos...
Ha bármi más lenne, akkor ugyanúgy csinálná akármennyit állt, mindegy h 10 perc vagy 2 nap. A generátorod tölt annyit bele h utána bírja a rövid megallokat, csak az akku nem tudja tartani a töltést már. Alapjaraton mérj rá az akkura, 13,7V vagy többet kellene kapnia... Ha igen akkor jó a töltésed.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Qtya123 #50342 üzenetére
Rosszul gondolod, ez az akku még nem halott, de haldoklik, ugyanis a friss töltést meg tudja tartani, de nem órákig, valószínűleg ha reggel leallitanad és este újra be akarnád indítani ugyanez lenne. Ezek így szoktak meghalni. Én mérés után vennék egy új Boscht vagy Vartat, reggel kocsi kinyit, bikakabellel racsiptet az új akku és ha akkor pocc-roff, akkor tuti az akku csinálja. Ha nem dobod el a blokkot akkor visszaadjak az árát ha mégsem az akku. Legalábbis itt a fővárosban a tescoban is meg az autosboltban is, de még a homasitaban is levasarolhatom ha blokkal együtt viszem vissza h mégse kérem az új akkut. Érdemes rakerdezni h mi van ha nem akku baja van és visszaviszed a blokkal az aksit.
Mondjuk én akkuval sosem szoktam kínlódni, ha nem frankó cserélem, ha működik és 5 évnél öregebb sokszor még akkor is..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
csiga8
senior tag
válasz Qtya123 #50342 üzenetére
Először én is az akkura tippeltem, ugyanis ha nagyon beesik az indtásnál a feszültség, ( tán a 9V a kritikus általában, de a Suzukinál nem tudom mennyi pontosan) egyéb elektronika nem működik, nem lesz szikrád.
Hasonló tünetet viszont akkor tapasztaltam ( más autónál) amikor lelevegősödött. ( hidegben jobban jellemző)
Azt még megpróbálhatod, hogy indítás előtt 3-4 alkalommal gyújtásra teszed és minden alaklommal megvárod a kattanó hangod ( benzinpumpát indítod ) -
2ozzmexy
aktív tag
válasz Qtya123 #50371 üzenetére
Érdekes elmélet, de én maradok a haldokló akkunál. Vegyél egy újat aztán annyi, pár évig le van róla a gond.
Azért teker mert a mágneskapcsolót még be tudja húzni, annyi kraft marad benne, de szerintem már határeset, én cserélném."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Qtya123 #50371 üzenetére
Lehet, hogy máshol van a hiba. Gyengébben teker az önindító és azt kell majd hamarosan javítani, vagy nem kap elég benzint vagy nem kap elég levegőt.
Indítás előtt forgasd a kulcsot egy 3x jobbra-balra a nulla és a gyújtás között, és csak az után indítasz. Ha így jó, akkor visszafolyik a benzin, és az üres cső miatt 2-3másodpercig nem kap benyát.
Légszűrő tiszta? Olaj mikori?
Meg lehet próbálni, hogy indításnál adsz egy nagyon kicsi gázt a pedállal. Nekem Focus1-es sz*rakodott, 20 másodperc alatt sem indult, kis gázra meg 1 másodperc alatt. Itt az alapjárathoz külön kis mágnesszelepes levegő van, és az szorult a kosz miatt, nem nyitott ki rendesen, de a pedállal a pillangót kicsit nyitva kapott elég levegőt. Hasonló gond is lehet, csak még nem ilyen szintű, ezért még elindul.[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Qtya123 #50375 üzenetére
Esetleg ha nem akku, akkor egy indítózás után vedd ki a gyertyát, nézd meg van e rajta elég benzin. Utána jöhet a szikra, szikrázik e rendesen indítózás közben, aztán gyújtáselosztó vizsgálata, érdemes lenne megnézni a fedelet meg a rotort, lehet h tele van kosszal és a rárakódott kosz ha lekopik jól működik... de ez azért eléggé elvont elmélet.
Rá kell szánni egy hétvégét és végignézni az egész üzemanyag és gyújtás rendszert.
Ha gyertyára tippelsz akkor érdemes lehet megnézi a hézagokat, a csatlakozókat és a vezetékeket is kicserélni még, biztos ami tuti alapon."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Gyöször
senior tag
válasz Qtya123 #50375 üzenetére
Nem ott lesz a gebasz a gázadással? Sztem nem kell a benzinesnek gázt adni indítózáskor, ha pillangószelepet nyitsz azzal több levegöt szív, így nehezebben teker az indító, és a komjútter se tudom, hogy mit szól hozzá, mit tud akkor miből számolni.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Qtya123 #50551 üzenetére
Na, örülök, hogy megoldódott. Érzetem valahol, hogy ez lesz baja.
Én is jártam így csak nem Suzukival, hanem Toyotával, ahány autószerelőt és "gurut" felhívtam mind mást mondott, a fél motort kicseréltették volna velem - persze az én kontómra - amikor elmentem a helyi autósbolta és megkértem a pacákot hogy egy új "zselés" márkásat hadd vigyek kis 10 percre, ha jó akkor fizetem is... Naná hogy varázsütésre jó lett..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Gyöször
senior tag
válasz Qtya123 #52359 üzenetére
Az nem lehet, hogy valahol a csőben felrottyan a melegtől az anyag? Buborékosodik vagy valami ilyesmi és akkor nem tudja szivattyúzni.
Ez egy kicsi vad hasonlat lesz, bocsi érte, de a zsiguli ugyan ezt csinálja. De csak nyáron. Viszont ha felnyitom a motorháztetőt leállítás után, akkor pöccre indul tűző napon is.
Próbáltál már 1-2 tankolás 100as benzint, hátha azzal nem jön a probléma?ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Qtya123 #52359 üzenetére
Ennek több oka lehet, amikor rálépsz a gázra picit, akkor nyitsz a pillangón és kap levegőt.
Amúgy nem tudom hogyan szoktál indítani, én így csinálom: kulcs ON állásba fordít, vár, elkezd berregni a pumpa, berregés megszűnik, kulcs START-ba.Érdemes lenne megnézni nem szív e falshot valahol, vagy hétköznapi egyszerűséggel átpucolni az üzemanyagrendszert, tehát szétszed és úgy, nem a tankba öntögetni mindenféle varázscuccokat méregdrágán.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Chereiose
addikt
válasz Qtya123 #53090 üzenetére
Fixek a felszereltségek, a használtautós beállítás az olyan, hogy sok kereskedő bepipál kb mindent, ami csak a glx-hez van és a GL-hez is feltünteti, úgy tudom elektromos ablak hátul csak a glx-ben van, vitara és scrossban meg gl+ tól. Alap swiftben szerintem a bőrkormány, manuális klíma és tempomat meg ledes fények járnak alapból.
-
Chereiose
addikt
válasz Qtya123 #53094 üzenetére
Hát ennyi pénzért szerintem manapság egy gyártó sem ad hátul elektromos ablakot Bár szerintem oda igazából mindegy is, ha nem ül ott gyakran senki akkor sűrűn nem fogod lehúzni. Az más kérdés, hogy ez a swift is amikor megjelent anno az alap, akkor 3,15m Ft volt, most meg már 4,2 az alap.
-
xmad
őstag
válasz Qtya123 #53099 üzenetére
nálam 17.000km nél volt elöször kuplung csere. váltóharangal együtt. annak nem volt baja, de találkozott a szerviz olyannal akinél az is tönkre ment. van helyette módosított, kicserélték arra.
majd 25.000km nél újra kuplung csere ittmár lendkerékkel egybekötve mert a gyár is elismeri már hogy szar a lendkerék. abból is a második módosítás van. idővel kiderül hogy jó-e.. ennyit a japán minőségről.. futómű kopogásra azóta sincs megoldás még.. -
Chereiose
addikt
válasz Qtya123 #53096 üzenetére
Yaris 4.5 ért? Én ősszel a kifutót láttam annyiért, az új 5 felett van és az full alap, annyi sincs benne mint a swiftben. Bármennyit is drágult a swift még így is a legjobb ár/értékben szerintem, fogyasztása meg annyi mint a hybrid yarisé, azért ezzel is számolj, mert a sima nem hybrid yaris tesztekben elég iszákos volt a jószág.
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz Qtya123 #53103 üzenetére
Szerintem finanszírozással ennyik ezek. Jó autó eléggé ez a Fiesta, de szerintem jóval többet eszik, lomhább, nincs ledes fénye sem ami engem zavar ha már a suzukiban is van, na meg az értéktartása szerintem jobb lesz a swiftnek,azon felül tény, hogy belül sokkal jobb. Na meg ez a fiesta úgy rémlik 4 éve jött ki, lehet érdemes megvárni egy faceliftet.
-
-
dethroner
veterán
válasz Qtya123 #53103 üzenetére
Hát ezek alapján nem vennék yarist swift helyett. Amit a toyotánál látok: nagyobb tömeg, kisebb motor teljesítmény, 3 henger, talán még a felszereltség is alacsonyabb.
Én 2019 novemberében vettem a swiftet, valami 4,3 milla volt, de nem adnám új kocsiért úgy, hogy kevesebbet kapjak a pénzemért. Igaz, keveset ülök benne és még sokkal kevesebbet vezetem, de a csajom nem panaszkodik, szereti. 14 ezer km van most benne.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
xmad
őstag
válasz Qtya123 #53110 üzenetére
alapvetően japánautós vagyok én is. szeretem..
de nem vagyok elfogult, egyszer kipróbáltam egy Fordot és azt mondtam, hogy ezzel tulajdonképpen nekem mi a bajom?!
nagyon is jó vezetni, futómű nagyon eltalált. váltó isteni a belseje sem Toi Toi klozet mint a legtöbb japán.. aztán így lett végül ez.
ettől függetlenül én ma is azt vallom, hogy benzin motorokban, elektronikai rendszer terén a japánok a legjobbak. -
[CS]Blade2
addikt
válasz Qtya123 #53110 üzenetére
Én is a Swift-et nézegetem, úgy, hogy nekem Ford-om van most. A Milyen autót-ba valami kipróbálta az összes új kicsi autót szinte, és úgy emlékszem, hogy a Fiesta kényelmetlenebb, kisebb is volt szerinte, mint a Swift.
Nekem igazából a legfőbb bajom, hogy számítana, hogy hogy megy, és hát ez adatok szerint egyértelmű.
20 éves Focus még az autógyártás csúcsából lehet. (2000 +-pár év). Ha lenne vatta új, akkor meglenne a döntés. Ugyanezt nagyobb motorral, és akkor tudom, hogy 20 évig jó vagyok, nem kell szerelő meg sárga angyal telefonszáma.A Swift-re a panaszok elbizonytalanítanak. Használtan van bennük 60-80 ezer, lehet, hogy ezek jó példányok, vagy már a 3. kuplung szarakodik, és azért adnák el
-
a_tesz
Korrektor
válasz Qtya123 #55647 üzenetére
Sajnos én jártam így régebben, azóta szerintem csak rosszabb a helyzet. Vagy az a megoldás, hogy megveszed a gyárit, és jó eséllyel (sajnos a motor belsejének egyéb dolgai miatt nem feltétlen 100%-osan) jó lesz, vagy pedig a '96 előtti Denso injektort kell házastól rárakni. Bontóban, marketplace-en találni bőven belőle, sajnos így 25 évesen már azokkal is be lehet fürödni, de talán ez a legjobb megoldás költség és megbízhatóság szempontjából.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
zsolt19900
őstag
válasz Qtya123 #58306 üzenetére
[link]
[link]
nem pont pont ez, de pl Baleno? vadásszatok, hát ha beesik valami jó ajánlatTágas, kényelmes autónak mondják és van is egypár fórumtársnak, ha jól rémlik nekem
a második a linken modernségét nézve jobb ajánlatok az általad linkelt Swift és Sxekkel szemben
Persze, ha fontos a magasabb építés pl. akkor Sx nem kérdés[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz Qtya123 #58311 üzenetére
szerintem az a (mostsokannemfognakszeretni) dogma végett is lehet, mert a Swift szííííííívóóóóóóóó a Baleno pedig turbós motoros
azt pedig, hogy miért van ilyen árban Baleno, csak azt tudom mondani, hogy menjél vegyed mert pár napig szoktak fent lenni ezek ilyen áron
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
AMD Power
titán
válasz Qtya123 #58306 üzenetére
Egyértelmű az SX4. Ráadásul nem rossz pályázni vele. Nekem óra szerint 150-nel picit 4000rpm pörög az fordulatszám. Én SX4 facelift utánit vennék. Ott a ABS kocka hiba már szinte nem is volt. Illetve a
1.5 112Le verzió motor megbízhatóbb is mint az első szériás 1.5 99Le.[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz Qtya123 #58315 üzenetére
Sehol semmi rozsda. Nem is jellemző már erre a típusra. Ha a biztonságot nézed (Euro NCAP) szerint Baleno *** , SX4 ****.
De a felépítésèből adódóan az SX4 a biztonságosabb.
FB SX4 csoportokban tonnányi karosszéria elem van eladó, bontott stb...
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AtHoS
nagyúr
válasz Qtya123 #58319 üzenetére
Én múlt hónap elején vettem egy álruhás SX4et Fiat Sedici verzióban. A topikot olvasgatva találkoztam én is a Sedici ajánlással. Sajnos nem túl sok van a Fiat-ból kínálatban Mo-on, de amit tapasztaltam a keresgélés közben: Fiat felszereltség alatti, jóval idősebb vagy több km-t futott, rosszabb állapotú SX4-ek is több 100e-el drágábban vannak hirdetve.
Illetve fordítva nézve saját vásárlást tekintve: 2m350e-ért sikerült vennem egy 2013 közepi, egygazdás benzines Sedici-t 1.6 120LE motorral, 107e km futással, kb. 4-5 évesnek kinéző állapotban, GS "Fullextrás" felszereltség fölötti kivitelben, 4x4 hajtással, patika állapotú belsővel.
Nem tudom jelenleg milyen a kínálat a Fiat verzióból, de lehet érdemes ránézni, hátha van éppen belőle alkalmi vétel.
read-only mode on the forum
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Qtya123 #58333 üzenetére
Igen, arra hogy ne adják el amíg odaérsz a foglaloval...
Beázni szoktak, de ezenkívül bestbuy ha az utaster sértetlen és a nyulvanyok. Annyira újak hogy szinte mindet markaszervizben javítottak ha volt is havaria, ott meg nem tökölnek, komplett elemet cserélnek. Cserelsz folyadékokat és szűrőket, max még gyertya esetleg akku és van egy faja autód. Ha nem hagyod elrohadni 20 év múlva is menni fog."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Qtya123 #58335 üzenetére
Ajtóknál szoktak néha beázni de nem mindegyik, a külleme megosztó, ellenben egy GL+ vagy GLX felszereltséggel belőle eléggé "normális autó", ami kell benne van parasztvakítás nélkül. Nem fogsz vele pályacsúcsot menni, az 1,4T harapósabb az igaz, ellenben már nem "golyóállójapánszívóbenzines". Bőven jó vas, ha nem rohad el (és nem ázik be sehol) akkor a világból kimegy.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
AMD Power
titán
-
válasz Qtya123 #58353 üzenetére
Akkoriban a Vitara sokkal jobban ment, ha jól rémlik olcsóbb is volt, meg a felszereltség is mintha kicsit jobb lett volna.
Na meg a kinézete, szerintem is sokkal szebb a Vitara„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
-
hemaka
nagyúr
válasz Qtya123 #59028 üzenetére
Vannak "edition"-ök gyanítom, amik Clarionnal vannak.
Az én régi sportom is valami rock am Ring vagy milyen csomag volt és abban is 7" clarion érintős fejegyeség és elvileg a hangszórók is combosabbak gyárilag, meg volt matrica a C oszlopon és a szövet szőnyegek is olyan logóval vannak ellátva.[ Szerkesztve ]