Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz galaxys80 #49436 üzenetére
Be kell lőni, hogy lezárt képernyő mellett is játsza le a zenét, elsőkörben azt kellene kipróbálni hogyha elindítod és nem piszkálod a kijelzőt, akkor megáll e a zene.
Aztán nézzük tovább... carplay?@dReFiX: a piacot elnézve várható volt, szerintem még mindig nem drága annyira, a többiek is olyat fognak emelni h a hitelesek bele fognak rokkanni...
@ncc1701: A tisztítóval nincsen gond, csak megoszlanak a vélemények róla. Valószínűlg a sok "hidegüzem" a feketedés oka, nem tud a retek kiégni belőle, mert nem jársz pályán és hosszút.
@tboldi: Azok még szívók, elmennek a Holdig is, ha nem rohadnak...
@Tom1939: Bocsi, de én máig nem szeretem, szerintem elveszi a vezetési élményt, én szeretek gangolni, engem nem zavar a kuplungolás sem.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
blakey
félisten
válasz galaxys80 #49440 üzenetére
BT-ra váltasz és azon is kapcsolódik a telefon a fejegységhez akkor minden hang szólni fog, ezt a telefonon is be kell állítani, hogy úgy legyen. Nem iPhone-al de minden hang megszólal a fejegységen, még a régebbi firmware-el is. Pedig volt néhány.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
galaxys80
veterán
válasz galaxys80 #49444 üzenetére
Külföldi fórumokon is többen jelezték, hogy nem jön össze az iPhone-al a bt zene. Ami fura, mert nyáron egy Opel combóval tökéletesen ment. A CarPlay viszont tökéletesen működik. De azért az mégis csak kábeles megoldás.
Ha van esetleg itt valaki akinek iPhone-ja legyen kedves megnézni, hogy nála mi a helyzet. -
Tomeeka28
aktív tag
-
Gyöször
senior tag
válasz galaxys80 #50285 üzenetére
Engem zavar ha az a gomb bekattintva van, rontja sz összképet :-))), ezentúl fogalmam nincs ,hogy az most far vagy near meghogy az mennyiben módosít a programon. Így jól működik, vagy pedig én működök úgy, hogy a kocsi ne csipogjon
Néha nyivákol, ha gyors kanyarban útpadkára raktak ilyen piros fehér sávos figyelmeztető táblát, de nem zavar. :-)ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz galaxys80 #50285 üzenetére
A facelift előtti 1,6 benya GLX-nél near-re kell állítani, különben kilóméterekkel hamarabb elkezd fékezni, kb a kamion szélárnyékát nem viseli el... olvasd el a gépkönyvet, olyan 3 autó távolságból (15m körül) már csippant hogy figyelj, kb 5-7m-nél már veszettül fékez, vagy kiáll szenzorhibával... De próbáld ki autópályán gyér forgalomnál, csak készülj rá. Az enyémben nincsen, csak sima tempomat, de azt sem nagyon használom, amikor új volt akkor bulinak tűnt, azóta meg nem kellett olyan sokat pályán menni hogy használjam.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz galaxys80 #50288 üzenetére
Igen, külön van, de a működésük hasonló, azt állítod be h mennyire közel engedje az előtted haladóhoz, de mint minden elektronika ez is felügyeletet kíván, tehát ha nem kezd el fékezni ahol Te már fékeznél, akkor állíts rajta, ennyi a trükk. Legalábbis az i30-ban így lőttem be és haverom 2017-es 1.6 GLX Vitaráján is így állítottuk be. Beavatkozhatsz neki bármikor, szerintem idegesítőbb ha feleslegesen fékez nagyokat...
Mi a fehérvári dugóban állítgattuk a fékasszisztenst, az úgy egészen biztonságos volt, aztán meg kipróbáltuk autópályán, én mentem előtte a régi kocsival ő meg követett és figyelte h mikor fékez az automatika.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
pigmeus
tag
válasz galaxys80 #50293 üzenetére
Igen, állítsd Near-re mert akkor közelebb enged és később fog hisztizni. Fear-nél hamar reagáll, még a kanyarodó autóra is fékez. Szokható amúgy, de akkor biztonságosabban kell vezetni, mert amúgy állandóan sípolna.
Szerintem az adaptív tempómat is jó benne én szinte csak így használom autóúton. -
KubanitoS
veterán
-
KubanitoS
veterán
válasz galaxys80 #50307 üzenetére
Én akkor döntöttem véglegesen a far beállításon, amikor nearben gurultam egy körforgalom irányába, hogy megvárjam a körforgalomban lévő egyetlen autó, hogy elmenjen. Amikor elém fordult, a kocsi egy elég szépet fékezett. Asszony meg is ijedt, én inkább felmérgeltem magam. Azóta far és nem fékezget a kocsi magától.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz galaxys80 #50335 üzenetére
A régi vasaló Swift óta rajtuk van ez az "olcsoauto" bélyeg és nem tudják lemosni magukról... Ennyi, nem több, általában akik ezt hangoztatják azok ülnek a legnagyobb pénztemetőkben...
Már leirtam párszor, de akkor utoljára: egy Suzukiban ne várj faberakast meg masszázs fotelt meg csiribirizabszalmat, de cserébe ami benne van az működni szokott tizenévekig... A többi mos, főz, takarít, gyerekre vigyáz, de ennek biza ára van, vagy a vásárlásnál vagy a szervizelésnél... Tessék végre megtanulni h a mai világban nincsen ingyen ebéd, valamit valamiért... Tekergetnek én is sakktablat meg csillagot a kormány közepén, csak félek h egy olajcsere annyiba kerülne mint a Vitara 5 évnyi szervize egy összegben..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
válasz galaxys80 #50335 üzenetére
Nálunk ez egy kialakult dolog. Sok ember nem magának vesz autót, hanem a szomszédnak, utcának, ahogyan pető bá' is írta. Logikát ne keress mögötte, egyszerűen valakinek az is fontos, hogy mi van a kocsi elején.
Az ilyen veszi meg a lerúgott, svácj orvos nyugdíjas házaspártól származó nyári templombajárós 316 Compact BMW-t, há, mert az BMW, mégse egy Suzuki, vagy Dacia.
Részletkérdés, ha vesz valami Suzuki árú BMW-t az többet fog állni garászban / szervizben, mint menni jó eséllyel. (hangsúlyozom, ha a sz*rt veszi meg, mert normálisra nincs pénz, de prémium kell)És a mai új autók piacán az sem érv, hogy ócska mondjuk a belseje. Egy mai Hasonló árú Golf / Astra / Bármi nem lesz sokkal jobb minőségű (ha jobb lesz), akár beltérben, akár másban. Nyilván több extrát lehet bele kérni, de szalad is fel akkor a végösszeg pillanatok alatt
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz galaxys80 #50455 üzenetére
Látom még mindig nem tudják értelmezni emberek ezt a dolgot... Az autó 1 éves korában, tehát ha teszem azt 2020.9.27-én helyezték forgalomba, akkor 2020.10.27-en kell 1 hónapos /1000km-es szervizre vinni legkésőbb, amelyik hamarabb eljön, tehát ha nem mutat a km számláló 1000-et 2020.10.27-én,akkor is be kell vinni aznap, ha hamarabb mutatja az 1000-et akkor akkor kell bevinni. Az egy éves dettó, akkor kell vinni ha 15000km-t mutat a km számláló, de legkésőbb 2021.9.27--én.
Így már érted? A 2 éves 30000km-nel de legkésőbb 2022.9.27-én, már ha a garancia megtartása a cél... Nem ahhoz képest amikor legutóbb volt még ilyenek, de hallottam olyat is h "jobb minőségű olaj van benne, márkás, azzal elmegy 25ezret is, ami nekem 2 év" .
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz galaxys80 #50466 üzenetére
Hát akkor nem ha ezt akartad kérdezni, de ez esetben kezelési útmutató rendszeres karbantartás Brazília kivételével fejezetét ajánlom figyelmedbe. 15000km vagy 12 hónap ha jól emlékszem, de K14D esetében nem vagyok benne biztos... Ha úgy simán tapasztalati úton kérdezed, akkor én 10-12k km-nél többet nem tennék az olajba, de ha nem telt le az 1 év nem fogják lecserélni a markaszervizben...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Gyöször
senior tag
válasz galaxys80 #50488 üzenetére
vagy kb 30 perccel előbb ès bedugni az elektromos vízmelegítőt ami kerül kb 16ezerbe. Èn anno a Ladába venni akartam, de megvártam míg ez az èrzès elmúlik :-)))
persze ez csak a garázsban, udvarban működik, panel előtt utcán macerás...
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
blakey
félisten
válasz galaxys80 #50875 üzenetére
A BT eszköz hangereje mire van állítva? Azon is sok múlik. Nem vettem észre, hogy halkabb lenne, USB-ről és BT-ról ment az összehasonlítás. Rádió hangereje is eltérő, sőt, az adók között is van különbség.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
O_L_I
őstag
válasz galaxys80 #51146 üzenetére
Túl van démonizálva ez a stop start.
Mostmár bő hat éve rakják különböző autókba, de én még sehol se olvastam, hogy megnövekedett meghibásodásokat okozott volna.
Én csak a téli reggeleken szoktam kikapcsolni, júliusban lesz öt éves az autó eddig semmi gond nem volt még az akksival se pedig utcán tárolom az autót.
Tény, hogyha egyszer elfárad az AGM akksi az zsebbe nyúlós lesz.
De mivel a Suzukiba a leírások alapján az első indítás után inkább a litium akkut használja a kocsi, elképzelhető még kíméli is a sima akksit. -
tboldi
nagyúr
válasz galaxys80 #51374 üzenetére
Szar a lefedettségük errefelé. De tényleg, 3 különböző rádióval is próbáltam, móváron egyedül a kórház környékén fogható.
szerk.: Elvették a Kék Dunától a 99,7-et, aztán most meg nem is használják. A Kék Duna meg egy darabig online ment ezután, de tavaly június óta már az sem.
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz galaxys80 #51380 üzenetére
Ne már, tényleg nem mindegy, rádió, rádió, ugyanaz a fos szól mindegyikből és ugyanolyan lelkendezős köcsögök a "műsorvezetők". Tessék egy rohadt pendrive-ot bedugni és olyan zenét hallgatni amit szeretsz, és nem azt kibírni, amit ezek a füledbe tolnak. Hogy tekeredne a mikrofonzsinór a nyakára az összesnek
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz galaxys80 #51426 üzenetére
Nalam is hasonlo a helyzet vasarlasi idot es km-ert tekintve, de ebbe komolyan beleszolt a pandemia is. Pl. be volt tervezve tobb utam is a Tatraba, amibol ugye nem lett semmi.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz galaxys80 #51426 üzenetére
Miért hajtsam szét? Én nem 5 évre vettem autót, nem vagyok én német... Jó eséllyel megtartom még pár évig, de addig is szeretnék vigyázni rá, mert szerintem ez a lufi ki fog pukkani egyszer, ennek semmi teteje nincsen, hogy emberek évi 30-50ezer km-t csavarnak egy autóba és utána majdnem drágábban adják el, mint amennyiért vették...
Novemberben engedték le az olajat belőle 11 hónap után, futott vagy 1800km-t az olaj benne. Én szeretem és nem igazán tudna most senki sem olyan ajánlatot letenni az asztalra hogy lecseréljem... Majd ha cserés lesz Ti tudjátok meg először.@Chereiose: Sokan eladják, pontosan ezért, minimálisat ráfizetnek és beüllnek egy újba. 2 évente lecserélik néhány százezer ráfizetéssel és sosem üllnek 2 évnél öregebb autóban, a szomszéd meg irigykedve nézhet a 15éves G Astra kormánya mögül, h "na, neki bejött az élet", közben egy lópikulát. De az is igaz hogy az új autónak megvan az az előnye, hogy csak tankolni kell, azon nem ég ki izzó, nem öregszik el a gumi, mindig indul, télen meleget, nyáron hideget fúj és csak olajat kell benne maximum cserélni. Így is lehet élni, de nekem nem ez a célom, sosem volt erre igényem. Ennyi pénzért cserélgethetném az A6-os Audi Avantokat is 1-2 évente akár, de semmi értelme.
Nekem egy kényelmes és komfortos családtranszporter kellett, ami gombokból fenntartható, nem iszik sokat, tűri a ridegtartást, üzembiztos, nem "világít a parkolóban" és ha rálépek a gázra akkor szedi a kaucsukot, ha fékre akkor megáll. Nem volt a családnak nagy igénye (meg pénztárcája sem) amikor vettük, de szeretik... Azok a hibái amiket gyakran emlegetnek minket hidegen hagy, városi rohangálásra egy 4 tagú családnak blökivel, esetleg nyaralni elmenni, vagy meglátogatni a vidéki nagymamát szerintem bőven eleget tud. (Az elődje egy 18éves fapad corolla sedan volt, ahhoz képest a Suzuki űrhajó... )"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz galaxys80 #51436 üzenetére
Végülis ON-ban is beszélhetünk róla, hiszen témába vág...
Szóval garázs nincsen, a régit nem érte meg rendbe tenni, legalábbis nekünk. Használva van, főleg hétvégén mozog, mert van cégesem, hétközben azt használom, mert menetleveles...
A Vitara hétvégén mozog, megértem h valakinek ez érthetetlen, de nekünk így jobban megérte, időben, pénzben és energiában is."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz galaxys80 #51439 üzenetére
De ugye menetleveles a történet, szóval a magánhasználat eléggé tiltott... Igazából azt főleg akkor használom ha melóügyben szaladgálok, de volt már rá példa hogy azzal mentem a gyerekért... Kicsit nézett a főnököm a közbenső megálló címét nézve, de nem verte ki a hisztit rajta, csak beírta hogy "baleset volt a rövidebb útvonalon".
Nekem nincsen a hátsómhoz nőve az autó, szoktam sétálni, sőt, igen gyakran a reggeli mindf***ot elkerülendő busszal megyek dolgozni... Nem olyan nehéz ez, csak önuralom kérdése, amúgy sem vagyok híve a "budira is autóval" megyek hozzáállásnak... Szoktam emlegetni Hadházi László régi poénját amikor a szomszédom két utcányira autóval megy a gyerekért: "aki 30m-nél többet indokolatlanul gyalogol, az csavarog...""...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz galaxys80 #51456 üzenetére
Pedálok holtjátéka milyen? Kuplung esetén az oldalirányt is nézni kell. Lehet a rugó, de lehet komolyabb hiba is...
Amíg nem nyerit mint egy murakozi szodaslo, addig nincsen nagy baj. A hideg miatt lehet, én ezért szeretem a Vitara automata digitklimájat, mert beállítottam egyszer neki a 22 fokot aztán onnan aki eltekergeti az gyalog jön."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz galaxys80 #51460 üzenetére
No, akkor ez megoldódni látszik. Ha nem jár a motor, akkor nincsen rásegítésed, lehetséges h zsírmérgezésben szenved a tengely vagy a rugó...
Ha van otthon gyerek, akkor ideális a feladatra: Beültet és nyomkodja a pedált, te kívülről behajolsz a műszerfal alá és úgy beazonosítható a hang forrása. A kicsit newage-es megoldás, hogy videófelvételre állítod a telefont és beteszed a padlóra..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz galaxys80 #51486 üzenetére
Színben nem tudtunk válogatni, a nejem pirosat akart (full piros, nem a fekete tetővel), közölték h csak hybridben lesz (2019 november!), van türkizkék, sárga, meg ez a galaktikus metál. A feleségemet beengedték megnézni előben: ronda, ronda, fúj, halottaskocsi, ez szerintem koszos fehér, na jó ez szép. Úgyhogy a színét ő döntötte el... Mondjuk választék nem volt.
A polo sötétzöld volt, a corolla ezüst, a merci meg fekete, most lett egy ilyen grafit metál. Nem rossz ebben a színben, a fekete is dögös, bár ha lett volna egy szép kék..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Új hozzászólás Aktív témák
- LEDVANCE SMART+BT LED GÖMB okos izzó E27 6,7W 606LM 2700K
- ÚJ Dr. Mayer Ultra Protect szónikus elektromos fogkefe ( GTS2090 )
- RENO PROFI W 16W 1200lm LED Lámpatest kültéri 2 DB Vadi ÚJ
- ÚJ Al-ko ELEKTROMOS HÓMARÓ SNOWLINE 46 E 2000W 46CM 190 FOKOS KIDOBÓCSŐVEL
- Új LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza