Új hozzászólás Aktív témák
-
yaneez
csendes tag
Sziasztok!
14.-én gyártják az immár 3. hónapja epekedve várt s-cross 1.4T-met. Próbálnék kicsit előre dolgozni...Mivel a defektjavító szett számomra felejtős, így rendelnék hozzá emelőt, mankókereket + [link]leszorító csavart. Kérdés hogy a Vitaráé jó e hozzá. Kérdeztem telefonon a kereskedést, de nem tudták biztosra mondani, bár szerintük stimmel.
Szerintetek? -
yaneez
csendes tag
Ok, ezzel tisztában voltam, köszi!
Csakhogy ilyen apróságok mint a mankókerék leszorító csavar is kompatibilis-e?
Gondoltam pár napja megtartom a jelenleg még szolgáló SX-ét, ránéztem, de az teljesen más...[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
válasz Kornel #30667 üzenetére
Tehát jó, hálás köszönet!
FB profilom sajna az nincs, nem is igen tervezem hogy legyen.
Az viszont boldoggá tesz, hogy nem csak én vagyok ennyire retardált, hogy ez a mások áltan igencsak lesajnált dizájn nekem tetszik.
Egyébként "kanyonbarna" lesz. Itt mifelénk a keleti végeken még nagyítóval kell keresni ezt a típust. -
yaneez
csendes tag
válasz Kornel #30673 üzenetére
Nos, igen.
Még egy kérdés. Ha jól emlékszem (olvasgatok itt egy ideje) rendeltél(?) navi kártyát az Index fórumon. Mennyire használható, frissíthető-e a későbbiekben?
Vagy inkább érdemesebb várni a fejegység frissítésre (Android auto) amit már rebesgetnek egy ideje...[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
-
yaneez
csendes tag
[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
Urak! Köszönöm a választ!
"válaszokat" Bocs!
[ Módosította: CoolMan ]
-
yaneez
csendes tag
Nekem kapásból felajánlották a szalonban ajándékként, mikor megrendeltem a vasat...
Esetleg érdemes rákérdezni új vásárlás esetén. -
yaneez
csendes tag
Az új játékszer immár a kereskedésben, de még pár nap mire hazavihetem... esz a penész rendesen.Első turbós autóm lesz, kell-e még valami egyébre figyelmet fordítani azon kivül hogy hidegen ne hajtsam, húzósabb menet után ne állítsam le egyből illetve megkapja a megfelelő olajat a megfelelő időben. Városi tötymörgés után is szoktátok leállás előtt hűteni a turbót vagy akkor nem szükséges?
-
yaneez
csendes tag
válasz Kornel #31044 üzenetére
Valami fog belekerülni, kérdés mit érdemes (eddig nem igazán költöttem ilyesmikre).
Mivel tele a net [link] hasonló cikkekkel, nagyon nem vagyok nyugodt.
Jó dolog a kényelem, de ezt a kulcsnélküli indítást szívesen nélkülözném.Sza_Sa
Nem parázok csak gyűjtöm a tapasztalatokat, és már igencsak használnám...[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
válasz PeterPH #31049 üzenetére
Még annyit, mikor körbenéztem az autót úgy tűnt mintha egy kéttenyérnyi felületen hologramos lett volna a fényezés. Remélem rosszul láttam, de átadáskor alaposan át fogom nézni ismét.
Mit lehet ilyenkor tenni azon kívül hogy szóvá teszem. Orvosolható a probléma vagy ha nem kérjek árengedményt? -
yaneez
csendes tag
Próbálgatom az S-Cross 1.4T-t.
Legszívesebben benne aludnék, vagyis inkább égetném a benzint... csak az a fránya meló.
Eddig kb 400 km-t sikerült mennem vele, imádom! A régi SX-el is lehetett állatkodni ha pörgette az ember, na de ez...!?
Pedig egyelőre óvatos duhaj vagyok, csak 3000-ig forgatom egyelőre. Bár ma megpróbált letolni az útról egy kissé agresszív Opel kabriós ifjú (gondolom próbált imponálni a barátnőjének) úgyhogy viccből megnéztem mit tud picivel 3000 fölött... hát na.
Mondjuk az eddigi 5.2-es átlag a mai dinamikiusabb közlekedésnek köszönhetően megugrott 5.9-re, de le van kakkantva, egy fülig érő vigyor ennyit megér.
Egy dologgal, a váltóval nem vagyok kibékülve még, meglehetősen 'karcos' , időnként nehezen találni a fokozatokat, de tudom hogy ez alakul majd az előzővel is ez volt.
Nekem a kormányzással nincs különösebb gondom, az ülések átlagosan kényelmesek a nagyobb lábterek és csomagtartó áldás. A sok újdonsággal, extrával még barátkozom, tanulgatom de összességében tényleg tetszik. Ennyi pénzért ilyen felszereltséggel ez az autó szerintem nagyon megérte az árát. (GL+)
Nyilván vannak ennél sokkal jobbak, de engem nem igazán érdekel a presztízs, sokkal inkább a megbízhatóság és az alacsony üzemeltetési költségek. Remélem nem kell csalódnom a márkában.[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
Meddig járattátok be az autót?
Az első 1000 km alatt nem vittem 3000 fölé a fordulatot, de ma elcsábultam és a tök üres négysávoson kb 2 km hosszan megzavartam úgy 180-ig... most rendesen lelkiismeretfurdalásom van. -
yaneez
csendes tag
Gumi témához egy szösszenet...[link]
[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
Én egyébként úgy döntöttem, ha már új autó akkor nem leszek sóher, komplett szett. 220 volt némi alku után ezzel[link] a gumival (tesztet ugyan nem találtam róla, de csak nem rosszabb mint az előd). Az előző autómra nem vettem, mert úgy voltam vele spórolok, meg elég ügyes vagyok én.. (előtte mindig volt) Aztán adódott pár szitu amikor nagyon kellett volna menni, de nyárival esélytelen volt. És akkor nagyon haragudtam magamra.
[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
válasz Keil Walker #32228 üzenetére
A lényeget a kollégák leírták fentebb, így én írok konkrétumokat hogy nekem mit sikerült.
Üzembehelyezési költségekből lenyelt a cég ~30.000 Ft-ot, téligumi szettre kaptam 20.000 Ft kedvezményt + csomagtértálca és + 2 év garancia ajándékba.
Nem utolsó sorban a régi autómat is jó áron számolták be. -
yaneez
csendes tag
válasz Kornel #32589 üzenetére
Én az 1.4T-vel is elvagyok ennyivel. Volt már ettől picivel kevesebb is, de 6.3-nál többet még nem tudtam megitatni vele. Saját mérés, a fedcomp az kevesebbet mutat. (OMV 95 MaxxMotion vagy mi a tök amit tankolok bele)
Amúgy kb 40/60 város(Miskolc)/országút és időnként tiprom neki mert rohadtul élvezem ahogy megy. De egyébként "viszonylag" törvénytisztelő vagyok és sokat használom a tempomatot amit nagyon megkedveltem.
Ma este is megmentett Debrecenből hazafelé jövet, beállítottam 95 környékére hogy nyugodtan matathassak a zenéim közt illetve tetefonálhassak stb... így megúsztam egy csekket. Nagyon későn lehet észrevenni este a ragadozókat. -
yaneez
csendes tag
válasz Kornel #32693 üzenetére
Én is sokat vakaróztam hogy kell-e ez nekem, de így 5000 km után is fülig ér még mindig a szám ha oda kell neki lépni.
El nem tudnám képzelni hogy visszaüljek egy szívó benzinesbe. Ha mégsem volna olyan megbízható az 1.4T a későbbiekben, megy a háztól, van rá 5 év gari, szóval...
Váltóra visszatérve, az elején harcolni kellett vele, de mostanra klasszisokkal jobb az érzet. Nekem a 2. fokozattal sincsenek különösebb gondjaim és szerintem ez még lesz jobb is.[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
Most beszéltem a szervízzel, megjelent a hivatalos 1850-es frissítés. Ugyan náluk még nincs, de jövő hétre elvileg 'beszerzik' és vihetem az autót. Halleluja!
[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
A napokban voltam Barcikán dísztárcsáért, rákérdeztem és is az olajra. hasonlókat mondtak. Megkérdeztem hogy 5w30-ból melyiket töltik az autóba, régebben volt itt téma (dízel kontra benzin F9000). Nekik ez új volt, de megígérte a műszakvezető hogy rákérdez a gyárnál mert kiváncsi a dologra.
Viszont az ablakot elfelejtettem, nekem is zörög időnként. Majd írd meg sikerült-e kezdeni vele valamit.
-
yaneez
csendes tag
Kis segítség kellene!
Kényszerű telefonváltás előtt állok, ezt néztem ki hirtelen. AA futtatása problémás lehet ezen a készüléken? Valahol olvastam hogy a kínai cuccok nem mindig kompatibilisek, bár ezen szűz Android fut...
Tudom amatőr kérdés, de telefonok terén nem igazán naprakészek az ismereteim és inkább itt kérdeznék előbb minthogy a szaktopikban kiröhögjenek... -
yaneez
csendes tag
válasz AMD Power #33598 üzenetére
Nyugi, az Ignis sokkal jobb és legalább annyira megbízható mint a VagonR, van tapasztalat. Hajtottam pár évig ezt a típust is. Egy igénytelen igásló, ha megkapja amit kell, a világból kimegy. A típushibákról már olvastál...
Mondjuk ettől a típutól semmilyen luxust ne várj, a futómű megy olyan amilyen...[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
válasz yaneez #33614 üzenetére
1.3 GS felszereltség anno:
Csomagtérroló, Elektromos ablakemelők elöl, Fejtámlák elöl-hátul [5 db], Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS], Fordulatszámmérő, Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés, Indításblokkolás, Kárpit: szövet, Könnyűfém keréktárcsa [4 db], Központizár távirányítással, Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők, Légkondícionáló berendezés [AC], Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl, Pohártartó elöl-hátul, Rádió-CD 6 hangszóróval, Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus, Spoiler hátul, Szépítkezőtükör a vezető és az utasoldalon, Szervokormánymű, Színezett üvegek, Tetőcsomagtartó sín, Ülés alatti tárolórekesz az utasülésnél, Ülések hátul: lehajtható és osztható, Ülések: állítható magasságú vezetőülés, Vészhárítók a karosszéria színében, Világítás: ködfényszórók elöl, Zárreteszelés központi zárhoz
[link][ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
válasz tboldi #33630 üzenetére
Elvileg nem lehet gond, igaz hogy nekem csak egy nagyobb könyvtáram van kb 3-400 mp3-al, azt gond nélkül kezeli. A többi album külön-külön mappában.
Már csak azért is, mert elég macerás keresni vezetés közben, nagyon elvonja a figyelmet. Ebből a szempontból nem igazán felhasználóbarát a fejegység.A második kérdésedre sajnos nem tudom a választ...
-
yaneez
csendes tag
Zörgés témához (S-Cross) , nálam a kesztyűtatró eddig meg sem röccent, kalaptartó igen, de az valóban könnyen orvosolható, a legnagyobb kínom az időnkénti műszerfal tetejéről jövő ropogás... Sikerült behatárolni, nos ez a szélvédő szellőző rostélyai (ez egy külön műanyag rész ill. a hozzá illeszkedő komplett műszerfal) környékéről jön. Lefogva az eleje egy részét megszűnik, gyakorlatilag alig hallható, viszont a probléma nem állandó, random jelleggel jön elő, így nehéz lesz reklamálni a szervízben. Meg nem is vagyok benne biztos hogy megérné, nyáron csendben volt + ha most megbontanák a komplett műszerfalat lehet csak rosszabbul járnék, nem tudom ...
Más.
Összeakadtam egy ismerőssel a parkolóban, gratulált az autóhoz és rákérdezett a fogyasztásra, aztán tátva is maradt a szája és kurvára nem akarta elhinni hogy én 5.6 - 6.5 között elvagyok, miközben az ő közel 1 éves Zafirája (1.4, 140 ló dettó) hogy kérhet 8-10 között, de azt mondta lesz@rja, tudomásul vette és így szereti.
Belekukkantottam az utastérbe, nem voltam lenyűgözve. Semmivel sem jobb mint az S-Cross, viszont az ára...
[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
válasz Kornel #33828 üzenetére
Bocs, 6.5 a max, ha nem bírok magammal (vegyes fogyi). Ettől tudok jóval kevesebbet is produkálni, ha olyan hangulatban vagyok. És itt Miskolcon közel sincsenek akkora dugók mint a nagyfaluban, nyilván ez is nagyon sokat számít. Illetve én kora reggel és késő délután autózom javarészt a városban .
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Háztartási gépek
- Vicces képek
- Spórolós topik
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Keresek! Motorkerékpár
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Shelly Duo RGBW (GU10) WiFi-s, színhőmérséklet és fényerőszabályozható fehér + színes okosizzó
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db