Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
Jó reggelt!
Az lenne a kérdésem ,hogy az első kiadású Swift II és 1997-tól ráncfelvarrót között mi a különbség az orrész változásán kívül?
-
Rizzo
aktív tag
Sziasztok!
2005-ös 1.3-as Swiftemen kivillant az engine check lámpa. Az akku saru levételével sikerült törölni a jelet, de mindig visszajött. Kiolvastam az itt leírt módon a hibajelet, ami B1150.
Itt utánaolvasva ez valami légzsák elektronikai hiba, találkoztatok már ilyennel? Mi lehet a megoldás?Clear Eyes, Full Heart, Can't Lose!
-
a_tesz
Korrektor
válasz AMD Power #11008 üzenetére
Tízezer forintból megvan a vezérműszíj meg a feszítőgörgője, kétezerért kapsz ékszíjat, ami a generátort meg a vízpumpát hajtja, meg másik kétezerért, ami a szervót meg a klímakompresszort, ha van valamelyik benne (ha nincs egyik sem, értelemszerűen nem kell). Vízpumpa még kilencezer, és akkor az Aisin, normális lesz minden. Ötezer bele egy normális 4 l kiszerelésű 10W-40 olaj, legfeljebb egy ezres az olajszűrő, illetve a légszűrő még egy, és akkor a legszükségesebbek megvannak. Általában érdemes még a váltóolajat lecserélni, mert azt előszeretettel "felejtik el", és akkor nem lesz olyan recsegős a váltó, ha nincs még nagyon elkopva.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
A linkelt szervizkönyv alapján légzsákmodul kommunikációs hiba, és mivel a légzsák nem játék, szerintem érdemes vagy egy megbízható és típusismerettel rendelkező autóvillamossági szerelőt, vagy egy márkaszervizt felkeresni. Ott többet tudnak mondani.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
AMD Power
titán
válasz Motion_Blur #11015 üzenetére
Jól teszitek. Nekem már nincs mivel, ma elvitték a gépet.
-
Motion_Blur
félisten
válasz AMD Power #11016 üzenetére
1 órán keresztül akkora hófúvásban mentem hogy csak tippelni tudtam merre van az út, és az autó az orrával törte a havat, szerencsére finom porhó volt, és úgy mentünk át rajta mint kés a vajon, lassítani nem mertem mert felült volna az autó. De kell az ilyen is
Grat az eladáshoz!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
AMD Power
titán
válasz Motion_Blur #11017 üzenetére
Az király...
Nem mondom nagy bukó volt a gép, de alig vártam ,hogy elvigyék.
-
AMD Power
titán
válasz Kornel #11019 üzenetére
Olcsón.... 280e de úgy ,hogy maradt még nálam 4db téli gumi , ebből 2db lemezfelnin van, de mondjuk a torka is véres volt a gépnek.... (Klíma javítás baráti áron kb 50e + lengéscsillapító. + Légzsákkábel, ráférne egy vezérlés csere + olaj szűrők, egy komplett kipufogó rendszer, rohad az egész épp nem esik szét. Jobb elől szerintem kéne majd lassan cserélni kerékagycsapágyat , kicsit búg + új aksi. Ez amiről tudok.)
[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
válasz AMD Power #11022 üzenetére
Látom sikerült eladni a Polot. Szeretnék neked tanácsot adni a vásárlással kapcsolatban, hogy ne járj úgy mint a VW-el, mert lehet, hogy igénytelen olcsó autó a Swift de pont ebből kifolyólag nem is költöttek rá rengeteg leharcolt példány van és igen csak szép pénz temető tud ám lenni.
Én a családba 4 Swiftet vásároltam már és azt kell mondjam mindegyik beváltotta a hozzáfűzött reményeket legutóbb asszonynak vettünk egy 1.0 GL 1996-os 5 ajtós Swiftet 335k-ért.
A karosszéria változás 96 után következett be nagyobb utas védelem + merevítések az ajtókban, motorház tetőn, Euro 2-es motor besorolás ( 96 előttiek PIROS!!! matricát kapnak vagyis szmogriadóban nem közlekedhetsz velük) , valamit ekkor tájt jött a nagyobb felszereltség . Lássuk ezek mit is jelentenek:
GA: Full fapad hátul még az övek se automaták se kalaptartó, ocsmány ajtó kárpitok fényezetlen lökhárítók
GL: Kalaptartó már van, hátul is automata övek, plüss ajtó kárpit, fényezetlen lökhárítók.
GLX: Fényezett lökhárítók, kp zár, elektromos ablak elöl ( sedanban hátul is ) , elektromos tükör , elektromos lámpa állítás , immobiliser, fordulatszámmérős km óra, vastagabb kormány.
Van még rengeteg kivitel sok volt a limitált széria, de ezek a legelterjedtebbek ha kérdésed van írj.
Szvsz szerint inkább a GLX-es változatot keresd és a hanyagold a 96 előtti szériát. Ha 80-90%-ban használod akkor 1.0 legyen, ez a legtartósabb Suzuki motor és tényleg tartós nem mellesleg csak ha kimondod az 1.0 szavacskát akkor gyenge de vezetve azért jóval dinamikusabb mint gondolnád, 1.3-al pesten 6-7l közé esik a fogyasztás nyáron, télen ez lehet 8 is, 1.0 kevesebbel is beéri.
Például ezeket meglesném....
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
én a másodikra szavazok, ha nem fogsz autópályán járni az esetek 95%-ában.
a motor, ahogy előttem mondták megbízható, ha megkapja a kötelező szervizeket.
minél fiatalabbat veszel, általában annál jobban vissza lehet követni az előéletét.
én még helyedben mindig 100k km alatti példányokra vadásznák helyedben, nem olyan ritka, mint gondolnád.ja nekem benzinből 5,7 liter volt az átlagom az ezres swifttel, de sokalltam, úgyhogy gázosítottam
hozzáteszem nem kíméltem, a gázpedált kétállású kapcsolónak használtam.[ Szerkesztve ]
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #11024 üzenetére
Szerintem is 1.0, főleg a Polo kálváriája után. Nekünk is volt, én se nagyon tudtam 6,2-nél többet megetetni vele, pedig próbálkoztam derekasan. A Polonál mindenesetre nem lesz lassabb ez sem.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Reaper
őstag
Nekem elvileg GLX van, de tuti valami egyedi felszereltségű: Elektromos ablak csak elöl, ABS, 2 légzsák, klíma, ford.szám mérő.
Városban nagyon ritkán sikerül a 7 liter, pláne így télen, de ugye elég hosszúak az áttételek, és országúton alig eszik ezért
Ahogy nézem, még nem is mutattam a "vasat". Semmi extra a kép minősége se az igazi, de én bírom a kicsikét, így ahogy van. Legfeljebb egyszer kap egy alufelnit, bár akkor a tolvajok lehet jobban felfigyelnének rá.
[link] -
Reaper
őstag
Az, full-full, bár hátul nem elektromos az ablak, na nem mintha kéne.
váltót egyelőre nem cserélek, majd ha ez egyszer kidől, az az 1 liter nem oszt-szoroz, cserébe országúton jól fogyaszt, és alig forog, ha nem lenne szélzaj még csöndesnek is mondanám. Lényegében már csak ez nem volt cserélve az egész kocsiban, minden máson már túl vagyokEmellett gondolkozok összkerekesítésen, és GTi motor upgraden, átfűzéssel, de még meglátom mit hoz a jövő
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
Nem hiszem, hogy bárki belekötne, ha műszakilag megfelelő állapotban van, és közlekedésre alkalmas.
A motorszám marad, ez az ami a műszakisokat érdekli, valamint, hogy hozza a kibocsájtási értékeket, meg lehessen vele állni, a fő elemek meg ne rohadjanak. Mivel kívülről nem lesz pimpelve soha, ezért még csak feltűnő sem lesz, így aztán a kutyát se fogja zavarni, hogy más a hengerfej, gyújtás, computer. Persze ha összefutok egy kicsit kukacoskodó, és hozzáértőbb rendőrrel akkor lehet probléma, de azok úgyis inkább csak mérnek valahol, inkább az ilyen dolgok miatt szoktam aggódni -
Szplöttyy
senior tag
Az mindegy, de a blokk ugyan az csak át kell pakolni a dolgokat, tehát motorszám marad. Max ha kötözködni akar megkérdezi miért van két vezértengelyed. A motorcserénél meg(többek között) az a feltétel hogy az új motor nem lehet roszabb besorolású mint a régi. És mivel a 96 utáni az már zöld vagy kék vagy milyen plakettes, a Gti meg euro I azért nem lehet. A 96 elöttiek meg mind piros matricásak, azokba bele lehet. Elvileg az 5 ajtósba is. De szerintem a sedánba is. Bár ez is sokmindentől függ, mert a forgalmitól függ.
Off téma de például volt rá példa, hogy a forgalmiban annyi volt, hogy Márka/Tipus és alatta hogy 1.4 stb. Abba lehetett papirozni az 2.0 motort. Ugyan olyan autóba, viszont Márka/Tipus 1.4 Felszereltség stb(pl Swift 1.3 GLX) abba meg nem. Mivel ugye "Swift 1.3"-ba nem volt csak "1.3-as" motor. De itthon mindent lehet okosan, csak azt nagyon okosan kell már. Amiket leírtam nem NKH-tól származó infók. Nem 100% de én így tudom.
Smoke & Torque
-
ESP
senior tag
válasz Szplöttyy #11041 üzenetére
Régen valóban tehettél trabantba is ferrari motort hivatalosan, papirozva. Van ismerős akinek a Golf1-be hivatalosan van 131lovas 1.9pd motor. Viszont sajnos pár éve ez megszünt
NKH ismerőstől van az infó, hogy van egy adatbázis hogy az a bizonyos típus milyen motorokkal jött ki gyárilag, és csak azokat lehet hivatalosan belepapirozni. Persze mindent meg lehet csinálni csak bonyolultabb mint pár éve... AF-s motorszám és társai[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
Mercutio_
félisten
No legalább már ezt is tudom, eszerint GLX-ünk van (2000 évi 1.3-as szedán, no lufi, no légkondi)
Nézegettem az Ignácokat, de a pszihológiai 500k-s határ alatt nem láttam az elképzeléseimnek megfelelőt, vagy létezik, csak elviszik amint felrakják, esetleg ismerettségi körben adják el az ilyeneket?
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Szplöttyy
senior tag
Szerintem ha forgalmi szerint csak "Swift" akkor lehet róla szó. De ha marad az eredeti blokk az járható. Nekem is volt ötletem hogy legye negy 4WD GTi, csak kérdés hogy jöne össze mert a 4WD váltó rövidebb sokkal mint a GTi szerintem. Meg a 4WD hátsó futóműnél felmegy-e a tárcsafék. Szép álmok azért biztos élvezném
Smoke & Torque
-
a_tesz
Korrektor
válasz Szplöttyy #11046 üzenetére
A 4WD váltó kb. olyan rövid, mint az 1.0, sok GTi-s rak fel 1.0 váltót, szóval nem forog veszélyesen sokat. A hátsó tárcsaféknek semmi értelme a Swiften, az elsőre tudomásom szerint gond nélkül felmegy a nagy tárcsafék, mivel volt 1.6 4WD is.
Ja és 2WD kasztniba nem rakod be sajnos a 4WD hajtást, de gondolom ezt is tudod, és egy 4WD alap vásárlással kezdenéd
Ausztrál Swiftesek szerint amúgy nagyon jó kis gép a 4WD GTi, és a hajtáslánc elbírja a turbót is
Szerk: és t1 listája azért korántsem szentírás, majdnem minden évben eltérés volt az egyes felszereltségi szintek tartalma között, de kiindulásnak jó azért.
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Szplöttyy
senior tag
válasz a_tesz #11047 üzenetére
1.6 4WD-ről nem tudok, és azt sem tudtam, hogy nem megy alá. A 2WD wagon/ignis alá simán bemegy Tárcsa meg csak azért nem árt, mert egy GTi-vel azért már lehet olyan sebességeket autózni, hogy kell. Ha meg van egy normális kerék rajta, akkor meg már blokkolóra se biztos hogy tudodfékezni gyári fékkel.
Smoke & Torque
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyre több piacra eljut az eredetileg korlátozott Ryzen 5 7600X3D
- Amazon Fire TV stick/box
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- iPhone topik
- Mozilla Firefox
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Politika
- Lexus, Toyota topik
- Egészen impozáns vezeték nélküli billentyűzetet dobott piacra a Razer
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen