Új hozzászólás Aktív témák
-
Zolás
addikt
válasz AMD Power #53650 üzenetére
Leírom még egyszer hogy tudom. Köszönöm. NE nevezzék így. Ennyi. Se nem hibrid se nem hajtás.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
A hibrid alapvetően azt jelenti, hogy két dolog keverve van. Itt van egy benzines és egy villanymotor, innentől miért ne lehetne hibrid? Akármilyen gyenge, attól még hibrid, mégha közvetlen hajtásba nem is segít bele. Ezért is van ott, hogy mild.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Zolás
addikt
válasz SyMbioTe #53652 üzenetére
Pont azért, mert a közvelten hajtásba nem segít. Ennyi erővel berakok egy villanymotort a kocsimba, és rátehetem a hibrid matricát? Sőt az se kell, az egyik ventillátor motorjára ráfogom, hogy besegít, és kész is.
Rühellem a marketing hülyéneknézést. Ez annak a magasiskolája.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
addikt
Látom csak kötekedni jöttél... értelme nincs sok annak amit írsz.
"Pont azért, mert a közvelten hajtásba nem segít"'
Ezt is rosszul tudod. gyorsításkor bizony segít."Ennyi erővel berakok egy villanymotort a kocsimba, és rátehetem a hibrid matricát?"
Most meg fogsz lepődni. Villanymotor nélkül is olyan matrricát raksz az autódra amilyent akarsz!" ....egyik ventillátor motorjára ráfogom, hogy besegít, és kész is."
Itt nincs "ráfogás". Segít, ez tény, még akkor is ha ezt te nem tudod, vagy nem akarod felfogni.....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Zolás
addikt
válasz mefistofeles #53654 üzenetére
Kb annyit segít mint halottnak a csók. Egy métert nem bír megtenni a hajtással. Egy elindulást segítő elektromos motort meg nem hívunk hibridnek. De örülök hogy bekajáltad a marketinget. Tiéd a jövő.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Ha berakod a csomiba, akkor nem. De itt rá van kötve a motorra, és segíti itt-ott (pl start-stopnál jobb is), csak közvetlenül hajtani nem tudja. Ha ezt megoldod, akkor az is hibrid lesz valamilyen szinten. A hibridnek is vannak fokozatai, ezek közül ez a legfapadosabb. Lehet mondani, hogy kamu, meg hogy nem hibrid, meg haszontalan, de a semminél azért többet segít (nyilván nem egy plug-in).
Marketing hülyének nézés meg nincs, minden reklámban lágy hibridként van megnevezve.
No, de én itt befejezem, sok lesz az offtenger.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Chereiose
addikt
válasz mefistofeles #53649 üzenetére
Szerintem pont, hogy a motorféknél nyer vissza csak, legalábbis én S-Crosson mindig igyekszem úgy visszatölteni, de lehet fékezésből is visszanyer, az lenne logikus.
Swift esetén mondjuk elég hamar visszatölthet mindenhogy, ugye mert kisebb az akksi is.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #53657 üzenetére
Alapvetően mindegyikőtöknek igaza van.
Zolás problémáját nem értitek, az a gondja hogy a Prius hátán is azt írja Hybrid meg a Suzukin is, csak hát ugye a kettő nem ugyanaz a foci...
Viszont a hajtásba besegit mert a vezermulancra ad hajtást az önindítón keresztül ami ugye a főtengelyre hajt, tehát a váltón és a kuplungon keresztül a kerekekre. A többi hybrid esetében agymotor van a kerekeknél, ezért automata a többi, a kézi váltós az mind mild-hybrid...
De ezen a ponton én is elengedtem...
Ez a zöld rendszam esete...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
válasz SyMbioTe #53608 üzenetére
Update:
Na, végül tudnak rendelni szervizben is, ~9k-ért, szóval ott veszem meg majd, csütörtökön úgyis viszem. (nem olcsó egy műanyag kacatért, dehát ez van, így meg elég hülyén néz ki. )
Sumonál 8-ért lenne, de ott van szállítás is, azzal meg drágábbra jön ki.#53659 2ozzmexy
Értem, hogy magával a megnevezéssel van a gond, de akármennyire is egy gyenge hibrid, attól még az, jogosan írják rá. Nyilván autóra is odanyomhatnák, hogy mild, csak az már nem néz ki jól. De mindenhol úgy van nevezve, plusz zöld rendszám sincs, és kézi váltós is. Aki ebből azt gondolja, hogy rendes hibrid, mint pl a Toyota féle, azzal nem tudok mit csinálni.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
IMIIKE1998
őstag
A régebbi Swift tulajoktól kérdezném, hogy mennyire kapni még értékelhető állapotú, bontott alkatrészeket az autóhoz? Gondolok itt a karosszéria elemektől egészen a kisebb alkatrészekig, pl. lengéscsillapító, rugó, féktárcsa... Olcsóság szempontjából sokat jelent, ha mondjuk harmad/féláron kapok hozzá mondjuk féktárcsát.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz IMIIKE1998 #53661 üzenetére
Egyetlen ilyen jellegű tapasztalatom van, de szerintem nagyon nehéz dolog. Nekem egy baloldali visszapillantó kellett volna (2007-es, 1.3-as swift) de szó szerint az egész országban nem volt. Csak gyári aranyárban vagy utángyártott. Ha kifogsz valami balesetes roncsot, az aranybánya lehet.
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
IMIIKE1998
őstag
válasz mefistofeles #53662 üzenetére
Köszi az infót. Igen, ezt sejtettem, de ez még inkább ösztönöz, hogy jól nézzem meg, mit veszek 300k környékén, mert ha a Swifthez is nehézkes, akkor mi lehet egy ritkább típussal, mondjuk akár egy Golf 3-mal. Aztán hiába olcsó az autó, ha az alkatrész drága.
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz Chereiose #53658 üzenetére
A fékezés időtartamától függ, nem a fékerőtől. Legalábbis én ezt vettem észre. Egy hosszabb motorfékes lejtőn simán visszatölti magát, de bent a városban akármennyi agresszívabb fékezést csinálok, alig ér valamit. Szükséges hogy a kocsi sebességben legyen, üresben gurulva nem tölt vissza semmit.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
addikt
-
Vigneau
félisten
válasz mefistofeles #53667 üzenetére
Igen, sokat számít a vételár mellett a szervizigény/költség és az alkatrészárak.
Remélem, a 2016-19 közötti Honda Jazz sem lesz rosszabb a 2018-as turbós Swiftemhez képest. Különben igen nagy blama lenne a csere...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
dethroner
veterán
Valaki megfejthetné, hogy mi baja van a kurva madaraknak a Swifünkkel 3 napos volt az autó, amikor egy rohadt sas szétbaszta a bal oldali tükröt, de az akkor bele is döglött. Ma meg jött ez a rohadék, kapott egy nagy ütést, de a hátsó kamera képét visszanézve gond nélkül tovább repült.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
válasz tboldi #53672 üzenetére
Meglestem én is. 215 ló? Nem semmi.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
-
válasz tboldi #53677 üzenetére
Yepp, közben elolvasgattam, már egyszer tuti olvastam valahol (lehet itt), az atc-ről.
Azért egy független padra csak elvinném, egy ilyen után, aztán érdeklődnék, hogy is volt az a 200+ ló
De nem is tudom minek tuningolni, a 140ló is elég szépen viszi.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
őstag
válasz SyMbioTe #53679 üzenetére
mikor elkezdték az adást már nekem is rémlett, hogy legalább egy évvel ezelőtt ment, hogy gyárilag 160+, aztán valaki megmérte egy másik cégnél is, és kiderült, hogy nem
szóval az a 180 jó lesz 140-nek, akkor az a 210 legyen 170-180.. ami egyenesben-autópályán biztos fasza.
a lefújó viszont adja nagyon (26:19)"... and I hope you have a great day!"
-
addikt
-
válasz Memmaao #53684 üzenetére
"Azért jó az ízlésünk a cégnél, na!"
Az biztos,. nem rossz dolog a céges heli.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
AMD Power
titán
-
AMD Power
titán
válasz Laybee #53688 üzenetére
Én direkt azt vettem. Teljesen rozsdamentes mindenhol. Kőfelverődés van rajta, ott rozsda pötty az van, de az sérülésből adodó. Amúgy ezek csak akkor rozsdásodnak ha serűltek.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
_stick_
őstag
Sziasztok!
S-Cross-ra szeretnék egy bőr kormányvédőt venni. Épp ma voltam egy boltban és ajánlották ezt a típust, ami meg is tetszett. Ez a "rápattintós" rögzítés jó megoldás? Nem fordul el rajta? (tél-nyár-párás idő stb.) Vagy esetleg van konkrét s-cross-ra való?
-
blakey
titán
válasz _stick_ #53693 üzenetére
Miért vennél? Én egyszer vettem aztán qkáztam 1 hónap után, az ok egyszerű, vastag bőr az illesztések még vastagabbak és szépen, mélyen belenyomódnak a gyári bőrbe, 1 év volt mire rendbe jött. Egyébként nem csúszik, jó a fogása, de nagyobb problémát okoz, mint hasznot.
A gyári kormány jó, nem kopik stb. Néha bőrápolóval nem árt bekenni.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
skristof
tag
sziasztok!
nemreg tulajdonosa lettem egy (2019 januari) S-Crossnak, es az elso komolyabb eso utan meg is tapasztaltam a beazos szeria hibat. (tudom, unalomig ismert, de nekem sajnos uj)
az lenne a kerdesem, hogy mit lehet/erdemes kezdeni vele - akar onkoltsegen?ahogy neztem kulonbozo forumokon es fb csoportokban, a garancialis szerviz kort meg lehet futni, de hosszu tavon nem segit. ha ezen mulik az auto allagmegovasa (pango viz az ajtoban, kabeleknel nem hangzik tul jol), inkabb elegetek ra partizezer forintot...
ilyenkor is markaszerviz, kulonben ugrik a gari? koszi
-
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- PlayStation 5
- Ukrajnai háború
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
- Battlefield 3
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vicces képek
- További aktív témák...