Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz ncc1701 #42568 üzenetére
Ehh, az kimaradt hogy Vitara/Scrosst néztem csak.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
őstag
válasz ncc1701 #42617 üzenetére
Szerencsére és sajna jól tartja az árát a suzuki. Szerencsére mert nekem is van, sajna mert valakinek a családba kellene. És egyszerűen nehéz arra rávenni magát az embernek hogy pl. 1.6 milliót adjon egy 8 éves splashért ami újonnan volt 2.5 milla körül...Ezért nézegettem én is ezt az alap gl swiftet. Ahogy itthon mennek a dolgok 8 évesen fog érni 2,5 millát...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz ncc1701 #42646 üzenetére
Pont azért kértem mert amit google kidob aszerint nincs igazad.
más: saját tapasztalat sokat nem ér egyszer én is beruháztam rá és sztem is jobb. Más kérdés kb nem vezetek este és miután 2év után kiégett ment bele vissza a long lifeos ami nálam 4-5év. De ha vkinek ez fontos megértem rászánja azt a +2*1500Ftt.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
domojko
senior tag
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz ncc1701 #42659 üzenetére
A homogenitással szoktak játszani meg főleg a színhőmérséklettel. Kevert xenon, vagy teljesen xenonnal töltött verziók is vannak. Persze teljesen más a xenonként ismert ízzó és egy ilyen xenonnal töltött ízzó működése. A szemnek viszont fényesebbnek tűnik a magasabb színhőmérsékletű kékes fény. Néha látni olyat is hogy kékre festik az ízzó búráját, vagy egy részét, de nem tudom hogy ez funkcionális bevonat...tehát ettől lesz kékesebb a fénye, vagy csak jelzés. Van ahol azt írták, hogy felesleges szórt fényt akarják csökkenteni ezzel, hogy ne vakítson annyira szemből.
Illetve még pontszerűbbé, teszik a fényforrást úgy hogy az ízzószál kisebb méretben adja le azt a fényerőt, de csak vékonyabb szállal tudják hozni a megfelelő áramsűrűséget, ezért kiégnek hamarabb
Azok a +100, +150, akármennyi fényerőt meg csak a vetítési kép bizonyos pontjain értik, de mivel nem adják meg, hogy hol és hogyan mérnek, így ellenőrizni se lehet.
Talán egy normál élettartamú, de magasabb színhőmérsékletű kékes ízzót én is kipróbálok.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
nagyúr
-
nagyúr
-
kenguru99
aktív tag
válasz ncc1701 #42792 üzenetére
Magyarországon nem igazán jellemző, hogy nézegetné a hatóság a gumiméreteket. De azért jó ha tudod, hogy hivatalosan nem térhetsz el a gyárilag engedélyezett méretektől. És például egy balesetnél akár vétlen félként is bajba kerülhetsz emiatt. De például tőlünk nyugatabbra sok országban a forgalmi engedélyben is szerepelnek ezek az adatok.
[ Szerkesztve ]
-
-
kunberci
aktív tag
válasz ncc1701 #42946 üzenetére
A saját véleményemet írtam le, tiszteletben tartva mások véleményét. Ezzel a hozzászólásoddal magadról állítottad ki a bizonyítványt, gratulálok hozzá. Főleg úgy, hogy a négy-évszakost favorizálod, és most írod, hogy külön téli gumit veszel. Egy kicsit ellentmondásban vagy magaddal, nem érzed?
Arra kérlek, hogy Te is tartsd tiszteletben az én véleményemet.Ui: Miért muszáj az új autó miatt megvenni a téli gumit, ha nem értesz vele egyet? Add el a nyárit, és vegyél négy-évszakosat, ahogy többen csinálják.
[ Szerkesztve ]
-
kunberci
aktív tag
válasz ncc1701 #42944 üzenetére
Nem azt írtam, hogy mindenki, hanem, hogy van olyan aki.....
Itt olvastam a fórumon, hogy valaki azért vett négy-évszakos gumit, mert nem kell még egy garnitúra felnit, TPMS szelepet vásárolni, és a gumiszerelés díja is megmarad. Neki a négy-évszakos gumi jó kompromisszum. -
nagyúr
válasz ncc1701 #42950 üzenetére
Én mindig téli-nyári külön szettekkel autóztam eddig. Igaz a Hondánál elég nagy diffi volt akettő között plusz ott a nyárigumi alufelnin volt a téli meg acélon.
Mondjuk most a Balenón lehet elég lenne a négyévszakos is mert még 10.000 km-t se megyek évente csak talán megszokásból már vettem rá egy komplett téli szettet (TPMS-sel).Més que un club!
-
a_tesz
Korrektor
válasz ncc1701 #42950 üzenetére
Akkor én jövök egy példával. Asszony Hondáján négyévszakos volt, és az esetek 97%-ában jól is működött. De volt, hogy a hegyekben jártunk, frissen hullott és lejárt hóban, és mivel automata, nem volt annyira egyszerű közlekedni vele néhol, megfordulásnál pl. kifejezetten kellemetlen volt. Nyilván manapság egyre ritkább ez a hóesés, de mi nem a legsíkabb területen lakunk, se nem nagyvárosban, és néha napokig nem takarítják az utakat. Mivel én viszonylag sokat vagyok távol otthonról munkámból kifolyólag, ő meg pici gyerekkel mászkál, illetve ha kirándulunk vagy elutazunk, akkor is az ő autóját használjuk, lecseréltük két szettre, én azért nyugodtabban hagyom otthon őket így.
Szerk: de az én munkámba járós Swiftemre (hű tényleg, még be se mutattam az újat) most veszek négyévszakost, csak hogy teljes legyen a kép
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
kunberci
aktív tag
válasz ncc1701 #42949 üzenetére
Látom tudsz Te normális hangnemben fórumozni, ha akarsz!
Idézet Tőled:
"Volt olyan 4 évszakos gumim, ami elpicsázta a hideg, nedves úton a komplett teszt mezőnyt (prémium téli gumikat is)."
Gondolom, hogy Te sem próbáltad az összes prémium téli gumit, és a tesztgyőztes négy-évszakost, hanem valamilyen újságban, interneten olvastad, esetleg a fotelból.
Átlag autó tulajdonosok nem tudunk minden gumit letesztelni, figyelembe vesszük a nálunk tapasztaltabbak véleményét. Én a nálam tapasztaltabbaktól azt olvastam, hogy a külön nyári, és téli gumi a jobb, de drágább megoldás. A négy-évszakos gumi, mindenképpen kompromisszum. Írtam az előző hozzászólásaimban, hogy új autóra....
Ebben az is benne van, hogy felesleges eladni az új nyári gumit, célszerű inkább venni hozzá télit. Abban egyetértek veled, hogy később, amikor ezek a gumik már nem jók, akkor előnyösebb lehet egy négy-évszakos gumi, ami pénztárca barát is egyben.Ui: Azt azért nem hiszem, hogy egy bármilyen négy-évszakos gumi elverjen prémium kategóriás téli gumikat, ezt azért Te sem gondoltad komolyan.
Még annyit hozzátennék, hogy lehet a téli gumi pár méterrel rövidebb féktávja menthet meg egy balesettől a négy-évszakossal szemben, ez estben meg nem kérdés, hogy számomra melyik a jobb megoldás.
Végül mind a ketten ugyanazt a megoldást választottuk, hogy az új autónál a meglévő nyári mellé vettük a télit, talán egyforma okok miatt is. -
kunberci
aktív tag
válasz ncc1701 #42958 üzenetére
Akkor Te is a fotelból internetet nézegetve olvastad az ADAC tesztjét. Az, hogy ebből a tesztből kiragadod a vizes, hideg utat mondanám, hogy a gumi egy jellemzőét, tulajdonságát, viselkedését, az szintén nem mérvadó. Te is tudod, hogy a gumit, gumikat össz. tulajdonságuk alapján kell megítélni.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz ncc1701 #43009 üzenetére
de mért? Azért egy 4éves autó értem garázsos de nagyon nem 0perces.
Ráadásul az 1.4T kevesebbet eszik és jóval jobban megy mint a régi 1.6. És 10év garancia van rá az se mindegy.
HA jövőre feljebb mennek úgy amblokk az újautó árak az megértem felhuzza a használt árakat is, de amikor 4.5ért van vacsi új a 4éves meg 4.6 akkor ez vicc. Hiába volt garázsban tartott.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
z0l1ka
aktív tag
válasz ncc1701 #43075 üzenetére
f@sza🙁 hát az lesz,annyit még majd megpróbálok tenni.
Másik kérdés, gyújtógyertya téma,
iridium ifr6j11 ír bele,ami hát kinek mi a drága,de ennek darabja 5000ft körül van, jelenleg is az van benne de nem tudom mikor lett cserélve.
Sima nikkel gyertyát is ír ez jóval olcsóbb nyilván 30ezernēl csere,.de megéri ebbe az iridiumost venni?
értem én 90ezerig bírja de azon felül egy 1.3-as motorba érezhető valami?<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz ncc1701 #43103 üzenetére
nyilván,mindent lehet..akkor is 200k körül lenne az ára,de rajtam kívül is még sokan nem tehetik azt meg hogy ennyiért cserélnek egy alkatrészt csak azért h ne szennyezzük a környezetet..addig míg az országba elfér az a sok sz@r amit behoznak külföldről,addig a kis 1.3-as suzuki had szennyezze a levegőt..ha nem lenne ilyen ára,nyílván már rég kicseréltettem volna
[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz ncc1701 #43105 üzenetére
én ezt megértem,és nem mondom h nincs igazad,szeretném is megcsináltatni nem is erről van szó..csak sztem pofátlanul drága dolog ez a katalizátor legyen az bármilyen autóhoz is,szinte minden fórumon lehet olvasni a "rettegett"P0420-as hibakóddal és annak olcsóbb megoldásairól,már ha van egyáltalán ilyen,mert nem egy olcsó dolog.
Mifelénk másképp megy,most volt műszakin,szarok voltak az értékek,át tették egy másik suzukiéra es kész is.
Nyilván én is szeretném h jó legyen,na de csere egy újra,az most kivitelezhetetlen..addig meg marad ez a megoldás.<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
Vigneau
félisten
válasz ncc1701 #43289 üzenetére
Cegléden.
laca891:
GL+ 1.0 BoosterJet, még ISG nélküli.dethroner:
Szép színe van, nekem még a sima ezüstszürke is tetszett volna. A GLX-edből egyedül a műszerfalat irigylem, abban legalább van vízhőfokmérő...Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
dethroner
veterán
válasz ncc1701 #43307 üzenetére
Első tankoláskor mentünk egy 350km-s országutat kb 100-as átlaggal, lakott területre érve persze vissza a normál sebességre. Így jött ki 5,1 átlag a kúton rátankolva. Másnap 400 km pályázás, első felében 140-150 közötti tempó, hazafelé éjjel ködben már csak olyan 100-120, tankoláskor 6,9 fogyasztás jött ki. Szóval szépen kinyílik a torka ha pályatempót megy
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz ncc1701 #43309 üzenetére
Hazafelé a pályán már én is gyakran pillantottam a műszerre, hogy kitart-e a nafta Hozzászoktam a saját autóm közel 60 literes tartályához. Az bőven megcsinál egy Pécs-Pest-Pécs utat és még jócskán marad benne. Ennek a kicsinek meg 37 litert tudtam lenyomni a torkán amikor porzó tankkal a szalonból a kútra gurultam.
(#43312) laca891 Igen, annyi. Miért? Mikor ha nem most, amikor még garis
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Új hozzászólás Aktív témák
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Opel topik
- Lightyear - befektetési app
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- Futás, futópályák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Háztartási gépek
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- További aktív témák...