Új hozzászólás Aktív témák
-
blakey
titán
válasz 2ozzmexy #43363 üzenetére
1. Nektek működik a keréknyomás visszajelzés? Feltettem a téliszettet ami még sosem volt a kocsin és nem sípolt, nem írt ki hibát, csendben maradt... pedig vártam - igen, működik
2. A középső kartámaszt lehet előre-hátra mozgatni? Mert a kézikönyv nekem erről egy szót sem ír... - igen, lehet előre/hátra húzni
3. A Motion Monitor funkció a két műszer között mire jó? Értem, jópofa cucc, gyönyörűen mutatja hogy sok volt a körforgalom útközben, de ennyi. - ezt most hirtelen nem tudom mi, nekem nincs olyan, még a régebbi Vitarám van.
4. Próbált valaki egy rendes kereket (nem mankókerék) betenni a pótkerék helyére? - simán belefér de akkor bikod az alsó szintet.
+1. Ti hogyan "járattátok be"? - használd normálisan, azért nem kell maximálisan taposni a gázt de nagyon kímélni sem kell, hadd szokja.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
kunberci
aktív tag
válasz 2ozzmexy #43420 üzenetére
Talán annyira nem, mintha az egy keréken még a másik 3 súlya is rajta lenne. Ezért is fújom túl a kerekeket, ahogy írták. Egy kupakot már eltörtem újkorában, amikor felment az alufelni, azóta a kupakok nem lettek bántva, 5 alufelnit vettem, egyet tartaléknak, most annak nincs kupakja. Majd a következő új nyári gumi vásárlásánál lesz a kupak kiszedve, a centrírozás miatt. A lemezfelnihez a másik tartó is jó lenne.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz 2ozzmexy #43468 üzenetére
nektek is izomból kell bevágni a csomagtér ajtót h érzékelje!? - nekem szerencsére nem, nem kell csapkodom.
A TPMS 2,3at ír a téli kerekekre, az jó nem? Én kicsit keveslem... - 12-14 fokban felfújom 2,5-re és jó esetben tavaszig nincs gondom a nyomással.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Motion_Blur
félisten
válasz 2ozzmexy #43495 üzenetére
Milyen motor?
Sokak szerint az 1000 km-es csere felesleges, és elég 5000-nél, majd 15000-nél.
De fater az 1.6 szívónál nem cserélt, csak 15000-nél. Most 30000 van az autóban, készül olajcserére de még mézbarna az olaj az autóban
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
őstag
válasz 2ozzmexy #43497 üzenetére
Használat függő. Ha nagyon sokat mész városban mint pl én akkor évente 2-szer vagy 7500 kilométerenként. Az első csere viszont már már vallási kérdés Ki miben hisz De a lényeg a használathoz illő olajcsere. Plusz nekem olyat mondtak a szervizben hogy a szívó kibírja a kis csúszást, de a turbósat inkább hamarabb de semmiképpen se később mint a hivatalos intervallum (ettől még gondolom megvan a +1 hónap és plusz ezer kilométer hivatalos suzuki tűréshatár).
-
eami
addikt
válasz 2ozzmexy #43500 üzenetére
az a 13 ezer nem flakonos lesz, hanem hordós, szóval max akkor vigyél flakont ha fél liter még pluszba szeretnél fizetni amúgy korábban keresgéltem erről "tudományos" véleményeket és már 15 évvel ezelőtt is az volt az álláspont hogy a jelenleg (/akkori) gyártás technológia nem igényli ezt. Ha esetleg mégis, akkor azt világosan tartalmazza a kézikönyv (itt nem).
-
nagyúr
-
válasz 2ozzmexy #43523 üzenetére
És ezek után még van hely az autóban?
Mindenesetre szép lista.Más:
Scrossba a pótkerék helyére csak úgy lehet berakni (jelen esetben egy nyári) kereket, hogy a kerék fölé már csak az a vastagabb fekete, rakodótálca-szerűség megy rá, alsó szint nélkül?
Pótkereket nem kértünk a kocsihoz, gondoltuk majd berakunk egyet a másik szettből mindig, szalonban is mondták, hogy ez jó megoldás.[ Szerkesztve ]
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #43521 üzenetére
Hát na, meg kellene fizetni. Van egy manus a házunkban, kb 1 évig volt swift GL+ kocsija. Onnan tudom, mert a ködlámpa, menetfény kettős létéből és helyzetéből könnyű megkülönböztetni ezeket. Minden reggel lement és babusgatta a verdát, akkor is megmosta a kerekét ha nem ment vele, hogy mennyit röhögtünk rajta meg a faszságain Aztán vitarára váltott, de marad a fapadnál. Úgy látszik többet ért neki külső méretbeli növekedés mint a felszereltség.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
laca891
aktív tag
válasz 2ozzmexy #43535 üzenetére
"így nem láttam értelmét ráfizetni 500at pluszban"
Swift GL+ vettem májusban, de már bánom, hogy nem GLX-et vettem. A vészfék és a tempomat miatt.
Úgy voltam vele, hogy 1,6-os Vitara már nem volt az 1,4-est drágálltam, 1.0-ás meg nem szerettem volna venni, persze ezeket is GL+ verzióban néztem.Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #43544 üzenetére
Akinek van egy kis esze és ideje, az szétszedi és elemet cserél benne 200 forintért, ahelyett hogy új bizbaszt venne.
Vagy inkább számolni akarsz? Ok, a kínai 14 ezer/4db 6 hónap garival. A gyári garancia négyszer hosszabb, de ennél arányaiban drágább.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
laca891
aktív tag
válasz 2ozzmexy #43544 üzenetére
Innen vettem még a nyáron, ha jól emlékezem.
https://www.suzukialkatresz.com/Suzuki-Vitara-Swift-S-Cross-Jimny-TPMS-kereknyomasSzükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #43552 üzenetére
De miért is szedted volna szét a szelepet? Azt írtam ha lemerül az elem, vagyis ha használhatatlanná válik, akkor fogom szétszedni és megpróbálni elemet cserélni benne.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #43567 üzenetére
Úgy van megcsinálva hogy ne tudj elemet cserélni benne. Kötelező használni, kötelező megvenni, de tilos javítani, tilos a hulladékmennyiséget csökkenteni. Vedd meg, dobd el és vegyél újat. Mert zöld a világ, zöld a törvényalkotó, zöld az autógyártó, törekszik mindenki a nagy büdös képmutatásra, hogy csökkenjen az emisszió, a karbon lábnyom, stb. De persze mindezt úgy, hogy a bevétel továbbra is maximumra járatva, a részvényesek elégedettek legyenek, dagadjon az államkassza, teljen luxuskiadásokra a vezető rétegekben. Mert ez egy ilyen mocsok világ.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
eami
addikt
válasz 2ozzmexy #43571 üzenetére
s-cross vonalon tudok neked erre válaszolni, de gondolom vitara is ugyanez. Indítás után csak egy darabig világít az utasoldali légzsák beállítás jelző utána kikapcsol.
kínai TPMS szenzorral meg úgy vagyok, hogy én örülök neki hogy van benne és elvileg közel pontos értéket mutat. kínai után-után gyártottak nem biztos, hogy pontosan mérnek.
[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
válasz 2ozzmexy #43571 üzenetére
Tegnap fura dologra lettem figyelmes a Vitarában (bár lehet csak a szemem káprázott a fáradtságtól), de mintha a váltó felett a sárga utasoldali légzsák visszajelzője nem világított volna. Ilyet tapasztalt valaki?
Elinduláskor világít egy darabig majd kialszik. Így normális.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #43576 üzenetére
A kérdésem arra irányult, hogy az autó érzékelője honnan tudja melyik kerékből érkezik a jel, miszerint alacsony az abroncsnyomás? Mert ma jött meg a csomag a szelepekkel és egyforma mind, nincs rajta hogy melyik kerékbe valók. Ebből azt gondolnám hogy az autó vevőegysége a jel irányát meg tudja állapítani és ebből tudja hogy melyik jel melyik kerékből érkezik. Erről tud valaki többet?
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #43585 üzenetére
Lehet abban valami amit írsz, a gépkönyvben valami olyat olvastam, hogy akkor is hibásan jelezhet, ha túl sok hó, jég rakódik le a kerékjárati ívben.
A kapott defektjavító vackot valószínű kidobom a csába, de a kapott kompresszor az működhet a palack nélkül, simán pumpaként is?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Brogyi
senior tag
válasz 2ozzmexy #43576 üzenetére
A válasz pofon egyszerű. A távolság a lényeg. Mint már írtam váltásnál téli/nyári a kocsiban/kocsin van, és mégis mindig a jót választja ki. Pici logika, és egy kis elektrónika.
Nyilván tárolja központi egység is. 8-nál többnek ugye nincs értelme. Visszatérve a távolságra kis hatótávolságnak kell lenni, mert ha nem akkor zavarnák egymást.
A tárolásra pedig az a bizonyíték, hogy a megfelelő típusnak ami memóriában benne nem kell egy métert se tenni. Sajnos nálam pont a "gyári"-t, amivel kaptam csak hosszú km-k után ismeri fel. A sumós téli set-t pedig kapásból. Még egy métert se kell vele menni. Szerintem ez bizonyítja a legjobban melyik a gyári, és esetleg melyikben jó az elem, mert gyanítom a nyári set-ben már gyenge lehet, vagy nem gyári.
Nézz youtube-t, és látni fogod milyen közel teszi a pacák a műszerét.
A 2,1 a határ. Fúj bele![ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #43648 üzenetére
Persze töröltem már, de nem lesz tőle jobb. Nem a sár a lényeg, de tény hogy az összes ajtó alá bemegy a sáros felvert víz, a küszöbök, plusz a csomagtérajtó alatt is sáros. Remélem hamarosan megjön a sárfogó gumi és utána jobb lesz a helyzet.
Nincs ezeken valami fókusz igazító gyűrű?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
őstag
válasz 2ozzmexy #43672 üzenetére
[link] <- Gondozásmentes akku töltése"..tehát nyugodtan töltheti, azonban fontos, hogy ezt automata töltővel tegye. Ha ugyanis a töltőfeszültség eléri a 14.4 voltot, esetleg meg is haladja, fokozott buborékképződés lép fel. Ez károsítja a cellákat, tehát kapacitásvesztést eredményez."
Durva világ lenne, ha csak úgy lehetne feltölteni az akksit, hogy megyek 2-300 km-t.. Pláne környezetkímélő.."... and I hope you have a great day!"
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #43672 üzenetére
Amikor hoztam el a Swiftet a szalonban külön kihangsúlyozták, hogy ha lemerül az aksi, eszembe se jusson bikázni, mert a Hybrid rendszer látja kárát.
Mondjuk azt nem tudom az autó miből veszi észre hogy a saját aksiról indítják, vagy másik autórólA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #43678 üzenetére
az
Tudtommal minden autót úgy kell bikázni, hogy az indító autónak alapjáraton megy a motorja. Csak az a kérdés, hogy akkor az eladó miért nyomatékosította, hogy ne bikázzam. Ha lemerül, új aksit rakjak bele. Mondta hozták már be hozzájuk olyan hybridet, ami bikázás után szinte a teljes elektromos rendszerét hazavágta. De szerintem kell egy jóminőségű, túláramtól védő bikakábel és nem lehet gond.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!