Új hozzászólás Aktív témák
-
szg88
őstag
válasz tomsics #8686 üzenetére
Ennyi? Attól, hogy 14" miért lesz jobb az úttartása? A szélesebbnél még megértem, bár amennyi büntetést már fizettem, én már nem sietek. Úgyhogy elég a mostani úttartás is
(#8687) McKane: OZ-s? Mert akkor ilyenem van nekem is, csak karcos kivitelben ( )
Mennyi volt ha nem titok? Új?[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz tomsics #8778 üzenetére
Az 1,3-as Swift is kb annyit forgott Szüleimnél, vmi 750-800 vt a szervizben a műszer szerint (nem vt benne frsz mérő). Az Ignis is annyit forog kb, Annál asszem úgy van hogy 4. ben 80-nál 2500-at forog, szerintem a Swiftnél is inkább annyi, ahogy néztem az 1,0-ás Swift váltó kiosztása nagyon hasonló az Igniséhez. 100-nál van kb 3000 rpm 5-ben, ahogy a kis Swiftnél is. Az 1,3-as Swift jól tudom hogy 120-nál forog 3000-et?
-
Vesztor87
senior tag
válasz tomsics #8838 üzenetére
Igen, anyag gondolom van, kb 2 mázsával nehezebb mint a Swift, a kollégám azt mondta hogy a céges Felicia neki nagyon tré volt, kényelmetlen valami volt, a kuplung úgy elfárasztotta a lábát egy hosszabb úton, meg utána a dugóban, hogy alig tudott járni Ő a Swiftet sokkal jobban szerette.
-
Cheesy
őstag
válasz tomsics #8989 üzenetére
Az én 1995-ös 1.0-ban most van 111000 és 92000-el vettem 2010. decemberében És erről tudom, hogy tényleg annyi.
2003-as Picassonkban most van 96000km. Mondjuk ez kb irreálisan megkímélt, anyám hajtja, többnyire munkahely-bolt-otthon útvonalon.Ez majd akkor üt vissza, hogy ha el akarjuk adni az autókat, mert senki nem fogja elhinni, hogy ezek valós km-ek, hála a tekergetős barmoknak
www.vakbelmutet.hu
-
Giot
addikt
válasz tomsics #8989 üzenetére
Használat függő ki mennyit megy vele.
Egyébként meg nem Németországban vagyunk hogy valóban ez legyen a reális. Azért Magyarország nem egy hatalmas ország, hogy egy hétvégi kirándulás alkalmával több száz, vagy akár ezer kilométer pörögjön az autóba.
Az előző autómat 11 évesen 85e km-el adtam el. És ez valós volt mivel 1,5 évesen vettük. -
Kornel
veterán
válasz tomsics #9018 üzenetére
40e km-t futottak, LPG-s gyertyák. Őszintén szólva nem néztem most, hogy milyenek, de amikor annak idején belerakta a gyerek, és meglátta, hogy az előző gyertya olyan, mint az új, nem hitte el, hogy a kocsi akkor 70 ezret futott, azt mondta: "ba*d meg ez a kocsi nem eszi az olajat!" De most se, szóval valami más lehet a bibi
-
Cheesy
őstag
válasz tomsics #8992 üzenetére
Itt a fogyasztásom.
Hát, szinte 1-2 hetente van egy utam Szolnok-Debrecen távon, a többi napi 20km (oda-vissza) melóba járás...Amúgy idáig 99%-ban a tőlünk nem messze lévő maszek kútnál tankoltam, de a környezetem arra bíztat, hogy próbáljam ki a többi kutat is. Mindig teletankolok, majdnem üres tankra, így jó tesztalany vagyok
A következő tankolásom (és legalább a köv. 10) a SHELLnél lesz. Kíváncsi vagyok tényleg megváltozik-e a fogyasztás.[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Davidof92
senior tag
válasz tomsics #9066 üzenetére
és ez miatt lenne oda 6 liter? egyébként kapott egy ütést hátulról, de ilyen padkára gurulás lehetett, maga a farlap nem sérült, csak alul a lengőkarbekötő van meghajolva, de nem ment el a geometria, nem nyalja a gumit, illetve a tank is meg van lapítva középen egy hangyányit, de ez venne el 6 litert?
-
BigBlackDog
veterán
válasz tomsics #9252 üzenetére
Költséghatékony megoldást keresek. Szóval 20-25 környékén megállnék. Szerintem az efölötti kategóriát már nem használnám ki, bár nem tudom mekkora a minőségbeli különbség egy drágább és egy olcsóbb pio között, ilyen hangszórókkal (van egy sejtésem, hogy ezek nem minőségi hangkeltők).
-
xmad
őstag
-
Cheesy
őstag
válasz tomsics #9288 üzenetére
Hova helyeztek el egy ilyen erősítőt? Gondolkodtam már én is egy ilyene, de hova lehet felszerelni úgy, hogy ne essen le, ne legyen útban, stabil legyen? A csomagtartóban a műanyagokra én nem raknám fel, egy kis egyenes rész nincs szinte, ráadásul papírvékonynak tűnnek.
www.vakbelmutet.hu
-
Kornel
veterán
válasz tomsics #9636 üzenetére
egyben van, mert költök rá. a szerelőm is azt mondja, minek ebbe jó olaj? mondom csak. nem is eszi az olajat, a kipufogó belseje fém tiszta 120k km-nél! stb. stb., nem részletezem
a diesel kérdés még mindig nyitott, egy grande punto mjet személyében, viszont félek tőle, ha kifogom, és nem kímélték, akkor a gatyám is rámegy. nyilván nem mindegyik dieselre igaz, amit mondtam, de csak használt kocsikban gondolkozok most, ami azt jelenti, hogy km visszatekerés és széthajtás kockázata simán benne van a vételbe, aminek az esélyét lehet csökkentei, de 100%-ban elkerülni nem lehet, na már most ha befigyel egy turbo, vagy magasnyomású elem csere, esetleg megfűszerezve egy kettős tömegű lendkerékkel, akkor a kocsi árának fele rámegy, amivel már nem éri meg. erősen sarkítva: punto mjet fogyaszt 5 litert, swift 2 meg 6 litert, a különbség kerekítve 450 HUF / 100 km. Swiftet megveszem 1.000.000-ért, punto 1.300.000, tehát a különbség 66.666 km alatt jön be, amit a m13a (netán m16a) motor lazán kibír, de vajon a mjet-re mennyit kell ezen idő alatt költeni?
[ Szerkesztve ]
-
hossszú
őstag
válasz tomsics #9800 üzenetére
Rengeteg széthajtott régi autó van nem csak dizelből hanem benzinesből is. Nagyon nehéz jó állapotú öreg autót venni de azért ki lehet fogni.
Én is autó csere-vétel után vagyok, először úgy volt, hogy eladom a Swift 2-et és veszek egy fiatalabb egyterűt mert a munkám miatt nagyobb autóra volt szükségem. A dolog máshogy alakult, találtam egy 13 éves 1 gazdás ! 2,2TD Espace-t amit elég jó árban meg tudtam venni.
Így a Suzuki is megmaradt, sokat úgy sem adtak volna érte.„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Synology NAS
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Egyelőre nem tarolja le a piacot a Vision Pro
- Milyen légkondit a lakásba?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...