Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    Üdv újra!
    Lehet hosszú lesz a poszt, de muszáj leírnom:
    Megvolt az 1hónapos szervíz, cseréltek olajat is és kaptam is pluszban kb. 3-4 decit abból amit a kocsiba öntöttek. Tényleg 13ezer volt, én is csak néztem.
    Ami mindenkinek izgalmasabb lehet:
    1. fény derült a hátsó biztonsági öv rejtélyére:
    Odementem időpontra, leparkoltam kint, be a munkafelvételre, mondom ki vagyok miért jöttem stb. mire mondják hogy álljak be az udvarba. Kimentem a kocsihoz, beindítom és megint villog és sípol a hátsósor középső biztonsági övének visszajelzője. Ki sem mertem szálni, sem leállítani, ott dudáltam meg kiabáltam a munkafelvevő fickónak mire nagy nehezen kijött, kérdezi mi a gond, mutatom neki. Itt jött a csavar, kihívta a szerelőt és még az értékesítést is megakasztottam, mert mindenki ott nyüzsgött. :D Kivettük a gyereküléseket, megnézték a szenzorok csatlakozóit, beültek, kiszálltak hátha magához tér, de semmi. A Vitara-ban összesen 4db súlyszenzor van a fed.komp. szerint, 2 elől és 2 hátul a két szélén. De örömmel jelentem meg van a megoldás, negyedórába került de meglett: Ki kell húzni a középső biztonsági övet a tetőből és a kicsike csatiját be kell dugni, csak azt és akkor csendben marad.
    2. csomagtér ajtó "izomból csapkodása":
    Nagy az ajtó felülete ezért sok levegőt tol be ami a szigetelés miatt nem tud kijönni. Megoldás: Vagy az egyik ablakot lent kell hagyni (haha, na persze) vagy le kell engedni a csomagtérajtót és várni 1-2 másodpercet hogy a levegő tudjon távozni, utána simán záródik.
    3. TPMS keréknyomás anomália: Kb. 0.15-0.2-t csal lefelé, szóval ha 2.3at mutat az 2.4-2.5 egy másik műszerrel. Ha elsőre felismeri a kocsi a szelepet akkor az gyári (vagy Conti/VDO), ha menni kell vele hogy felismerje az utángyártott.
    +1 tipp a szerelőtől: BoosterJet tulajoknál legyen mindig olaj egy pici, mert a turbó miatt szereti csipegetni és képes 2-3decit megenni 15ezer km alatt. Szóval akinek ez a fétise, tartson a csomagtartóban. :DD

    @biker: Mi a kérdés? A 95-ös az E5 (5% bioetanol), az E10 a régi 98-as, nem? El kellene mennie vele, csak figyelj rá hogy 5hónapnál ne legyen tovább a tankban, tehát autózd ki belőle, mert elkezd "szétesni". :R (Respect mert legalább megkérdezted és nem ész nélkül tankoltad bele, mint a sok "műszakiszeni")

    [ Szerkesztve ]

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák