Új hozzászólás Aktív témák
-
yaneez
csendes tag
válasz SyMbioTe #42058 üzenetére
Ha új az autód akkor vélhetőleg a legújabb szoftver van rajta, én ilyen hibáról nem hallottam még, pedig már lassan 2 éve használom a vasat. Irány a szervíz ott majd gatyába rázzák az autód, hiszen garanciális. (gondolom a felhaználói kézikönyvet átnyálaztad)
[ Szerkesztve ]
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz SyMbioTe #42549 üzenetére
Tehát nem a megvalósítással van a gond, hanem maga a koncepció problémás. Amellett hogy többet használja az akkut, és az indítómotort, de jobban igénybe veheti a súrlódó alkatrészeket. Vagy épp a katalizátorba több el nem égett üzemanyag kerül ami megint nem ideális ha jól tudom.
Gondolom ez nem egy külön választható extra a Suzikinál, hanem egy nagyobb felszereltségi csomag része.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz SyMbioTe #42592 üzenetére
Talán már csak a háromszög, de megbüntethetnek ha kiment az izzó és nincs tartalék, vagy balesetbe kerülsz és nincs elsősegély csomag. Az más dolog hogy kb. 100 sofőrből 99 nem tud rendesen elsősegélyt adni...én sem.
Én is pont egy olyan City csomagon gondolkodok, amin van olyan SUV-okon megszokott műanyag védőelem a küszöbön körben, meg a kerékdobnál, illetve bumperek a lökhárítókon, ajtókon, csak se árat nem tudok, se azt hogy a szervíz fel tudja-e szerelni, ragasztani? és ha igen, mennyiért. Egy utólagos első ködlámpa szerelésre mondtak 100 ezres árat, ami sokkal olcsóbb anyagban és sokkal kevesebb munkaórát tesz ki.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #43530 üzenetére
Vitarában tudok segíteni, gondolom az SCross is ekkorka lehet:
24,5cm mély a luk a felső szintig (a vastagabb fekete lemez aljáig) és 72,5cm az átmérője a körnek. Fogj egy mérőszalagot és mérd meg a kereket ha tudod, ennél egyszerűbb módszert nemt udok ajánlani.215/60R16-os kerék felnin: 66-67cm kb az átmérője és 21,5cm "vastag/széles/mély", szóval bemegy gond nélkül, ha szerencséd van nem bukod az alsó szintet de még nem próbáltam.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz SyMbioTe #44164 üzenetére
Nem tudom, hogy a konkurensek mennyit kényszerülnek emelni, de az már most látható, hogy a Suzuki jó pár évre búcsút inthet a tavalyi eladási számoknak. Ez a "lehetőségautós" dolog még megtolhatja valamennyire persze.
Már csak az a kérdés, hogy a teljes kisautós, alsó-közép szegmens számai bezuhannak majd, vagy lesz-e olyan gyártó akinek nem kell emelni ennyire és jól jöhet ki a dologból...pontosabban jobban mint a többiek.
Szerintem az Euro 6 és a CO2 adó komolyan lecsökkenti majd az új autó eladásokat szinte mindenhol. Kivétel lehet a felsőkategóriás, prémium, luxus autós szegmens, ahol a pénz nem téma.
Pár éven belül látunk még fúziókat, felvásárlásokat az autópiacon és ha lesz komolyabb jövője az e-autóknak és az önvezetésnek, akkor pár évtizeden belül felére, harmadára csökkenhet az autógyártók száma, főleg ha az EU erőltetni fogja továbbra is a kibocsátás csökkentést.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
nagyúr
válasz SyMbioTe #44164 üzenetére
Arra énis kívácsi leszek, hogy a majd 1-1.5 milliót drágult modell (az 1.6-os gen óta) eladásai hogy alakulnak majd.
Bár még mindig olcsó a hitel így kérdőjeles mekkora hatása lesz, illetve hány embernél tolta fel a fájdalomküszöb főlé az árat az újabb emelés.
No meg a használt piacra méginkább rányomja majd a bélyegét... ennek persze az eladók örülnek, mert kvázi értékvesztés nélkül lehet majd továbbra is eladni a használt vitarákat.
Kis túlzással.Az egész autóipar jó nagy sz*rban van ezzek a gigazöldüléssel.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
tboldi
nagyúr
válasz SyMbioTe #44739 üzenetére
Ha az Árkádba megyek, vagy onnan indulok haza, akkor is inkább a Radnóti utca - egyetem - Dunakapu tér útvonalat szoktam választani. Meg az M1-est, mert az 1-es főút is borzasztó.
(#44740) anonymus89: Érdemben még mindig nem lettünk előrébb.
Látni kellene élőben, rázópadon.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
dethroner
veterán
válasz SyMbioTe #44921 üzenetére
Igen, tudom. Használtam is már így. De mint mondtam alapvetően nincsenek zenék a telón, pendrivre vannak rakva. És hogy miért? Ketten használjuk az autót, ezért egyszerűbb a benne lévő usb-re zenét rakni.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #45103 üzenetére
"Pucér" GL-t már nem lehet rendelni sem egy éve, sem Vitara-ból, sem S-Cross-ból...
A legalapabb tavaly nyár óta a GL+ volt utolsó kedvezményes árán 4.870.00-ért (Vitara).
Hol itt a hiba? Mi is volt a "fapad" felszereltségben? Manuális klíma!? 2019-ben!? Még jó hogy abban is volt 4 elektromos ablak... Már 2007-ben szakadtam a röhögéstől amikor az Auris Mk1 alapfelszereltségben csak elől volt elektromos ablak... vicc! Még jó hogy nem a 3310-es Nokia-t sírjuk vissza...
Értem én hogy magyarok vagyunk (és nem gazdagok), de azért ennyi igényesség szorulhatna belénk...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #45105 üzenetére
Erre célzotam, hogy kb semmi sincsen benne, ami (szerintem) 2019-ben minimum elvárás egy új autótól, örülök hogy tettek extrákat az alapba is, ezek kellettek, mert a régi GL felszereltség (és ki kell emelnem hogy senkit sem akarok megbántani) a Vitara esetén olyan "olcsójános" hangulatú volt. Mintha bement volna a szalonba és kérte volna a legolcsóbbat, mindegy mi van benne, csak olcsó legyen és új.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #45116 üzenetére
Tankolni is biztosan élmény... Ahhoz a vásárláskor adják a forensis kártyát?
Az euro6-tól meg olyan messze van, hogy Brüsszelben ritualisan áldoznák fel a tulajt.
Volt 600SEL, nem tudtam miért mosolyog a kutas amikor mondtam hogy tele lesz. Kétszer tankoltam tele, először meg utoljára. Az is evett városban az automata váltóval 15-18litert... Csajozni lehet vele, de családi autónak sem utolsó, csak csődbe visz anyagilag."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
PeterPH
senior tag
válasz SyMbioTe #46003 üzenetére
Be lehetne, de akkor meg arra panaszkodnátok, hogy folyamatosan változik le-fel, hiszen azzal a maradék öt literrel nem mindegy, hogy meleg motorral krúzolsz 5l-es fogyasztással, vagy épp hidegindításokkal reggeli ovijáratot csinálsz 10l-es fogyasztással. Még egy hosszabb motorfékes lassításnál is ugrálna a számláló.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #46153 üzenetére
Of course, de a végét is olvasd el...
És ha visszakeresel a HSZ-eimben, akkor csináltam egy képet amikor a két fogyasztási és kibocsájtási adat egymás mellett van... a Vitara esetén, hybrid vs. hybrid nélküli, nem sok a difi.
Ami ennél is szánalmasabb hogy ezeket a "környezetvédelmi" döntéseket is "bábpolitikusok" hozzák meg, akik sajnos ki kell mondjam, noha távol álljon tőlem az ilyetén fröcsögés (magyar vagyok, de igyekszem tartózkodni az ilyen megnyilvánulásoktól) gyerekek, mert nincsenek teljes döntésiképességük birtokában (nem ez a jó kifejezés, de nem jut eszembe jobb), mivel a szavazóik, a média és még sok dolog nyomást gyakorol rájuk.
Nem vagyok én olyan biztos benne hogy környezetkímélőbb a mild-hybrid mint a sima szívó/turbós benzines autó. Max papíron ha a kamu (esetleg meghamisított lásd VW csoport) teszt eredményeket nézzük, akkor talán egy szőrszálnyival, de ennek az az ára, hogy kell bele plusz egy akku, az elektronikához plusz réz, a villanymotorhoz dettó, ezek ökológiai lábnyomát és széndioxid kibocsájtását uriasan (bocs, politikusosan) elfeledjük. Hogy az egyre gyakrabban tönkremenő és cserére szoruló alkatrészekről most ne is essen szó így egymás között.
Szóval amíg úgy állapítjuk meg hogy egy autó mennyire környezetbarát, hogy laboratóriumi körülmények között megmérjük mennyi széndioxidot enged ki és mennyi 100-as benzint fogyaszt... hát bocsi, de ez nekem eléggé influenszerkedés hatású... a környezettudatosságtól, amit oly' nagy pofával tudnak kiabálni, pedig messze van mint Makó Jeruzsálemtől...
Nekik ez egy újabb papír, hogy amikor a következő ciklus előtt az újraválasztáskor a szavazók (újságírók) számon kérik az ígéreteket, akkor legyen mit lobogtatni...A valóság meg ettől olyan messze van, hogy arra szavak sincsenek...
P.S: Ismét elhatárolódom önmagamtól és elnézést kérek ha valaki érzéseit/lelkét/politikai hitvallását megsértettem...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #46158 üzenetére
Én sem akarok túl sokat hagyni, mert félő hogy valaki ránk szól, de erre sajnos csak a klasszikus mondással tudok válaszolni?
"mindig azt akarjuk egy autótól amire nem képes, a dízel legyen környezetbarát, a benzines fogyasszon keveset, az elektromos meg legyen nagy hatótávolágú"
Amint mindenki megérik rá szellemileg hogy ebben a mondatban meglelje az iróniát (és belássa saját tudatlanságát és felülemelkedjen önmaga csökönyösségén) és rádöbbenjen, hogy ezeket kell átlépni, újra jó és szerethető autókat fogunk vezetni. (Kroneraff István szavai kiforgatva )Hogy ON is legyen: Régebben beszéltük hogy az S-Cross-ban mekkora helyveszteséggel jár a teljesértékű pótkerék, Vitarán tudom megmutatni mennyi hely maradt: [link]
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #46168 üzenetére
Nekem a kettő között még ott a nyári szőnyeg készlet, mert egy trehány lusta disznó vagyok és november óta ott keljfeljanicsizik hátul.
Abba a kékes-szürkés táska amit adtak hozzá, abba bement még a kompresszor az EÜ-láda, az izzókészlet, a háromszög meg a kukásmellény közé. Kimaradt a "kövületi" Avensis-ből egy szerszámkészlet meg egy emelő, az ott porosodott a corollákban 98'-óta a gyári készletek között, úgyhogy most felviradt a nap amikor új életteret kaptak. Szerencsére pont passzol a Vitarához az emelő, a szerszámkészlet mellé meg bement a vonószem, a hajtószár meg a kerékkulcs a kis bőrszerű táskába. Remélem ma meg tudom csinálni a leszorítócsavart hozzá (még az is az Avensis-é) és akkor belefotózok még egyet. Nem akartam még egy hungarocell darabot rendelni, mert így is van egy itthon amitől nem tudok megválni...
Meg 4500+posta áron megtarthatja a Sumo.
Annyi pénzért veszek egy tábla impregnált OSB lapot, fogok egy marék facsavart és építek egy olyan egyedit, amibe minden is belefér úgy ahogyan én szeretném..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #46168 üzenetére
Elnézést kérek a késlekedésért, de most igyekszem mindenkinek is leróni járandósságomat.
Ennyi hely van a középső szinten a teljesértékű pótkerék fölött, ez "mind befért oda".
Ilyen a szőnyeg, aszem árultak is ilyet a szalonban vagy 20-30k-ért:
Ha tudja valaki hogy ez jár e hozzá vagy csak benne maradt, az majd világosítson fel...
Rögzítettem a pótkereket pénteken, megoldottam a problémát, mint látszik kb 15-16mm-el volt hosszabb a csavar mint kellett volna... találtam egy fém hengert a "kincstárban" (szerszámosládák mélye), így most stabilan bent van a helyén, meg sem tud moccani... Egy Avensis leszorító csavarja, 20 évet várt rá a szekrényben hogy újra használjam...Mind a 4-et 2,8-ra fújtam... rosszul tettem? A TPMS comfort-ra van állítva, mégis 2,3x-et mér és jobb hátul 2,27-et...
És akkor jön a csemege (kevés cuccal autózok kérem forduljanak el, vagy dobjanak be tovább olvasás előtt vmi erősebb gyümilevet... )
Azt a hungarocell cuccot érdemes megvenni, ám mégsem elengedhetetlen, ne dőljetek be ha valaki ezt mondja:
A zöld szatyorban a trapézemelő van (szintén Avensis gyári tartozék), azért van becsomagolva, mert bezsíroztam mindenét szegénynek és nem akarom hogy összekenje a csomagteret...
Ebben van még elakadásjelző háromszög, mellény, izzókészlet és a vonószem is, de szépen bement a kompresszor, pont belefeszül.
Ez egy pici szerszámkészlet (gyári Avensis szintén, mily' meglepő ), ebben helyeztem el a kerékkulcsot meg a hajtószárat, pár villáskulcs akksisarut lekapni ha kell, kerékék, a csavarhúzó forgatható a másik fele PH fej, ilyen full alap dolgok...Minden szépen befeszül a helyére, semmi sem tud elmozdulni, úgyhogy mostmár tényleg befejeztem a csomagtartó mutogatását, bár a kesztyűtartó is dugig van...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #46271 üzenetére
Az 1 hónap /1000 km-es szervizt engedd el nyugodtan, az csak ajánlott a BoosterJet motorokra áll, a pro gari miatt érdemes megcsinálni h arra se tudjanak hivatkozni esetleg...
Az átvételtől 1 év./15k km, viszont lenne egy kérésem, ha nem vagyok túl indiszkrét megtenned h majd megirod mit cseréltek és mennyibe került számlával?
Én októberben megyek és úgy vélem BP-en 50k lesz durván, aztán lehet alá lőttem...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #46275 üzenetére
Okés, köszi!
Kíváncsi vagyok, mert minden márkaszervíz más árat mond és más anyagokat használ hozzá.
Nem friss adat, de: [link] Érdemes megnézni, mivel töltik fel és mennyiért. (szerintem ez még a GrandVitara éves szervize)@Arolotifar: Neked is köszi, akkor az 50k-val nem lőttem annyira alá.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #46284 üzenetére
Én csak összeadtam egyszer fejben az alapokat, Olaj csere évente, kgfb, teljesítményado, 2 garnitúra gumi és abbahagytam a matekozast, mert őrület ha elosztod... Így nem lehet élvezni az autózást...mármint ha folyton azon görcsölsz h ez mennyibe fáj neked.
@dethroner: de azért elvetemültnek sem kell lenni, h kiszamoljam havonta 48423 forint 52 garasba kerül a kocsim... nemrég vki kérdezte h mennyibe kerül fenntartani egy autót, mondtam hogyha fájna havi 20-30ezret a kukába dobni, akkor neked barátom sokba...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Mauzes
őstag
válasz SyMbioTe #46363 üzenetére
Ez oké, csak korábban eldönthetted, hogy olcsón veszel alapot vagy drágábban felszereltet. Most már csak drágább lesz, drágább biztosítás, magasabb hibalehetőség, magasabb kárérték, stb. Persze tudom, hogy a legtöbb gyártó e felé halad, meg árfolyam is szar, stb, de ettől még én egyáltalán nem mondanám örömtelinek a dolgot.
-
őstag
válasz SyMbioTe #46999 üzenetére
Az már generáción belül is szépen drágult az alap Trend 3,6-ról 4,4 felé drágult a végén. Az új mondjuk jobban felszerelt, automata+ hibrid, de még így számítva is 1 milla felett lehet az összehasonlítható drágulás. De sajna a toyota yaris és a renault clio új hibridje is hasonlóan méregdrága. Szép új világ
-
AMD Power
titán
válasz SyMbioTe #46999 üzenetére
Vicc az egész. Kisautó azt 7 milla. Ne vicceljünk már. Pont a Hyundai topicban írtam ,hogy a Iszonyat árak vannak.
2010 i30 2 milla egy normális. KIA Ceed 2010 évjárat 2 milla egy normális. Most amiket nézegetek Sx4 2007-08 évjárat 1.5-től indul ami jónak tűnik.
Ez pl. -
őstag
válasz SyMbioTe #47011 üzenetére
Ja nekem meg épp az van (scross automata). Azért elég nagy lesz a kísértés ha kijönnek az új toyota suvok jövőre (yaris cross biztos, corolla cross meglátjuk jön-e ide, a rav4 már túl nagy, de azért foglalkoztat az is...) hogy vegyek egy "igazi" hibridet. Nem akarom bántani a suzukit de az csak más kategória (más árért, kivéve ugye majd az across ha tényleg csak plug in lesz).
47007: Az osztrák közegről el is hiszem hogy leszedeti a gumit, találkoztam már ott is ritka nagy taplóval (mondjuk az éppen határőr volt )... De ha dot szám alapján csinálják akkor azért egy négy évig korrektül tárolt gumit 2 év használat után leszedetni nem túl barátságos (vagy számlát kell magaddal vinni hogy 2 éve vetted?). Nyilván ha állapotot néz akkor nincs ellenvetésem (szar gumi azért közveszélyes).
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #47011 üzenetére
Lehet most vételáron felül tundád eladni, mert automata... na így lesz egy "Suzka" jó befeketetésnek is.
@Tom1939: Nem, DOT számot néz, de a túltárolt gumiba ne menjünk bele, mert még a végén megbántok valakit... tudom hogy az autón 17-szer gyorsabban öregszik, de akkor a 4 évszakos ami egész évben az autón van az 1/17-es annyi időt kellene kibírjon mint a külön szezonos garnitúrák... vagy nem? jah várj... hagyjuk, ez egy f@szság, nem is értem hogy egy olyan nagynevű gyártó mint a Michelin hogyan mer ilyet nyilatkozni...
A lényeg h hiába tapló, ott nem pofázik vissza senki a rendőrnek és nem áll ellen az intézkedésnek, sőt, ott a kutyának nem tudod a használt gumidat eladni, főleg kicsiszolt DOT-al... az idióta "hegyi paraszt" (nyugat német kifejezés, bocsánat, tőlük tanultam ) még fel is jelent ha meglátja h árulod. Mellesleg én sem venném meg a túltárolt gumit, még itthon sem és ennek több oka is van, de ezt majd külön ha érdekel. Van profilmélységmérője, elemes fékfolyadéktesztere, digitális abroncsnyomás mérője stb., szóval nem érdemes kóstolgatni őket... ha túl sok bibit talál, úgy letartóztat mint a sicc."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
őstag
-
blakey
titán
válasz SyMbioTe #47077 üzenetére
Semmit nem kell nyomni, bekapcsolás előtt behelyezed a pendrive-ot majd bekapcsolod a fejegységet, automatikisan megtalálja és elkezdi a frissítést.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #47080 üzenetére
Fogj egy pendriveot ami fat32re van formazva, más ne is legyen rajta és 16GB-nal ne legyen nagyobb. Kicsomagolod rá a zipet,leviszed a kocsiba. Kulcsot se tedd bele, hanem húzz ki/le mindent a fejegysegrol, se BT se SD, pendrive bedug. Kulcsot betesz, autót beindit majd vár, sokat mert nem i7 van benne.
Ha olyan 5-10 perc után sem történik semmi, akkor nyomhatod a fogaskerekek, a fokepernyon, hosszan (15-20 másodperc) után bedobja azt a képernyőt. Utána írni fogja már, de nekem le kellett onnan kérni a szoftver verziót h elkezdje a frissítést."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
válasz SyMbioTe #47119 üzenetére
Azért ott vannak olyan torlódások, hogy néha csak lépésben lehet menni. Jobb megoldás lenne kibérelni egy fékpadot és ott nyomni neki
De hogy tartalom is legyen, bemásolom a gyártó utasítását.
A gyújtáskapcsoló „ON” helyzetbe fordításakor, illetve a gyújtást a motorindító kapcsolóval bekapcsolva a benzin-részecskeszűrő (GPF) figyelmeztető lámpa néhány másodpercig világít, így jelezve, hogy működőképes. A lámpa menet közbeni ki-gyulladása a GPF szinte teljes eltömődését jelzi. Ahhoz, hogy kialudjon a figyelmeztető lámpa, a járműnek a regeneráció befejeztéig mozgásban kell maradnia. A folyamat általában mintegy 25 percet vesz igénybe. A folyamat optimális hatékonysága 50 km/h-nál (31 mph) nagyobb sebességgel és 2000 ford./percnél nagyobb motor fordulatszámmal haladva biztosítható.Ha járművével a lámpa kialvásáig közlekedik, a GPF tisztítása teljesen befejeződik.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #47141 üzenetére
Köszönöm az infót és hogy nem felejtetted el!
Majd megírom novemberben mennyi volt a Vitara, mert már előre félek...
Azért az a ~2300forintos olajszűrő meg a ~4300 forintos pollenszűrő nálam még mindig kiveri a biztosítékot... mondjuk a 15k-s rezsióradíj sem semmi...
Légszűrőt nem is cserélték?@tboldi: Én munkadíjjal számolok szervizköltséget default, tehát 300k az kiszerelés, felújítás, beszerelés, olajcsere, hűtővíz csere tokkal vonóval, tehát otthagyok egy döglött turbós vasat a szervízben és hozok egy felújított turbósat.
5 vagy 6 hengeres, az nem a fűnyíró traktorod? sor4, V8, V12, a többi csak vmi csettegő.
Persze hogy kormol, de az arányok fontosabbak, egy dízel autóé így néz ki 20ezer km város után... nem tökéletes az égés, de arányaiban nézve egy GPF fényéveket elmegy a DPF-hez képest... meg merem kockáztatni hogy hamarabb fossa el magát a befecskendező...
Ezért is írtam korábban hogy paradoxon, az autót azért találták fel hogy nagy távolságokat gyorsabban megtegyenek mint lóháton vagy gőzmozdonnyal... az elektromoson kívül egyik sem szereti a várost, ki kell vinni néha és megzavarni, mert ha egész életében 3500 alatt él, akkor ez történik ami a képen látszik... ha mindenki 3500-5000-ig használná nem tudna lekokszolódni, csak akkor meg ámokfutás lenne az utakon... mégsem járhatunk 2-es padlógázon 50-el a városban... plusz ugye akkor már nem is 6lityit hörpint fel 100-on... és feldughatja az EU a normáit oda ahova nem süt be a Nap... mert onnantól a CO2 az egekben, fogyasztás dettó, igaz legalább nem tömődik el a részecskeszűrő, a szívósor, az injektor fej...
Ami ki akar jönni onnan az ki fog, hacsak nem egy tartályba gyűjti és szervízkor kiborítják a fiúk mint a porszívóból."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
TommyY2
tag
válasz SyMbioTe #47141 üzenetére
Szia! Nálunk (nem akarom a helyszínt megnevezni) valami oknál fogva mindenáron az ECStar 0w16-os olajat akarják beletölteni az 1.4T motorba (van egy Splash autónk is, abba is 0w20-at akartak tenni, de akkor ragaszkodtam az 5w40-hez). Hiába mondtam, hogy a szervízkönyv az 1.4T esetében 5w30-at ír (látom, neked is 5w30 lett beletéve), nem akarják elfogadni.
Akkor most mi az igazság? Más fórumon is írták, hogy tilos más olajat beletölteni, csak 5w30-at (akkor már miért nem 5w40, ami magasabb hőfokot bír?).
TommyY[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #47293 üzenetére
Igen, de ez valószínűleg az én hibám, nem fogalmaztam egyértelműen.
Valakinek volt már olyan gondja a 1880-al hogy egyszercsak összeveszett a telefonnal és többet nem csatlakozott hozzá AA-Val!? Leállítás se oldotta meg, telefon ujrainditas sem...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- LibreOffice topik
- Politika
- Mozilla Firefox
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vicces képek
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elkészült a Dragon Age: The Veilguard, elviekben nincs akadálya a megjelenésnek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen