Új hozzászólás Aktív témák
-
Giot
addikt
válasz domojko #9507 üzenetére
A Swift2 a 2005-től 2010-ig gyártott, a ráncfelvarrás alias facelift nem széria csere.
Egyébként csak hogy megkavarjalak. A nálunk kettes Swift-ként megismert Swift valójában a 3. széria. Tehát a mostani a 4.
(#9506) karakpecze21: Jól áll az Ignis-nek az alufelni, csak vigyázz az ET számra.
[ Szerkesztve ]
-
Miamiquake
aktív tag
válasz domojko #9535 üzenetére
Köszi
A szervizben mennyi lehet egy váltó olaj csere? van itt Pesten Ignisekre specializálódott szakember aki nem szakszervizes???
Fontos lenne mert oldalról belém jöttek és a kerék kicsit neccesen áll.
☆ Eladó karórával és numizmatikával kapcsolatban keress bátran ☆ Faber est suae quisque fortunae.
-
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz domojko #10514 üzenetére
Voltam ma a Suzuki König-ben és vettem csak gumit, már ki is cseréltem
mod: csak egy tipp: soha semmilyen vegyszerrel ne takarítsátok az ablaktörlő gumicsíkjait, mert én gumiápolóval végig mentem rajuk és utána azt hittem dobhatom őket a kukába... hangosak voltak, akadoztak, csíkoztak... aztán most hogy sokat mentem esőben és vagy 3-4x letisztítottam, most már olyan mint eddig volt..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz domojko #10718 üzenetére
elvileg 5" széles a gyári lemezfelni, én is így tudom. elvileg erre a szerelhető legnagyobb szélesség a 185 mm. az, hogy kicsit ballonosabb lenne, nem érdekel, csak az, hogy menettulajdonságokban, biztonságban, illetve kopásban nem jelent-e hátrányt, hogy a még legszélesebb szerelhető méretet tenném rá?
ami miatt fontos lenne, az az, hogy szeretnék értelmes keretek közt minél szélesebb gumit felrakni, a jobb úttartás miatt, illetve így nem kellene minimum 60k-t kidobni felnire, nekem bőven jó a gyári lemez is, kinőttem már a nagyzolásból és kivagyiságból.
ami miatt 4 évszakosban gondolkozok, az az, hogy a gyári nyári conti eco contact gumik mindenképp cserések lesznek, és a fent lévő barum polaris 2 gumik is maximum ezt a telet bírják ki, de jobb szeretném őket minél hamarabb ledobni, fő a biztonság. a sava adapto HP-ról egész jó teszteredményeket olvastam, 2 szezont simán elfutna nálam, és ugye elég sok pénzt megspórolnék vele most, mert kétszer kellene kiadnom kb. 60k-t gumikra, ami együtt már elég sok.
-
Kornel
veterán
válasz domojko #10720 üzenetére
ezzel a 4 évszakos gumi kérdéssel tisztában vagyok, de a sava adapto HP elég jó értékeléseket kapott, és olcsó is, ezért estem gondolkozóba.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz domojko #10742 üzenetére
Őszinte gratulációm! A ronda fostos felniből, csináltál egy szépet. Nekem a forma még mindig nem az igazi valamiért, de iszonyat sokat dob rajta, így még el is fogadnám. Kerékőröd van?
(#10741) No.01:Nekem ilyen már régóta, üresben ha felengedem akkor tipikus "kinyómócsapágyhang", de engem nem izgat, amig megy addig megy. Amúgy WagonR, de M13A szintén.
Smoke & Torque
-
No.01
őstag
válasz domojko #10894 üzenetére
Koszonom bar nem minden resze vilagos ill mar levettem az akurol es eddig nem jott vissze a jelzes, de ha megis akkor megprobalkozom a leiras szerint.
Tenyleg ha nem jon vissza a hiba akkor utolag azert OBD-s muszerrel azert kiolvashato a dolog ugye? (csakhogy legalabb utolag fenyderuljon a hiba okara) -
Kornel
veterán
válasz domojko #10907 üzenetére
ugye ez már nem egy régi swift, nem csak berakom és megy, can bus rendszernek simán betehet, ha össze vissza kötözgetek... emellett a lököst leszedni csápos emelő nélkül nem egyszerű mutatvány, ha egyáltalán menne... szóval ez nekem együtt már sok lenne
Szplötty: azért nézz utána annak, hogy mennyit eszik, lábtól sok függ, mondjuk a te lábad éppen nehéz
-
No.01
őstag
válasz domojko #10899 üzenetére
MEGVAN!!! U1144 kis guglizassal a kovetkezoket talaltam:
Angol forumba:
Loss of Communications with PHNMagyar forumba:
Vételi hiba a BCM-nél a
kulcsnélküli indításvezérlő
modul által küldött jelekkel
kapcsolatban meghatározott
ideig, folyamatosan.igazabol nekem mind2 kinai
Tudod veletlenul, h ez mi is lehet ill. h mennyire kell aggodnom??
-
No.01
őstag
válasz domojko #10923 üzenetére
Igen van ilyenem (Sportnal ez szeria) de sajna az elem nem lehet rossz reven meg 3 honapja sincs h csereltem.
Bar a sok esetleges rossz kozul meg ez az egyik legjobb ami tortenhetett. En mar uj lambda szondakat meg EGR szelep gondokat sot katalizator problemat vizionaltamMindenesetre a hibakod kiolvasos otletedert orok hala!
-
Kornel
veterán
válasz domojko #10923 üzenetére
elvileg ködlámpánál meg kell oldani, hogy reflektornál ne működjön, ez nekem már rögtön kínai lenne. a másik gond, hogy splash-nél tuti csak aknából tudnám leszedni a lököst, máshonnan hozzá se férek, kisebb a motortere, mint a swift-nek. már itt megbuktam, mert nincs hol megcsinálni sajnos. a papírt nem néztem még, de elvileg van benne leírás, majd lecsekkolom.
(#10921) AMD Power: én is egy 2003-as utolsó szériás swiftre voksolok, régebbit minek venni, hogy kicserélj mindent rajta? annyira azért nem olcsó ehhez se az alkatrész... ki kell várni egy maximum 100k-t futott garázsban tartott nagypapa autót, és azzal garantáltan jól jársz. swiftből azért fel-fel bukkannak ilyek.
én 2009-ben 5,5 évesen vettem az ezres swiftem 12k km-el, 120k-val adtam el, mert ezt azt csinálni kellett volna rajta... se időm se energiám nem volt hozzá, egy még régebbivel meg sokkal több tennivaló van, ez 100%.[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz domojko #10926 üzenetére
Direktszurot eszembe nem jutna felrakni. Anno volt minosegi K&N szurom az elozo Swiftemen (1.3GS) de az a kocsival egyutt el lett adva.
Igaz most nemreg (max 1000km) cserletm ki a legszurot, de nem volt az annyira koszos, h most az uj annyival tisztabbnak tunjon.Meglatjuk visszajon-e a hibakod. Ha nem orulok ha meg megis akkor megyek a szervizbe.
-
Kornel
veterán
válasz domojko #11163 üzenetére
dede, ennek is az a "gyári" alufelni mérete, csak minimum 15k HUF/db a gyári felni is rá, és nem akarok ennyit költeni rá. ráadásul nem is váltóméret, +16 mm átmérőben, ami pályán nem jönne jól, ha az amúgy is magas súlypont feljebb kerülne...
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz domojko #11640 üzenetére
én nem bízom rájuk... volt már negatív élményem a gyári minőségű 10w40 félszintetikus olajat erőltető "mesterekkel". nem baj, hogy a könyv szerint a 0w20 az ajánlott, de azért öntsük bele a 10w40-et, mert olcsó, de ha viszek is saját olajat, még nekiállnak feljebb, hogy minek!
-
Kornel
veterán
válasz domojko #11687 üzenetére
márkaszervizbe biztos hogy nem eneos-t raknak a suzukikba.
mikor melyik szerviz melyik olajat tudja megvenni legolcsobban, ertsd 1000 ft/l áron hordoba... omv, shell, ilyeneket szoktak belerakni, es a szintetikus se divat, mert draga, jo az a 10w40 felszintetikus is bele, nem a sajatjukba toltik