Hirdetés
- PlayStation 5
- Call of Duty: Black Ops 6
- Akciófigyelő: PlayStation "Januári" leárazások
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Limitált ideig ingyen játszható a Diablo IV
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Elindult a Test Drive Unlimited Solar Crown második szezonja
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- World of Tanks - MMO
- Star Citizen
Új hozzászólás Aktív témák
-
xmad
őstag
válasz Miamiquake #10314 üzenetére
igen, de kb még az 1000km is sok. poros úton haladva NAPONTA olajozni.
és akkor a drága olajról ami hozzá kell már nem is beszélek[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz Miamiquake #10297 üzenetére
20.000 km után valószinüleg nem. de biztos hamarabb be adja a kulcsot.
hiába nem hiszed el, de sok port besziv a direkszürő.. az maximum a galambokat meg a gólyát nem engedi át.
olvass utána a total caron. rengeteg ilyen kérdés volt már.
ott is le irják hogy utcára felesleges, amugyse kapsz annyival nagyobb teljesitményt hogy megérje azt hogy közbe szivja a motor a port és jobban kopjon. -
moszka
tag
-
moszka
tag
válasz Miamiquake #10297 üzenetére
Sportgyertya xd
Hirtelen milyen sok ismerősöd lett
elektromos turbó mikor kerül be? nagyon dicsérik!
kornelka:
Punton GT 1.4T hány éves autó? Charade GT? még sorolahatnám. turbó motoroké a világ. nincs semmi ami a szívó mellett állna[ Szerkesztve ]
kőbalta
-
moszka
tag
válasz Miamiquake #10286 üzenetére
Gratulálj nekik a nevemben is!
Meg majd szólj amikor 20.000km múlva mész motorcserére
kőbalta
-
moszka
tag
válasz Miamiquake #10283 üzenetére
lol. mellette aha persze
gyári szerelő ja...vaterán van elektromos turbo azt is nagyon ajánlják.
kőbalta
-
Miamiquake
aktív tag
válasz Miamiquake #10266 üzenetére
☆ Eladó karórával és numizmatikával kapcsolatban keress bátran ☆ Faber est suae quisque fortunae.
-
tomsics
senior tag
válasz Miamiquake #10262 üzenetére
Direkt szűrő+sport rendszer hozzá kellelen igazából állítani az ecu-t is.Mivel több levegőt kap és jobb a kiáramlás is.Sok streetracer bele rakja ezeket és sokszor gyengébb lesz autó mint alapból.De ezt nem veszik észre mert a hang olyan élményt ad mintha erősebb,gyorsabb lenne.
░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
xmad
őstag
válasz Miamiquake #10262 üzenetére
nyilvan nem fogjak azt le irni hogy sok koszt be enged. Meg ne vedd
mert ők eladni akarjak. Tehat csak jót irnak róla.neha olyat is ami nem igaz.Direktszuro a versenypalyara valo nem az utcara.
Miert?
Versenyen fontos h az auto minden korulmenyek kozott teljesitsen, ott nem gond ha besziv ezt azt a motorba a lenyeg hogy a versenyt kibirja az autó.Utcai autoba azer van papir szuro mer megszür rendesen mindent es egy utcai autot hosszu tavra terveznek.
-
g4besz
tag
válasz Miamiquake #10262 üzenetére
PR szöveg tehát kamu.
Viccet félretéve, itt tényleg nem szokták ajánlani a direktszűrőt, sok a macera vele ,ha meg nem foglalkozol vele, akkor rengeteg koszt beenged. Ha már mindenképpen húzni akarsz a motoron, akkor egy profi chip-tuning műhely-nél érdeklődj. Ott megmondhatod, hogy erőt vagy fogyasztást akarsz nyerni a vezérlés módosítással, és ők beállítják. Ezek a módosítások nem jelentenek motor élettartam csökkenést, mivel a gyári határértékeken belül dolgoznak, viszont meg is van az ára. -
moszka
tag
-
moszka
tag
válasz Miamiquake #10258 üzenetére
Szívó tuning egy fasság.
Direktszűrőt folyamatosan kezelni kell. Sok koszt beenged.
Nyitott rendszer megint hülyeség.
Fogsz vele kb nyerni kb +8-10le-t vagy annyit se, fogyid is jól megugrik. Megéri? nem.
Vegyél másik autót ha kell több erő.[ Szerkesztve ]
kőbalta
-
mdk01
addikt
válasz Miamiquake #9540 üzenetére
Nekem a váltóolajat 1000,- a motorolajat meg 1500,- ért cserélték ha jól emlékszem.
A váltó olajat állítólag tök felesleges cserélni. Én is megvettem mert írta a szakkönyv aztán apám is mondta hogy felesleges, meg a szerelők is, hogy nem szükséges.
Ha ezt tudom nem cserélem ki, de akkor már megvolt véve.
Esetleg 100k-nál érdemes, nekem is ott volt de többször biztos nem. Én úgy vettem észre hogy amihez hozzá van nyúlva a kocsin azzal később is gond lesz. -
domojko
senior tag
válasz Miamiquake #9533 üzenetére
[Én ilyen olajat raktak a váltóba]. A váltó alján a leeresztő csavar, sajna nem hagyományos. Olyan mint az imbusz, csak nem 6 szög hanem 4 szögletű. Ha jól emlékszem 10-es. A váltó oldalán van a betöltő egyben szintjelző csavar, ez sima. Én úgy oldottam meg hogy, kicsavartam a leeresztő csavart, utána a betöltő csavart. Vártam kb 1 órát hogy kicsöpögjön, megmozgattam minden fokozatba a váltót, ezután visszacsavartam a leeresztő csavart. Kerestem egy gumicsövet amit be lehet dugni a betöltő nyílásba, leengedtem a motortér felől, bedugtam a nyílásba. Így aztán föntről a gumicső segítségével beleöntöttem a majdnem 2 flakon olajat. Ha jól emlékszem 1.8-1.9 l kell a 2006.03 swiftbe. Ez nem szentírás, én így csináltam.
-
Smani
senior tag
válasz Miamiquake #8911 üzenetére
Ignis váltója ugyebár bowdenes. Lehet nem ártana szétszedni kitakarítani befújni vagy ha azután sem javul meg akkor csere (elég drága...)
-
hossszú
őstag
válasz Miamiquake #8911 üzenetére
Én saját magamnak csinálom az olajcseréket a Swiftemben, úgy a váltóban mint a motorban.
Nem bonyolult feladat, igaz a váltóolajcseréhez kell egy négyszög kulcs valamint egy tölcsér és egy kb. fél méteres műanyag cső.Sajnos abban viszont nem tudok segíteni, hogy hol helyezkedik el az Ignis váltón a betöltő és leengedő csavar.Szerintem ugyanúgy nézhet ki mint a Swifté feküdj alá és keress 2db kb. 18mm átmérőjű belső négyszög kulcsnyílású hernyócsavart, egyet a váltó alján egyet középtájt. A betöltő nyílás egyben a szintjelző.Smani telibe talált a link
Szerinted meddig tudom még kihúzni a gyári gyertyával, 108000Km van az autómban 105-nél kellett volna cserélni, ha jól tudom.[ Szerkesztve ]
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
Smani
senior tag
válasz Miamiquake #8905 üzenetére
Nem kell cserelni a valtoolajat meg.
-
raver
aktív tag
válasz Miamiquake #8903 üzenetére
az más régi swiftemet inkább elvittem szerelőhöz. 10 perc alatt megvolt a váltóolaj csere.
Egyáltalán előírás Ignisbe a váltóolaj csere? -
raver
aktív tag
válasz Miamiquake #8901 üzenetére
Szerintem a kezelési könyvében le van írva.
Amúgy megveszed hozzá a szükséges mennyiségű és minőségű olajat + olajszűrőt.
A régi olajjal járatod a motort (így felmelegszik az olaj, és könnyebben kifolyik)Amikor meleg a motor kitekered az olajleeresztő csavart, és egy edénybe hagyod kifolyni az olajat. Letekered az olajszűrőt.
Aztán új szűrő fel (én szoktam az új szűrőbe egy kis olajat önteni)
Leeresztőcsavar visszateker, és beleöntöd az új olajat.Nívópálcán ellenőrzöd a szintet és boldogság van.
Ha eközben nagyjából vízszintben áll az autó, akkor félprofi vagy.
-
McKane
senior tag
válasz Miamiquake #8872 üzenetére
és mennyibe kerülne egy ilyen művelet?
-
zsolt1129
addikt
válasz Miamiquake #8869 üzenetére
Fél éve kb. de holnap lehet megnézem,biztos ami biztos. Mondjuk a klímára is ráférne egy kis tisztítás,mert büdös egy kicsit .
-
Vesztor87
senior tag
válasz Miamiquake #8113 üzenetére
Szia!
Szerintem itt kérdezősködj, itt vannak a szakik
üdv.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest