Új hozzászólás Aktív témák
-
M_AND_Ms
addikt
válasz Idiofil #43051 üzenetére
Ebben semmi buhera nincs...csak annyit csinál, hogy a kiiktató gomb áramkörét az elektronika zárja egy rövid pillanatra, ami ugyanaz, mintha te nyomnád meg a gombot... ha ez buhera, akkor a gyárilag hozzáadott gumitól eltérő márkájú gumi felrakása is, buhera,.
Persze a hibás beszerelésből keletkező károk nem tartoznak a garanciába, mint ahogy pl dízelt tankolni a benzinesbe, vagy homokkal súrolni a karosszériát seAki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
Vigneau
félisten
Sziasztok!
Bő 3 hete immáron én is a klub tagja vagyok egy 2018/5-ös Swift 1.0BT GL+-al.
Érintőképernyős gyári rádión zenét USB-ről lejátszva nem találom a módját, hogy egy mappa lejáratát követően automatikusan átugorjon a következőre. Csak mappa újrakezdést, RND lejátszást találtam. Vagy itt ilyen lehetőség nincs is? Peugeot 208-nál - minden beállítás nélkül - ment magától tovább simán...
Köszönöm a válaszokat!
Vigi
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
taranis
addikt
Sziasztok! Egy kezdő kérdésem lenne. Ahogy itt visszaolvasgattam SX4 S-Cross témában, látom, hogy téli gumira inkább szetteket szokás nézni, azaz lemezfelni, gumi, szenzor. Lenne bármi hátránya annak, hogy simán csak gumit veszek, és kicseréltetem? Tehát azt az alufelnit + szenzort használnám télen is, amivel a kocsit vettem még nyáron. Azt sem értem, hogy a télire miért ad a szakszerviz más méretet, mint nyárira, mi az oka a különbségnek?
colorizer.net
-
ncc1701
veterán
válasz taranis #43056 üzenetére
Ha az alu felnin sérül a lakk, akkor a só nagyon rondán kikezdi, hamar olyan lesz, mint amikor rohad egy kasztni a festék alatt.
Két okból szoktak kissebb kerékkel szerelni a télit, egyrészt, mivel ballonosabb, ezért jobban tolerálja az úthibákat, másrészt a keskenyebb gumi jobban tapad a havon. Használtan 4db lemez felni nem egy nagy érvágás, 4db tpms szenzor is megvan 25k körül. Ha tellett új kocsira, akkor ez már aprópénz.
-
kunberci
aktív tag
válasz taranis #43059 üzenetére
Télre jobb a lemezfelni. Télen az alufelni rideg, törékeny, sózott utakat nem jól viseli.
Amennyiben gyári continental VDO szelepeket veszel, akkor nem kell programozni semmit. Beépítteted a gumissal, és működik.
TPMS szelep -
taranis
addikt
Köszönöm a válaszokat!
colorizer.net
-
kunberci
aktív tag
válasz taranis #43064 üzenetére
Az új alufelninél, ha számolod az évenkénti 2 cserét, és ha véletlenül gumicserekor nem figyel a szenzorra, akkor azért el tudja baszarintani, ha akarja. Szerintem egy új garnitúra lemezfelni, és négy szelep még elviselhető anyagilag, és akkor még Te is át tudod cserélni a kerekeket. Amennyiben tudod tárolni a másik garnitúrát, akkor én mindenképpen másik szettben gondolkodnék. Ebben az esetben a gumicsere díjak is a zsebedben maradnának.
-
kunberci
aktív tag
válasz taranis #43066 üzenetére
SX4 S-Cross lemezfeli+TPMS
A kép alapján a TPMS szenzor az gyári continental VDO, a lemezfelni méreteire rá lehetne kérdezni. -
Zoleee83
addikt
Tud valaki Debrecenben olyan helyet ahol jó minőségben csinálnak alvázvédelmet?
(Mi a reális ára egy 2005-ös Swiftnél? Mire számítsak?)* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
rongyi
aktív tag
Sziasztok!
2006os gombóc Swiftbe 5w30 vagy 10w40-es olaj kerüljön? Sajnos nincs meg a gépkönyv így nem tudom megnézni. Egyébként 274e km van benne. -
z0l1ka
aktív tag
válasz rongyi #43071 üzenetére
5w30-ast ír a kézikönyve!
Lenne nekem is egy kérdésem,2005 gömbölyű swift, 300ezer kilométer van benne,p0420 hibakód de azt vettem észre ha rövid távon szaladgálok vele vagy városba akkor nem dobálja a hibakódot,viszont hosszabb távon kb 50km megtétele után rögtön dobja a p0420at..van erre valami megoldás?<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
Dyde
aktív tag
December elején elvileg megjön az új S-cross, 1.4T AT. Sose volt még új autóm, tudnátok adni pár tanácsot mire kell figyelnem az elején? Ezeket az új autókat mennyi ideig kell bejáratni? Illetve ezt pontosan hogy kell? Gondolom a szalonból úgy kapom meg hogy olaj normális van benne nem kell egyből cserélnem?! Téli gumit tervezek venni egyből lemezfelnivel. A turbó miatt úgy hallottam indítás után 1 percet érdemes járatni, illetve leállítás előtt is egy kicsit még várni. Van valami jó tipp még?
-
z0l1ka
aktív tag
válasz ncc1701 #43075 üzenetére
f@sza🙁 hát az lesz,annyit még majd megpróbálok tenni.
Másik kérdés, gyújtógyertya téma,
iridium ifr6j11 ír bele,ami hát kinek mi a drága,de ennek darabja 5000ft körül van, jelenleg is az van benne de nem tudom mikor lett cserélve.
Sima nikkel gyertyát is ír ez jóval olcsóbb nyilván 30ezernēl csere,.de megéri ebbe az iridiumost venni?
értem én 90ezerig bírja de azon felül egy 1.3-as motorba érezhető valami?<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
ncc1701
veterán
-
tboldi
nagyúr
válasz z0l1ka #43077 üzenetére
Rakj bele simát, aztán majd rájössz, hogy irídiumot kellett volna venni.
(#43076) Dyde:
A kezelési kézikönyv elején - feltételezem - le van írva, mi a bejáratás menete.
Nem kell egyből olajat cserélni, de mondjuk a legelső 15k-es periódust megfelezném szívem szerint.
Nem kell 1 percig járatni, 20-30 mp elég, hogy eljusson mindenhova az olaj. Leállítás előtt is csak akkor kell, ha egy erőltetett menet (Radnóti checks out) után vagy közvetlenül, pl. ha autópályán kiállsz tankolni. Normál, városi vagy országúti használat után nem szükséges, és ha meg is hajtottad, de a végcél előtt tudsz menni néhány nyugis km-t, akkor az is elég.[ Szerkesztve ]
-
Idiofil
aktív tag
Nekünk azt mondták (1.4T, MT6), hogy nincs semmi tennivaló olaj terén, normálisan 1év/15.000km (Ha jól emlékszem). Külön rákérdeztem, hogy érdeme-es lecserélni pl az első 2-3 ezernél, de azt mondták, hogy nem.
Indítás után szerintem felesleges várni 1 percet. Persze azért ne nyomd ki a szemét, de bőven elég szerintem pár mp, amíg normálisan elindul az olajkenés.
Leállítás előtt más a helyzet, intenzív használat után (emelkedő, pálya, stb) én mindig szoktam várni, de szerintem 1-2 percnél ott sem többet.
Remélem tudtam segíteni"Those who want respect, give respect"
-
BigBlackDog
veterán
Bejáratásnál kímélném a motort, 3000-nél magasabb fordulatot, telitalpas gyorsításokat kerülném az elején (mondjuk 1000-1500 kilométerig). Aztán szépen lassan lehet terhelni. Ezen kívül az első egy-két ezer kilométeren kerülném még a hosszabb ideig tartó fix fordulatot is (pl. 1-2 órás pályázás tempomattal).
Olaj szokott benne lenni, viszont arra készülj, hogy tankolni rögtön kelleni fog (minimális üzemanyag szokott lenni benne átadáskor).
-
Zoleee83
addikt
válasz tboldi #43079 üzenetére
"Rakj bele simát, aztán majd rájössz, hogy irídiumot kellett volna venni. "
Múltkor pont szervízben voltam gyertyacserén, mikor az egyik szerelő azt mondja a másiknak:
- Emlékszel a múltkori kettes Swiftre a skót sráccal?
- Arra amelyik spórolt gyertyánként pár ezret a sima gyertyával, és belecseppent az óccsó gyertya a 2.-es hengerbe?!? Aha, az ügyes volt tényleg .@pető bá - És mi lett a megoldás, cseréltek végül neked lambadaszondát? Vagy csak törölgeted ahogy én is, mert nálam is dobálja, pedig csak 123.000 van még benne?
Amúgy nálam a MOL benzinnel most nem csinálta többször sem, hosszú távon, lehet jobb neki az az adalék, passz.[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
Cathfaern
nagyúr
válasz BigBlackDog #43084 üzenetére
"Bejáratásnál kímélném a motort, 3000-nél magasabb fordulatot, telitalpas gyorsításokat kerülném az elején (mondjuk 1000-1500 kilométerig)."
Minden új autóba kerülő motort bejáratnak már tesztpadon. Mire belerakják az autóba már be lesz járatva. Szóval ez csak önszivatás. -
őstag
válasz Zoleee83 #43085 üzenetére
nincs megoldás, itt tartok de kezdem is elengedni a dolgot..
Tavasszal volt egy EGR pucolás. Biztos ráfért így 200k km után, de nem változott semmi.
~ egy hónapja kicseréltettem a felső szondát, Denso-ra, hibakód törlés megvolt még a szervizben. Nulláztam a napi számlálót, onnantól kb 350 km után jött újra (ahogy előtte is), pedig kifejezetten dinamikusan közlekedtem, bemelegedés után pörgettem rendesen. Töröltem, aztán következő tankolásnál Mol Evo 100+ ment bele. Itt változatosan volt 160-75-380 km után hibakód (ahogy előtte is). Most tankoltam még egy telitank Evo 100+-ot, 80 km táján megint bedobta. De nálam ennyi volt ez a történet, ráérek törölgetni."... and I hope you have a great day!"
-
Elsó utad a benzinkútra fog vezetni.
Egyébként amit itt a többiek elmondtak. Olajat nem kell cserélni azonnal. Nem kell kinyomni a szemét a kocsinak, hanem szép nyugodtan menni vele, és nem lesz vele gond.(#43084) BigBlackDog
AT, szóval, a 3000-res fordulatot csak egy keményebb gyorsításnál fogja elérni, amúgy már bőven előtte el fog váltani.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
akos3
addikt
Sziasztok!
Tegnap eladtam a swiftem (2005), megmaradt a tetőcsomagtartója. Még nem raktam fel sehova hirdetni, gondoltam előtte megkérdezem itt hátha valaki pont ilyet keres. -
Zoleee83
addikt
válasz pető bá' #43088 üzenetére
Na akkor kb. ugyanez itt is.
Nyáron rengeteget mentem hosszabb utakra, aztán idegesített hogy random dobálta, ha nyomtam neki, ha nem.
Most MOL benzint használok így is be-bedobálja, használom a Bluetooth-os "kódírtót" amit kemény 1000HuF-ért vettem Aliexpressen, és elengedtem a történetet.
Kivillan, kiirtom, mert zavar a lámpa, plusz magas fordulaton indít, de ennyi!
Pár évet (5) még ki kell bírnia mert egyébként meg szalonállapotú, kevés kilométeres és tényleg nagyon vigyázok rá, elkótyavetyélni meg nem sok értelme van, mit is vennék helyette, fiatalabbat 3x ennyi km-rel?
Úgy vagyok vele hogy már tinikorba lépett ezeket a hülyeségeket elnézem neki.[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
őstag
válasz Zoleee83 #43092 üzenetére
Én úgy voltam vele, hogy múltkor ment itt, hogy a szonda élettartama kb 120-180k km, lehet, hogy tényleg sz@r akkor 15k-t megér a nyugalom. Ha a szerelőm azt mondja, hogy a katalizátor okés, akkor nem veszek másikat.
Törölni én is törlöm, mert az indítás zavar; nyilván emiatt nem fogok másik autót venni"... and I hope you have a great day!"
-
r.levente75
addikt
[link]
Ha már a gumi volt a téma! -
Dyde
aktív tag
Köszi mindenkinek a tippeket! Akkor turbós motornál is indítás után jó fél perc és mehetek csak ésszel az elején ugye? Megállásnál meg csak akkor kell pihentetni ha előtte megerőltetett menet volt.
Ja még egy fontos kérdés: Lehet kérni + garit illeve valami ingyenes 3 év szervízelést vagy ilyesmi rémlik. Ezeket megéri gondolom kérni mellé? -
Idiofil
aktív tag
Hát ha jól tudom az a szalonokon múlik,higy mit adnak. Szerinrem nekem is úgy volt, hogy vagy 3 év szerviz, vagy metalfeny, vagy valami ilyesmi.. De ki tudja, olyan rég volt már (3 hónapja ).
Masik:nézegetek második autónak régi Jimny-t. Munkába járni, kutyazni, stb. Mennyire rozsdasodnak azok? Látok nagyon szép ezredforduló példányokat, de egy kicsit félek a rozsdatok. A puritanságról nem, puntobol ülök at, ami egy tyúkól.
Tapasztalat amit nezzek/mit kerüljek?
"Those who want respect, give respect"
-
laca891
aktív tag
válasz r.levente75 #43094 üzenetére
"Amennyiben mégis, akkor a biztosítónak lehetősége van a vétkes sofőrrel kifizettetni a károkozás költségeit. "
Az 5. pontnál írja fenti állítást. Viszont, akkor miért nem kötelező a téli gumi télen???? Tehát a két verzió üti egymást.
El kellene olvasni a kötelező biztosítás apró betűs szövegét.Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
-
-
Harkovz
aktív tag
Akinek 1.6 SX4 vagy Vitara van,mennyi idő alatt melegszik be a motor?Igaz,hogy megy a fűtés,de én lassúnak érzem.Pedig szerintem jó a termosztát.Igaz 10 éves és 160 ezer km van benne.