Új hozzászólás Aktív témák
-
ilyen_85
senior tag
válasz dethroner #62801 üzenetére
Először én is néztem, hogy miért kéne 4-nél több, de a feljebb linkelt cikkben irták, hogy jobb autókban 8-10-et is lehet, mert tudod szinkronizálni a pótkereket és a téli garnitúrát is és annak a pótkerekét is.
Igy tudsz guminyomást mérni a pótkeréken is, anélkül, hogy ki kéne venni a csomagtartóból.
#62802 Vigneau
Köszi szépen![ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
Mit tököltök ezzel a keréknyomással, csak pislogok. Én 2.6-ra szoktam fújni, mikor tankolok, kész.
-
dethroner
veterán
válasz ilyen_85 #62804 üzenetére
Hülyén tetted fel a kérdést Miénk is mind a 8 kereket megtanulta, nem rinyál. De ettől függetlenül egyszerre 4 szelep van csatlakoztatva
#62805ncc1701 Én meg kb csak szezonális váltáskor nyomok bele. Franc se érti, de nekünk nem szokott kérni bele. Volt hogy reggel szólt hogy kevés, de utána beáll, és többé nem jelentkezik.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Qtya123
őstag
válasz ilyen_85 #62804 üzenetére
"Igy tudsz guminyomást mérni a pótkeréken is, anélkül, hogy ki kéne venni a csomagtartóból. "
Mármint némely autónál igen. A Suzuki tudtommal nem ilyen. Ott mutatja a 4 darabot, ami az autón van éppen aztán ennyi. A TPMS menüje is faék néhány más típushoz képest.
Amúgy úgy néz ki pont kerül a mizéria végére. Ma is pályáztam. Téves út volt a nyomásértékeken agyalni, nem azért sír az autó.
A pályázás során leteszteltem: 150-es tempónál jött megint a hiba (keréknyomások ekkor 235-238 között voltak).
Amint lassítottam kicsit, kb 10 másodperc és elmúlt. Vissza 150-re, néhány perc múlva megint hiba.
Na akkor lassítsunk a tempomattal, egyesével visszavéve, hogy mikor szűnik meg.
148 km/h -- hiba nem múlik
146 km/h -- hiba nem múlik
144 km/h -- hiba kb 10 másodperc múlva megszűnik.Visszagyorsítás 146 km/h-ra, hiba újra előjön. Visszalassítás 144 km/h-ra, hiba 10 másodperc múlva ismét eltűnik. Utazás tovább 144 km/h-val: hiba nem jön elő.
Arra tudok gondolni, hogy ezek a nagyszerű utángyártott szenzorok közül valamelyik bizonyos tempó/centrifugális erő felett meghibásodik. Mondjuk laza benne az elemet leszorító fém pöcök és bizonyos centrifugális erő felett már nem érintkezik, így nem ad jelet és jön a TPMS SERVICE hiba.
Szóval két opció van:
Vagy használom gondtalanul és elfogadom, hogy egy egészen speciális sebességhatárolóként üzemelnek a szenzorok , vagy elengedem ezt az utángyártott vonalat és kiköhögöm a gyári szenzorokat, amelyek egy új, prémium gumiabroncs árában vannak...Amúgy falatozzon sünt a Suzuki. Egy csomó dologban jelen van a spórolás, legyen szó Swiftről, Vitaráról, Crossról, bármiről. Bezzeg a retek tpms rendszerből még véletlenül sem az olcsóbbik indirektet teszik bele, hanem a drágábbikat...
Spóroltak volna inkább ezen a szerteszét álló műanyagok, meg a sokaknál jelen lévő zörgések helyett.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Én meg közel sem ezeken a nyomásokon járok és nem vauzik miatta. Ma reggel kb 2.2 lesz benne induláskor.
-
2ozzmexy
aktív tag
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Qtya123 #62809 üzenetére
Ez elég érdekesen hangzik, nekem a nyári szett full gyári, azzal vettem az autót és rendeltem hozzá szerelt téli kerékszettet szerelve (téligumi+marutti lemezfelni + utángyártott szelepek).
Sosem volt ilyen gondom mint neked, pedig volt már hogy a forgalmi helyzetből adódóan bele kellett hajszolnom a technikát ilyen tartós 180-200 közötti tempóba... Dunaujvarostol Pécsig toltam így és nem balhezott.Az OFF cegesen mindkét szettben a leghitvanyabb alis szelepek vannak - természetesen drágán leszamlazva - és azzal rendszeresen járok az EUn belül kb mindenhová, szóval kapják az "érzést" ahogyan kell, mégsem volt azokkal sem olyan gond hogy sebesség függő lenne a működése.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Qtya123
őstag
-
Vigneau
félisten
válasz 2ozzmexy #62814 üzenetére
Valami hasonlóra gondoltam, úgy éreztem.
Olyan nehéz jó áron ET40 4x100 15"-s alufelnit találni a 2018-as Swift-emhez. A Yaris meg pont ilyen, csak ET39. De ha komplett a kerék (175/65), akkor is kell cserélni szelepet...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Qtya123
őstag
válasz Gyöször #62817 üzenetére
Ha alacsony a nyomás, akkor írja, hogy melyiken az. Viszont ha egy érzékelő nem működik, akkor tpms service felirat és nem mutatja, hogy melyik az. Legalábbis úgy tudom.
De ha jelezné sem tudnám megnézni, hiszen menet közben nem lehet, álló helyzetben (pontosabban már 144 km/h-tól lefelé) meg ugye rendben van minden.
-
Vigneau
félisten
válasz tboldi #62820 üzenetére
Az simán jó lehet. Befele viszont nagyon nem tuti, már az ET45 is cink. A i10 ET48 4x100 15x6J pedig már felfeküdt a féknyergemen.
Persze nem mindegy, milyen széles a felni. A gyári 15"-s csupán 5" széles. Az biztos, 6" fölé én már nem megyek. 175-ös gumi miatt erre is kell figyelni.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Gyöször #62818 üzenetére
Igen, de mint tudod és néhányszor már megénekeltem ez egy "vasárnapi autó", van hogy 2-3 hétig be sincsen indítva, mivel a "hétköznapokon" az OFF-t használom, így maga vagyok a kétlábon járó sztereotípia gyár...
Ritka hogy fut a Vitara, amolyan "fall back" pozíciót tölt be, mivel a másikat használom és nem keresgélném azért a parkolóhelyet 10-15 percig, hogy felmenjek a családért meg a kulcsért és vissza lemenjünk átüllni a Suzukiba ha rövidebb útra megyünk.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tatararpad
őstag
válasz Kolondrum #62830 üzenetére
Régebbi is csak akkor állította lejjebb, ha megpakolták a csomagtartót, az alapbeállítást kézzel/szervízben kellett. Rám előtte minden második szembejövő villogott, mióta lejjebb állítattam csak minden harmadik. Viszont ha ennél is lejjebb állíttatom már én nem fogok látni semmit elég távolra. Neked a tavalyi faceliftes van?
-
yaneez
csendes tag
Nálam a sebváltó kezdett el vacakoni a mai nap. Eddig is előfordult igen ritkán a réginél és mostani új Crossnál is hogy időnként nem vette a 3.-at. A mai 70 km-es etapon viszont vagy 10-15 alkalommal nem tudtam elváltani, csak akkor ha duplán kuplungoltam. Roppant idegesítő és balesetveszélyes is. Az elsőt pont előzés megkezdésekor produkálta... szerencse hogy volt bőven hely. Mindegy hogy magasabb a fordulat vagy csak araszolok a városban.
Egyszer próbáltam pakolni a többi fokozatot is, nem vette csak 2-be ment vissza.
Valaki esetleg tapasztalt hasonlót? Ha továbbra is ez lesz a műsor, akkor megy szervízbe. -
TommyY2
tag
válasz Kolondrum #62830 üzenetére
Ahogy mondod, nagyon béna az automatikus magasság állítás.
Én pl. úgy próbáltam megoldani, hogy a bal oldalit kicsit lejjebb, a jobb oldalit meg egy kicsit feljebb állítottam.
Ezzel a megoldással talán nem vakítja annyira a szembejövőt, viszont jól belátom az út jobb szélét.
TommyY
-
félisten
válasz tatararpad #62831 üzenetére
Ez év tavaszi.
TommyY2! De én nem tudom állítani.
-
dethroner
veterán
válasz Kolondrum #62828 üzenetére
Ledes swiftre is azt írja a könyv, automata fényszóró állítós, de mégis van neki csavarja amivel lehet szabályozni. És kell is, mert botrányosan röviden világított.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
burgatshow
veterán
válasz tatararpad #62831 üzenetére
LED-hez kotelezo az automata. A gond legtobbszor az, hogy a crossover felepites miatt eleve magasan van a lampatest, ezert hiszik sokan, hogy refivel jon az ember. Aztan olyankor villantok es kesz is. Ez van sajnos.
-
tboldi
nagyúr
válasz dethroner #62837 üzenetére
A csavarral az alapbeállítást határozod meg, ahhoz képest állítja el, ha meg van rakva az autó hátulja. Ugyanazt csinálja, mint ez a kapcsoló, csak automatice.
-
antal750
aktív tag
Sziasztok
Vitarám van 1.4t 2022-s. Azt szeretném kérdezni hogy az aktuális sebességet amivel éppen megyek, azt digitálisan nem tudja a kijelző mutatni? Ha igen, hol lehet azt beállítani? Köszönöm -
szabonagyur
félisten
válasz burgatshow #62838 üzenetére
2022 marciusi csak akkor allitja ha plusz suly kerul be hatulra pl, tehat nem igazan van folyamatos szintezes, mint sok mas markanal.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #62843 üzenetére
Nem kell ehhez LED, a nyamvadt H4-es, parabolás fényszórókkal és Philips RacingVision GT200 izzókkal is ugyanezt tapasztalom, pedig precízen kimérve be is állítottam saját kezűleg.
-
dethroner
veterán
válasz szabonagyur #62843 üzenetére
A fényerő az brutál a szar H4-hez képest, de sose tudnám megszokni azt, hogy nincs fényszűrődés, nincs átmenet, csak levágja a fény végét, és matt sötét van mögötte. Épp ezt látva vagyok nagyon bizonytalan, hogy akármilyen minőségi leddel felturbózzam a citroen lámpáját. A fényerő jól jönne, de a fény végén a sötétség, mint egy horror filmben
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
ugri77
tag
válasz szabonagyur #62841 üzenetére
2021 es Vitarában szintezi a LED fényszórót a kocsi automatikusan menet közben is.
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #62846 üzenetére
Ezért tettem off-ba.
-
antal750
aktív tag
Heló
Bocs de ezt hogy érted? Nyomkodtam én már mindent, de nem találom.
Elárulnád hogyan kell, mikor és mit.. Köszi
Bár gondolom a kis pöcökre gondoltál.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- 3D nyomtatott versenypályák
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!