Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
bigdigit #62999 üzenetére
Forgás közben mér ám, minimum 30km/h sebességgel kell haladni vele tartósan 5-6 percig hogy küldjön mért értékeket, de "egy mérés, nem mérés..."
Nyugi, majd ha 5-6 km múlva sem lesznek mért értékeid akkor kezdj el kétségbe esni.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
hemaka #62994 üzenetére
Igen, mert sok a fogalmatlan arra lusta/sóher volt hogyha nem ért hozzá, akkor a benzikutas gyereknek lökjön egy ájrót minden második tankoláskor, az legalább felfújná a kerekeit. Ez nem környezetvédelmi kérdés, egyszerűen elhülyül a társadalom (mármint a medián érték szig.mon. csökken az időben).
Amúgy mit is kell ellenőrizni a napi első elinduláskor?
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
mefistofeles #62997 üzenetére
Tudod ebben csak az a szomorú hogy minden ősszel hirdetnek ingyenes fényszóró beállítást több szakműhelyben is, mégsem jelenik meg senki, csak azok, akiknek nem kellene állítani rajta...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
válasz
2ozzmexy #63003 üzenetére
Egyszer voltam ilyenen, és nem tudták belőni hosszú csavarhúzó híján.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
tboldi #63004 üzenetére
De neked már műszakin is folyton belekötnek az élőfába is... Biztosna látják rajtad hogy ügyesebb vagy náluk, így nem is próbálkoznak.
De tudod hogyha az autós társadalom 90%-a nem a "gyóvanazúgy" elv mentén hordaná az autót szervizbe, akkor nem kellene erről beszélnünk sem.
Átlag honpolgár az autószerelő utcájába se hajt be, mert szerinte már az is 10ezer...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
bigdigit
addikt
válasz
szabonagyur #63005 üzenetére
Köszi remélem megoldja majd.
-
ncc1701
veterán
válasz
mefistofeles #62997 üzenetére
Szerintem szarul teszik bele az égőt, és azért van féloldalasan, ilyenkor vakít az egyik oldala.
-
ncc1701
veterán
válasz
katokacaj #62996 üzenetére
Most az összes szerelő be van tojva, h nem lesz munkájuk, mert jön a recesszió, a népeknek nem lesz pénzük szervízeltetni a kocsit. Plusz erre rájön, h sokan be fognak zárni fűtés szezonra, mert nem tudja kifizetni a havi 2 millás rezsit. Ebből logikusan következik, h most qrva drágán akarnak csinálni mindent is.
Nekem egy jobb első sárvédő le-fel+fényezés, hátsó lökös műanyagozás+fényezés+kilincsek fényezése volt most 280k. Ok, nagy autó, de sima, fehér, semmi faxni. Horror. -
katokacaj
tag
válasz
ncc1701 #63010 üzenetére
Igen sajnos. Rám is vár egy első lökös csere és egy hátsó elem fényezés, 150-200 körül lesz, de ezzel én is várok. Én tudom, hogy a szervízben minden 2x többre jön ki, munkadíj, rezsi, stb stb.. Tisztában voltam vele mikor elvittem. De az, hogy 2 db lengőkar csere megoldotta a gondot nincs összhangban azzal, amit telefonon kaptam, hogy "szét van szakadva az autód" .. Nem, nincs szétszakadva.. Nem mai már, de pár elemet kellett csak cserélni. Ez a nem mindegy, nem az ár..
-
Qtya123
őstag
válasz
bigdigit #63007 üzenetére
Majd számolj be légyszi, hogy kb mennyi km után kezdett el értékeket mutatni. Valószínűleg tényleg felismerte, mert nem kaptál hibaüzenetet.
Nekem felrakás után elég hamar azzal kezdett, amíg nem lett feltanítva a szervizben.
A gyári az kb 2.5 km megtétele után kezdte mutatni az értékeket nálam.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
válasz
mefistofeles #63016 üzenetére
Valami olyasmit regéltek szervizben minimum 2.7re kell fújni a gumikat hozzá beinduljon. Fogalmam sincs mennyi van benne perpill. Én 2.5re kértem gumisnál de azt mondták csak 2.3 2.2 volt benne. Igaz el vagyok értékek nélkül is de csak bosszantó nem látom. Hibaüzenet továbbra sincs.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
bigdigit #63017 üzenetére
" Én 2.5re kértem gumisnál de azt mondták csak 2.3 2.2 volt benne. Igaz el vagyok értékek nélkül is de csak bosszantó nem látom. Hibaüzenet továbbra sincs. "
Az R'N'R... már rég hisztiznie kellene hogyha 25km után sem kapott mért adatokat.
Csak ki kellene próbálni hogy 2,5-re fújod őket, hátha... Valami rém rendhagyó módon működik ez a TPMS nálad."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Melyik a világítás szenzor? Valaki mutasson rá. Automatán soha nem kapcsol le pár napja....
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz
2ozzmexy #63018 üzenetére
"Valami rém rendhagyó módon működik ez a TPMS nálad.
"
Nála? És akkor nálam????Neki legalább hibaüzenet nincs, nálam bezzeg dobta azonnal ugyanazokra a szenzorokra a hibát, mint amit ő vett...
bigdigit: Olvastam már olyat is ezekkel a nyamvadt utángyártott szenzorokkal kapcsolatban, hogy 2.9-3 bar-ig fújta fel valaki, ment vele pár km-t, akkor végre elkezdett nyomásértékeket mutatni és ezt követően visszaengedte 2.3-ra és azóta lőn boldogság.
-
Qtya123
őstag
válasz
mefistofeles #63023 üzenetére
Ja, csodálkoztam, hogy nála még nem dobta a hibát.
-
bigdigit
addikt
válasz
Qtya123 #63022 üzenetére
Majd rápróbálok bár nem tudom az autóhoz kapott fújóka megbirkózik vele. 2.5re is elég keservesen fúj fel. Mondjuk a gyárból is majd 3-al jön ki. Lehet pont ezért. Ha mégse találja meg az infót teszek még egy kőrt márka szervizben mégis most mi volt ez rendben minden aztán még sem. Mondjuk a srác elég flegma volt. Ha ott se jutunk előre mehetek a Suzuminba. Megpróbálok valami egyeszségre jutni velük. Ha nem dob hibát én idén már nem akarom szereltetni mert 16800 pénz volt össze meg felrakatni. Mit tudom én valahova jegyezzenek fel és tavasszal vissza megyek akkor adjanak cserét pl.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
szabonagyur #63026 üzenetére
Te nem ismersz. Megőrülök ettől h nem jó egy olyan dolog aminek mennie kéne. Pont ilyen a duda. Bőr kopás. "Nem kerek a torta."
-
bigdigit
addikt
válasz
Gyöször #63028 üzenetére
Reggeli utam 18km. Kijelzőn előttem a tpms menü....végig semmi értek. De néztem már a központi kijelzőn is megállás után hátha valamiért csak ott látom de itt se mutatja.Mondjuk ide nem szeretek belépni mert nem jövök rá hogyan is kellene úgy hogy ne nullázza le az aktuális fogyasztást amikor belépek hosszan nyomva a pöcköt.
-
2ozzmexy
aktív tag
-
bigdigit
addikt
Update:
Ma 3 báron majd 20km de továbbra is semmi.
Vissza olvasva azt találtam engedélyezni kell az új szelepeket szervizben.....de ha nincs engedélyezve miért nem dob hibát.
Mondjuk simán kinézem a sráccból csak ráfújt mert szerinte 2.7 felett jónak kell lennie és gépet rá se akasztotta. Korábban nem láttam itt dolgozni. -
2ozzmexy
aktív tag
válasz
Kolondrum #63029 üzenetére
Nem biztos hogy hibásan működik, lehet úgy érzékli hogy nincsen elég fény, tehát csökkent látási viszonyok vannak = tompított fényszóró kell.
Amúgy a középső tükör mellett láthatod kívülről nézve a szélvédőt.
A másik tipikus "rookie mistake" hogy emberek valamiért irtóznak a szélvédő puceválásától, elárulom hogy ezeket a cuccokat úgy találták ki hogy havonta alhangon egyszer egy üvegtisztítóval levakarod a mocskot a szélvédőről (belül is!). Clin+papírtörlő (én a békás ablaktisztítóra esküszöm, olyan ezer forint körül van a britt hiperben egy flaska), lefúj, letöröl, ismét felfúj, ismét töröl és addig csinálod amíg a papírtörlő tiszta marad, ennyi. Jó mulatást, ha a válladban égő érzés van a végére akkor csináltad jól.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
válasz
2ozzmexy #63036 üzenetére
A szélvédő mögötti érzékelőket marhára nem hatod meg a szélvédő belső pucolásával, lévén a szélvédőhöz fizikailag illeszkedik az érzékelők háza, így nem tudsz közé benyúlni.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
burgatshow
veterán
válasz
2ozzmexy #63036 üzenetére
Meg lehet allitani az erzekenyseget az automata lampanak. En peldaul erzekenyebbre vettem, a gyari az nekem mar nagyon keson (sotetben) kapcsolt csak.
Sot gyarilag valamiert az automata ablaktorlo nincs osszefuggesben az automata lampaval (ha leszakad az eg sem kapcsol lampat ha amugy elegge vilagos van). Ezt is beallitottam, igy ha esik az eso mindegy milyen a fenyviszony, a 3. torlesre kapcsol lampat is. Igy nekem jo. -
2ozzmexy
aktív tag
válasz
szabonagyur #63037 üzenetére
Nyilván én is "gofrimintás" mikroszálassal szoktam, de most itt az "egyszerűbb több" elvet követve írtam, ezek minden háztartásban fellelhető cuccok, szerintem egy próbát megér.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
dethroner #63038 üzenetére
Haj/szőrszálak miatt érdemes plusz a bepárásodás esélyét is csökkenti, egyébiránt ha te le tudod tisztítani makulátlanra csak a külsejét csíkmentesen, akkor nagyobb király vagy mint eddig gondoltam...
A tányérnak sem csak azt az oldalát mosogatjuk amelyiken a kaja volt, ugyebár...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Qtya123
őstag
válasz
bigdigit #63035 üzenetére
Az jó kérdés, hogy nálad miért nincs hiba, logikus, hogy lennie kellene, hiszen nem kommunikál az autóval, legalábbis értékek nincsenek.
Úgy látom nálad is ugyanaz lesz a megoldás, mint nálam. Suzuki márkaszeríz és 8000 Ft ellenében. Ajánlom a Suzuki Tafákot. Ott kb 20 perc alatt megvoltam és ott voltam a művelet során. Segítőkészek és kommunikatívak voltak. Még azt is mutatta a csávó szoftveren, hogy a szenzorok hőmérsékletet is mérnek, a szoftver kiolvasta az autóból, de ugye az autó kijelzőjén nincs ilyen opció, hogy megnézd hány fokosak a kerekek.
Miután meghalt az egyik szelep és cserélni kellett, akkor már egy másik Suzuki márkaszervizbe vittem, mert a Tafák sokára tudott időpontot adni. Sajnos nem emlékszem már melyik, de ott más módszerrel csinálták, ami sokkal időigényesebb volt.
A Tafákban szépen rátették a műszert, töröltek minden korábbi szenzor adatot és feltanították az újakat. Mondom, 15-20 perc volt a dolog.
Erre a másikban a szisztéma ugyanez volt, hogy törölték mind a 4 szelep adatait (annak ellenére, hogy csak egy romlott el) és feltanították őket utána. DE! Itt nem a műszerrel törölték a szoftvert használva az adatokat, hanem leszedték az akkusarut és mondták, hogy 1 órán át így kell hagyni, akkorra elfelejti az adatokat és utána feltanítják.
Nem értettem miért, mondtam, hogy máshol nem így csinálták, azt mondták, hogy ők így tudják törölni...
Pedig néztem a szoftver kezelőfelületét feltanítás közben és ugyanazt használták, mint a Tafákban. Nem értem miért csinálták másképp. 1 órán át ott bóklásztam az udvarukon, meg ültem a váróban. Mondjuk úgy estem be hozzájuk és volt 3 autó is a csáposokon, mindegyiken dolgoztak, szóval lehet azért csinálták így, hogy addig haladnak azokkal, amíg ez "felejt", vagy nem tudom. Miután visszatette az akkusarut 3 perc volt a feltanítás.Mindezek előtt azonban én lehet tennék a helyedben egy próbát a Suzuminn-es srácnál. Nálam ugye nem segített, de neked nincs hibaüzenet, hátha... Ő ráadásul kb 3 perc alatt végez és tőlem nem kért pénzt érte.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz
burgatshow #63039 üzenetére
Otthon tudtad állítani az érzékenységet?
-
dethroner
veterán
válasz
2ozzmexy #63041 üzenetére
Itt most nem a részedről történő jópofizásról van szó, hanem sokkal inkább a szájmenésről.
Ezt írtad korábban: elárulom hogy ezeket a cuccokat úgy találták ki hogy havonta alhangon egyszer egy üvegtisztítóval levakarod a mocskot a szélvédőről (belül is!).
Erre vonatkozóan írtam hogy a szélvédő belső tisztogatása a világon semmiféle hatással nincs a szélvédőre rakott szenzorok viselkedésére.
Biztos te is ismered azt a régi mondást, hogy néha a kevesebb a több. Sokszor érzem ezt fórumozás közben, néha egyesekből annyira előtör a beszéd(irás) kényszer, hogy témához nem vonatkozó felesleges agymenésekkel koptatják a billentyűzetet.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
bigdigit
addikt
válasz
dethroner #63045 üzenetére
Új Scross esetén a fejegységen és a központi kijelzőn is lehet nézni tpms adatokat.
UPDATE!
Hajnalban 25 fokos mélygarázsban fújtam 3-ra. Hazafelé reggel még hideg volt és nem történt semmi. Voltam márka szervizben ahol azt mondták ennyi volt többet nem tudnak tenni ez ilyen. De! Ahogy kijöttem indultam volna az üzletbe már volt adat! Mondjuk ekkor már 15 fok volt és így mutatott 2.8-at. Szóval a hidegben még kevesebb volt. Ergo tényleg számít mennyire van fújva.A lényeg jó lett valahol 2.7 felett! Köszönöm a tanácsokat.
-
btotyi
tag
válasz
szabonagyur #63043 üzenetére
Igen, lehet, a facebook-on a suzuki fórumban a file-ok között van egy leírás, hogy kell.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
dethroner #63045 üzenetére
Próbáltam finoman Kolondrum tudtára adni hogy mocskos az ablak, de látom nem tudod elengedni, mint egy megvadult pitbull...
Amúgy a kamerára csak rá van tolva hátulról egy műanyag burkolat (legalábbis remélem nem kell egy kamera cseréhez szélvédőt kivenni, mert akkor megvadulok mint Jimmy - Isten nyugosztalja a haját), tehát az üveg és a műanyag között van egy pici rés, amin biza bemegy a por, apróbb hajszálak, amennyire tudja érdemes tisztán tartani."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
TommyY2
tag
válasz
szabonagyur #63048 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Napelem
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Android játékok topikja
- Akciófigyelő: Ingyenes szállítással érkezik az akciós okos cica-wc
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Felújítva érkezett meg a korábbi AMD Software
- HiMedia lejátszók
- További aktív témák...
- Bontatlan - Eredeti visszapillantó LCD 4,3 col tolatókamerához
- Eladó egy új, bontatlan Govee RGBIC Night Light éjszakai fény/hangulatfény/bluetooth hangszóró!
- Natec Genesis TRIT500 gamer szék eladó LED világítással
- Eladó BMW 318i E36 kabrió-ból maradt bőr ülések és vászontető!
- Gamer szék noblechairs HERO Fallout Vault Tec Edition PU Bőr BONTATLAN 24 hónap garancia
Állásajánlatok
Cég: Morgan Stanley
Város: Budapest
Cég: Devops Team Kft.
Város: Budapest