Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz yaneez #31040 üzenetére
Én mindig várok legalább fél percet leállítás előtt.
Nagyobb tempó után akár 1 percet is, bár már előtte próbálom nem hajtani, ha tudom, hogy le fogom állítani.
Start stop szigorúan OFF, minden indításkor!
Olajra én 10k-t mondok, FB csoportban az egyik ember most cserélte először 11500-nal, tiszta fekete volt az olaj, mint egy dízelnél. -
Sza_Sa
senior tag
válasz yaneez #31040 üzenetére
Turbó nem egy ördöglakat, nagyobb hajtás után várj egy keveset a visszahűlésnél, ide-oda mászkálás során, ha nem toltam neki, akkor elég az is amíg beállok a helyére, addig bőven nem pörög már a lapát, és mivel vízhűtéses, nem is melegszik úgy mint egy levegős. Szóval szerintem ne parázz, használd.
Olajra érzékenyek a mai motorok, a turbinalapátok tengelye is olajfilmen fut, oda meg nem nagy járatokon jut el az olaj, Én első olajat 5500km-nél cseréltem, a következő kb 10.000km-nél lesz. Ez persze felesleges, de így jött ki. Nem szeretem a téli olajat nyáron használni."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."