Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesztor87
senior tag
válasz Mercutio_ #7302 üzenetére
Nekem ez a legolcsóbb találat a hasznaltauto.hu szerint:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/renault/clio/renault_clio_advantage_1.2_16v_75_le-4812281
de ez 2,85 milla, kp-s ár meg 3 millió. És ez 1,2 és 75 ló.
Swiftből a legolcsóbb meg 2,5 milla, a 94 lovas motorral. Több légzsákkal, ESP-vel, zene nélkül. És a megbízhatóság ugye.... -
Vesztor87
senior tag
Ez szerintetek valós lehet? Lehet ennyi difi a két kocsi közt?
http://totalcar.hu/tesztek/swiftignis/1/#szoveg
Kicsit lehúzásnak érzem az egyik, túlzásnak a másikkal kapcsolatos ítéletet...
-
Vesztor87
senior tag
válasz Davidof92 #7430 üzenetére
Nem lehet hogy azért volt közel az a kormány az üléshez, mert fent volt az ülés (Ignisben van ugyanis ülés magasság állítás). Érdekes amit a méretekről mondasz, Szüleimnek Swiftjük volt (2003-ban vették újan), utána lett az Ignis. Apu ült elől, kb ugyanakkora hely maradt mögötte, szóval nem igazán osztom a helyről alkotott véleményed, sorry Ugyanakkor egy robosztusabb felépítésű autónak találom, fene tudja miért, de nekem bejön
-
Vesztor87
senior tag
válasz Davidof92 #7433 üzenetére
Jah, hogy befér a lábaid közé a támla Az más. Bár nem tudom hogyan, ezek szerint a térded elfér a Swiftben a támla és a B oszlop közé?? Én egyébként csak az ülés támla mögötti részt veszem figyelembe,elvégre nem lehet kényelmes a sofőrt a lábaid közé venni
Annyira kis termetű én sem vagyok, 186 cm és 81 kg vagyok, tehát hosszú lában van, de én magam mögött éppen még elférek az Ignisben, bár passzentosan -
Vesztor87
senior tag
Az a helyzet, hogy szerintem így is messze kényelmesebb az Ignis mint a Swift szerintem, legalábbis nagyon emlékszem mikor mentem a Szüleimmel átvenni a szalonba az autót, Swifttel mentünk, Ignissel jöttünk. Elől még egész jó a Swift, hátul viszont azok a sámlik a Swiftben.... amik ráadásul tüdő középig értek... Zajszigetelésben is sokkal jobb az Ignis, meg kb mindenben... Illetve két dolog volt amiben nem. Egyik a fogyasztás, a Swift 5,2-es fogyikat produkált, az Ignisnek egyszer volt a bejáratás alatt 5,3 a fogyija, most normál használatban 5,7-6,2. A másik a dinamizmus.... Akárki akármit mond, szerintem a Swift jobb volt. Szüleimnek az 1,3-16v volt, 85 ló ugye... a kasztni meg volt vagy 800 kiló, jött az Ignis, 93 ló és 955kg körüli súly...
Szerk: nézegettem használt Igniseket, kímás normál állapotú (van amelyik sérülés mentes az eladó szerint) 850-900k körül van. Swift II már sajna feljebb van, 1,1-1,2 milla. Ennyiért viszont 2005/2006-os évjáratú 1,4-es G Astra és 1,5-ös Nissan Almera is van. Azok nem jobban megérnék?
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
Nem értem ezt a levegő dolgot, mi van vele, hol volt? Lehet egyedi a dolog.. Mennyire kényelmes pl, mennyire hangos, mennyire forog sokat nagyobb tempónál?
Az Astráról több helyen mondták hogy szar a váltója, zabálja az olajat.... amúgy leginkább az Astra jön be, legalábbis külsőreWagon vs Ignis témában, a Wagon kinézetre, kinézte borzasztó, ültem benne, amiben más mint az Ignis, hogy feszesebb a futóműve, bár utólag az Ignisen is lehet segíteni egy kis ültetéssel Tuti hogy nem vennék Wagont...
-
Vesztor87
senior tag
Az olajzabálás az Astra esetében az 1,6-os benzinesre vonatkozik, már beugrott, sorry Az 1,4-es benzinest azt jó motornak mondják, bár nem tudom mennyire elegendő ahhoz a kasztnihoz? A váltó tekintetében annyit tudok hozzá tenni, hogy a Thalia váltója sokkal rosszabb mint az Ignisé, Astrát nem próbáltam Majd ha oda kerül a sor azért úgy is ki fogom próbálni mindent, oszt majd meglássuk Lehet azért lesz majd Ignisem, vagy más hasonló autóm, mert kezdőként tartanék attól hogy nagy kocsim legyen. Persze lehet most mondani hogy a G Astra is csak alsó közepes, de tény, hogy kezdőként minden nagy. A régi Swiftet vezetve nem volt gondom, de pl Após Audi80-asa nekem nagynak tűnik....
-
Vesztor87
senior tag
És ez milyen lehet?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/daewoo/lanos/daewoo_lanos_1.3_s_klima_szervo-5004534
Vagy inkább a régi Swift? -
Vesztor87
senior tag
válasz Davidof92 #7455 üzenetére
A rendszámot azért kérdem, mert egy adatbázisban le lehet kérdezni.
Én a Swiftel kapcsolatban tisztában vagyok ezekkel a dolgokkal, de úgy nézem ezt, hogy ha van mondjuk egy 5-600 ezres keret, akkor megnézem mit kapok azért a pénzért, és a kapott autókat nézem egymáshoz képest. Ha mondjuk 6 kilóért kapok egy Swiftet meg egy Lanos, esetleg mellette egy Thaliat, akkor nyilván a Swift veszít, mert gyenge a kasztni. Nem érdekes mikori tervezés... -
Vesztor87
senior tag
válasz mefistofeles #7467 üzenetére
A Swift2 sajnos nem a kispénzű embereké, legalábbis kp-ra nem kis összeg, 1 milla felett kezdődnek sajna
-
Vesztor87
senior tag
válasz mefistofeles #7470 üzenetére
Persze Olcsóbb alternatíva az Ignis, annál olcsóbb a Swift I
-
Vesztor87
senior tag
válasz Mecy_Lacee #7486 üzenetére
Kereszteméknek is volt Swiftjük, 1,0-ás 3 hengeres mocival. Neki a saját csúcs 4,1 volt, teljesen átlagos vezető, papás stílusban vezet.... Ha valaki jól kezeli csodákat tud tenni. Persze ez vidék, kis várossal fűszerezve. Itt a Szüleim Ignise is megelégedett bejáratósan 5,3 literrel
-
Vesztor87
senior tag
válasz Davidof92 #7529 üzenetére
Passzolom a dolgot, ha már sok milliót kiadok valamiért akkor mondjuk egy jól felszerelt Astra, vagy Insignia is jó, vagy akár Kizashi, de francia ótót nem mernék...nem tudom mennyire megbízhatóak, de a japók azért tudnak építeni, és a németek se rosszak. Ellenben ami érdekes, találtam a hasznaltauto-n egy eladó Kizashit, 2wd volt írva, lehet elírás lenne? Úgy tudtam csak 4wd van....
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
A Swiftet használókhoz szólna a kérdésem:
A Swiftek között van különbség a 3/4/5 ajtós verziók közt anyag vastagság, és vezetés közbeni érzetre?
Melyiket érdemes nézni mindegy a csomagtér mérete? -
-
Vesztor87
senior tag
válasz Davidof92 #8073 üzenetére
Sokkal gyengébb szerinted ez a kasztni mint egy kicsit drágább autóé?
Swiftról annyi tapasztalat van, hogy Szüleimnek volt egy 2003-as (újonnan vásárolt) 1,3 GL (1,3 16v 85Le) Swiftjük, állat mennyire ment, mindezt 5l-es fogyival. Viszont az maradt meg hogy elég billegős a futómű, és 0 volt a hangszigetelés, mellesleg teljesen fapad volt (na jó, a régen gyártott GA hoz képest volt kalap tartó).
Ehhez képest láttam 1-2 Sedant a neten, itt ott, azok egész emberinek néznek ki (az ajtó belső is szebb kialakítású, nem a 70-es éveket idézi, extrázott, valamint a plüssös belső jól néz ki (meg a fehér számlapos órák xD).... -
Vesztor87
senior tag
válasz Davidof92 #8075 üzenetére
Érdekes dolgok ezek A Sedan belseje egész jó, azért néztem ki. A 3/5 ajtós verziónál az a fura hogy mennyire alacsony a hátulja, a Sedan verziónál nem feltűnő ( most arról a szituról beszélek mikor a parkolóban egy másik kocsi mellett áll).
A törés tesztjére kíváncsi lennék, mert a 90-es évek végén a nagyobb autók se tűnnek masszívnak a tesztek alapján (pl egy Peug.306 stb)... -
Vesztor87
senior tag
válasz Davidof92 #8077 üzenetére
Ezekből 1-2 őt már láttam, nem tudom mennyire lehet ezt össze hasonlítani a maiakkal, az egy dolog hogy mennyire törik, egy Nissan Qashqai is elveszti az egész orr-részét egy 64 km/hr-es csattanónál.... a belsejébe nem látni
Szerk: a Rav4-es vidi azért elgondolkodtató...
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz Davidof92 #8081 üzenetére
Láttam hasonló vidiket, tanulságosak, valóban. Amire kíváncsi lennék, hogy más autókkal össze hasonlítva milyen a Swift. Mert lehet papírozni meg minden, ha pl egy B Corsa sem jobb nála akkor lényegtelen. Nem tudom hogy belevágjak-e egy Swiftbe mondjuk 4 kilóért, mikor 8 ért van Ignis.
Arról nincs törés teszt? Mert csak autós újságbelit találtam, az meg csak kép, meg egy ilyet
De 8 kilóért van már kicsit régebbi Almera/B Vectra is (bár a törés tesztje nem szép, lehet kettébe szelne egy Ignist vagy Swiftet mert azért mégis csak 1300 kiló...) -
Vesztor87
senior tag
Szia,
Igen, már írtad, de az a baj hogy nekem nagyon nem tetszik, és akkor finoman fogalmaztam... Ültem már egyben, a kolléga vitt egyszer vele itt pesten, háááát.... az volt az érzésem hogy az Ignis fényévekkel jobb hatást kelt... biztos nem vennék wagont, lehet hogy hagyom a fenébe az egészet amíg Ignisre nem lesz keret -
Vesztor87
senior tag
válasz Miamiquake #8113 üzenetére
Szia!
Szerintem itt kérdezősködj, itt vannak a szakik
üdv. -
Vesztor87
senior tag
válasz Ace Ventura #8115 üzenetére
Ez a dúsító nem a régi szívató modern változata?
-
Vesztor87
senior tag
válasz Ace Ventura #8119 üzenetére
Nekem van olyan ismerős aki 10 litert etetett meg Ignáccal pesten... Bár ha előtte nem ennyi volt akkor nem tudom.... gondolom nem kezdtél el hirtelen Schumacher stílusban vezetni
-
Vesztor87
senior tag
válasz Ace Ventura #8125 üzenetére
Akkor lehet tolni kéne
-
Vesztor87
senior tag
válasz Ace Ventura #8127 üzenetére
Jól van na.... értsd a viccet...
-
Vesztor87
senior tag
Segítsetek, ez mit jelent, hogy képzeljem el?:
http://www.testcar.hu/hu/tests/100617-suzuki-swift-sedan-hasznalt-teszt.html&pn=2
Itt azt írja a cikk szerzője:
Nagyobb tempónál érdekes lehet, hogy ha kicsit ráz a futómű, akkor az ajtó és a B-oszlop közé be tudjuk dugni az ujjunkat, illetve kiemelt szegélyre történő parkolásnál szinte érezni, amint csavarodik a kasztni.
? -
Vesztor87
senior tag
Aki vezetett már újabb (2005-től gyárott) Swiftet, és Ignist, az le tudná írni hogy mi és mennyi a két autó közti különbség? Csak érdekel kíváncsiságból
Köszi -
Vesztor87
senior tag
Vezetni vezetted mind2őt?
A fogyira annyit, Szüleim Ignise bejáratósan evett 5,3-at (2005-ös 1,3-as), most nyáron 5,5-6 közt van, télen 6-6,2. Tisztán városi fogyit nem tudok mondani, ezek a fogyik kis várossal, 10-20km-es vidéki utakkal vannak jobbára. Autópálya tapasztalat, 2 éve az osztrákoknál voltak, több száz km-t mentek, akkor 120-140-es tempónál 2 fő+csomi kombóval vmi 6,1-es átlagot hozott.... -
Vesztor87
senior tag
válasz Davidof92 #8168 üzenetére
Mondjuk az 1,3-as az ami igazán fürge már. Bár én abból is csak a 16 szelepesben ültem, hát az állatul megy
Az 1,6-os sedanok hogy lehet hogy majdnem 900 kg-osak? Az 1,3-as Sedanok épp hogy több mint 800 kilósak. Plusz merevítések vannak benne (a futómű különbségen kívül) ? -
Vesztor87
senior tag
Haver is keményen csinálta, az 1,3 GLS-be rakott 1,0-ás váltót, meg 1,6-os motort, bár a papír munkával nem tudom hogy áll. Ami a lényeg, brutál hogy megy az autó....
60-ról 2.ban olyat lépett hogy úgy kellett vissza tennem az államat.... És ami durva volt, hogy olyan érzésem volt, mint ha valami zászló lenne a kasztni, úgy lobog a motor után... félelmetes volt:S -
Vesztor87
senior tag
Hát akkor lehet rosszul tudok valamit váltó ügyben, mert 120-ig tolta neki 2-ban, asszem pont 7.500-ig bírta... Nemtom, de olyan mint ha el akart vna szállni. Ha tényleg régi Swiftet veszünk, akkor mennem kell egy kört egy rendes sima Swifttel, mert ez alapján (meg főnökön ezres Swiftje alapján) az maradt meg hogy egy pille kis kocsi. Érdekes mód Szüleim 1,3-as, 5 ajtós 16v-s Swiftjében nem volt ilyen érzésem, bár az előtt meg a 120-as Skodánk volt, lehet azért.... Ignisből vissza ülni a Swiftbe nem volt olyan jó Bár haver Swiftje GLS, annak frankó ülései vannak azért
A 4 ajtós egyébként masszívabb darab? Annak nagyobb a tengely távja is, mennyivel másabb azt vezetni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- Elektromos autók - motorok
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Óra topik
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vicces képek
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...