Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz yaneez #30666 üzenetére
Többen vettek már ezt eddig, lassan nekem is kéne, majd rászánom magam.
Gyere a FB Scross csoportban, van pár degeneralt, de már leoltottam a majmokat. Alapvetően a többség normális.
Ma épp egy kék 1.4 állt mellettem a piros lámpánál, jól nézetek ki egymás mellettMod: szerves része lesz a markáns hűtőrács az utcaképnek, már az 5. legtöbbet eladott típus éves szinten: [link]
[ Szerkesztve ]
-
kiskun968
tag
válasz yaneez #30675 üzenetére
Én hétfőn vettem, egyből rendben üzemelt,, azóta is. Ugyanott, ugyanannál a személynél megy majd a frissités is, kb negyedáron. Igaz én Swift GL+ ban használom és ott már teljesen magyar nyelvű. Egyébként van már benne Androidautó is, kipróbáltam rendben megy vele az is.
Angyalföld a világ közepe***Samsung Galaxy S23 Ultra*** Samsung Galaxy Watch6 Classic 47mm *** Suzuki Swift 2017 GL+***
-
blakey
titán
válasz yaneez #30675 üzenetére
Még egy kérdés. Ha jól emlékszem (olvasgatok itt egy ideje) rendeltél(?) navi kártyát az Index fórumon. Mennyire használható, frissíthető-e a későbbiekben? - Jobb mintha kábel lógna ki a műszerfalból és állandó bosszankodás lenne, hogy ez vagy az nem jó. Nekem van onnan kártyám és már frissítést is kaptam (új kártyát), tökéletesen működik, eddig nekem nem volt vele gondom, biztos lesz olyan út, kereszteződés, bármi ami esetleg nincs rajta, de jól működik. A másik megoldás, hogy egy telefontartóba helyezed a mobilod és azzal navigálsz. Az Apple Carplay régóta támogatott és mégis van, hogy eldobja a kapcsolatot, Mirrorlink még rosszabb, Android Auto meg nálunk hivatalosan nem támogatott, persze le tudod tölteni az apk-t (nekem megvan) de kérdéses, hogy mennyire lesz stabil, meglátjuk. Kb. 2 hónap múlva elérhető lesz S-Cross és Vitarán. Swiftben már új szoftver van, de nem biztos, hogy 1 az 1-ben ugyanaz lesz.
[ Szerkesztve ]
* Eladó: iPhone 12 Mini (kék, 128GB) "https://tinyurl.com/58r6t64y", Apple Watch S7 (zöld, M/L) "https://tinyurl.com/mr2yup5b" * - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Kornel
veterán
válasz yaneez #31040 üzenetére
Én mindig várok legalább fél percet leállítás előtt.
Nagyobb tempó után akár 1 percet is, bár már előtte próbálom nem hajtani, ha tudom, hogy le fogom állítani.
Start stop szigorúan OFF, minden indításkor!
Olajra én 10k-t mondok, FB csoportban az egyik ember most cserélte először 11500-nal, tiszta fekete volt az olaj, mint egy dízelnél. -
Kornel
veterán
válasz yaneez #31042 üzenetére
Sajnos ez van.
Minden indulásnál kikapcs.
Javaslok még egy erős védelmet a casco mellé, a suzukikat viszik, mint a cukrot.AMD Power: igen, én is az 1.6-ot javaslom ebből, bár az 1.3 is elviszi, de az M16 1.6 az igazi, láncos motor, olaj meg víz legyen benne.
Kaszni a hátsó sárvédőnél tud rohadni, érdemes jó alaposan megnézni, és ha még jó, akkor azonnal alváz és üregvédelem neki.
Beltér minőségibb, mint a magyar suzukikban, a magas építsenek és a középkonzol hiányának köszönhetően óriási hely van benne, az ülése is szélesebb, és hosszabb az ülőlap, mint a swiftben/Ignisben.
A sedan nem szép, de a hatchback szerintem kívülről is elfogadható, mindenképp FL-est érdemes nézni, ha lehet, akkor minél fiatalabbat, a rozsda miatt.
GLX és GS is jó felszereltség, a 4WD-t kerülném, teljesen felesleges.Ritka autó, ezért kevés van eladó, érdemes naponta nézni a kínálatot, ha ennél maradnál.
Előtte mindenképpen próbáld ki, de szerintem arkategoriaban egy igazi igaslo, egy mindenes osszver.
[ Szerkesztve ]
-
Sza_Sa
senior tag
válasz yaneez #31040 üzenetére
Turbó nem egy ördöglakat, nagyobb hajtás után várj egy keveset a visszahűlésnél, ide-oda mászkálás során, ha nem toltam neki, akkor elég az is amíg beállok a helyére, addig bőven nem pörög már a lapát, és mivel vízhűtéses, nem is melegszik úgy mint egy levegős. Szóval szerintem ne parázz, használd.
Olajra érzékenyek a mai motorok, a turbinalapátok tengelye is olajfilmen fut, oda meg nem nagy járatokon jut el az olaj, Én első olajat 5500km-nél cseréltem, a következő kb 10.000km-nél lesz. Ez persze felesleges, de így jött ki. Nem szeretem a téli olajat nyáron használni."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
válasz yaneez #31052 üzenetére
az ázsiai autók fényezése elég spórolos, sokszor 80 mikron a 4 réteg (alapozó, szín 2x + lakk)
a kia is ilyen a nem metál annyiból jobb, hogy ott csak 2 réteg van és úgy 80
bezzeg a skodanak 150-180 volt, na az nem is sérült[ Szerkesztve ]
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
-
Kornel
veterán
válasz yaneez #31378 üzenetére
Ezer km óvatos, de érdemes változóan terhelni, hogy egyenletesen kopjon össze a henger és a hengerfal.
Utána én fokozatosan terheltem először maximum 3500, majd 4000 RPM-ig.
3000 km után már többször elrúgtam neki, hadd forogjon, és most 4000 km-nel cseréltettem egy olajat.
Nem véletlen a turbós suzukikba a gyári dízel olaj ajánlás, olyan fekete olaj jött le 4000 km után, hogy csak néztem. Dízel olaj jobban lebegeti a kormot, ez kell is majd, jó lesz ez az ECSTAR F9000 C2 5w30.
Szerintem 10.000-nél többet menni egy cserével kockázatos lehet a turbóra nézve.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz yaneez #31382 üzenetére
Van szerencsém hosszabb időt eltölteni egy Verso 1.8 Active Trenddel. Ami így néhány nap vegyes (Toyota és Suzuki) használat után elmondható, az az, hogy a földön van az állam, és még mindig keresem...
Ég és föld a két autó. Mindkettő közepes felszereltséget képvisel ugye (a kettő nagyban fedi egymást, mikor átadta a kereskedő tiszta Suzuki feelingem volt), de a Cross egy ócska, igénytelen fapad a Versohoz képest. Nem csak kívülről, de belülről is. A felár pedig kb. 1,3 millió... (4,8 és 6.1)
Ha megtehetem, három év múlva nem Suzukit fogok venni...
Mondjuk egy biztos: a Verso jóval többet fog kérni kaját, ha 8-ból megáll, büszke leszek magamra (mondjuk ezt nem nekem kell tankolnom)...
Jó szerencsét!
-
nagyúr
-
blakey
titán
válasz yaneez #32727 üzenetére
Nem biztos, hogy vinned kell, felteszi valaki az index fórumról csak most fogja tesztelni és ha oké akkor megosztja.
* Eladó: iPhone 12 Mini (kék, 128GB) "https://tinyurl.com/58r6t64y", Apple Watch S7 (zöld, M/L) "https://tinyurl.com/mr2yup5b" * - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Danex
addikt
válasz yaneez #33090 üzenetére
Én is úgy hallottam először ,hogy a teteje adja a zajt, de lenémítottam a rádiót és kézzel benyomtam a kesztyűtartót és elhallgatott.
Amúgy azt vittem észre, hogy ahol a magas hangsugárzók vannak ott a burkolat és a szélvédő találkozásánál látszik valami szivacs szerű dolog nekem...
Novemberben szerintem gumicserével egybekötöm az éves szervizt is illetve a bal első ablakot is mondom csinálják... majd állok felettük egész nap.
[ Szerkesztve ]
-
M_AND_Ms
addikt
válasz yaneez #33152 üzenetére
Én a vagyonszerzési illetéket nem értem. Nem látom, hol van az említett újonnan szerzett vagyonom.
Ja, hogy az autó az!
Az ugyan nem. Az csak a meglevő pénzbeli vagyonom becserélése egy tárgyra. A pénzemből pedig már mindent leadóztam.
Akkor mire is kell illetéket fizetnem? Mert új vagyont én ugyan nem szereztem.Amúgy, bekaphatják!
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
tboldi
nagyúr
válasz yaneez #33611 üzenetére
A felszereltség is elég hasonló, legalábbis a GLX szinten. 2004-ben mi is vacilláltunk a kettő között, nemigen volt különbség, csak a WagonR olcsóbb volt egy kicsit, azért lett az.
Múltkor megtaláltam a régi prospektusokat a garázsban, be is raknám ide, de már elvitték a kukások.
Csak az Ignis-ét raktam fel AMD Powernek.A GLX WagonR-ből ezek hiányoznak, amik megvannak a GLX Ignis-ben:
- ISOFIX
- 6 hangszóró (csak 4 van)
- kombinált kijelző (nincs külső hőmérséklet)Szerintem ez nem sok.
[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
válasz yaneez #33614 üzenetére
1.3 GS felszereltség anno:
Csomagtérroló, Elektromos ablakemelők elöl, Fejtámlák elöl-hátul [5 db], Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS], Fordulatszámmérő, Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés, Indításblokkolás, Kárpit: szövet, Könnyűfém keréktárcsa [4 db], Központizár távirányítással, Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők, Légkondícionáló berendezés [AC], Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl, Pohártartó elöl-hátul, Rádió-CD 6 hangszóróval, Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus, Spoiler hátul, Szépítkezőtükör a vezető és az utasoldalon, Szervokormánymű, Színezett üvegek, Tetőcsomagtartó sín, Ülés alatti tárolórekesz az utasülésnél, Ülések hátul: lehajtható és osztható, Ülések: állítható magasságú vezetőülés, Vészhárítók a karosszéria színében, Világítás: ködfényszórók elöl, Zárreteszelés központi zárhoz
[link][ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz yaneez #33829 üzenetére
De hol?
Nekem vegyesben 6,75 főleg Budapest és M0 de pálya tempóban, nem a megengedett sebességgel.Ma volt egy 150 km-es utam országúton, bőven 6 alatt volt, pedig néha megnéztem hogy gyorsul.
Miskolcon járva tankolás után nullázva nekem is 6 környékén mozog
Mod: lehetne lassan egy miskolci topic tali is
[ Szerkesztve ]