Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Van még 3 üveg Szomorodni, a többiről nem is beszélve!
Az autó valamit tud. Valós mért nem sz.gép alapján 215km-re jutott 5.65l/100km-es fogyi. És voltak benne 160-as részek. Nullás, város, nem cammogtam.
64302 - tboldi Hát utalt rá a szerelő is, aki egyébként nem volt valami kedves, de erről később.
63431 - Tigi Nálam a túlérzékenység lesz a baj. A külsős személyek is erre utalnak. Már csak az aznapi események miatt is. Vittem asszonyt reptérre meg a bnőjét. És tudatosan vagy fél óra után mondom nekik, hogy halljátok indulás óta? Nem hallották. Azután sem nagyon értették amikor rávilágítottam mit kell hallani. Egyébként ma már nem volt hangja, itt 14-15 fok volt.
szabonagyur - 63405 dobolan 63404 Klímát télen nem használok. 1 percet nem ment a nagy melegek óta. A szélvédőre fúj meleg levegőt ennyi. Előtte tankoltam 5 perccel.
roti86 - 64411 Meg van a zörgés helye és annak leírása hogy bontható le. Maholnap megszűntetem. Még célszerszám is van hozzá, SX4 hagyaték.
DarkByte - 63414 A gyári úgy érkezik 300k-ért, hogy benne vannak az érzékelők, csak a csatlakozót dugják rá. Nem ragasztgatnak. Ezért baj ha a csere után rossz valami. Ture story a Vitara csoport egyik privát beszélgetéséből.
Alá tud menni, látszik, hogy nem hermetikusan zárt.aattilaa80 - 63446 Elől és hátul 1-1 70mai 1S (kínai piacos). Bizti táblára megy HW kittel. Vesz ha nekem tolatnak. De jön az OMNI (70mai X200) hamarosan előre.
LocsyLaci - 63448 Gondold végig. Az autó kúszna, te meg fogod, nyekken, mert menne. Nem mint a manuálisnál (általánosan). Jó példa erre h megy a féklámpa de az autó kúszik nagyon lassan. Közben hallani érezni h a fék surlódik. Főleg hidegen magas alapjáraton nyekken.
Folyt köv
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Nem érdekes, csak tipikus, modern turbós karakter. Úgy van szabályozva, hogy alsóbb ford.szám tartományban toljon egy nagyobbat, aztán minél többet pörög, annál kevesebb lesz a nyomaték. De mivel a lóerőérték egy szorzat, a fordulatszám növekedése ellensúlyozza a végeredményt.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
válasz Chereiose #63485 üzenetére
Nem értelek!! Nem találsz arra a nyomorult izzó kiszedésére semmi alkalmatosságot?? Csőrös vagy mini kombifogó, a szájukra valami gumi cső. De egy olyan csővel is ki lehet szedni ami rácuppan az izzóra. Erős 3M-es ragasztót rányomni két-három oldalról és azzal kihúzni stb.
Joe
-
Gyöször
senior tag
válasz mefistofeles #63473 üzenetére
Nekem 2 évesen kezdte a jobb oldali ablak a nyikorgást ha 1/3 körülre lehúztam. :-) addig semmi zörej nem volt. 2 éves szervizen kérdezték nem nyikorog a műszerfal? Mondom nem, ők voltak meglepödve. Scross
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
félisten
LocsyLaci - 63452 Amikor szerelték be az okosítást (hosszú) bontották azt ahol a bajod van. Patentek fogják, ki kell tépni. Vinné a fene be hozzájuk csak ezért.
A szervizbe listával mentem. Én nem viccelek. Én nagyon kedves vagyok, de tudok nehéz eset lenni.
Sorban a szerelővel és a ügyintézővel kezdtük átbeszélni a dolgokat.TPMS hiba, nyomások elszállnak, villog a TPMS jel egy ideig majd úgy marad: Fújd fel rendesen ne a határon legyenek a gumik. Kiolvasták, láttam, hibátlan az autó. 2* is átment rajta a gepük.
Műszerfal zörgés: Ismerik a jelenéset, nem egyedi. Ekkor mondta, hogy vegyem tudomásul, nem hibátlan. Azt mondta szétszedheti (tudom hol a baj) de ha kiékeli egyáltalán nem biztos, hogy mást nem okoz vagy hosszú távon jó lesz. Ekkor esett le. Majd ÉN tudom ezt otthon.
Mozgás kis fordulaton: Igazából ez is olyan hogy akinek mutattam az nem hallotta csak én. Állítólag valami ketyere korrigál a motorban, de ezt is ismerik mint jelenséget. Akkor van ha egy ritka együttállás valósul meg. Az automata 1200-on ketyeg és 1500-on vált el ha kicsit gyorsítasz. Hagyre fel érzi ezt és felvált magától is, na de van az a határ ahol még nem vált fel de már enyhén mész fel ÉS kicsit még erre gyorsítani is akarsz. Ekkor"morog" mehiel nem vált. Ennek hallgatásáhot fel kell húzni az ablakokat, lassan kell menni kb 50-60-al a fent említett módon, rádió off és levegőt sem veszel. Mondták h engedjem el.
Cam Vis error: *Ja igen párásodik bizonyos körülmények között." Klímát nem használok, soha nem nyomtat még meg az első leszárító gombját, talán ki kéne próbálni. Főleg talán azért, hogy kicsit járassa az ember.
Hozott anyagból való dolgozás: Ők nem ahoá járok. Meséltek. Az átnyomott cikkszámtól kezdve a hamisított szűrőkön át látták mindent. Volt olyan h mondták az ügyfélnek, hogy maga viszi ki a kukába vagy én? Méretbeli hibák, szűrő anyag hibák. Ők befejezték ezt. A szerviz dönti el belerakják e a hozottat, de mondták, hogy vegyem tudomásul, ha egy hozott olaj után motorhiba lesz, abban én rossz pontokkal fogok indulni annak cseréje terén. Nézik a karbantartásokat mikor mit kapott.
Azt is kérdeztem ki hazudik a duda témban? Ki dönt h csere vagy sem. Az úgy igaz, hogy a tömeges ismert gyakori hibák téren ők, de a ritkább dolgokban a gyár tilthatja a dolgot. Olyan is lehet, hogy ők kicserélik, de a gyár utólag őket mogyorózza meg, miért kellett. Az én dudám úgy lett beküldve, hogy úgymond kérik a csere alkatrészt és ott megcsinálják, de a gyár a duda helyett azt írta nem cserélik. Én beküldtem a képeket, az ügyintéző értékelte, de a gyár elkaszálta. Egyébként már besimult a hiba, alig látható. Marad így, mivel a gyár maga is lepattintott.
Érdemes olvasni a leírást, mert vannak benne érdekes dolgok. Apró meglepő dolgok. Sőt, ellentámadások is.
Tegnap óta szűk 300km -t mentem vele. Marad! De fix, hogy egyes dolgokat nekem kell megoldani. Zörgés, zajszigetelés ilyen dolgok.
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz simonjoe #63503 üzenetére
Ez a baj, hogy nem Nincs itthon ilyen kicsi fogóm, meg még hozzá gumicső. De nem is úgy látom, hogy azzal kijönne, amennyire tudtam húztam az ujjammal is ahogy odafért, de meg se moccan kb, akkor kétlem, hogy a fogó feje eleve odafér attól a szar ezüst cucctól körbe mellette és hogy azzal majd nagyobb erőt tudnék kifejteni. Ilyen kretén izzó elhelyezkedést is csak a suzuki tud kitalálni. Ragasztóra gondoltam én is már kínomban.
[ Szerkesztve ]
-
ViZo72
tag
válasz Kolondrum #63506 üzenetére
A hűtőrács díszlécéről lekopó fekete festékcsík(vagy fólia?) megvolt már?
S-Cross topikban is említették de itt is látni (1:35-től, 2:05-től):
https://www.youtube.com/watch?v=nXlqVlKN0ro -
simonjoe
senior tag
válasz racerx #63512 üzenetére
Ja, hogy az egész műanyag b@...ást le lehet szedni?? Akkor tényleg nem értem a nyűglődés okát. Én személyes kudarcnak tartanám ha egy izzó felülkerekedne. W5W izzók nem törnek azért olyan könnyen, bátran ki lehet szedni egy fogóval is. Nálam attól kaptam majdnem infarktust, amikor egy ilyen izzó beesett a lámpafejben. Könnyebben kijött mint gondoltam.
Joe
-
-
Chereiose
addikt
válasz racerx #63512 üzenetére
Jó, más valszeg nem marad, csak józan ésszel nem egyszerűbb lenne (ha nem csodás Suzuki megoldás lenne) ha csak ki kéne húzni, pattintani, mint hàtul vagy bármely más autóban? Kíváncsi leszek utána milyen minőségben lehet visszatenni…Ja és az a csavar is rohadt szar helyen van.
-
Janusz001
őstag
válasz Kolondrum #63520 üzenetére
Rádió némára, 50-60km/h között, amikor a váltó felvált, olyan 1300-1500 fordulat között, sima úton, én ott nagyon kihallottam elölről. Elmagyaráztam a szerelőnek egyértelműen mit csináljon, kipróbálta, megerősítette, hogy valóban nem odavaló a morajlás.
Nekem azt mondta, hogy levették a kardánt és úgy mentek vele én nem volt zaj.
Írtak valami szervizlapot a Suzukinak, egyelőre válaszra várnak. Ez a kör, amúgy nem tudom minek. -
félisten
válasz Janusz001 #63524 üzenetére
Tehát tartod a sebességet ebben a tartományban. Majd ránézek. Nekem kicsit összetettebb a dolog és nagyon nagyon fülelni kell. Hagyom, majd ha változik valami. Gari él, tejelek rendesen. Nem érdekel. Akkor fog ha a javítás közben nincs csereautó, mert abban biztos vagyok hogy ez nem 2 napos történet.
-
félisten
Műszerfal zörögés mondom én, majd otthon én nyugodtan megoldok mindent. Egyébként a korábban linkelt AliExpresses tömítő ahová szánva van, ott nekem van valami puha anyag a műanyag és a szélvédő között. Nektek nincs?
-
Harkovz
aktív tag
válasz mefistofeles #63477 üzenetére
Hát én inkább akkor a Ssangyong Korandót választanám.Az elég korrekt ár-érték arányban és nagyobb,tágasabb.Vagy annyi pénzért egy használt Rav4 vagy CX5 is jó lehet.
-
addikt
válasz Harkovz #63527 üzenetére
Én sehol sem írtam, hogy az MG-t választanám, csak megjegyeztem, hogy formailag jobban tetszik a vitaránál vagy az s-cross nál.
Tökéletesen meg vagyok elégedve a swiftemmel. Nagyobb autót majd akkor veszek ha nyerek a lottón......Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
-
sike!
tag
Nektek is botrányos a "régebbi (2018)" SX4-SCROSS fényszórója? Éjszaka az autó elé kb. leb@ssz@ a fényáram nagy részét, utána egy éles határvonal és tök sötét minden. Szóval nagyon rövid a vetítési távolság.
-
eami
addikt
a led már csak ilyen, vetítési képen kívül nincs fény szorodas... a héten volt egyéb dolgom a szervizben és kértem hogy nézzenek rá, mert azért engem is zavar köröm sötétben, amikor ugyan közvetlen előttem nincs senki de távolságihoz képest még. túl közel, igen. Raneztek, és jól van beallitva.
-
őstag
válasz pető bá' #51631 üzenetére
A fenti sztorim óta kicsit eltűntem a topikból, de most jelentkeznék pár képpel így 242k km-nél:
Beneveztem egy polírra, egy balos fényszóró polírra (a jobbos 1,5 éves, a sérüléskor cserélt), motor mosásra és egy Gtechniq Crystal Serum Light kerámia bevonatra
A polírozáskor sárvédőben levő indexeket kivették, a bal oldaliból letörött egy fül, szóval azt vennem kell.. illetve megadta magát a váltógomb (egyszerűen elrepedt és eltörött), + ezer éve akarok venni ajtóhatárolókat is, hogy megálljon félúton, szóval kezd összeállni egy rendelés
Ajtóhatárolóból van esetleg tapasztalat, vagy mindegyik nagyon gyorsan elkopik?"... and I hope you have a great day!"
-
eami
addikt
válasz dethroner #63538 üzenetére
eszem ágában sem volt piszkalgatni, sőt nekem le sem jött hgoy váltottál... bár ha igen, akkor meg ki piszkalgat kit, ugye...
azért szimplán LE alapján hasonlítani nincs értelme, azt csak belatod... azon túl meg simán lehet jobb autó, nem tudom. Én is nézegettem a márkát, de azon kívül hogy nem találtam Nekem megfelelőt, leginkább az a bajom vele hogy már egyszer csődbe ment.
-
szabonagyur
félisten
Tegnap végre eszembe jutott megnézni a folyadék szinteket, nem eszik semmit szerencsére
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
ncc1701
veterán
válasz hemaka #63543 üzenetére
Gőzborotvás autómosó max arra jó, h lecsapasd róla a durvább vackot. Utána haza kell menni, két vödrös módszerrel kézzel lemosni, majd bogár eltávolító az elejére, vas eltávolító az egész kasztnira, utána állapottól függően lehet át kell még gyurmázni. Na, ezután lehet polírózni, és vmi spec bevonatot rátenni.
-
ncc1701
veterán
válasz hemaka #63546 üzenetére
Ja, motortérre gondoltál? Az más tészta.
Akku saru le, és slaggal+általános tisztító+ecset kombóval mosigálni. Lehetőleg az elektromosabb részekre nem túl sok vizet pacsálni. Utána valami lombfújóval leszárítani, majd kenegetheted műanyag ápolóval, ha van kedved hozzá.
Részemről mindig úgy gondoltam, h az az autó, ami nem bír ki egy motor mosást, az konstrukció hibás.
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- Mobilinternet
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Ford topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...