Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
Jelentem izzó kicserélve. Egyedül én csináltam, ez nagy szó nálam.
[ Szerkesztve ]
-
Biga123
addikt
Hali
Altos van itt?
Nem indít a drága , akksi feltöltve , de csak kattog indítózás helyett.
Önindítócsere ? Vagy lehet valami biztosíték?
Tipp kellene merre induljak el.
Ráveszem magam és kilámpázom kap e áramot első körben az önindító.
De ha van egyszerűbb , nem alá fekvős módi annak örülnék.[ Szerkesztve ]
---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
Biga123
addikt
Gondoltam finoman megkocogtatom, de el van ásva.
Uh most realizálódott bennem h ezt űberszívás kibontani.
Akna vagy csápos nélkül alulról nem megoldható , felülről meg az egész kócerájt is le kell szedni.
De a kattogó hang az önindítóból jön .---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Biga123 #68005 üzenetére
Immobiliser van benne? Történt valami a legutóbbi sikeres indítás óta? Vízbe ejtett kulcs, stb.
Ha van pótkulcsod próbáld meg azzal esetleg. Az akku nem merül le magától, lehet feszültség van, de áram nincsen már mögötte, mérj rá indítózás közben, ha 12v nincs meg a katttogas közben akkor kuka az akku, gondolom nem tavalyi... szűrése egyszerű, bikakábel és másik autó, ha akkoris csak kattog akkor érdemes tovább menni...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
burgatshow
veterán
Na végre kikerült, augusztus 17-én voltam felvenni.
-
Biga123
addikt
válasz 2ozzmexy #68006 üzenetére
Pótkulccsal próbáltam, elvileg van elég szufla az aksiban bár indítás közben nem mértem. Bikázást holnap megpróbálom.
Semmi nem történt az utolsó sikeres indítás óta .
Csak bejött a hideg. Ezért is volt gyanús az akku .---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Biga123 #68008 üzenetére
Még mindig gyanús nekem az akku, hiába tudta feltölteni a töltő, de indítási képessége már kevés, csak kattogni fog a relé (bendixnek csúfolt alkatrész, bár ezekben már nincsen, hanem egy relé van a gerjesztő körön), de motort megforgatni nincsen ereje már. Ha bikakábellel gond nélkül indul akkor akku csere.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
AMD Power
titán
Ma újra akartam kötni a kötelezőt meg a cascot is. Jövő hónap végén lejár a műszakim ,így nem engedte a rendszer. Sajnos a kötelezőm jóvál drágább lesz jövőre. A Casco az nem növekszik vészesen...
-
szabonagyur
félisten
válasz burgatshow #68007 üzenetére
Na érdekes a videó, a 137LE is pozitívum.
-
burgatshow
veterán
válasz szabonagyur #68011 üzenetére
Meg a 260 Nm. Azt az ember tobbszor erzi, mint a 137 pacit. Szoval kamu hibrid ide-oda: azert hozzaad.
-
szabonagyur
félisten
válasz burgatshow #68013 üzenetére
Igen, jogos
-
ncc1701
veterán
válasz burgatshow #68013 üzenetére
Na. Akkor szorozd meg kettővel, normálisabb dízel annyit tol. Odalépek, és megy.
-
tboldi
nagyúr
válasz burgatshow #68007 üzenetére
👍
Én majd a PerfExpert nevű appot akarom kipróbálni, elvileg nagyon közeli eredményt ad egy rendes padhoz képest. Csak előbb az kéne, hogy ne csússzon a kuplungom.
-
ncc1701
veterán
válasz burgatshow #68016 üzenetére
Insigniám 380Nm-et tud. Csipelve padon 450-et lehetne belőle kihozni. Haver 735-ös bömbije 650-et... Másik haver 2.2-es bitorbó mazda 6-osa 420Nm gyárilag.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz ncc1701 #68018 üzenetére
Csakhogy a dízelekhez jellemzően jóval hosszabb áttételezésű váltókat társítanak, illetve nem is pörögnek annyit, ergo IRL nem gyorsabbak, mint a hasonló kategóriájú benzinesek.
Az én 1.4 turbóbenya Alfám most 180 pónit és 288 nyúlmókust tud, meg-megcsúszó kuplunggal és 4 évszakos gummanccsal együtt is 8,5 sec alatt van 100-on, ami azért akárhogy is nézzük, nem rossz. Majd ha a kuplungon felülkerekedek, mérek újra (8 alá várnám), illetve hosszabb távon tervben van egy turbó upgrade is, GT1446-tal 200 paci és 300 Nm fölött lesz.
-
burgatshow
veterán
válasz ncc1701 #68018 üzenetére
De most nem értem ezzel mit akartál mondani...
- Van erősebb autó tőle? Igen.
- A nagyobb köbcentis dízel többet tud? Baj lenne ha nem...
- Vagy hogy a chip tuninggal minden kocsiból többet lehet kihozni? Ki hitte volna?Szóval tényleg nem értem. A korábban általam említett két modellt vezettem napi szinten. A Mondeot 4 évig, a VW-t 2,5. Nyilván más kategória, pont ezért nem is kell összehasonlítani. Ahogy az Insignia sem az Scross liga, hanem az általam említett kettő másik.
Mellesleg ugyanezzel a motorral (2.0 TDI) szerelt két dízelből volt a:
- Mondeo esetén 180 LE-vel, ami 350 Nm
- Passat esetén 190 LE 400 Nm.De könyörgöm mindkettő 600 cm3-vel nagyobb meg arányaiban annyival nehezebb is.
[ Szerkesztve ]
-
AtHoS
nagyúr
Sziasztok!
Elgondolkodtam egy autós porszívó beszerzésén így fekete akciózás alkalmával, de eléggé elbizonytalanodtam. Tesztes oldalakon ajánlott porszívóknál a felhasználói vélemények nagyon vegyesek. Van aki esküszik, hogy sohajobb nem volt a kezében, más meg leszarozza, mert gyenge a szívóerő és nem szed össze semmit, pénzkidobás.
Ezeket néztem
Black & Decker ADV1200 , Black & Decker PD1200AV-XJ , Bosch UniversalVac 18 , Concept VP4353 Wet&Dry
A két utolsó az akkus, melyből a BOSCH még oké is volna (van itthon több Bosch cucc, akkukkal, töltőkkel), de a Concept 20 perc működés - 4 óra töltés
Van műhelyporszívóm, szóval van erőteljesebb eszköz takarításhoz, de ezekkel az autós/akkus szarokkal bajban vagyok
read-only mode on the forum
-
2ozzmexy
aktív tag
Válaszolok neked, de ez itt kissé off topik, a gond csupán az hogy a saját topikja használhatatlan a témának...
Kicsit nekem profilba vág a téma, így segítek neked:
- 20-30 perc porszívózás 4 óra töltés, kb mindegyik így van
- A teljesítménye minél nagyobb legyen, lehetőleg 100W+
- legyen hozzá résszívófej flexibilis csővel, különben nem fogsz sehová odaférni vele
- karbantartani a tisztaságot jó, rendes takarításra alkalmatlan
- sosem lesz olyan szívóereje, mint egy rendes kábeles 230V-osnak, aki ezt állítja az vagy hazudik vagy még életében nem porszívózott rendes porszívóval (WD2 Plus pl) vagy nem tud porszívózni
- lehetőleg száraz-nedves porszívót keress, mert árban nem sok a difi
- kábelest keress, mert a 20 perc üzemidővel a csomagtartó már nem lesz kiporszívózva egy teljes takarítás alkalmávalNekem nincsen garázsom, így én kettővel nyomom, van egy szivargyújtós 40W-os száraz porszívó (Hoover) és egy akkus 40W-os ami szívóerőben erősebb, valamennyire bírja a vizet (de nem wet-dry-os!) és így szoktam kiporszívózni. Végigmegyek a kábelessel, aztán ahova kell a teljesítmény oda az akkust használom (szőnyeg pl).
A felsoroltak közül én a Concept-et venném, mert van HEPA szűrője (muhaha), tud nedveset és szárazat is, 18,5V-os az akksi, ami eléggé erőske. Aztán ha nagytakarítani szeretnél, akkor ott a műhelyporszívó.
Amúgy ncc1701-et triggereld meg még ezzel, ő már porszívózott autót néhányszor.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
ncc1701
veterán
Ezek olyan tisztaság mániás barmoknak jók, mint én plö. Ha elmegyünk nyaralni, akkor esténként átmegyek a kocsin, h le negyen bent szemét. Nekem egy bosch szivargyújtóról működő cuccom van. Nyilván az otthoni ipari porszívóhoz képest lepkefing, mert az ipari a színt is kiszívja a kárpitból kb.
Haver vett valami xiaomi akkus porszívót, az eléggé meggyőző erővel szívott emlékeim szerint.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz burgatshow #68022 üzenetére
Semmit, csak azt, h helyén kell kezelni ezeket a számokat. A 270 nyúlmókus egy benzines kis köbcentis autótó nem is rosz amúgy, de ettől még nem lesz F1 járgány.
-
Qtya123
őstag
válasz ncc1701 #68025 üzenetére
Ugyanez.
Annyi, hogy nem porszívóval, de amint vége a napnak, rázom ki a szőnyegeket, rendezek el mindent.
A halálom a gumimatracok. Főleg, ha tengervízben voltak, mert száradás után pereg róla a só. Na az nem jöhet a csomagtartóba, csak 3 szatyorba/zsákba hermetikusan elzárva.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz Qtya123 #68027 üzenetére
Isnigniámban olyan a csomagtartó, h ugye gyári kárpit, majd gyári kárpitos szőnyeg. Ezen van egy pokróc, majd 2-3 kartondoboz szétvágva, és vagy 6-8db régi takaró huzat összehajtva, hátha vinni kell valamit. Viszont már vittem a kocsival 3 kis csomag szalmát is, csak ügyesen kell pakolni a dobozokkal-huzatokkal, és nem lesz bent szemét. Asszonynak már a szeme sem rebben az ilyesmire.
A szőnyeg kicsapdosása totál alap, ha látok rajta valamit, már csinálom is, ha napi 4x, akkor 4x, pont egy mozdulat az egész. Valahogy jobban érzem magam a tiszta autóban.
Ja, swiftben a gyári gumi szőnyegen van egy jó minőségű szövet.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz Qtya123 #68029 üzenetére
Swiftem csomitartója is körbe van belülről dobozolva kartonnal+ronggyal. Ha kiveszek belőle mindent, karc nélküli, gyári állapotú.
Múltkor vittünk valami szart az insigniával, asszony rátett valami zsák tán virágföldet a kéderre-lökösre, ahogy vette ki a csomitartóból. Na, akkor lebasztam, h mindig panaszkodik, mennyit költök a kocsira, a gumi kéder volt 20eft, a hátsó lökös fényezés 110e, de pakoljon rá nyugodtan, hátha megint meg kell csináltatnom.
-
dethroner
veterán
válasz burgatshow #68022 üzenetére
Ki akarta hozni belőle hogy az ócska füstölgős jellemzően németből behozott minimum 25 éves 2500 köbcentis tádék mennyivel erősebbek
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
ncc1701
veterán
válasz dethroner #68032 üzenetére
Hát. Nekem nem esetm az 1000ccm 3 henger. Inkább legyen 3000ccm, 6 henger, és menjen, mikor letiprom. Aztán ez egyéni. Egy jó állapotú 20 éves hetes bömbi/E merci/A6 ma is nagyságrendekkel prémiumabb, mint egy vatta új suzuki. Már elnézést. Ezt bolondság is tagadni, mert nem egy kategória semmiképpen.
-
dethroner
veterán
válasz ncc1701 #68033 üzenetére
Egyetlen szó sem esett 3 hengerről, meg literes motorról.
Kolléga elvitte a járgányt mérlegelésre, egész szép eredmény lett. Erre jöttél a szorzótáblával meg a dízellel, amit ha tiporsz, megy (elnézést, odalépsz). Bár egy dizel esetében ez mégicsak tiprás Minden más amit írsz, mellébeszélés, semmi más nem volt a hozzászólásod lényege.
Azért ilyenkor hol van a yarisban meg a swiftben halálfélemmel rettegő éned?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
burgatshow
veterán
válasz ncc1701 #68033 üzenetére
Amúgy ez a hozzászólásod ékes példája annak, hogy meg sem nézted vagy legalább is nem jutott el a tudatodig, mert ez egy 1400 cm3-s, 4 hengeres motor.
Arról meg már nem is beszélek, hogy megállás nélkül az Scross kategóriájánál magasabb ligából hozol példának kocsikat.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz burgatshow #68035 üzenetére
Ezt mondjuk én sem értem. Ráadásul annak is a tetejével megy a hasonlat. 7-es BMW-vel.
Nyilván, mert mondjuk egy 2003-as E46 belsejét már vicces lenne összehasonlítani egy új S-Cross belsejével. De ugyanez igaz az én 2004-es IS200-asomra is. Az vezetési élményben és váltásérzetben többet ad, mint a Cross. De ha a belsejét nézzük, már más a kép.
Plusz eleve senki nem a vezetési élményért vesz Crosst, meg azért, hogy hogy tiprod neki, hanem azért, hogy A-ból B-be eljusson és lehetőleg a kötelező szervizeken kívül nagy valószínűséggel ne kelljen a hibáira költeni. És ezt az esetek többségében hozzák is.De ha már 20 éves 7-es BMW, hiába a belseje, ha egy pénztemető és folyamatosan foglalkozós cucc. Nem véletlen, hogy egy 2003-as 7-es kb annyiba kerül, mint egy normális állapotú 2003-as Avensis.
[ Szerkesztve ]
-
burgatshow
veterán
válasz Qtya123 #68036 üzenetére
Egyébként azt kell mondjam - de lehet már ezeréve leírtam a fórumon (szerk., jah: #62504 és #61580), hogy az Insignia/Passat/Mondeo triót nézve, nincs annyival elmaradva az Scross/Vitara duó. Mármint úgy értem, hogy amennyivel drágábbak (és ezt igaznak érzem az új árcédulák mellett is) a "nagyok" annyival nem adnak többet. De tényleg...
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz burgatshow #68038 üzenetére
Én ezért nem vettem 2014-15-ös Corollát. Szemeztem vele, ki is próbáltam, de egyszerűen nem éreztem azt, hogy a +1 millió Ft elköltésével arányaiban annyival többet is kapok, így inkább a Cross lett. Most ár/érték arányban akartam autót venni, nem pedig élménynek/hobbinak.
A Corolla beltere némileg jobban tetszett (az viszont nem, hogy felhúzva is ciceregtek kicsit az ablakok, utánaolvasva gyakran előforduló jelenség a típusnál), meg maga a szedán forma, de nem éreztem benne ülve és vezetve azt, hogy többet kapok a pénzemért. Igazából mindkettő közlekedőedény. A-ból B-be autó, ami nem is akar többnek látszani.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz burgatshow #68035 üzenetére
Kiscsillag, csak annyit írtam, h helyén kell kezelni ezt a számot. Annyi, amennyi, de semmi extra.
-
ncc1701
veterán
válasz burgatshow #68042 üzenetére
Akkor benéztem, van ez így.
-
Gyöször
senior tag
válasz ncc1701 #68040 üzenetére
Drága virágszálam, ha azt kéred, hogy kezelje helyén a számot, akkor próbáld már meg te is helyén kezelni, jó?
Van egy szuzuki amiröl a szuzuki fórumon beszélgetünk ( nemtom ezt észrevetted-e) ezt az autót lemérette a tulaj, amit eladtak x nyomatékkal és padon x+ valamennyit tud, akkor kollektívan örülünk, ÉRTEEEM?
Akinek itt suzukija van az minden nap beleül egy ilyenbe és tudja ezt helyén kezelni éspont. Én meg meghúzom magam a k14c ~220Nm emmel, mert azt is nagyon jónak találom sőt belecsapok a szarba már azt is dízeles nyomatéknak tartom (csakmert nyomaték~= lóerő x 1,5 ), de most értettem meg, hogy miről beszélnek a mild tulajok, hogy mennyit hozzátesz a kis villany.Jó autó, burgat: kösz a tesztet!! Mennyire voltál lámpalázas?
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
tboldi
nagyúr
válasz ncc1701 #68018 üzenetére
Ez az Insignia a 160 pacis 2.0 CDTI, ami alapból 350 Nm, de overboosttal tud 380-at 15 mp-ig, ugye?
Ha igen, akkor a nyamvadt MiTóm szinte mindenben üti a kisebb számok ellenére.
De ezek a gyári adatok + tesztek gyűjteménye, az enyém chippelve vagyon, szóval még jobban kifújnám a nózid. Ha nem csúszna a kuplungom persze. -
Qtya123
őstag
válasz tboldi #68045 üzenetére
Hát ja, a súly az súly.
Emlékszem anno 2014-ben vett a cég új J Astrákat, hogy modernizálja a gépparkot, amelyben 2007-es 1.6-os benzines Renault Megane-ok voltak.
Legf0sabb autók voltak a cégnél evör.... Az 1.4-es turbó nélküli motor mellé sárnehéz volt. 1400 kg, egy vicc volt használni, de tényleg. Az érdi emelkedőn a pályán nem tudta visszakapcsolás nélkül tartani a 130-at, elkezdett csökkenni. Komolyan, mintha a régi Swiftben ültem volna, ott van ilyen, hogy visszakapcsolsz .
Mellé legalább minőségben egy rakat trágya volt. Az hagyján, hogy a középkonzol olyan hülyén volt megtervezve, hogy nekifeszült a térded és 100 km után már fájt, de 1 év után meghalt az ablakemelő, valamelyik cső is megadta magát a motorban az első évben.
A régi Megane-ok erőgépek voltak hozzá képest, rendesen örültünk, ha azzal mentünk, nem az új csodával. -
tboldi
nagyúr
válasz Qtya123 #68047 üzenetére
Unokatesóm is imádta a sajátját.
-
őstag
válasz ncc1701 #68041 üzenetére
Annyi lett megállapítva, hogy a
melósközlekedőedénybe (alap áron) már olyan hajtásláncot tesznek, amivel már alacsony fordulatról is jelentős nyomatékkal lehet gyorsulni - ráadásul a gyári adatoknál jobban teljesített mérésen is.
Pont nem a VW féle 3 henger 1000 ccm jobb esetben turbós motor, amire utalni próbáltál.De hogy ebből honnan jött a bezzegdízelezés, a chiptuning (?!) meg a 20 éves prémiumok emlegetése, az maradjon rejtély.
Nettó trollkodás amit csinálsz, és ezt Te is tudod"... and I hope you have a great day!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Politika
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen