Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
AMD Power #52996 üzenetére
Amúgy nem erre akartam kihegyezni, hanem arra hogy ilyen kevés használat mellett is látszanak már a gyerekek nyomai. Az ülésen van plusz huzat (ilyen lidl gazdaságos, ha nagyon retkes felviszem és benyomom a mosógépbe, ha ez nem segít akkor kuka és veszem a következőt), folyamatosan takaritom hogy ne a sarat dörzsöljük a műanyagon, de ettől még látszik.
Azért vettem újat mert minden használt 10 év körüli vas kért pluszban 500k-t a 3M-s vetelaron felül, hát a sokadik lukra futás után felhuztam magamat és azt mondtam veszek szalon újat, 4M-ért már van alap Astra, Kuga, stb. Aztán mindegyikben betegágy motort adtak ennyiért, így emeltem a limitet amíg végül Vitara lett (akkor még 4,79M-ért) csak közben megdrágult...
Ha találtam volna normális japán kombit 1,5-2 guriga körül, vagy németet 3-ig ami benzines és nem mentek el vele a Holdra/van még alja, de ilyen egy sem volt..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
simonjoe
senior tag
Többször hoztunk ki szalonból új autót. Nagyon jó érzés elsőnek birtokba venni, imádom a mai napig az új autó illatát. Te ismered meg minden rezdülését, minden nyűgét-örömét, ez azt gondolom nem nagyon lehet überelni. Mindezek ellenére azt vallom, h az új autó a gazdagok sportja. Ma már nem vennék, és már a többedik használt autót nyüstöljük. 1-3 éves garanciális újszerű keveset futott autó lenne számomra az ideális. Ebben a periódusban esik az áruk annyit, h talán rentábilisebb. Persze mindenki másként gondolkodik, és főleg mást engedhet meg magának.
Joe
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
simonjoe #53002 üzenetére
10-15 éve ez a teória még helytálló volt, már dőlt borult minden, a 2-3 éves autókat drágábban árulják mint amennyiért vették, de nézz utána nyugodtan. A hétvégén néztünk egy 6-os mazdat a havernak, hát kriminalis, az újkori vételaran felüli a minimum ár, körbe van karcolva, van benne 50 ezer 3 évesen és kellene rá két szett új gumi, 4 fekbetet +4 tárcsa, egy új akku no meg egy nagy szerviz. Kijön a matek? Kétlem...
De keress rá mennyi most egy 2019-es 1,4T GL+ Vitara, aztán keress vissza hogy én mennyiért vettem névre írva.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
SyMbioTe
Ármester
válasz
2ozzmexy #53004 üzenetére
1.4T GL+ AT Vitara / Scross 5,8-6M vagy felette, futástól függően.
Miénkbe van ~12k km kb, két évesen több mint fél millával drágábban el lehetne passzolni . simán. Ha a vételárra rászámolom az eddigi tankolás + mindenféle költséget (adó, bizti, stb...) és eladnánk, akkor két évig teljesen ingyen használtunk egy új autót.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
AMD Power
titán
válasz
2ozzmexy #53001 üzenetére
Én ezt is megértem. Ha van rá mód és lehetőség akkor jó az új autó. Főleg ,hogy lassan egy 2 éves Vitara 1 millával drágább használtan mint amennyiért a szalonban vették. Ettöl függetlenül szerintem "pazarlás" évi 1500km autót venni. Mind1 mennyibe kerül. Az autónak nagyon nem tesz jót ha havi 100km mennek vele. Főleg nem ha 4 részletben teszik. Inkább hívnák egy taxit. Az is olcsóbbra jönne ki.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
blakey #52995 üzenetére
De a Te gyerekeid nagyok, nekem nem fogja átlépni a 4 éves, nem tudja olyan magasra emelni a lábát, a mellkasáig kellene húznia a térdét, ezért többnyire én teszem be az ülésbe.
A pici meg ugye hordozóban jön, de az is úgy fér be hogyha a jobb első ülést előre tolom (0+ size 13kg-ig), tehát még egy felnőtt befér, de a térdei a kesztyűtartótól 5 centire lesznek. (tesztelve!) Úgyhogy sok dolog igaz amit a cikk írt, de vannak benne komoly ferdítések is, én legalábbis (biztosan nem vagyunk annyira ideális család mint a cikk írói) nem ezeket tapasztaltam..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
AMD Power #53007 üzenetére
Nem jönne ki olcsóbbra, mert a taxiba nem tehetek gyerekülést, vagy legalábbis a taxisok nem szokták jó szemmel nézni...
Láttál már kisgyerekes családot taxival utazni?
Vagy a taxis nem jön ki például a Lidl parkolóba hogy belepakoljak 14 karton kólát a csomagtartójába, mert közli hogy ő személyszállító és nem targonca. A fuvarozó sem jön ki ennyiért... Vagy a taxis nem fogja megvárni amíg az Asszony kitalálja a Diegoban melyik laminált padló legyen a gyerekszobában, majd utána mindezt bepakolja a kocsiba és hazaviszi nekem.
De próbáld ki, nekem nagyon "kedveseket" mondtak már a telefonban is... Eleve ha meglátnak a két gyerekkel a többség tovább hajt és a diszpécser csak annyit mond: "a kolléga úgy ítélte meg a helyzetet hogy nem vállalja a fuvart"
Vagy melyik taxis fordulna vissza ha ott maradt valami a boltban?"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
SyMbioTe #53006 üzenetére
Jaja, nekem a szalonban azt mondták (novemberben) hogyha ráfizetek 300k-t akkor megkapom ugyanezt hybridben (K14D GL felszereltség, galaktikus szürke) névre írva és csak telefonálnak mikor menjek, viszem a régit hozom el az újat mindent elintéznek helyettem...
Nem érdekelt az ajánlatuk...Jut eszembe, ma hallottam hogy Jimny-t nem lehet eladni 5 évig vagy mi a szösz, mert állítólag drágábban veszik meg kint mint amennyiért itthon árulják.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
blakey
félisten
válasz
2ozzmexy #53008 üzenetére
Enyémek is voltak kicsik, mindenre van megoldás ahogy kifogás is. :) A cikkeket, teszteket mindig érdemes érteni és megfelelően értelmezni. Ahogy a hsz-eket is.
"Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja
-
SyMbioTe
Ármester
válasz
2ozzmexy #53009 üzenetére
Nem kell annyi cukros löttyöt venni
Ja, arra emlékszem, nekem tavaly még nem ajánlották fel, kíváncsi leszek idei szervizre. De valószínűleg én is kihagyom
Jimny-t azt passzolom, de ez érdekes infó.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Gyöször
aktív tag
válasz
2ozzmexy #52992 üzenetére
Havonta 3x-5x indítom be a kocsit és évente 4-6 ezer megy bele. Ti a wécére mentek a gyerekkel, hogy évi ezeröccáz jön össze a heti 2-5 alkalomból?
Én ha beleülök megyek vele 50-100 kmet. És így is keveslem, nem is üzemmeleg az út negyedén.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
-
Gyöször
aktív tag
Felmerült itt az autodoc mint lehetséges megbízható gyertyabeszerzési forrás. Ha megengeditek referálnék róla, hátha valaki profitál belőle. Offtopic lesz, mert a gyertyát megvettem zsuéktól, viszont ebben a csodás autodoc applikációban találtam hátsó fékdobot a Ladámhoz, és egy reggel 40% kedvezményre ébredtem. A gyertyát kidobtam a kosárból, de egy Lada fékdob 8200 Ft/db ért nagyot nem tévedhet.
3210 a posta meg egy ezressel még megvágnak valami csomag biztosítás vagy mi így fizettem paypalon keresztül nekik valami 20650 Ft ot jelzem nem tudom fejből a fillérre pontos árakat.
Pár nap múlva jött egy email, hogy sorry de 8200as TRW fékdob az nincs de semmi gond mert van 15800ért ABS márkájú ami jó a koszvadt zsigulimhoz kell e? Elküldtem öket a halál ...ra tört írt ékes angolommal. Itthon 13000 ért már veszek gyári dobot.
Mondtam nekik, hogy vagy TRW kispénzért vagy küldjék vissza az összes pénzem és felejtsük el egymást egy életre.
Jött az email, hogy jó de adjam már meg az alvázszámot, mert majd ők találnak nekem jobbat olcsóbban mint hiszem. Visszaírtam, hogy majd megadom az alvázszámot, ha elmagyarázza nekem, miért tudnám akár most is ugyan azt a trw fékdobot megrendelni. Nézzétek meg, most is fent van. Nem válaszolt erre csak hogy alvázszámot adjak. Még 5 email. Mindegyikben alvázszámot kért, mindig más néven írta, néha angolul néha google fordítóval magyarra dúrva. Meguntam. Írtam neki alvázszámot utolsó pár karaktert lehagytam igaz az neki úgyse kell meg elküldtem a képet amin van az evolution of Lada and BMW m5 1980-1993 vagy mi tudjátok, mondtam neki, hogy semmi csoda csak egy klasszik Lada fékdob kell 250 mm átmérővel 1970 és 2000 között gyártott autóra. Semmi varia ne legyen vagy pénz vissza.Következő email adjam meg a motorszámot üzemanyagot ccm meg még vagy 5 adat amire szintén semmi szükség az ügyiratban. Elelt 2 nap nem értem rá muttertól elkérni a forgalmit. Tegnap reggel úgy ébredtem, hogy forduljanak fel magadok mindent amit akar, nehogy az legyen ezért nem kapom vissza a pénzem. Errefel az az email fogadott, hogy mivel többszöri megkeresésükre sem voltam együttműködő ezért vegyem tudomásul, hogy töröltél a rendelésem. Na gondoltam ez már valami. Írta a csávó, hogy nagyon jó, hogy náluk van a pénzem, mert egy autóhoz mindig kell szűrő meg fékbetét és majd tőlük megvehetem.. Írtam neki egy cifrát, majd kitöröltem az egészet és udvariasan megkérdeztem, hogy pontosan hol kell keresni a pénzt vissza gombot a rendszerükben, mert sehol sem találom. Pár óra múlva a paypal írt, hogy kb 3 napon belül meglesz a pénzem. Elviekben az utolsó fillérig. Pedig féltem, hogy az ezres csomagbiztosítással megvágnak.
Na ha valaki az autodocot fontolgatja: NEEE!!!!
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Prodidzsáj
tag
válasz
Gyöször #53020 üzenetére
Szia! Nekem az autodoc akkor merült fel, amikor 2007 es Ignisemben jobb féltengelyt kerestem. Itt találtam a legjobb áron SKF 32500+ szállítás. 1 hét alatt jött meg, tavaly októberben be is lett szerelve. Májusban elkezdett morogni, most már rosszabb mint a gyári volt. Annak a belső csukló volt problémás, meg érezhetően "felütött" kb 110 nél rázott az eleje. Most jobbra az SKF ropog kegyetlenül. Szóval sz@r. Most azon agyalok hogy felújíttatom a gyárit. De már unom nagyon! 115 ezer kilométer, szinte csak városban használva. Majd kiderül.
-
TommyY2
tag
válasz
Gyöször #53017 üzenetére
Én az egész motort és a hozzá tartozó részeket is féltem (turbó, katalizátor, stb.) a napi 2x3km munkába járás miatt. az annyi, mint 44 indítás és 132km havonta (~1500km évente).
Ehhez jön még hozzá a hétvégi bevásárlás kb. 4x20-30km havonta, az kb. 1300km évente, valamint a családi kirándulások.Az előző autóimmal is így jártam munkába (igaz, hogy azok szívó-k voltak), soha egyikkel se volt eddig gond (legalábbis látszatra), igaz, hogy mindegyiket 130ekm után adtam el.
Sajnos az S-Cross vásárlásánál lecsúsztam az 1.6 szívóról (pedig az az előző autóimhoz hasonlóan örök lett volna), viszont hibridet semmiképpen nem szerettem volna.
Beszéltünk már korábban arról, hogy munkából hazafelé kerülő úton menjek, de nem tudom, hogy az a plusz néhány km számítana-e? Mindenesetre bízom benne, hogy ezzel az autóval se lesz semmi probléma.
TommyY
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
blakey #53011 üzenetére
Ezért IS lett lecserélve a régi kocsi, pedig szerettem. Ha belefért volna még évi 50rongy KGFB-re, akkor simán megtartom és szépen lassan rendbe rakom, de arra jutottunk hogy inkább költsük azt is az újra és kész. Egy pár évig elmókoltam volna vele mire rendbe rakom...
De alapvetően a családnak vettem a Vitarát, azért hogy komfortosabban és biztonságosabban utazzunk, mint a régivel. Nem mondom hogy ez a legjobb családi autó, de városban annak is megállja a helyét, csak a linkelt cikk kissé túlzó szerintem. Majd ha elég nagyok lesznek a gyerekek akkor foglalkozom a rendbetételével, de addig felesleges.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
Gyöször #53014 üzenetére
Nem a WC-re, csak 5-6km az a lélektani határ (főleg a mostani időjárásban) ahova inkább autóval megyünk, főleg ha sok cuccot veszek/mozgatok meg. Mindig más rendeltetése van, néha költöztető autónak van berendezve, néha áruszállítónak, néha meg családtranszporternek. Alapvetően a variálhatósága és pakolhatósága (egy sedanhoz képest) elég jó, szinte minden helyzetre alkalmas, de mivel van cégesem így főleg hétvégi bevásárláshoz, orvoshoz/oltásra furikázáshoz van használva. De ezek nem nagy távok, inkább csak idegesítőek, mert pont azon a határon mozog ahova gyalog már messze van, taxi drága lenne, autóval meg túl közeli, de legalább gyorsan megjárom. Kedden én is gurultam vele 140km-t, legalább bemelegedett az olaj benne...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
AMD Power #53015 üzenetére
Nem rosszabb ha áll, csak nem gazdaságos. Jót éppen nem tesz a rövid táv, de nem is olyan szörnyű neki, el szokták viselni, csak figyelni kell rá hogy jobban igénybeveszi a kenőanyagokat. Ha sokat mész vele akkor meg a kopó/forgó alaktrészek mennek idő előtt tönkre, minden éremnek két oldala van.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tomi5244
őstag
Volt olyan ismerősöm aki 9 milliós audi a4-et vett "kirakat autónak" Gyakorlatilag csak a gyerekeket vitték vele suliba. 10 év alatt 54 ezret raktak bele.
Más: Van itt 2017 utáni Swift 1.0 BJ automata tulaj?? Vagy ismertek olyat akinek van?
-
arpi6k
addikt
Sziasztok!
Ismételten egy kérdéssel fordulnék a hozzáértőkhöz:
2003-as Suzuki ignis-ben lesz váltó olaj csere. Érdeklődnék hogy milyen olajat érdemes beletenni? Van itthon Total 75W-80-as bontatlan. Ez mehet bele?
Intel & ATI
-
blakey
félisten
válasz
tomi5244 #53027 üzenetére
Volt olyan ismerősöm aki 9 milliós audi a4-et vett "kirakat autónak" Gyakorlatilag csak a gyerekeket vitték vele suliba. 10 év alatt 54 ezret raktak bele.- senkinek semmi köze, hogy más milyen céllal vesz bármit is és mennyiért, neked, nekem nincs jogunk kritizálni. Többnyire azért veszünk valamit, mert szükségünk van rá vagy épp azt szeretnénk, nálam az autó azért van, hogy ha kell akkor rendelkezésre álljon, és nem azért, hogy a kertben a fűnyíróig is azzal menjek. Ha valaki évi 100e km-t megy akkor túl sokat autózik, ha valaki 2e-t megy egy évben akkor minek neki autó. Tényleg így kell hozzáállnunk?
1km-re lévő boltba nem megyek autóval, régen a munkahelyemre sem autóval jártam, más meg a sarki boltba is autóval megy, írjam, hogy kinél mutatkozhatnak hamarabb a betegség jelei? Kell a mozgás és nyilván néha jól esik ha csak ülünk és vezetünk. Ne ítélkezzünk mások szokásai felett.
"Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja
-
tomi5244
őstag
válasz
blakey #53029 üzenetére
Ismerek olyat is, aki közel milliárdosként egy tizen éves qashqai-t hajt Isten tudja hány kilométterrel, lenne rá pénze lecserélni, de semmi igénye nincs rá. Én nem azt akartam mondani, hogy ez baj, pusztán érdekesség képp írtam le.
Nem vagyunk egyformák, de tény, hogy az autó tulajok nagy többsége azért veszi a járgányt, hogy használja is. Ezért érdekes ilyen futásteljesítményeket olvasni.
-
blakey
félisten
válasz
tomi5244 #53031 üzenetére
Érdekesség mindig van, nem költ pénz saját lakásra de 30 milliós luxusautóval furikázik, stb.
#53030 galaxys80
Viszont azért van. - Ezt már mírtam, nem azért van, hogy használjam hanem azért van, hogy ha szükségem van rá akkor rendelkezésre álljon. A mértékletesség a fontos, nem kell mindent azzal megoldani. Szomszéd a sarki boltba kiment minden nap, gyalog 5 perc, autóval 5 perc, mert parkolni kell és egy picit kerülni is. Másik szomszéd a gyerekeket autóval vitte a suliba, egyik gyerek sem képes a táskáját cipelni, én minden reggel elkisértem a gyerekeimet, elképesztően jól esett a 2x15 perc séta, de a lényeg az, hogy gyalog hamarabb értünk suliba, mint autóval. az autónak se és az embernek sem tesz jót az ilyen rövid autózás."Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
blakey #53029 üzenetére
Megy a "like", szerintem nincsen ilyen hogy "minek?", ha neki ez kell és megengedheti magának, akkor miért ne? Én sem szeretek dolgozni járni kocsival, mert egyrészt az emberi test A-ból B-be transzportálására a leggazdaságtalanabb megoldás az autó, másrészt meg a buszon lehet telefont tapizni és még a rendőr sem csap meg érte...
Sok ember azért vesz autót hogy a szomszéd lássa hogy van pénz lóvéra... Igaz a magyar autótulajok erős 60%-ának a hátsója kint van a gatyából és tiszteséges abronccsal felgumizni sem tudja, ezért is vannak olyan állapotban a 15 évesnél öregebb autók amilyenben, tisztelet a kivételnek.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
tomi5244 #53031 üzenetére
Ígérem ha eladóvá vállik elővásárlási joga lesz a PH fórum tagoknak.
Ahogyan a közelkedési kultúrát elnézem abszolúte megértem, hiába lennék milliárdos, ha összetörné valami buckalakó az 50ezer forintos romjával a több 10 milliós autómat 2-3 évesen, lehet nem lenne őszinte a mosolyom, de egy hulladékért nem kár, megy a bontóba veszem a következőt és hajtom amíg szét nem esik vagy össze nem törik..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Moleman
addikt
válasz
2ozzmexy #53034 üzenetére
Nem minden esetben gazdaságtalan az autó, nekem per pillanat az egész napi parkolódíjjal és 100-as benzinnel együtt is csak feleannyiba kerül kocsival bejárni, mint vonattal (Sopron-Bécs). És akkor még sétálnom kéne napi 6.5 km-t, vagy még sok száz/ezer forintot fizetni a helyi közlekedésért.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
Moleman #53040 üzenetére
Mint korábban is írtam, nem ez volt a lényeg abban a hozzászólásban, hanem az hogy annyira nem bírja jól a gyűrődést mint a cikkben írták, bár lehetséges hogyha fizetnének érte én is más véleményen lennék. ("van az a pénz amiért korpás a hajam" mondta egy híres színésznő)
Az megint egy extrém helyzet amit Te írsz, amit én csinálok meg a másik véglet, az is extrém csak máshogyan. Sokszor megkaptam már hogy mekkora hülye vagyok hogy ekkora futásra új autót vettem, csak az a bibi hogy nem veszít az értékéből és a használati értékről még nem beszéltünk... (üzembiztosság, komfort, utas biztonság, stb.) Nekem ezek számítanak, nem az mi van a kormány közepén vagy hogy mások mit gondolnak. Ár érték arányban akkor ennél nem igazán volt jobb ajánlat a piacon 10M alatt. (S-Cross nem tetszik, ez van, plusz akkor csak drágábbak voltak és rendelni sem lehetett)
Száz szónak is egy a vége, minőségi ugrás volt a 18 éves alapfelszereltségű Corollahoz képest és inkább vettem egy új Suzukit, minthogy más lerugott szemetével szívjak..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
simonjoe
senior tag
Apró különbség a Suzuki tulajdonos és a "van egy ilyen autóm" tulaj között:
Egy Suzuki nem jön, vagy megy, hanem vonul.
Egy Suzuki vásárló nem alkudozik, hanem tárgyal.
Egy Suzuki nem leparkol, hanem megérkezik.
Egy Suzuki tulajdonos nem akar bizonyítani másoknak, elvégre minek?
Egy Suzuki nem hibásodik meg, legfeljebb gazdája elfeledkezett valamiről a karbantartások alkalmával.
Egy Suzuki tulajdonos saját igényei szerint választ típust, soha nem nagyzolásból.
Egy Suzuki tulajdonos már előre tudja, h a következő autója is Suzuki lesz!Joe
-
Gyöször
aktív tag
válasz
2ozzmexy #53024 üzenetére
Persze megértelek kellett egy kocsi és nem is ez ellen írtam. Csak belegondoltam, és nem értettem, hogy havi 3x indítok kocsit te meg heti 2x és én megyek 4 ezret, hogy akkor neked hogy jön ki az ezeröt évente? Most bepötyögtem számgépbe nem hibás a képletben semmi alkalmanként 15 vagy 5 km. Csak olyan hihetetlennek tűnt. Most bepötyögrem magam is alkalmanként 60 km. Vagy 110. Az tök rendben van, mert 25 km re vannak boltok.
Ugyan olyan extrém véglet vagyok én is mint te de nekünk gyakorlatilag pirosbetűs ünnep ha beülünk a piros szuzukiba.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
AMD Power
titán
válasz
simonjoe #53042 üzenetére
Soha nem vettem még kétszer egymás után ugyan olyan márkájú autót. Volt Francia, két Német autóm is. Talán most a Suzukinál érzem azt először ,hogy lehet ,hogy a következő is az lesz. Bár ha én veszek úgy szeretnék már venni ,hogy a következő új legyen szalonból. De ez nem holnap lesz, már csak azért sem mert január végén vettem az SX4-t, és úgy rendben van az autó és kevés benne a km ,hogy ha nem szakad rám az OTP, akkor a következő 4-5 évben szinte biztos ,hogy nem kell vennem másik autót.
-
simonjoe
senior tag
..ezt csak úgy találtam, ráadásul nem is erre a márkára írták, csak én adoptáltam.
Többször hoztunk már ki szalonból null km-es autót. Nagyon jó érzés, és semmihez sem hasonlítható, amikor veled "nő" fel. Ismered minden porcikáját. De eljutottam odáig, h az új autó a gazdagok sportja. Nem panaszkodni akarok, de annyira elszálltak az új autó árak, h szerintem már sokkal jobban megéri egy-két éves keveset futott még garisat venni. Nagy az árkülönbség. Persze ez csak az én véleményem. A vélemény meg tudjuk milyen. Az is igaz, h a használt, levetett cucc nem kis rizikót tartogat magában. A Splash vásárlásánál ez nagyon előtérbe jött.Joe
-
Gyöször
aktív tag
válasz
simonjoe #53047 üzenetére
Enyém 4 éves és többért adnám el mint vettem. De ez csak akkor történne meg, ha egyáltalán nem kellene kocsi. Mert nyilván én még többért vennék újat.
De az azért durva volt mikor felhívott a szalon, hogy adnak érte egy vadiúj hibridet csak az nem 4wd és nem glx.
Semmi esetre nem vennék használtat.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
válasz
AMD Power #53046 üzenetére
Nálam is így van, bár majd mindegyik új volt, és az utóbbi 15 évben nagyon jó árat kaptam értük eladva (kivéve a fiat
). Opel Corsa, aztán fiat stilo (jajj), aztán hyundai i30, majd toyota iq (i30 megvolt még kellett mellé szaladgáló, ezt vettem egyedül használtan), végül az scross. Jó eséllyel toyota hibrid lesz a következő (rav4-nek tűnik most). És szerintem közel új árat kapok majd az scrossért (kb annyit kell plusz befektetnem amennyi ez volt).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó ÁRON ALUL! AKTUÁLIS BOLTI ÁRA kb 50ezer Ft! BTC!
- Bontatlan új Dyson V15 Deteckt
- Xiaomi Smart LED izzók (Alexa/Google Home/Apple homekit).
- Eladó Fellowes H-1C/Rexel ProMax V65WS iratmegsemmisítő
- Delonghi ECAM 23.460.S automata kávéfőző új tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: ABT Hungária Tanácsadó Kft.
Város: Budapest