Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Kolondrum #62345 üzenetére
Attól függ, ki hogyan használja. Én pl. évente csupán 6-7000 km-t teszek a Hondába rengeteg városozással és hidegindítással, illetve 8 km-nél rövidebb utakkal, erre pedig a fokozott igénybevételes periódusokat kell figyelembe venni, ami 6 hónap vagy 10k km, értelemszerűen amelyik előbb eljön, ebben az esetben az idő.
-
félisten
-
racerx
őstag
Nekem a 3 éves szerviz (igaz még a klasszik mindenmentes 1.4T Scross ), harmincvalamennyi volt . Igaz én a pollent és a levegőszűrőt sose kérem, azokat megoldom magam 5-öd áron. Most a 4 évesnél lesz gyertya + ba, meg fékolaj (ami 2 évente van). De ba..meg, nemáhogy az ujakba meg 3 évente kelljen gyertyát cserélni !!
-
burgatshow
veterán
válasz Kolondrum #62345 üzenetére
Mert nem egyforma a használatunk. Nekem a covid előtt havi 2-3000 km között volt a megtett táv, simán kijött a km alapú szerviz. Viszont azóta nagyon nem, az egy éves autómban most van 13000 km.
A másodlagos kocsiba 3000 km ment 1 év alatt, igaz a covid elején vettük.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Sziasztok!
Hosszú keresgélés után megtaláltam a megfelelő Swiftet és ha minden jól megy az enyém is lesz, első autó
2007-ben vette egy bácsi, azóta az Ővé volt, sajnos idén meghalt, így a család eladja, így került képbe nálam. 86ezer km van benne, én leszek majd a második tulaja, GLX CD AC felszereltség. Sajnos a 2 lökősön látszik, hogy idős ember vezette, néha felakadt vele, ez látszik is alul, de amúgy jól néz ki az autó, végig garázsban volt, ez látszik a fényszórókon is, csillognak, nincsenek lemattulva. Télen a mama, ha retkes volt az autó a kerti slaggal leverette, nem ette a só, alá is néztünk, nem rohad.
A csomagtartóban kell majd cserélni a betétet (amit felhajtva, alatta ott a pótkerék, nem tudom mi a neve), mert volt hogy takarmányt vittek benne és gondolom szétnyomta, majd bontóban szétnézünk.Első dolog lesz majd a szűrők és motorolaj/váltóolaj/fékfolyadék/fagyálló cseréje, valamint téligumit még kell rá venni, mert az 2007-es, azzal nem merek menni
Swift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
bigdigit
addikt
Na ahogy elkezdődöt az autóban is a fűtési szezon megjött a műszerfal zörgés is. Nekem úgy tűnik amit itthon gyártanak mind ilyen. Itthoni gyártású Swiftjeim is ilyenek voltak. Majd volt egy japán gyártású az nem zörgött kopogott a szélvédő előtt. Hazai Scross meg ismét csinálja. Ha megkopogtatom műszerfal tetejét elég csúnya kopogása van. Lehet valamit beragasztani ékelni szélvédő és a műszerfal közé? Swiftnél elég volt előre nyomkodni de itt szerintem ez.most kevés.
-
Qtya123
őstag
válasz bigdigit #62362 üzenetére
Na, kíváncsian várom akkor a hideg időt, hogy nálam zörögni fog-e.
Májusban vettük az autót, 8 éves elmúlt már, egyelőre nem zörgött, remélem a mínusz fokokban sem csatlakozom a klubhoz.
Az IS200 nagy hidegben meg olyan volt, hogy valahonnan az utastér hátsó traktusából olyan hang jött úthibákon, mint mikor egy zsugor ásványvíz nyüszög, ahogy mozgatod. Ahogy melegedett az utastér, elmúlt. Semmi sem tökéletes, szóval feldarabolni nem fogom érte a Crosst, de remélem nem fog előjönni.
Viszont múltkor írtam, hogy kicseréltem az egyik ablakemelőt, tegnap meg olvastam az egyik S-Cross csoportban, hogy behalt valakinek az emelője, az 3-4 éves autó, ha jól emlékszem.
Egy típushiba születőben, vagy csak véletlen egybeesés...?Ja, a küszöbvédő máris vizsgázott, tegnap utazott először az autóban apám, kiszálláskor a 48-as cipőjének a sarkával olyat taposott a küszöbre, hogy "öröm" volt hallani.
Látszott is a fólián a karistolás, megnyugtató, hogy nem a fényezésen kellett ezzel szembesülnöm.[ Szerkesztve ]
-
ViZo72
tag
válasz bigdigit #62368 üzenetére
Szerintem nem kell szétszedni.
S-Cross topikban valaki írta, hogy 3 perc alatt betette...
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=157589075&t=9220774
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=157589100&t=9220774[ Szerkesztve ]
-
félisten
Milyen zörgés ez? Fűteni régóta fűtök és 3-ason megy a venti. Csend van. Vagy simán a hidegben nyünyög? Nekem azt sem. Cserébe kopik a bőr a Dudán.
-
zzz03
őstag
válasz bigdigit #62368 üzenetére
Nem kell semmit szétszedni. Max méretre vágod mert hosszabb mint ami kell. Utána helyére rakod és egy műanyag kártyával pl szépen elkezded nyomkodni jobbról balra vagy ahogy tetszik és kész is van. 5perc az egész. Óvatosan kell nyomkodni mert könnyen becsúszik a szélvédő és a műszerfal közé és akkor hülyén néz ki.
-
bigdigit
addikt
[link] Próbálok itthon valahol szerezni de nem nagyon találok. Azt tudom a szervizben hiába jelezném meg nem fogják oldani.
Én minden hangra nagyon érzékeny vagyok. Még a Swiftben együtt tudtam valahogy élni vele de most dupla annyit adtam az autoért így gondoltam jobb lesz a helyzet. 30 éve csak Suzukim volt szóval azért tisztába vagyok vele mik szoktak nyöszörögni. Ha beülök más autójába és hallom nála is zörög bármi első kérdésem de ezzel hogy tudsz együtt élni.Ha valaki talál itthon vagy rendel kintről én is beszállnék.
Egyet mondjuk találtam de abban meg nem bízok.https://kinaiwebaruhaz.hu/egyeb-autos-kiegeszitok/auto-matricak-muszerfalanak-tomitocsik-zaj-hangszigetelo-gumicsikok-univerzalis-weatherstrip-auto-belso-762070.html
[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
Üdv.
Xiaomi Poco X3 NFC. Mióta MIUI13 -ra frissített nem működik az AndroidAuto. Azt írja hogy cseréljek kábelt. Ezt használom évek óta probléma nélkül. Ettől függetlenül kipróbáltam még négy másik kábellel de azokkal sem megy. Vagy semmi reakció vagy próbál csatlakozni de ledobálja. Valakinek ötlete mi lehet a megoldás?Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
-
rasky
senior tag
-
Qtya123
őstag
Ehh, lehet veszek mégis légterelőket a Crossra.
Itt az eső. Azt vettem észre, hogy szívás az ablak kialakítása. Ha kicsit le van húzva, akkor az egy dolog, hogy picit be tud szitálni az eső, ez mindegyik autóban így van, nem gond.
Viszont ennek azon a gumi részen, ami fogadja az üveg tetejét szépen csüngenek jó nagy vízcseppek.
Aztán mikor elég nagyok, a menetszél bedobálja őket és pont a sok gombra hullik, ami az ajtóbehúzó felett van. Elég idegesítő.Van valami olyan típus, ami nem cseszi szét az ajtó gumiját? Úgy rémlik, hogy olvastam valahol, hogy van a gumi alá befeszítős és valami klipszes is és az utóbbi jobb, mert akkor nem a gumi van nyomorgatva.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
tboldi
nagyúr
Közel 6 év tapasztalatából írom, hogy nem az, legalábbis egyes típusoknál, mint pl. a 2002 és 2008 közötti Jazz. Vicces, amikor gyorsítás közben hirtelen eltűnik 5-10 ló az X<83-ból, és egy apró rántással megtorpan az autó, mert éppen a kompresszor kuplungjának zárni támad kedve.
Annyira "analóg" még, hogy nem figyeli a klíma a TPS állását, nincs kickdown sem, ha rá akar kapcsolni a kompresszor, akkor rá fog üzemállapottól függetlenül. Nem meglepő, hiszen CAN sincs, amin keresztül egyáltalán kommunkálhatnának egymással a vezérlők.Az Ypsilonnál nincs ilyen, turbódízel, meg sem érzi. A WagonR-ben meg egyszerűen nincs is klíma.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Nálam meg akkor van jóformán felhúzva teljesen, ha parkol az autó.
Minimálisan használom a klímát autóban és lakásban is. Nem szeretem.
Akkor megy, ha párátlanítok, illetve ha dög meleg van és pályázok, vagy városban rohadok a dugóban. Országúton még akkor se nagyon, ott le tudom engedni az ablakot.
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
Hagyd, én már kérdezgettem itt a népeket hogy mire is jó az ablaklehúzó gomb, mert szerintem semmi értelme nincs. Olyan még nem tapasztaltam hogy odakintről valami hasznos jött volna be a kocsiba, ellenben büdös, rovarok, meleg, zaj annál inkább. De hát nem vagyunk egyformák, ők lehúzzák, de mi tudjuk hogy értelmetlen, inkább álljon meg hegynek felfelé lóerő híján, de ablakot akkor se nyitok, sőt, ha van utasom, nekik is meg van tiltva
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!