Új hozzászólás Aktív témák
-
bajaki
őstag
-
ncc1701
veterán
válasz z0l1ka #43122 üzenetére
Használat függő. Városban, rövideken menve hamar fárad. Yaris 2-ből is volt olyan, akinek 130e körül már cserés volt, enyém bírta 350ekm-ig, de én sokat megyek városon kívül is, ott meg ki tud égni, mert rendesen felmelegszik. Újabb kocsikban nem véletlen teszik a katalizátort a moci mellé, úgy rögtön melegszik.
-
dethroner
veterán
Lehet a tulajnak nem sokat ér, mert mondjuk csak pár deci benzint tud vele megtakarítani, de a gyártónak lehet pont ez a pár deci jelenti azt, hogy még belefér a co2 szintbe. Gondolom jóval olcsóbb is egy ilyen kis villanyos cumót ráakasztani a már meglévő hajtásláncra, nem kell túl sokat áttervezni a mérnököknek. A teljesen új toyota rendszert azért valahogy bele kell integrálni kaszniba, ez több idő és költéség, de az is közeleg, de előbb még a mild van terítéken. Kíváncsi leszek hogy tényleg eltűnik egy időre a haza gyártás, vagy sem.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Gondolom nem hosszú időről van szól, lehet csak néhány hónap mire átáll a gyártás, de nagyon határozottan mondta hogy a túloldalról (ott álltak a vitarák és scrossok) nem lehet már semmit rendelni, ami még a szalonban van, annyi.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Hadrianus
csendes tag
válasz dethroner #43149 üzenetére
Ezt én is hallottam most az autó show-n a Millenárison. Ott a Suzukis fickó azt mondta, a SUV-ok erősebb hibridet kapnak (de nem Toyotát), a részecskeszűrő pedig esélyesen eltűnik, a Swiftbe bele se kerül A hibrides S-cross árára azért kíváncsi leszek... Persze ez várható volt, hiszen a mostani SUV-ok még messze voltak az előírt kibocsátástól.
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz Hadrianus #43158 üzenetére
Igen, nekem is azt mondta hogy amíg a toyotás hibrid rendszer nem készül el, addig kell ezeket a mild hibrideket gyártani.
Szó volt még az 1,4T motorról. Azt mondta egy cross-t lemértek padon, 150 ló volt benne, és hogy azok nagyon le vannak fojtva, de még így is 10 paripával több volt benne, mint a gyári érték. Ugyanez a motor a sport swiftben még állatabb, ott csak egy elekronikus szabályozás került bele, azt nagyon könnyű lenne megkerülni és több mint 190 lóerőt vizionálnak a hozzáértő szerelők, hogy azt pár perces melóval ki lehetne tolni belőle, de nem zárják ki a még sokkal többet sem. Valami 260-as elméleti maximumról beszéltek, ami nekem elég hihetetlennek tűnik egy 1,4-es motortól, de aztán eszembe jutott hogy igaz teljesen más kávéház, de az F1 motor is csak 1,6-os, mégis 1000 lóerő környékén van. Szóval a franc se tudja mi igaz belőle, de gondolom nagyobb rálátása van a saját dolgaikra, mint nekünk átlagembereknek.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
nagyúr
-
dethroner
veterán
válasz Napfénysüti #43160 üzenetére
Hát igen, az volt ám csak a szép idő, akkor még néztem F1-et
De az edzéskör végén azt a motort valószínüleg beleengedték a darálóba, mert sokkal többet nem bírt ki.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Valószínű
Most mentem egy kb 6 km-es utat, és a vége felé nagyon durva égett szag jött be az utastérbe, amikor megálltam körbejártam megtapizni a kerekeket és égetően forró volt a két hátsó felni és a jobb oldaliból jött a durva szag. Az elsők is melegek voltak, de a két hátsó tényleg olyan szinten hogy nem tudtam a kezem a felni tartani és mondom, kb 10 perces út volt. Ez új autónál normális, vagy kezdjek fosni?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
BigBlackDog
veterán
-
dethroner
veterán
válasz BigBlackDog #43165 üzenetére
Ennek hátul is tárcsafékek vannak. Pontosítok, nem én vezettem, ott ültem az anyós ülésen, de szerintem nem volt behúzva a kézifék, mert amikor észleltem a szagot és a forró felnit, megkértem a csajomat hogy behúzott kézifékkel próbáljon elindulni és nagyon emelte az autó az elejét, érezhető volt hogy erőlködik. És ezt előtte nem tapasztaltuk, szépen, fürgén ment. Picit rozsdafoltos volt a hátsó tárcsa a szalonban, és van is némi surrogó hang fékezéskor. Nem lehet hogy majd bekopik?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dnelb
veterán
-
dethroner
veterán
válasz dethroner #43167 üzenetére
Ma reggel ment melóba az autóval a csajom és a lelkére kötöttem megállás után tapogassa végig a felniket. Azt mondta semmi melegedés, semmi szag nem volt. És megnézte, a kézifékvisszajelző még az első kattanás előtt jelez, tehát az se lehetett tegnap, hogy csak kicsit volt behúzva és azért nem jelzett vissza. Fura, de remélem ez csak azért van mert új és még össze kell csiszolódni a féknek. Lehet hogy útközben az egyik fékezés után nem nyitott teljesen vissza és ezért melegedett?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
csaba1203
addikt
válasz BigBlackDog #43173 üzenetére
Lehet akár attól is,hogy valami szorul vagy szállítás során sérül de szerintem is kell,hogy legyen rá jótállás,mert ez csak használat közben derül ki.
-
ncc1701
veterán
válasz BigBlackDog #43173 üzenetére
Passzolom. Szerelő haveromhoz hordanak mindenféle, még bőven garis autót. Ilyen 5ekm-en belüli motorhibás, széthullott futóművest. Garival lepattintják a tulajt, járni kell valamivel, inkább megcsináltatja zsebből. A srác mondta, h fék-futóművel szinte felesleges is garival próbálkozni. Vagy ha valaki sportból jogászkodik, van ügyvéd ismerőse, rászánja azt a pár évet, még nyerhet is. Csak közben használhat másik autót, míg tart az ügy.
Ránézetni persze nyilván érdemes. Ha normális a szervíz, csinálnak is vele valamit.
-
dethroner
veterán
Köszi a gondolatok srácok, de úgy döntöttem nem viszem vissza. Vagy bírja vagy megdöglik, nem érdekel. Majd az ezres szerviznél megemlítem. Amúgy azt kizártnak tartom hogy nem lenne fékre, futóműre garancia, mivel az autó szerves része, meghaladja az 10 ezer forintot, tehát kötelező jótállás mindenképp 1 év. Az lehet hogy kiemelt gari nincs rá, az csak pl a motorra és a rozsdára van, de 1 évig minden bizbaszra van gari, mivel a fék, futómű az autó egységéhez tartozik. Egy tévé esetében is az igen apró tételnek minősülő távkapcsolóra pl fél évet mondanak, pedig az egy különálló kellék, nem egybeépítve mint pl a futómű az autóban. Ha nem volna rá gari, akkor nem volnának még évek múlva is visszahívások ebben az ügyben. Lényeg a lényeg, taperolni fogom gyakran, de nem viszem vissza. Ma és holnap kap egy 150, 150 kilométeres etapot, aztán a jövő héten meg négyszer 200-nál is többet. Ez majdcsak helyre kurja a azt a féket
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
eami
addikt
válasz dethroner #43177 üzenetére
én nem csak a gari miatt vinném vissza. ha tényleg ennyire átmelegedett, annak valami oka lehet. ha szorul akkor akár egyszer csak az is előfordulhat, hogy hirtelen nem lesz féked, az meg nem biztos, hogy jó tesz az egészségnek :|
(más, régebbi autóval én jártam már úgy. szerencsére épp dombnak felfele mentem, amikor egyszer csak azt mondta a fék, hogy na akkor ennyi volt...)
-
dethroner
veterán
Köszi srácok tényleg Munkából jön haza a csajom, amint megáll a ház előtt megnézem mi a pálya. Aztán út közben is többször ki fogok szállni és megvizslatom, felesleges kínlódást nem akarok én se magamnak. Már amikor a szalonból elindultam minden fékezéskor volt surrogó hang, mint amikor új féket kapsz és azt mondják meg kell vasalni Meg a tárcsán is láttam pici felületi rozsdát, szerintem annak össze kell érni, mint a jó cefrének. De mindenről beszámolok majd, mert úgy látom nem volt még ilyen a topikban. Okuljon belőle mindenki.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
-
csaba1203
addikt
válasz dethroner #43180 üzenetére
Tárcsán felületi rozsda huh ez arra vall,hogy valahol elég sokat állhatott szabadban és lehet emiatt is állt be a hátulja is.
Simán visszavinném de te is vakon megbíztál a kereskedőben és úgy hoztad el az autót,hogy nagyon körbe se nézted.
Ha valami szorul hátul az tuti nem lesz jobb sőt.... -
dethroner
veterán
Nyitva lehet, de én nem vagyok szervíz, szalon közelben már. Nem volt semmi gond, útközben kétszer is megálltunk és körbetapogattam. Ráadásul az első szakasz lefelé volt a mecseki szerpentinen. Jó lessz ez
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
zolya1973
aktív tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne,hogy: Van egy 2004es Ignisem az eredeti Blaupunkt cd-s rádióval.Mostanában elkezdett pittyegő hangogat adni.Előszőr azt hittem,hogy csak a rádiónál van ilyen,hogy csatornát keres vagy ilyesmi.De ha cd szól akkor is csinálja kb fél percenként.Június óta van nálam a kocsi de még ilyet nem csinált eddig. -
eami
addikt
-
dethroner
veterán
Na jövök a kérdéseimmel
Szervizfüzetet lapozgatva látom hogy az 1000 km-es átvizsgálásra azt írja hogy ajánlott és térítésmentes. Tényleg nincsen semmi díja?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Idiofil
aktív tag
Igen, kB 45 perc, zsanerok kenese, at nézik, stb. Meg kérdezik hogy van e panasz, ilyenek.
Masik:
Van lehetőség azt a borzaszto Suzuki feature-kikapcsolni hogy első gombnyomás csak 1 ajtót nyit, stb... Nem lehrt olyan gyönyörű hogy nyitogomb = mindent nyit, záró gomb= mindent zár?"Those who want respect, give respect"
-
dethroner
veterán
Pl hogy egynapos korában forró és büdös volt a fék És mennyire kell az 1000 Km-t szigorúan tartani? Mert nem lesz lehetőségem erre. Most van az autóban kb 350, holnap megy bele kb 450. Ez még se egy hónap, se 1000, de aztán szerdán megint kerül bele kb 450, az meg már jóval több mint 1000 lesz. Na ezt hogy csináljam akkor
(#43196) Idiofil Kétszer kell gyorsan megnyomni a kilincsen a gombot és akkor mindent kinyit.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
blakey
félisten
válasz Idiofil #43196 üzenetére
Van lehetőség azt a borzaszto Suzuki feature-kikapcsolni hogy első gombnyomás csak 1 ajtót nyit, stb... Nem lehrt olyan gyönyörű hogy nyitogomb = mindent nyit, záró gomb= mindent zár? - természetesen van, kézikönyvet elolvastad? Benne van mi a módja, de ugye elképzelhető, hogy autótól is függ, Vitarában a BC-ben kell állítani a Door lock résznél. Én kifejezetten a kétkulcsos nyításra állítottam, mert van, hogy csak én megyek vele akkor minek a többit is kinyítni.
#43197) dethroner
nem lesz lehetőségem erre. Most van az autóban kb 350, holnap megy bele kb 450. Ez még se egy hónap, se 1000, de aztán szerdán megint kerül bele kb 450, az meg már jóval több mint 1000 lesz. Na ezt hogy csináljam akkor - ott a vagy, tehát amelyik hamarabb következik be, mindenképp a szervizkönyv is kelleni fog, bele fognak pecsételni, nyilván amint átlépted mehetsz is a kereskedésbe, ennyi.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- 3D nyomtatás
- Politika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Le Mans Ultimate
- Renault, Dacia topik
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...