- Elkészült a Half-Life 2 teljes magyar szinkronja
- Le Mans Ultimate
- Battlefield 2042
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Path of Exile (ARPG)
- Diablo IV
- War Thunder - MMO Combat Game
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
Új hozzászólás Aktív témák
-
Anaconda
tag
válasz
2ozzmexy #69850 üzenetére
Kedzetnek megnézem a gyertyaképet. Apum 100ast szokott tankolni. Diagom sajnos nincs hozzá. Milyen ajánlott?
Az a vicc, hogy volt vele szerelőnél. "Nem talált hibát, használja így." Szóval a légtömegmérő után a 3 centis szakadás a szívócsövön nem hiba a szerelő szerint. 😀 20ekm van a gyertyákban jelenleg, én is mondtam faternek minimum egy gyertyacsere, de nézzük meg a gyertyaképet. -
szivacs1987
aktív tag
válasz
Anaconda #69846 üzenetére
Szia,
Próbáld meg, hogy leveszed hosszabb időre az akksit, hogy kinullázódjon a falsolt adatokhoz alkalmazkodott motorvezérlő.
Kell neki utána megint egy kis idő az adaptálódáshoz.Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
Anaconda
tag
válasz
szivacs1987 #69852 üzenetére
Suzukinál ez működik?
Nekem VW-im vannak meg egy Ford, faternak próbálok segíteni. VW csoportnál és a Fordnál is ezek csak diagon keresztül törölhetőek.
Nem kell utána semmi beállítás diaggal, ugye? -
szivacs1987
aktív tag
válasz
Anaconda #69854 üzenetére
Nem tudom , hogy az újabbaknál működik e, de nekem egy régebbi swiftemnél volt az, hogy akksi lett cserélve, és utána alacsony lett az alapjárat, és néha lefulladt, majd 2-3 lefulladás után már nem fulladt le többé, és kb 5 perc autózás után állt vissza normális alapjáratra.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
ViZo72
tag
válasz
Anaconda #69854 üzenetére
A konkért hibára nem tudom a választ, csak szivacs fórumtárs írására reagálok (#69855).
Nem tudom, hogy az SX4 pont úgy működik-e mint a régi M13A/M15A motoros Ignis.
(Motorikusan tudtommal hasonló az SX4 is, csak azokban M15, M16 motorok vannak, plusz dízel).Ha megpróbálod az akkusaru levételt...
lgnis alapján.
Amit szivacs fórumtárs írt (#69855) attól szinte biztos, hogy elmegy az alapjárat és jó eséllyel a rádió is lekódolódik, szóval feloldókód legyen meg, ha olyan rádió van benne.
Az alapjáratot újra megtanulja magától használat közben de addig is előfordulhat, hogy leáll lámpánál vagy utcasarkon megállva.
Hideg időben könnyebb visszatanítani a helyes alapjáratra, mert elég hidegen beindítani, a "szívató" úgyis magasan tartja a fordulatot, nem fog egyből leállni.
Hagyni kell álló helyben üzemmelegre melegedni (legalábbis hőfokmérő szerint) és a végére megtanulja, hogy hol van a minimum rpm, ahol már nem fullad le.
(Kicsit kínlódik a végén de aztán beáll.)Azt viszont nem tudom, hogy más esetleg hibásan tárolt érték törlődik-e, vagy egyáltalán képes-e rossz értékeket tárolni, majd az alapján működni a motorvezérlő.
(Szerintem ezek még egyszerűbb vezérlők voltak, fix értékek vannak tárolva, mellé esetleg hibakódokat gyűjt de nem öntanuló.
Mintha korábbról rémlene, hogy pl. ezért sem nagyon lehetett "tuningolni", nem alkalmas rá a vezérlő, legalábbis gyári, nem buherált állapotában.) -
Gondolkodom az új Swiften,az előzőt 19 éve vettem,talàn màr vàltanék
Tudom fix àrak vannak,csak nem tudom,h lehet e picit alkudni. Pl,szeretnék normális pótkereket,vagy névre íràs költsége stb. Simàn belefér,vagy kiröhögnek?
-
szabonagyur
félisten
válasz
cherubion08 #69857 üzenetére
Igazából tegyél próbát, kereskedése válogatja. COVID előtt 1-1 esetben sikerült, alatta kb. nem mivel nem is volt új autó.
Most talán lehet belefér, kérdés mennyire nagy a készletük éppen.
-
Qtya123
őstag
válasz
cherubion08 #69857 üzenetére
Egy próbát megér, de nagyon ne reménykedj.
Apám 5 éve vett új Swiftet, akkor semmit nem tudott alkudni, még autót is alig kapott, nemhogy alku.Amúgy elég tróger módon van a pótkerék. Ha veszel, akkor kell hozzá másik hungarocell tömb is, mert az nem jó hozzá, amiben a defektjavító van. Hungarocell nélkül meg csak ott kornyadozik a kárpit. Leszorítót is külön kell venni hozzá. Meg ugye emelőt is, ha nincs korábbról. De nálam nem is ezek ütötték ki a biztosítékot, hanem az, hogy a Swift esetén van a csomagtartóban műanyag burkolata alatt egy tároló kifejezetten az emelőnek, még rajta is van a jelölés. Erre kinyitja apám, hogy beteszi az emelőt. Jaaaa nem! A burkolat alatt csak menetes lyukak köszöntek vissza rá. Kérem szépen a kis fém konzolt, ami az emelőt rögzítené, na azt is külön vedd meg...
-
hemaka
nagyúr
válasz
cherubion08 #69857 üzenetére
Muter is azt akar venni, de neki a zold kene. Itt a kornyeken (miskolc) 1-2 db van osszesen, zold nem is jon, szoval…
-
Köszönöm a vàlaszokat. Gondoltam rà,h 100km körzetbe írok emailt a kereskedőknek,hàtha. Elég jól elszàltak az àrak,talàn a magànszemélyes vàsàrlók se tépik a kilincset. Jó lenne egy kis mozgàstér. Jövőre tervezem a vàsàrlàst,jövök még majd 1-2 kerdésel,nem mostanàban vettem autót😆. Tudom izlések,de meglàttam ezeket a képeket és elkapott ,ez kell nekem érzés😀
-
szabonagyur
félisten
válasz
cherubion08 #69861 üzenetére
Jövőre tervezem a vàsàrlàst
Így meg végképp korai a kérdés, hogy mit lehet majd alkudni 1 év múlva
-
válasz
szabonagyur #69862 üzenetére
Elkapott a birtoklàsi vàgy,az egy év lehet 2 hónap is,csak magamat győzködöm az egy évvel
Szeretek mindent megtervezni,àtràgni főleg àtlag ember szàmàra egy ekkora kiadàsnàl stb. Tényleg nem vagyok tisztàba ezzel kapcsolatban csomó dologgal. Egyertelmű volt szàmomra,h Covid/nincs autó időszak alatt 0 volt az alkudozàs. Eltelt pàr év és a tapasztalatok érdekeltek. Nagy alkudozasom meg kimerülne az autó értékéhez képest pitiàner összegen. Ezt a pótkerék mizériàt vérlàzítónak tartom. Csak a lelkemet nyugtatnà,h nyerek vele kb 40e forintot,de ott hagyok kb 6,5 misit.
-
AMD Power
titán
válasz
cherubion08 #69861 üzenetére
Szép lett belül az új Swift.
-
szabonagyur
félisten
válasz
cherubion08 #69863 üzenetére
Ha náluk veszed azért bőven több a pótkerék szerintem.
Sajnos ez ilyen. Kifutó modell esetében talán lehet nagyobb kedvezményt elérni ha ki akarják futtatni.
-
válasz
szabonagyur #69865 üzenetére
Biztos olcsóbban is meg lehet venni, meg nem pont ezen akartam rugózni stb. Csak nagyon rossz alkudozó vagyok, nem is szoktam és kíváncsi voltam tapasztalatokra ,ne égjek akkorát
Kifutó swift meg e között kb 180e az ár, még ha picit kerekítenek is rajta és adnák 6m,vagy pótkerékkel
A szín ,felszereltség adott lenne ,nem választható stb. Meg ez a forma ,szín tetszik
-
szabonagyur
félisten
válasz
cherubion08 #69866 üzenetére
Ja én arra mondom, ha most futna ez ki, de ez még új.
Suzukinál ami kedvezmény van az az instant 1M vagy Swift esetében nem tudom mennyi ami lejön a listaárból.
-
válasz
szabonagyur #69867 üzenetére
Ja,értem. Legújabb GL metálfénnyel kb 6.3m ,előző 6.17m. Ez már a kedvezményes ár, mindenkinek jár.
-
szabonagyur
félisten
válasz
cherubion08 #69868 üzenetére
Igen mindenkinek jár, ezért is írtam, hogy ennyi kedvezmény van alapon (nem mintha sok más gyártó nem adná meg, bár itt tényleg keveset kell tenni érte).
-
zsolt19900
őstag
válasz
cherubion08 #69868 üzenetére
Én sem szeretnélek elkeseríteni, de még mindig ezek azok a típusok amiket "vesznek mint a cukrot" (kereskedők ill. statisztikák szerint nézve), így "joggal" állítja a kereskedő/értékesítő, az:
ennyiért nem kell, akkor ott a következő'
mondatot, így alku sajnos tényleg igen ritka dolog.... nagyon max. egy téli gumiszőnyeg garnitúra az ami nekem pl. belefért mind a Swift, mind az S-cross vásárlásakor
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
szabonagyur
félisten
válasz
zsolt19900 #69870 üzenetére
Most, hogy mondod szőnyeget én is kaptam és meglepően jó fajta. Nem kínai gumi szőnyeg, szövet szerű, de eléggé tartós és télen sem rohad be ha úgy szállsz be.
-
beef
őstag
válasz
szabonagyur #69869 üzenetére
Ráadásul a Swift japán import, aligha állnak belőle eladatlan példány hegyek.
-
válasz
zsolt19900 #69870 üzenetére
Köszi a tapasztalatot. Viccből írom csak. Van egy olyan haverom ,aki mellet égtem már párszor. Mestere az alkunak. Olyan szitukba ,emberekkel stb alkudozott ,h én nem is gondoltam ,h ezt lehetne. Nagyon pofátlan
80% bejön neki ,lehet viszem magammal
-
tatararpad
őstag
válasz
cherubion08 #69873 üzenetére
Igazából az hogy engednek e kevésbé függ a te alkudozási technikádtól, inkább attól hogy ő mennyire akarja eladni és a szomszédos kereskedésekben mennyire akarják eladni. A Swift meg Ignis import Japánból, azt szinte csak rendelésre hozzák, nem hiszem hogy azon sokat fogsz nyerni. De ugye ugyanúgy mint a randizásnál, ha meg sem próbálod akkor meg biztosan semmit. Amúgy az új Swittől én nem estem hanyatt, sajnos ebbe is három henger került már, Új Swift 1.2 GL+ 2WD 5MT Hybrid 12V 6.6 millió, Vitara 1.4 lágy hibrid 6MT 2WD GL+ 8 millió. Aláírom nem kis különbség de messze egy élhetőbb méret és teljesítmény már, hacsak nem kifejezetten kisautó kell. És mondjuk a Vitara sem egy böhömnagy jószág.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
tatararpad #69874 üzenetére
Előző vitaràt vezettem màr céges autóként. Nem jött be. Nem az autó hibàja,csak nekem ez a magasan ülök stb tipusú kocsik nem adnak jó vezetési élményt. Több vàrosi terepjàrószerűséget is hajtottam,mindegyiknél ezt éreztem.
-
Diokhan
addikt
Sziasztok.
Hozzám került egy 97-es Swift ezres automata.
A kormány alatt találtam egy ilyet, ami csak a vezető oldali ajtóba van bekötve, a többi kábel össze van szedve a vezérlő mellett. nem tudom, hogy miért.
Véleményem szerint ez egy központi zár vezérlő.
Semmi más nincs rajta, csak ez a számsor.
Tudja esetleg valaki, hogy milyen gyártmány ez, vagy honnan lehetne hozzá programozható távirányítót venni?
Köszi szépen mindenkinek a választ!
Azt nem tudom, hogy a harmadik világháborút milyen fegyverekkel fogják megvívni, de a negyediket biztosan botokkal és kövekkel. - Albert Einstein
-
Laca1212
őstag
Üdv!
2019-es Vitarának a kerekcsavar mérete mekkora? Azaz mekkora kerékkulcs kell hozzá?
-
spamstore
csendes tag
Sziasztok,
Korábban már küzdöttem vele, hogy egy 2019-es 1.4T AllGrip GLX jószágot sikerrel összekapcsolja több, mint néhány perc erejéig egy AA-val vezetéken keresztül.
A jelenség az, hogy, ha egyáltalán van kedve kapcsolódni, akkor is csak néhány percre. Jellemzően 1-10 perc stabil kapcsolat, majd semmi. Eltelik megint néhány perc - itt nem találtok szabályszerűséget erre - majd megint pár perc kapcsolat.Anno az lett az eredménye, hogy cserélték a fejegységet, de nem vezetett eredményre, továbbra sem lehet stabil kapcsolatra rábírni a fejegységet.
Elengedtem a dolgot, aztán, most kezem ügyébe került egy szivargyújtó USB adapter, ami mér feszültséget, valamint egy USB kábel, ami a töltés teljesítményét méri.
Nyilván nem egy fizika laborba való pontosságú eszköz egyik sem, de:(1) A szivargyújtón a névleges 12 volt sosem 12 volt, hanem szép lassan ingadozik 9,xy és 12,xy volt között, jellemzően 11,xy voltot mutat. 11.xy volt környékén kezd indítás után, majd 5-10 perc alatt szépen lassan folyamatosan bemászik előbb 11 volt alá, majd időnként 10 volt alá is. És vissza. Néha, néha felmegy 12 volt felé is, de nem jellemző.
(2) A szivargyújtóról töltve a telefont mutat némi töltés, ami nem 0 w és a telefon is tölt.
(3) Az USB aljzaton feszültséget nem tudok mérni, csak a töltés teljesítményét (ha lenne), ami, nincs. Gyakorlatilag a telefon sem nagyon veszi észre, hogy kapna valami töltést, csak nagyon, nagyon ritkán. Ekkor reklamál is, hogy lassú töltés.
Véleményetek szerint ez normális jelenség, és ne ennek a jelenségnek az okában keressem a sikertelen AA kapcsolatot?
Ha esetleg cserélek egy nem gyári fejegységet, akkor az megoldhatja ezt és működni fog az AA-fejegység kapcsolat, vagy - mivel a betáp az ugyanaz lesz - ne is reméljek megoldást ettől.
Néha, néha ha meglátok egy hasonló járművet és van rá lehetőség akkor rá szoktam kérdezni az autó tulajdonosánál, hogy van-e esetleg hasonló problámája...
Jellemzően úgy tűnik, hogy mindenkinek rendben megy. Nálam továbbra sem.Ezeket megfutottam:
* Egészen biztosan igen minőségi kábelt használok, többet is próbáltam már.
* Annó cserélték a fejegységet garancia keretein belül
* Annó cserélték az USB csatlakozót is
* Fejegység szoftvere frissítve, talán 1890
* Több telefont is próbáltam
* Ki és bekapcsolt gyorstöltés mellett is próbáltam
* Próbáltam csak gyári állapotú telefonnal isTermészetes jelenség, hogy a szivargyújtón a feszültség ilyen tág határok (9.7V-12.5V) között ingadozik?
Van/Volt valaki esetleg hasonló szituációban?
Néztem - nem csak - magyar fórumokat és úgy találom, hogy nem egy gyakori jelenség, és értelmes magyarázat nem nagyon van rá.Köszi az ötleteket.
-
Brogyi
senior tag
válasz
szabonagyur #69881 üzenetére
Természetes jelenség, hogy a szivargyújtón a feszültség ilyen tág határok (9.7V-12.5V) között ingadozik?
Álló motor mellett hiba. Járó motorral, forgalomban nem.
Innen kellene indítani a keresést. Telefon oldalról a biztos a Snapdragon, többivel nem érdemes próbálkozni. Persze ha szereted szívatni magadat akkor csak nyugodtan.
Nekem szinte semmit se tölt USB-ről ha használom a Waze-t.[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz
szabonagyur #69881 üzenetére
Melyiket vetted?
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Gyöször
senior tag
válasz
spamstore #69880 üzenetére
Ez egy normál bosch slda fejegység? ha igen: Nyomd hosszan a fogaskerék ikont a főképernyőn. Kb 10 mp ig ha nyomod akkor vagy bejön vagy csak akkor Mikor elengeded. Bejön egy menü amiben mindenféle értékek közt tudod nézni a Vbatt akksi feszt. Hasonlítsd össze a kínai labor usb mérővel. Nekem tizedre ugyan annyit mutat a két mérés.
Menet közben a battery management az optimális üzemanyagfelhasználás miatt folyamatosan változtatja a tölt nemtölt kicsittölt lehetőségeket. Ha nincs vész nem is tölt, nappal, drl-el. Sokszor látom, hogy 12,2V a feszkó az akksin. Amint motorfékezek azonnal megbikkantja: 14,8V-ra. hosszú autópályán szokott 13,2V al tölteni.
Ha tényleg 9V a legalja és sosem több mint 12,xxV akkor már rég nem menne az autód mert meghalna az akksi töltés nélkül. Szerintem mérési hibád van, vagy valamilyen egyéb hiba villamossági, hogy az akksi megkapja a 14,8V töltést, de az utastérbe ez kontakthiba miatt nem teljesen kerül be.
Fejegység megmondja, vagy a mérőd rossz, vagy a kocsid.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
MPowerPH
félisten
Megtudja valaki mondani, hogy 2007 -es benzines Swiftnel hol van az uzemanyagszuro?
Gondolom valahol a tank elott lesz, es alulrol kell szerelni. Na de mennyire megkozelitheto, es mennyire egyszeru a csereje?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
spamstore
csendes tag
válasz
Gyöször #69886 üzenetére
Szia,
Köszi a tippet. A fejegységen kb 1,5 - 2 volttal magasabb értéket mutat a feszültség és, ahogyan említetted is, ott is változik, de kb a normál tartományban.
Majd még megnézem rendes műszerrel is, ha lesz rá érkezésem, hogy mennyi az annyi utastérben mérve a csatalakozónál.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
spamstore #69880 üzenetére
Szia, hátul a kábel nincsen szétcsúszva az USB aljzat mögött? Annyira spóroltak azzal az USB kábellel, hogy éppen elér, rossz úton szét tud csúszni és onnantól hol érzékeli hol nem. Kár hogy nem lehet kipattintani azt az aljzatot és akkor úgy kipróbálni.
A szivargyújtó és az USB két tök külön kábel, nem hiszem hogy összefüggésben lennének egymással. A másik hogy gyári kábellel próbáld ki először, az egyik kollégám ugyanezt a kört futja itthon, csak Nissan fronton, most ott tart a márkaker hogy kicserélik az egész kocsit inkább.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
hemaka
nagyúr
válasz
tatararpad #69895 üzenetére
Sok autonal az sok penz, igy nezik az excel tablazatban…
-
TommyY2
tag
Sziasztok!
A Splash autónkról leesett a motortérben lévő kipufogó csőről a hővédő lemez (gondolom, hogy elrohadt a bilincs), még jó, hogy a nem veszett el (ott csörgött az alsó takaró lemezen).
Az lenne a kérdésem, hogy érdemes-e visszarakatni, vagy jó anélkül is (a szerelőm azt mondta, hogy az ilyeneket nem szokták visszatenni).
Nem szertném, ha a forró csonkra valami rácsöppenne (pl. szivárgó benzin), aztán kigyúlladna a motortér, vagy a felfröccsenő víz közvetlenül érné a forró csövet (valószínű, az se tesz neki jót).
Amennyiben érdemes visszatenni, AVAB bilinccsel, vagy a gumiharangot rögzítő kapcsos bilincs megoldással?
Köszönöm a segítséget:
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
roti86
őstag
válasz
TommyY2 #69898 üzenetére
Én ilyennel oldottam meg páromnak a 2006-os Swiften: [link]. Elég szopó visszatenni csápos emelő nélkül, csak bakokon, a földön hason fekve
Először AWB bilinccsel akartam, de egyk boltban azt mondták, hogy az nem bírja a hőt, így inkább ilyet vettem rá.
[ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
válasz
TommyY2 #69898 üzenetére
Ez nem a kipufogót védi a hidegtől meg a benzintől, hanem a kipuff hőjétől védi a motor alkatrészeit. Tedd vissza, de én [link] ilyen széles lapos bilinccsel raknám vissza, mert sokkal nagyobb felületen szorítaná oda a félig elrohadt védődet. Megfelelő méretet pontosan ki kell választani, csak hirtelen ezt találtam. Még sima mezőgazdasági boltban ahol öntözés van, ott simán kapni ilyet.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
TommyY2
tag
válasz
roti86 #69899 üzenetére
Köszi, ez a bilincs jó ötlet (a gumiharang billinccsel lehet, hogy nem mertem volna, mivel a folyamatos tágulástól előbb-utóbb szétkapcsolódna).
Már csak az a kérdés, hogy érdemes-e visszatenni? Most néztem meg, az S-Cross-on is rajt van.
Gyöször: köszönöm neked is.
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
válasz
TommyY2 #69901 üzenetére
Ladán aknán tudom levenni az önindítót, elvittem egy haverhoz akinek volt mikor nekem még nem. Az önindítónak is van hővédője, haver ( aki egy _szerelő_) egyből kérdi, hogy a hővédőt minek rakom vissza, ő sosem szokta.. ezek ilyenek. Tedd vissza szépen.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
atika88 #69657 üzenetére
Szia!
Bocs, nagyon megcsúsztam mostanság az élettel, de nem felejtettelek el, remélem még hasznos lesz:
[link]
Sorry, kicsit sokáig tartott mire átküldtem a csatornatulajnak a vidit...
Hátha valaki keresi egyszer milyen hangja van hidegindítva 10k km-el az órájában."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
TommyY2
tag
válasz
roti86 #69908 üzenetére
Köszönöm még egyszer segítséget, meg is csináltam.
A 2. - 3. Képeden látszik, hogy ez előtte lévő másik hőterelő lemez vége el van rohadva.
Az enyémen még ép volt, csak a vékony fém kötegelő szalag volt ott is elszakadva.
Most egyúttal azt is megfogattam a másik lemezzel osszefogva.
Egyébként 45mm-es bilincs kell hozzá. A csavarok végét befújtam fekete hőálló festékkel, nehogy lelazuljon a rázkódástól.
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
Hello.
Milyen nyomatékkulcsot érdemes venni a kerék levételéhez/felrakásához?
Suzuki Ignis (2002)
Ezidáig nem foglalkoztam vele lévén most szerzem meg a jogsit (már csak az vizsgaidőpont kérés van hátra).
A neten talált kerékcsavar meghúzásához 85Nm írnak elő.
Ez valós érték?
Hátsó kalatartót hol érdemes venni?
Aki szerelt be GPS multimédiás rendszert abból melyiket érdemes megvenni? -
ViZo72
tag
Szia!
2003-as magyar gyártású Ignisnél a kerékcsavarok meghúzási nyomatéka valóban 85Nm (8.5kg).
Ha a Tiéd 2002-es az lehet, hogy még japán gyártású? Ez esetben annál lehet más érték bár nem hiszem, hogy lényegi különbség lenne.A többire nem tudom a választ.
(Nyomatékkulcsom sosem volt, csak úgy "szakszerűtlenül", érzésre szoktam meghúzni. De gumis műhelyekben ahol pisztollyal vagy nyomatékkulccsal húzzák meg a csavarokat, látszólag ott sem keresték ki sosem az adott típushoz való értéket. Vagy fejből ment nekik -ezt kétlem- vagy gondolom elég hasonlóak az előírások átlagautóknál és csak ha valami spécibb autóról van szó, akkor néznek utána.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Elkészült a Half-Life 2 teljes magyar szinkronja
- Renault, Dacia topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Toyota topik
- Milyen autót vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen notebookot vegyek?
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen routert?
- Le Mans Ultimate
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen