Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyöször
senior tag
válasz winbox #49210 üzenetére
Nekem is 2017esem van, gyári lapáttal. De nem sokat használom öket, újkora óta havonta átmázolom a szélvédöt üvegfelület polírozóval. Meg a két első ajtó üveget is. Ablakmosót eddig sztem 2x nyomtam meg újkora óta, mikor cserélgettem benne kiszivattyúzásos módszerrel a téli nyári ablakmosó folyadékot, és hogy végigmenjen hátra a kék kicsit zúgattam elől hátul. Majd rájöttem, hogy minek veszem ki belöle a télit? :-) 2 éve az van benne. Gondolom majd be fog rohadni a motor.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz 2ozzmexy #49250 üzenetére
Gravitáció segítségével szedtem ki régebben a szélvédőmosó folyadékot. Van egy kis siphon pumpe nevű fullgagyi hosszú csövön nyomkodós kispumpa összeállítás amivel meg lehet szipkázni.
Kicsit szopóroller tud lenni mert szájjal is segíteni kellett neki, mert a scrossban jó mélyen van a tartály :-)
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz simonjoe #49337 üzenetére
Én minden szirszaromat magamnak szerelek, a lehető legnagyobb gondossággal. Akkor jöttem rá miért nem szabad szerelőhöz vinni semmit, mikor haverom rámmelegítette a motorját, hogy szereljem meg. :-) egyből más lett a hozzáállásom a dologhoz. Aztán meg akkor is világossá vált ez, mikor az esztergályosnál találkozom a szerelőkkel. Amiket azok kérnek, pfú a halott cserés alkatrészeknek adnak még egy esélyt.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz Laca1212 #49403 üzenetére
Valszeg retkes az ablak a kameráknál. Nekem egyszer 2017ben sűrű hóesésben az első pakoló szenzorok dobták be az unalmast a skroccson, illetve a tempomat radarja csinálta 2x mióta megvan, egyszer vastag bogár réteg volt rajta egyszer meg 1db szitakötő, de azt láttam is, hogy nekimegyünk. Nekem nincs ilyen dupla kamerám, így nincs tapasztalatom vele, de vmi ilyesmi lehet.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
Ezt valahogy leírnád, hogy volt ez, hogy ezres átnézős szervízkor te érezted, hogy nullára kopott a fék? Úgy érted, hogy nem kopott látványosan :-) vagy pedig ezer km ig rajta felejtetted a lábad a féken és elkopott vasig?
Nálam a szervíz kiállította a számlát, elmentem a pénztárba ott az első kérdésük az volt, hogy kp vagy kártya.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
-
Gyöször
senior tag
válasz Tom1939 #49716 üzenetére
Enyém is 17es scross allgrip enyém meg a másik véglet, van, hogy 2 hetet áll, de ha megy akkor sokat megy. Én a lidis kb 5eft okostöltővel tuningolom, 3-4 naponta rátéve jól meg lehet tolni az akku élettartamát. Nemtom ez mennyit fog így bírni, lehet nem sokkal többet. Motorbiciklis tapasztalat, volt egy akksim ami 7 évet bírt ki, hogy gondoztam vele.
Bocs a kérdésre nem tudok választ. Esetleg gondolkozol-e azon, hogy 75Ah-sat vegyél bele?ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz csiga8 #49721 üzenetére
Nekem más a motorakksi igénybevétele mert DR800ban van, nem olyan könnyű átforgatni.
Most nekem is JPmoto van benne, szintén 2,5 éves, nekem az akksisav záródugósor kezd virágozni :-)) a motoron egyébként ilyen adapter szerű lidis töltő van, ez fix 14,0V, nem jojóztat, majdnem mintha mennék vele csak nem rezeg. Én jojóztatom, hogy 2 hetente 2 napot rajta van.
A scrosst indulás előtt szoktam tölteni ha van rá mód, akkor sokkal alacsonyabb fordulaton pörgeti a motort hidegen, mint merült akksival beindítva.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz 2ozzmexy #49723 üzenetére
Nem is tudsz csak 1 edénymérettel nagyobbat beletenni, mint ami benne van. Ez a szélesebb 75ös körüli akksik.
Most vettem a trakiba valami 100ahsat noname 30 ezer volt 2 év garival. Persze ebbe nem megy bele, csak a 2 év gari jó dolog és nem volt drága, firststopposok 100ahsat 34ért adtak volna 1 év garral. Majd megnézem minek becézik, másik trakiban 75ah starter márka monbat csoport 21 volt de csak 1 év gar. Az bika jó akksi. 43ért biztos nem venném meg a gyári exxideot, ha 3 évet bír. Annyit elmennek ezek a noname dolgok is. Ha ss ha nem. Én se startstoppolok egyébként. Tuti nem költök akkura ennél többet.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz csiga8 #49727 üzenetére
Egyébként nem kapja meg az akksi az 50 Ampert meg a 140et se, azért van a fesszab, hogy 14,4Vnél ne legyen több. Annyit vesz fel az akksi amennyit tud, de nem tölti túl. Persze indítás után kérhet 20 Ampert is, a klasszikus töltés meg ugye max 6A, a nagyobbiknak meg mondjuk 8, a 20 neki is sok. A nagy generátor a fogyasztók miatt kell, villanyszervó, ülésfűtés stb.
De ezért hoztam fel a nagyobb akksit, bevásárlószatyorba megtérülhet azért amit mondtál, könnyebben bekurblizza a gépet.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz Tom1939 #49773 üzenetére
Olyan érdekes ez a banner, vettem a motorba egy bikebull agm akksit 7 évig bírta. Ugyan annál a papánál ugyan abban a boltban vettem a következőt, tök ugyan azt az akksit, 1,5 évig bírta. Trakiban a 154 Ah buffalo bull 10 évig bírta. A végén persze már kínlódós volt. Vartám még nem volt.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz Ezekiel. #49778 üzenetére
Nekem a xiaomi yi dash cam wi-fije megöli a rádiót, esetleg ilyesmi zavarkeltés nincs a kocsiban? Pld. Lehallgatják a telefonod, meg követnek, mert te vagy a maffiavezér csak direkt olcsó kinézetű, de szénné tuningolt autóval jársz
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz TommyY2 #49811 üzenetére
Nekem a 2 évesen cseréltek fékolajat, vákumosan átszippantotta. Én jövöre segítővel a felpumpálós módszerrel fogom cserélni. Pont szervíz elötti napon láttam a Novoth Tibor féle fékfolxadék cserét, azt hittem majd úgy csinálják, de "természetesen" nem.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz 2ozzmexy #49813 üzenetére
A számlán rajta lesz, hogy csere, meg az ára :-)
Volt korábban egy hszed váltó olajjal, hogy gl4 vagy jobbat teszel bele. Talán így írtad, de nem emlékszem. A gl5 az nem jobb hanem más. Az a hipoid fogaskerekű difibe kell, de nem jó a váltóba mert megeszi a bronzot tehát a szinkront.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz 2ozzmexy #49813 üzenetére
Ja és sok szar nincs a fékolajba csak víz meg kopadék, le kell cserélni kétévente vagy pápá abs kocka. Én nem aggódok a Novoth féle cserén, nekem radaros autóm van, mindig dolgozik az abs kocka mozog benne az olaj. Más telente 2x mozdítja meg a szelepeket benne, ha tényleg megcsúszik az autó.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz 2ozzmexy #49823 üzenetére
Én pár járműben légtelenítettem már féket, nem sikerült így kinyitva leengedve. De azoknál nem arról volt szó, hogy csak lecserélem az olajat hanem szerelés után légtelenítés.
Szerintem ha így zéró tapasztalattal ugranál neki inkább vidd be a szervízbe, ez itt a fék, ha lenyomod a pedált az jó, ha működik.
Motorolajat ha magad cseréled akkor könnyen megspórolod a szervízdíj felét akár. Itt ha valami nem sikerül, valahogy sikerül fellevegősíteni, akkor lehet vakarni a fejet.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz 2ozzmexy #50094 üzenetére
Zsigulim (gyári) valami 140 körül megy, de nem az árokba, nincs abban semmi kunszt úton tartani. Mármint. Na. Sokaknak ez mégsem sikerül, de eddig nekem még szokott.
Szervó beparkoláskor jó. Ha gurul az autó már nem kell. Én egyébként a szervós traktort is úgy használom mint a másikat amiben nincs. Meg a Suzukit is. Álló helyben nem tekergetem, csak mert könnyű tekerni és vagány.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz 2ozzmexy #50102 üzenetére
Nem vágom a Bogarat, ismerősnek van zetor super 50 az olyan mint te mondasz, de azért mert rugózott az első futómű. Abban az a durva, hogy nincs nyomtávrúd, mert keresztben van egy laprugó és ahogy rugózik változik a nyomtáv. HA jól emlékszem.
Azt sem vágom valóban miről beszélsz. Minden attól függ milyen az áttételezése a kormánynak. Ha rövid az irányítókar az első keréknél akkor kisebb fogaskereket raknak a léc fölé, könnyebb tekerni, de többet is kell. Ha ezt egy segédirányítókarral csinálják meg, mint a Ladánál, akkor meg úgy. De az nem azért van, hanem a rugózás miatt.
Szóval nemtom mit kéne értenem ebből, de megmondom őszintén nem is nagyon érdekel :-) majd ha módomban áll, alánézek egy bogárnak.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz tboldi #50108 üzenetére
A katalizátor van vagy 600 ezer Forint. Ne ketyegtessétek az autót, ha nem tud dolgozni a kati lerakódik a retyó és drága buli lesz.
Ugyanakkor hideg motort se forgatni se terhelni nem illik. Ezek közül a terhelés kis fordulaton a legrosszabb. De ha szép óvatosan felpörgetjük majd finom váltás és így tovább. Szerintem a lényeg, hogy melegítéskor -ha lehet- ne valami marha forgalmas útra kanyarodjunk.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz KubanitoS #50205 üzenetére
Én is ugyan így jártam.
De ha már végigolvastam ezt az alapvető hülyeségeket a kilométerekkel, meg a szűrőben levő és abból kifolyó vagy benne maradó kb 1- 2 deci olajról, akkor hadd tegyek fel egy kérdést.
A K14C motor olajcseréje 3,3 liter. Szervíz/első feltöltés meg 3,9. Éspedig literben mérve. Akkor a fél liter olaj hol lesz vajon olajcserekor? Hát persze, hogy motorban marad, arra frissítünk rá.
Ez a hsz-em egyáltalán nem a vitátok tüzének olaja, csak úgy eszembe jutott, mikor röhögtem.[ Szerkesztve ]
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz tboldi #50123 üzenetére
Erre még akartam írni, itt a 100as bengáról volt szó, ez még érdekes vonalon mozgott.
Tehát a benzin lemosná a szívószelepről a kokszot. Ha találkozna vele. Nem kéne Novoth Tibi műhelyébe vinni dióhéjazni a gépet. Keressétek meg, de valamelyik benzines Gajdán videó alá maga Novoth írt és kérdezte meg ugyan ezt, ami bennem is egyből felmerült ahogy néztem a vidit. Meglepő választ kapott Gajdántól: a szelepösszenyitás. Illetve azt, hogy nem csak mondjuk sűrítéskor fecskendezi be a benzint, hanem a jobb keveredés miatt már szelepösszenyitáskor is kaphat, így van lehetősége akármelyik benzinnek találkozni a szívó szelep hátuljával is. A k14c meg elviekben nagy szelepösszenyitással operál, ha jól olvasgattam.
Én nagyon keveset autózom mostanában, de ha sokat mennék talán akkor is csak 100asat vennék. Semmit nem érzek különbséget se fogyasztásba, se lóerőbe, de nem szoktam eladni semmit. Ami megtetszik megveszem és elhasználom.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz csiga8 #50215 üzenetére
Megkérdezhetem, ott Te melyik nick vagy?
Firefox mobilon nézem ezt a fórumot. Pár napja nem csinálta, de most 2 napja ahogy görgetek ugrál föl le a prohardver fórum, egy hszt alig lehet elolvasni. Csak az én készülékemben van a hiba? Android.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz tboldi #50227 üzenetére
Nekem a zsigulin van, valami lefolyó szifont raktam bele, rohadt jó. Ürögetni kell télen minden második rajt előtt, mert én is így kitettem oldalra mint te, és a meleg kartergáz miatt lecsapódik a csőben egy csomó pára, ami enélkül nem is lenne. Viszont azóta nem tömődtek el a karbiban a fő levegőfúvókák. Bödön előtt meg reménytelen volt a helyzet, mert telefújta tejeskávéval. Vastagon trutymó volt a karbi, pedig nem is sok a kartergáz. Pld olajat nem is eszik 170ezernél gyári állapotú blokkal.
Ha közelebb pakolnám a bödönt a blokkhoz rövidebb lenne a csövezés, már amiatt kevesebb víz lenne, meg lehet jobban fel tudná melegíteni és akkor még kevesebb. Csak ürítéskor fel kéne tűrni jobban a ruha ujját, így meg nem kell. :-)ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz csaba1203 #50234 üzenetére
:-) jók ezek az após sztorik. Az enyém 85ben az ő anyóssától kapott egy rotát amit tavaly sajnálgattak mert kikönyökölt a hajtókar, csináljam meg. Olajat sose cserélt, mikor rájött, hogy a levegőszűrő "elromlott" akkor leszerelte :-))))
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz 2ozzmexy #50281 üzenetére
Bbbbiztos, hogy akárhány gyávát ajánlanál, nem adnám oda a tápos emzét értük! :-))
Az MZbe raknék brisket, densot, viszont ngkt nem, az valamiért a keletnémetbe nem vált be.
Suzukiba raknék densot, ngkt, de brisket nem, abba nem bíznék meg komoly gépbe. Egy n14yct meg tudnak csinálni, iridiumosat nem bízok rájuk. Van brisknek valami yttrium gyertyája, az olyan megvezető nevű és olcsó, de az nem iridium, hanem valami hagyományos.
Figyeljétek a gyertyákat, ha bóvli a beütés a fémbe, a festék a porcelánon meg nevetségesen gagyi hiányos elmosódott, akkor az tuti hamis. Nekem egy szett champion hamiskásnak tűnő van itthon, nem mertem belerakni semmibe
Ugyanitt 4 dl Ladába való champion gyertya eladóez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz galaxys80 #50285 üzenetére
Engem zavar ha az a gomb bekattintva van, rontja sz összképet :-))), ezentúl fogalmam nincs ,hogy az most far vagy near meghogy az mennyiben módosít a programon. Így jól működik, vagy pedig én működök úgy, hogy a kocsi ne csipogjon
Néha nyivákol, ha gyors kanyarban útpadkára raktak ilyen piros fehér sávos figyelmeztető táblát, de nem zavar. :-)ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz 2ozzmexy #50365 üzenetére
Mértél már savszintet valaha is bármelyik akksiban? Annyira életszerű, hogy minden töltéskor az emberek savfokolóval rohangálnak. Rá kell akasztani azt az absaar töltőt egy két órára, ha van multiméter akkor figyelni kell, higy 14,4nél ne legyen több az akkufesz. Akkor mehet annyi ideig amígy 14,4 nem lesz. Ekkor lesz kb 80% az akku. Utána mehetne a csepptöltés. Ezt nem úgy kell elképzelni, hogy 6 Ampert nyom bele éjjel nappal, hanem visszamegy, de figyelni kell rá, higy ne rotyogtassa, mert akkor képződik sok durranógáz. Addig is, de egy két bugyborék percenként per cella.
Nekem is van ilyen absaar töltőm, de 10 Amperos, 3 Ampernél többel még sosem töltött.
Ha minden nap be van indítva a kocsi akor bírhatja az akku, de ha 2 hetente 1x akkor a rejtett fogyasztók 0ra szívják és akárki akármit mond, az új akksit is töltögetni kell.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz dethroner #50368 üzenetére
Akkor végülis tökmindegy ha rátöltesz vagy nem, mert ha most ráakasztod a következő indításkor azt leszívja és beáll ugyan arra a szintre amit a generátor vissza tud bele pumpálni az utak alatt. Az meg nem életszerű, hogy anyud minden egyes műszak végén mikor hazatér feltegye tölteni. Akkor hajtani kell amíg bírja, ha a halál első jeleit mutatja az akksi akkor csere, mert munkaeszköz.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz Qtya123 #50375 üzenetére
Nem ott lesz a gebasz a gázadással? Sztem nem kell a benzinesnek gázt adni indítózáskor, ha pillangószelepet nyitsz azzal több levegöt szív, így nehezebben teker az indító, és a komjútter se tudom, hogy mit szól hozzá, mit tud akkor miből számolni.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz csiga8 #50389 üzenetére
Nekem az scrossban 2 nap után 12,4 vagy alatta. 3 éves. Volt idő mikor 2 naponta ráakasztottam a lidis töltőt.
TommyY2 én is ezt mondtam, hogy 14,4 fölé nem engedjük, akkor kezd pezsegni. Napi szinten töltöttem 154Ah akksikat, fagyiskocsiztam kb 15 évig :-) nem volt mindegy, hogy töltöm, akkor nem bírta a napot, elolvadt a fagyi. :-)ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz csiga8 #50398 üzenetére
Megbeszéltük a jpbmoto témát, pont egyszerre vettük, a Dr800amban is az van. Kicsit nehezebben teker nekem, motoroztam elsején, 6odikán. Néha csepptöltőzöm, nem mindig.
A scross akksit azért írtam, hogy lustaság miatt nem töltögetem. Tudom, hogy ott a legrosszabb a feszkó. 12,5 alatt már nagyon tölteni illene, de a kocsi fél nap alatt visszaszívja oda. Pont a tűzveszély miatt nem lógatom a töltőket az akkukon, nem szeretem ha valami be van dugva a konnektorba és nrm vagyok ott. Amiről tudom leveszem a sarut. DR, Lada. A motoron van riasztó meg ilyen tuti láncolajzó (mccoi.de) szépen leszívja.
Lidis töltő mikor lekapcsol csepptöltésre 0,1A val tölt. Kicsit kevés mert sokáig tart neki mire 13,1 ről felpumpálja fullra.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz Roxbury #50458 üzenetére
Most ránéztem nekem az scrosson rá van írva az absre mit hová kell betekerni. Nemtom neked rá van-e írva, de tőhülyének kb tökmindegy. Odafeszegette a bunkó pedig rohadtul nem akarta kiadni a szitu gondolom. De csakazértis. Úbakker ennyire gyökérnek 6 csőhöz 6 féle menetet ha csinálna a gyár akkor átmetszené vagy egyszerűen beleszaggatná vagy nemtom :-).
Mikor más szed szét egy kocsit és nekem kell visszarakni a blokkot klímát szervót, a kábelek megmondják hol volt, nemhogy a fékcső.... Pff.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz Brogyi #50471 üzenetére
Nekem nem jelzett sose semmit. Mindig 2-3 héttel később vittem mint előző évben garis szervízre. Most meg aug helyett októberben cseréltem le itthon az olajat mert covid miatt nem mentünk sehová és volt benne valami 4800 km. A műszerfalban benyomtam neki, hogy reset nemtom mi lesz idén október után, most is kicsit tovább fogom tolni ahogy elnézem.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz 2ozzmexy #50475 üzenetére
Én azért írtam, mert szerintem az enyém ha néz is valamit az csak a kilométer lehet. Mivel nem szólt. Soha eddig. 6-8e kmeket mentem vele általában éves szervizek közt.
Gondolkodtam rajta, hogy nem resetelem ki meglátjuk mit mond, meg mikor, de jobb a békesség alapon kiütöttem mert valami autópálya közben beadja a villáskulcsot rosszul esik.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Microsoft Excel topic
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Autós topik
- Politikai mémek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Politika
- További aktív témák...