Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
nem volt, belülről a gyári hegesztések és a paszta szerint nem, a motorháztető fényesebb mint a többi elem, ez igaz, de más eltérést nem láttunk belülről
a vezető oldali ajtó is fotón fényesebbnek tűnik, de csalóka, mert napfényben látszik, hogy a bal első kerék feletti doblemez van mattulva csak, valami rá lett öntve, és az folyt le.
szerintem valaki bosszúból leöntötte az elejét, mint az én egyik kocsimnak, és a motorháztető fényezve lett, a kerék doblemezek meg nem, mert ott látszik a csorgásnyom több helyen, hiába políroztákElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Kornel
veterán
van valakinek nagyobb kedvezménye alkatrészekre? amit cserélni fogok: féktárcsa, valszeg betét is, fékcsövek, fékolaj, toronycsapágy, váltóolaj, pollenszűrő... egybe már nem 5 Ft, jó lenne valami okosság
egyébként ki milyen féktárcsát / betétet ajánl? (új swift tulajok véleményét várom inkább)
a gyári szerintem kritikán aluli, 73k km-nél cserélni kell... persze lehetne szabályozni rajta, de nem cigánykodok.... szóval tartós, jó fékhatású, minőségi cucc érdekelne, ha van, és nem általánosságban, hanem a típushoz konkrétan -
trassher
addikt
'96-os 1,3-as swifthez hátsó fékcső mennyibe fáj? Fém kell nem gumi. Neten találtam 21.000-ért.
Azért nehogy már egy fékcső az autó árának 20%-ába kerüljön......
Még az UNIX-nál is csak gumit találtam.Redmi Note 7
-
trassher
addikt
-
trassher
addikt
válasz karakpecze21 #11408 üzenetére
Tudom de 5000-nél az sem kerülhet többe. UNIX-nál is csak gumi és ez lepett meg igazán. Egyetlen helyen találtam fém fékcsövet ami nem réz, cserébe 21000 forint. Úgysem az lesz mert annyit nem ér majd pénteken megtudom mennyibe lesz a fékcső és hogy milyet tudnák a kocsi alá rakni.
AMD Power: Egyértelmű csak gondoltam ha már fém van alatta akkor legyen az új is fém. Nem gondoltam hogy ilyen elszállt árakkal dolgoznak. Mellesleg egyik ismerős szerelő aki már elköltözött tartott a műhelyben 20 méter rézcsövet ilyen esetre. Méretre vágta és formázta, rárakta a csatlakozókat és kész. 5000Ft.
karakpecze21:Szerkesztettem, így már érteni fogod mire is írtam az 5000-t
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz karakpecze21 #11411 üzenetére
Nem tudtam újra szerkeszteni. Most beszéltem helyi autósbolttal telefonon. Rézből pótolják ők is. Leveszik a gyári csövet, hozzáformálják a rézcsövet, rárakják a csatlakozókat. 80cm-es cső csatlakozókkal 1600 forint.
AMD Power:Ennek fényében megéri 5 évente 3000-ért a gumi?Megkérdeztem azt is hogy mehet e alá gumi. A srác azt mondta ha fém van alatta gyárilag akkor nem lehet gumit rakni.
Mellesleg visszakerestem a 21000 forintos csövet és láttam hogy az gyári suzuki. Autóboltos srác azt mondta nem lehet csak gyárit szerezni belőle, utángyártott nincs. Vagyis van amit a szerelő csinál meg rézből a fent írt áron.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz karakpecze21 #11413 üzenetére
Így van. Az autót még remélhetőleg szeptemberig használom aztán jön az új. Utána nővérem fog járni vele csak városban szinte és úgy szeretném odaadni neki hogy a kocsi egyben legyen.
Ő még 5 évig ellesz vele aztán lehet vinni a bontóba mert annyiba fog kerülni egy szervíz gumikkal mint a kocsi maga.Redmi Note 7
-
Kornel
veterán
na akkor srácok, a splash-en vajon miből vana gyári fékcső, illetve lecseréljem-e 4,5 évesen?
-
Ace Ventura
addikt
99-es 1.3 as swift bal oldali ajtaja sorozatosan kattog, recseg.Tudjátok esetleg hogy mitől van? Menet közben hallom, ha áll a kocsi, és mozgatom az ajtót, akkor nem.
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Kornel
veterán
válasz Ace Ventura #11418 üzenetére
nekem is ugyanez van ma a splash-el, bár már többször hallottam, de csak rossz úton.
ez van, nem egy bmw, szét kell szedni, benyomni purhabbal, akkor csendesebb lesz. -
Szplöttyy
senior tag
válasz Ace Ventura #11418 üzenetére
Tuti az ajto? Ha igen akkor valszeg a kasztni csavarodasa miatt recseg. A szelvedo a leg merevebb alkatresze.
Smoke & Torque
-
trassher
addikt
válasz Kornel #11415 üzenetére
Állj rá egy aknára vagy ha van lehetőség akkor csápra és megtudod nézni hogy miből is van a gyári fékcső.
4,5 évesen nem hiszem hogy gond lenne a gyárival. Az én swiftem '96-os és most lesz lecserélve a gyári mivel elkezdett rohadni, mondjuk ennyi idő után nem csodálom.Redmi Note 7
-
AMD Power
titán
Ez pl nagyon tetszik.
-
Joker88
őstag
ötletet kérnék..
régebben, vettem egy ilyen öntapadós (tescós ) pótféklámpát a hátsó ajtó üvegére belülről ragasztva...
azonban a ragasztó elengedte, (gondolom azt hogy sokszor volt nyitogálva csapva a hátsóajtó , és a meleg/hideg üveg váltakozása ) ..
milyen ragasztót ajánlatok ami tartós ?In loving memory of Garrett Lockhart
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Ace Ventura #11421 üzenetére
Nekem a feltengely felfuggeszto csapagy csinalja ezt, eloszor en is azthittem az ajto. Meg ha picit is le van huzva az ablak zorog. Bar most betortem a bal ablakot(meg eltort a balos lengokarom is....) azota levan szedve az ajtokarpit hat az egesz ajto zorog csorog. A sajat sulyatol nyeklik nyaklik. Tekerem fel az ablakot es latszik h hajlik az egesz...
Smoke & Torque
-
xmad
őstag
van egy toronymerevitom elado. 8 ert :-)
-
Kornel
veterán
erre már lenne értelme lecserélni a splash-t, majd 3-4 évesen veszek egy ilyet 1,5M körül
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #11430 üzenetére
Remélem, a nevén azért még törpölnek egy kicsit, de egy ilyen modellre nagy szüksége volt a Suzukinak. Nekem kár, hogy olyan magasan van az ülése, de hátha ezzel végre nagyot szakítanak, ha nem szállnak el az árazással.
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Xmodule
őstag
5w-30 helyett mehet e 10w-60 2000 -es gyártásu Suzuki Alto ba? Vagy valami mást inkább? Igazábol az 5W-30 nagyon jó árban van most. A motorban van 70ezer km.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Joker88
őstag
akit esetleg érdekelne..
Csütörtök reggel nyitja meg kapuit 83. Genfi AutószalonIn loving memory of Garrett Lockhart
-
mdk01
addikt
Hali!
Suzuki swift 1.3 GLX 2001
Még mindig ezzel az ékszíj visítással küzdök és próbálok rájönni mikor, miért és hogyan csinálja.
1.Egyrészt nem állandó , tehát nem minden indításnál jelentkezik de 10-ből 9x igen.(talán időjárás függő)
2.Mikor van ez a visító hang a gázadásra nem úgy reagál, tehát olyan érzés mint mikor jégen van a kerék. Nyomom a gázt de nem úgy megy és egyszer csak megindul. Nem annyira érezhető a dolog mint jégnél de az érzés hasonló, csak sokkal finomabban.
3.Amikor gázt adok hangosabban visít(gondolom fordulatszám) amikor gáz nélkül engedem fel a kuplungot akkor elcsendesedik/megszűnik, majd ahogy nő a ford.szám előjön. Indítást követően 1-2percig csinálja kb. 1km majd megszűnik.
4.Ezután ha csak pár km-t megyek(3-5km) majd újra indítok akkor már nincs folyamatos visítás(gondolom vmi bemelegszik) csak az önindítózást követő 1mp-ben egy nyekkenés és utána semmi.
5. Ha több km-t megyek vele 5-10km akkor se indításkor, se semmikor nem jelentkezik már ez az ékszíjas visítás. Akkor jelentkezik ismét, ha áll a kocsi egy helyben 3-4órát.
6. Azóta van ez mióta a vezérműszíj és az ékszíj is cserélve lett 100k km-nél. Egyszer visszavittem a szerelőhöz hogy így nem OK, akkor húzott még rajta, de csak 2hónapig volt jó(talán nyúlt a szíj azért jött elő megint?)
7. Voltam, bent venni egy két dolgot egy autósboltban és rákérdeztem az eladóra hátha tud vmi okosat mondani...na a legokosabb ami elhangzott a szájából a "viszont látásra" volt, mivel azt mondta hogy ez ilyen mindegyik ilyen autónál ez így van mert a generátor visszafogja az ékszíjat és szokjam meg....hát bazeg én ezt nem fogom megszokniSzóval várom az ötleteket az újabb megtapasztalásokat követően. Én azt mondom csúszik a szíj, de nem tudom melyik.
Szeretném érteni hogy most a generátor a ékszíjra vagy a vezérműszíjra van-e kötve?
Vegyek gyári szíjat?
Vegyek csúszásgátló spray-t?
Nagyobb Ah-s aksi segít?Köszönöm
-
Szplöttyy
senior tag
Gondoltam ide is berakom
"Na jo napot urak!
Lenne megint kerdes, kivancsi vagyok, h ti
milyen arakat mondtok. Szoval az erdekelne
h az lejebb felsorolt dolgok ara, kulon kulon.
Az alany egy regi stift mk2!
-Teljes takatolas, ket kuszob, ket kerekjarat,
meg egy picit a hatfal is, meg egy ket luk az
aljan de nem nagy.(torve soha nem volt, csak
rozsda)
-komplett telifeny kivulbelul+motorter sima
egyszru feherre(most nem feher)
-Mostani alvazvedo reteg teljes letakaritasa
+ujra lealvazvedozes.
Szoval ezek erdekelnenek, h ti "mennyiert
tudnatok megoldast ra" csak h kepben
legyek, kivancsi leszek. Ja es az arakat ugy
gondolom h szereles nelkul. Tehat a fenyezo
egy kibelezett motor/futomu stb nelkuli ures
kasznit kap, stb."Smoke & Torque
-
Kornel
veterán
nem tudom mondtam-e már, de szerintem igen...
én is így jártam anno az ezres swifttemmel. 4 db ékszíjat használtam el cirka 30 ezer km alatt...
már az elején mondtam a szerelőmnek, hogy nézzen rá a vízpumpára, hátha van egy kis holtjátéka a tengelyének, és amiatt "kitágul" a szíj. Persze szerinte minden oké volt.
Már hülyének nézett, amikor visszamentem hozzá, hogy megint csúszik a szíj... de nem mindig, csak párás időbe, indításkor, és hasonló esetekben. Végül én kérésemre kicserélte a vízpumpát, és láss csodát, utána probléma megszűnt.Ha nem volt sose cserélve a vízpumpa, ránézetnék, hogy nincs-e ilyen gond.
A tengelye kotyog egy kicsit, de szemmel alig látni, de ez pont elég a fent leírt dologhoz. -
Kornel
veterán
válasz Szplöttyy #11444 üzenetére
most linkeltek egy suzukit 43 ezer km-el.... milyen autot vegyek topicba.
az szó szerint új, ha annyit futott.
márpedig nem kizárt, hogy van ilyen, én is láttam már jópárat.
adsz neki 350k-t érte, nem megéri?
egy vezérléscsere, és még 100k km benne van nagyobb költségek nélkül. -
a_tesz
Korrektor
válasz Szplöttyy #11444 üzenetére
Nekem a tél előtt lett a két küszöb meg az alja kihegesztve, alvázvédőzve, küszöb fújással 90 ezer magyar forintért, de ebben a szerelés is benne volt (ülések, padlókárpit).
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
AMD Power
titán
Autó projekt végkép leállítva őszig... szeptember 16-án irány Alanya.