Új hozzászólás Aktív témák
-
burgatshow
veterán
válasz ViZo72 #59849 üzenetére
A Vitarák és az S-Crossok gyárilag Saint-Gobain (ezer éves, francia üveggyártó cég) üveggel jönnek (legalább is az a kettő, ami a családban van biztosan). A Passatomban is Saint-Gobain üvegek voltak, de az asszony Picantoja is Saint-Gobain üveget kapott a gyári helyett (ami szerintem ebben az esetben előrelépés volt) amikor kavicstól származó A-tól A-ig terjedő repedés áldozatává vált.
Ezzel csak azt akartam mondani, hogy nem mindig a legalját keresi a gyártó.
Ha olyan gyártó által készített üveg megy bele, ami egyébként is autóipari beszállító, akkor az üveg technikai paraméterei jók lesznek. A szenzorok tanítása viszont gyártó specifikus, ott az adott gyártó írja le, hogyan kell újra feltanítani egy szélvédő csere után a szenzorokat. Nem szeretem a Speedzone-t, de ebben a témában konkrétan jó anyaguk van, érdemes megnézni.
[ Szerkesztve ]
-
ViZo72
tag
válasz ViZo72 #59860 üzenetére
Még egy érdekesség.
Autóipari beszállítónál dolgozik ismerősöm, fémipari cuccokat gyártanak.
(Irodában, logisztikai vonalon dolgozik, rálát a beszerzésre, rendelésekre.)
Meg nem nevezett gyártóval (de nem Suzukival) a következő beszélgetés zajlott (nem szó szerint):
- Autógyártó: Mondjatok árat, küldjetek mintarabokat...
- Beszállító: ok, elküldve.
- Autógyártó: Ár rendben, minőség nem az igazi. Nem tudtok jobbat?
- Beszállító: Nem, ilyen a technológiánk, ezt tudjuk nyújtani.
- Autógyártó: Akkor nem kell.
Eltelt kb. 2 hónap:
-Autógyártó: Mégiscsak rendelnénk tőletek...
Nem árulták el, de nyilván vagy nem találtak jobbat, vagy csak drágábban. Így aztán jó lett nekik az is ami először nem tetszett...
A legutóbbi történet az volt, hogy beszállítóként idén először árat akartak emelni, hiszen a háború miatt (is) minden költség emelkedett ami érinti az alkatrészgyártást (üzemanyag, szállítási költség, alapanyag árak, stb.)
Autógyártó reakciója: hát ezt meg hogy képzelitek? Szó se lehet róla...
Végül nagy nehezen megegyeztek aztán... -
addikt
válasz ViZo72 #59861 üzenetére
Szerintem ez a tök általános ügymenet a gazdaságban.
A gyártó el akar adni minél magasabb áron, a vevő meg venni minél alacsonyabban. Aztán így vagy úgy megegyeznek.
Kivétel a prémium szegmens, ott a pénz nem számít csak a minőség és/vagy a brand.....[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
tboldi
nagyúr
válasz ViZo72 #60206 üzenetére
Az én Hondámon 110 µm, majd alkalomadtán megmérem a WagonR-t és az Ypsilont is.
-
Cunaja
addikt
válasz ViZo72 #60206 üzenetére
Persze, csak érthetően próbáltam leírni.
Az autó nehezebb lenne 100kg-al, ha 2mm vastag festékréteg lenne rajta.
Erről jut eszembe.
Kolléga vette át az új Toyotát és rétegvastagság mérővel végig nézte fizetés előtt az új autót. Kiderült, hogy egy helyen, a hátsó lökhárító és a bal hátsó sárvédő, javítva volt, de nem látszódott semmi. Egyből balhé tört ki és bevallották, hogy szállítás közben sérült. Fél milla kedvezménnyel hozta el az autót. Megnéztem én is az autót, tényleg semmi nem látszódik. Nagyon profin volt megcsinálva.#60205 A rendszámnál még szennyezett maradt. Jól néz ki, csak nekem a napi rohangáláshoz és kettesben Anyókával, már nagy lett volna. Ezért maradt a Swift. Amúgy tetszik, pláne ebben a színben.
[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Cunaja
addikt
válasz ViZo72 #60558 üzenetére
Jól leírtad!
Nem vásárlok semmi olyat, amiben nem vagyok biztos. A légterelő is csak akkor lesz megvásárolva, ha az autó megjött, mert ha nem tetszik, akkor kapásból visszaküldöm.
Csicsa nem lesz, ami kivülről látható, az a ajtók élvédő gumija és a Cápa antenna.
Kapni fog még egy komfort modult és egy automata wc légfrissítőt a motorháztérbe. ( nyest )
30-éves autóból átülni egy vadonatúj autóba, szerintem nem igazán leírható élmény. Az Opel is kimegy a világból de szennyezi a környezetet jelentősen és nem szereti a városi közlekedést, 28°C -felett. 486.000km van benne.
Az autózásról annyit, hogy az autó 90%-ban a Hungária körgyűrün és környékén fog közlekedni és csak ritkán, havonta 3x megy vidékre. Esetleg évente 1x kap egy 2500km-es külföldi utat. Egyszóval kijelenthető, hogy városi Swift lesz. A panaszokról annyit, hogy ez már a 2021-es facelift hibáit javított kiadás. Reménykedem benne, hogy csak a kötelező szerviznél fogja a szerelőt látni. A Facebook csoportot nem látom, mert semmi nemű, nyomkövető közösségi oldalon nem vagyok rajta, csak itt, a fórumon és egy másikon. Így az ottani dolgolk kimaradnak.
Még egy szösszenet a légterelő kitakarásról. Szerintem egy teljesen zárt napszeműveg, 10x jobban kitakar, mint egy légterelő. Néha, a dugóban szoktam figyelni a többi vezetőt és némelyik totálisan zárt szemüvegben vezet. Az oldal látása (térlátás) korlátozva van, mert a szemüveg szára is majdnem 1.5cm vastag. Mit lát oldalra?
A márkát kitakartam direkt.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Qtya123
őstag
válasz ViZo72 #61657 üzenetére
"Az évjáratok, cikkszámok közötti elboldoguláshoz meg nagy odafigyelés kell, hogy ne vegyen hülyeséget az ember, főleg ha több verziója is volt az autónak."
Ez így van. Bele lehet keveredni, mellé lehet nyúlni. Én is mikor összeraktam a pakkot a Crosshoz a két szíjjal vergődtem vagy 1 órát, mert mindenféle cikkszám volt, ahány bolt, annyiféle variációja a cikkszámnak. -
Qtya123
őstag
válasz ViZo72 #62096 üzenetére
Ettől a hiba dologtól én is le tudom dobni a láncot.
Facebookon feltesz egy kérdést valaki, hogy hogyan lehet mondjuk megszüntetni a kalaptartó zörgést.
Jön 50 válasz, abból kettő tartalmaz érdemi segítséget, 48 meg beírja, hogy neki nincs ilyen hiba és a 48-ból legalább 10 tuti beszúr egy képet is az autójáról... Nem a kalaptartóról, hanem a komplett autó fényképét teszi be... Az ilyen minek ír? Mintha valami kényszeres mutogatás lenne, hogy de jó ürügy mutogatni a "kicsikéjét", mintha a kérdezőnek nem pont ugyanolyan lenne, meg nem rohanna/parkolna az utcán belőle minden négyzetkilométeren 6 darab.[ Szerkesztve ]
-
Cunaja
addikt
válasz ViZo72 #62096 üzenetére
A Huawei P9 jól esett.
Te láttad, hogy mit müveltem ott jó értelemben, a kétségbeesés szintjén, sőt, a vállás szintjén lévő embereknek segítettem.
Soha, nem kötöttem bele senkibe, még ha esetleg hihetetlen dolgot is írt.
Rengeteg profi segítő szándékú ember hagyta már itt a fórumokat ez miatt.
Ennek a fórumnak is az lenne a célja, hogy tapasztalatokat cseréljünk és segítsük egymást.
Ellenben, nem igazán ez történik.Az is igaz, hogy öntötték belém a lelket, de a piszkálódás, elvitte másfelé az egészet.
Írjunk akkor a suzuról.
Jöttem ma a pályán és egy S-Cross le akart túrni az útról.
Na gondoltam, az anyádért jössz a seggemben, ezért kicsit odaléptem a Suzunak. Nagyon remélem, nem kapok bírságot, mert 170-ig gyorsultam, mondom kihúzatom.
Hang volt rendesen, a fordulat 5200 és fogni kellett a kormányt. Viszont ment a picike rendesen.
Ezután utolért a S-Cross és mutatta, huzam le az ablakot. Na mondom bunyó lesz, de csak gratulált.
Megy ez a kis autó mint a meszes.
A városi tötymörgés után jól esett a tempó. Most élveztem igazán az autót.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
zsolt19900
őstag
válasz ViZo72 #62107 üzenetére
okés, én elsősorban azokra gondoltam, akik ötön tizen ezres futással ki-ki jelentik, hogy ez tökéletes ennek semmi hibája stb. stb.
mi pl. a cégessel a 2. évébe belépve léptük át a 150k-t na ott már kb. tudunk valamit mondani, hogy az most jó-e avagy sem.... ugye valakinek ez akár 10év is lehet, hogy elérje ezt a futásteljesítményt (és ez most nem nagyzolás vagy ilyesmi, csak néha ezeken fennakadok picit, hogy így meg úgy megbízható vegyed vegyed, csalóóóóóódásmentes kocsik ezek a Suzukik.... jam persze )
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
tboldi
nagyúr
válasz ViZo72 #62474 üzenetére
Én a WagonR-re kerestem rá, ez volt kézenfekvő, mivel ez van itthon és el van mentve a kedvencekbe (szintén VVT).
A 4,1 liter a szervizkönyvben és az AutoDatában is egyaránt szerepel, úgyhogy én innen nem látok hibát.
Amúgy én is 4 litert szoktam venni, abból 3-3,5 litert simán beleöntök különösebb odafigyelés nélkül, az utolsó pár decinél pedig mindig várok, amíg lefolyik, és folyamatosan csekkolom a nívót. Aztán egyszer csak maxon lesz, ha marad a flakonban, akkor marad, ha nem, nem.A viszkozitásos ábráról meg BlacKSouL kolléga hsz-e jut mindig eszembe.
[link][ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ViZo72 #62640 üzenetére
Köszi, ez egy új információ. Elolvastam ott is, reagálni nem volt még érkezésem mert közben altattam...
Igen, valószínűleg a fék miatt lesz ez a cirkusz. De a másik fórumon éppen a helyi nosztredamusz homo sapiensek próbálnak közös nevezőre jutni önvezetes/villanyVitara témában...
A kozeli 2 szerviz hallott már róla de az egyik még nem kapott hozzá szervizutasitast, a másik még a hibával testközelből nem találkozott. Necces, ezt lehet nem kellene kihagyni... de még konkrét infó nincs róla hogy anyaghiba okozza vagy hibás alkatrész, esetleg a gyári olaj vagy gyenge minőségű üzemanyag.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
ViZo72
tag
válasz ViZo72 #62683 üzenetére
Mondok még egy érdekeset.
Szervizben, ahol már találkoztak felkeményedő fékes Vitarával, azzal egy időben volt egy Swift Sport is más hibával..
Ment az autó de állítólag nem olyan teljesítménnyel, ahogy elvárható.
Mivel akkora a Vitaránál már gyanakodtak erre a vákumos rendszerre, csak még nem volt meg a konkrét hibás alkatrész, a Vitarából valami levegőcsövet (már ha jól értettem) átcseréltek a két autó között próbaképpen és ettől megjavult a Swift menése (fékbaja viszont annak nem volt). Úgy tűnik légzési problémái voltak...Ez annyiban kapcsolódik a vákumos rendszerhez, hogy ha jól értettem abból a részből operálták ki a csövet (vagy mást) amit most érint a visszahívás.
És az előbb belinkelt leírás alapján, valóban lehet köze a turbó működéséhez is ennek a rendszernek...
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz ViZo72 #63082 üzenetére
Szerintem sincs sok értelme, hiszen az autó így is egy komolyabb okostelefon árát éri max.
Ezen már kb értelmezhetetlen az értékcsökkenés, mint fogalom. Legalábbis ezeken az autókon az nem értékcsökkentő, hogy 10 fényezési hiba helyett 11 van rajta.Ezeknél amit áraz a piac, hogy levelesre van-e rohadva az alja, nem lefutott gumik vannak-e rajta, és minél több műszaki legyen rajta. A többi kb nem számít az árban + és - irányban.
A költői kérdésed valóban jó. Pár éve hátulról belekoccant az IS-be egy csaj, mondta a karosszériás/fényező, hogy tegyem össze a kezem, hogy megúszta annyival a lökhárító, hogy a kipufogó konzolja kiszúrta egy helyen és lehet műanyagossal javíttatni.
Ha új kerülne rá, akkor azt mondták, hogy 50%-os avultatással számolna a biztosító, mert 16 éves az autó és, ha az új lökhárító kerül rá, akkor nőne az értéke...
Ahha, megnézném azokat a hirdetéseket, akik úgy hirdetik a 15-20 éves autójukat, hogy piaci ár felett többszázezer Ft-al és az az indok, hogy hát új rajta a lökhárító... Biztos egymást taposnák a vevők érte, hogy ez az év üzlete.Kíváncsi vagyok itt majd mit matekoznak ki. Avultatják a fényezés költségét, mert vadi új festék kerülne rá, miközben a többi részén már 24 éves pigmentek feszítenek?
(nyilván nem fogom fényezőhöz vinni, van itthon szín azonos festékem keverve, megködölöm aztán jóvanazúgy)
Mondtam is a feleségemnek, hogy látod milyen jó, hogy tartunk egy gladiátort is a retek helyekre mászkáláshoz? A Crosson már megütött volna a guta, ha ez van.
[ Szerkesztve ]
-
válasz ViZo72 #63082 üzenetére
Kapcsolódó TC égéstér adás link
Többek között a linkelt kalkulátort is ők csinálták / ugyanazt a metódust használják (ha jól értettem a sztorizgatást)[ Szerkesztve ]
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
nagyúr
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ViZo72 #63174 üzenetére
Ugyanaz a f** mindkettő, Nippon Oil terméke, csak az Eneos lejjebb van pozícionálva.
Bár már a könyökömön jön ki a Szakál-Metál Kft. meg az Eneos olaj. Mivel tudd többet mint egy Castrol vagy Mobil? Semmivel, cserébe agyon van hájpolva ezért túlárazzák. Hamarabb öntök bele egy Mobil ESP-t vagy Motul Eco-Lite-ot mint az Eneos-t (ezek legalább API SN+/SP olajok).
Sőt, tetézem, a bimmer Total-al fut éppen, elsőre meg valami Auchanos alsópolcos vackot önöttem bele (talán Petronas vagy Gasprome) és szebb hangja volt már hidegen is, mint az "állítólag Eneos"-al. Pár ezer km után leengedtem és újra feltölt, megint fut 3ezret és ismét feltölt, utána már a Total ment bele, láss csodát nem feketedett el mint a többi 300km után, pedig dízel...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
AMD Power
titán
válasz ViZo72 #63334 üzenetére
Igen.
Ránézek majd köszönöm! Pár hete a toronycsapágy cserénél meglett bontva a szélvédő alatti műanyag. Akkor mindent kiszedtem belőle, ha már le volt szedve az a burkolat. Van benne pollenszűrő. Ránézek majd arra is.[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
ViZo72
tag
válasz ViZo72 #64499 üzenetére
Ez meg a láncok "evolúciója".
https://forum.index.hu/Article/showResultList?o=&aq_text=&aq_cre=0&user_id=1846878&topic_id=&forum_id=0&aq_ext=0&t=9221578[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz ViZo72 #64500 üzenetére
Én ezért maradtam az M16A motornál.
Nyilván, ha az ember megveszi újonnan és 50-100e km-nél eladja, akkor nem annyira lényeg, hogy melyik típus.
De ha 200-250-300e futás megtételére veszi meg az autót, akkor azért számít. Bár ahogy én számolom, mire el fogom adni, úgy 200-220e lesz benne nagyon max.
Annyi, hogy mikor ezt eladom, az utódnál már nem nagyon lesz alternatíva. Nem lesz miből választani. Nem lesz olyan benzines 4-7 éves korú autó akkora, amiben 1.6-2.0 közötti szívó motor lenne...
[ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
válasz ViZo72 #64500 üzenetére
Nekem a Suzuki motoromban a vezérlés úgy van megoldva, hogy a főtengely egy hibrid féle görgős vez lánccal meghajt 2 kiegyenlítőtengelyt, majd a felső kiegyenlítő tengely egy nemhibrid féle 4-5-4-5 lamellás lánccal forgatja a veztengelyt.
A úgy emlékszem nincs lényeges különbség a láncok élettartamában. Kb 40ezer km mindkettő :-))) de majd megnézem a szervízkönyvemet, hogy mikor cserélgettem.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ViZo72 #64499 üzenetére
Golyóálló lenne ha vennék a fáradtságot és elolvasnák a kezelésit... Le van írva mikor kell a SS-ot kikapcsolni a gombbal, plusz ne ítéljük meg úgy hogy nem ismerjük az autót, ki használja és hogyan. Lehet mamataxi és a 6km-en amit egy beindítással megtesz is 3000 felett van pörgetve hogy le ne fulladjon... Ezért is írtam: "...nyilván tönkre lehet tenni ha nagyon küzdesz érte, de nem egy HTP/TFSi/Prince..."
Kérlek ne ragadj le a részleteknél, lásd a nagy képet, nem hullanak sorban szét ezek a Kei motorok, akárcsak a régi szívók, abból is volt ami eltépte a láncot egy-kettő, igaz már a kettővel korábbi tulajnál is csörgött, dehát "nem baj, így vettem, nála is így működött x évig".
Szóval árnyaltabb a kép, de nem döglenek sorban mint némelyik igazán betegágy motor, mint mondtam ha nagyon küzdesz érte tönkre lehet tenni, nem tudom a Susogós Mackók-at ismered e: "ha megfejeled ötezerszer szétmegy bármi"
Ha hidegen és szárazon a gázon állva közlekedsz vele akkor a sima szívó M1xA is elrepeszti a hengerfejet. Ne abból a néhány fogalmatlan műszaki analfabéta tulaj által szétb***ott példányból következtessünk már a várható élettartamra...Képzeld nekem volt egy macskám, elütötte a busz, minden macskát egy busz üt el!?
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ViZo72 #64512 üzenetére
Az én helyzetem könnyebb, újonnan vettem, de ez mindegyik modern autóra igaz mostmár, az előélet hatványozottan számít és ahogyan a magyar karbantartási szokásokat ismerem én is az M16A felé mennék, de egy 20-50k km-t futott 1,4T-ben is van még bőven élet, azért garancia az valami 180k km-ig szól. Gondolom a biztosító társaságnál (akik a +7 évet vállalják rá) sem teljesen debilek dolgoznak, kiszámolták, átgondolták mielőtt aláírtak valami marhaságot. Nyilván a 180-ból igen hamar lehet 150-et vagy 120-at csinálni ha 3 évente cserélik az olajat, de ezt is alá tetszettek írni a vásárláskor (ezért kell elolvasni mit írsz alá ). Mellesleg használtnál nem az autó vagy a konstrukció a hibás ha megpusztul, hanem az előző tulaj, aki átvert mint exkrementumot a palánkon. Ő tudta hogy el fogja adni x év múlva, annyira is vigyázott rá hogy őt még kiszolgálja, a többi meg ki érdekel ugye...
Egyértelmű hogy hamarabb nyúlsz egy töltött motorral mellé, de ez nem csak a Suzuki érdeme, ez minden más márkánál így van. A golyóálló-bestbuy Kia/Hyundai például lekokszosodik és eltöri a dugattyúszoknyát (igen, a szívó 1,4 meg 1,6! ), vagy hozzam fel a Dacia csodatermékeit? Persze hogy nem megy tönkre, mert semmi sincsen benne, egy tetves 12V-os aljzat nem jutott a Duster csomagterébe az újrahasznosított tejfölös doboz belsőhöz, de szerencsére defektjavító van, hogy a kompresszort hova fogod dugni az rejtély, mivel az utastérben sincsen a full fapad esetén. (ezekből van a legtöbb) A Suzukiban legalább digit klíma, Bosch fejegység meg ülésfűtés volt már 2018-tól, a tempomatról már nem is beszélve, na ezeket a vele egykorú és eladó Dusterben ne is keresd. Amúgy az olajat is szereti a Dacia, főleg fogyasztani, mint kb az összes vele egykorú Renault motor.
@xmad: Lesz majd rá megoldás, de ahogyan a márkaszervizek garanciális ügyintézését ismerem inkább kidobni akarják az ügyfelet mint segíteni neki... "Nyomjál rá egy frissítést Józsi azt' hadd' mennyen a paraszt, munka van..." Szerinted én miért nem járok szervizbe? Kétszer voltam, nem ért semmi negatív élmény, de amiket tőletek olvasok.. köszi, inkább kihagyom... A furcsa viszont az, hogy ez egy S-Cross csoport, a Vitarában és a Swift Sportban ugyanaz a K14C motor van, mégsem hallok a hibáról folyamatosan, vajon mi lehet másképpen a crossoverekben!? (motortér elrendezés, más gyártó alkatrésze, stb. ha tippelnem kellene)
Egyébként ha annyira meg akarnák oldani a problémát, akkor már megoldották volna szerintem, ezt a saját munkámból tudom, hogyha nálunk nagyon "ég a ház", akkor 1-2 nap alatt megoldjuk a dolgot, mert mindenki teljes erőből 120%-ban csak azon dolgozik hogy megoldást találjunk. Végülis a Suzukinak már nem számít, az autó el lett adva, ki van fizetve.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
kali8n
tag
válasz ViZo72 #64794 üzenetére
Így néz ki. (Nem saját kép!)
-
xmad
őstag
válasz ViZo72 #64801 üzenetére
Csak így lehetett olcsó az autó hogy olcsó szar anyagokat választanak hozzá.mindenből a legolcsóbb és ez érződik is. Ez volt a cél, egy olcsón megvehető, keveset fogyasztó megbízható autó. A kis fogyasztást meg a kis súllyal lehetett a legkönnyebben elérni. Ez igaz az új swiftre is
kb 800Kg az autó.. A fiestám meg 1100 korul 250-300kg val nehezebb ami érződik is rajta minőségerzet formában.de a swift az mindig is alsó kategóriás autó volt, és oda jól volt pozicionálva az àra, de azt meg a fent említett okok miatt tudták elérni. De azért érződik hogy a lehető legkevesebb pénzből a lehető legtöbbet hozták ki
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz ViZo72 #64969 üzenetére
Ez pont aktuális a tegnapi SUV vagy nem SUV diskurzushoz.
A videókat megnézve +- 3 km/h belül dobta el magát a szarvas tesztnél a Swift a Vitara és a Cross is.A csatorna többi videójából is néztem párat. A fenti hármasnál gyengébben teljesített az Ignis. A Honda Jazz viszont még 85-nél is jól teljesített.
-
burgatshow
veterán
válasz ViZo72 #64983 üzenetére
Na na na na!
Az elektromosoknal azert a fizika szempontjabol egy apro, am de nem elhanyagolhato tenyezot vegyunk figyelembe: megpedig azt, hogy a tobb 100 kilos akkucsomag a padlolemez szintjen a 2 tengely kozott van. Az igy elegge jo stabilizatorkent dolgozik (lasd hajok tokesulya).
Ugyanitt: Audi eTron kiszakado akkucsomag a maga 700 kilojaval, baleset eseten szevasz! Az egy kisauto sulya!
Szoval ertem en, de almat az almaval kellene…
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán