Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz AMD Power #54150 üzenetére
Ja és nem csak AMD Power kollégának.....
Skacok, van egy problémám ..
Ha jól tudom az új swiftekben automata a fényszóró magasság állítás. Nos az én autómban, borzasztóan lefelé van beállítva, gyakorlatilag sötétben, refi nélkül pár métert látok előre. (szabályosan életveszélyes) Mit lehet csinálni? Szervízben tudják ezt módosítani? Úgy is nemsokára esedékes lesz az 1000 km-es átvizsgálás.[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
AMD Power
titán
válasz simonjoe #54149 üzenetére
Arról nem is beszélve ,hogy ha már Plug-in Hybrid akkor ott a KIA-nak a Sorento amiből 18 milláért már elég komolyan felszereltségű van, vagy a külsőre még szebb Hyundai SANTA FE Plug-in Hybrid-e nem is beszélve. Ami kicsit drágább de brutál komoly kívül-belül.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
simonjoe
senior tag
válasz AMD Power #54152 üzenetére
Jól látod!!! Az idegesít ebben, h a Suzuki fénye kezd erősen mattulni! Árban, az újak már megbízhatóságban is , a szervizháttérről meg már ne is tegyünk említést.
#54151mefistofeles:
Igaz nem Suzuki, de amikor a Passat CC-t megvettük nekem is ez volt a legnagyobb gondom. Márkaszervizben ellenőrizve rendben találták! Kézbe vettem a dolgokat, félig megtankolva, iccaka kiautóztam egy tiszta egyenes placcra és egy imbuszkulcs segítségével beállítottam a nekem megfelelő magasságot. Nem ment elsőre, mert annyira feltoltam, h sokan villogtak rám. Akkor ismét állítottam. Azóta faxa. Szervizben mindig nyomatékosan felhívom a figyelmüket, h lámpához nem nyúlni!![ Szerkesztve ]
Joe
-
AMD Power
titán
válasz simonjoe #54153 üzenetére
5-6-7 millióért bármikor vennék Suzukit. Bár már 7 milla körül már bejönnének más opciók amik érdekesek lehetnek. Edzőtársam most vett egy KIA Sportage-t 6.8 milláért. Nagyon brutál kis gép.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Danex
addikt
válasz mefistofeles #54151 üzenetére
Nekem az scrosst kB 3 alkalom után se tudták úgy beallitani hogy lássák is rendesen de ne is vakitsak, aztán kB 3-4nap alatt magamnak állítottam be manuálisan a motortérbol.
Be kell állni egy mélygarázsba és ott állítgatni, kB úgy kell állnia a bal fényszóró vágásának(ahol a közel vízszintes vonalbol elkezd emelkedni)hogy az a felezovonalon legyen , a jobb oldali pedig ne vetitsen nagyon balra.
A magasságot meg úgy néztem hogy azok az autók akiket követek ne vilagitsak be a hátsó ablakon.
Ezután már maximum csak a jobbos kanyarban vagy emelkedő végén villogtak, de ennek elkerulesehez már mátrix fényszóró kell.
-
SirKero
őstag
Akkor én is hozzászólok a fogyasztás témához.
Most vagyunk kinn Nei Poriban. Jöttünk cca. 1100 km-t két fő + full csomagtartó
Éjszaka jöttünk végig ráérősen 100-110 közötti utazóval minimális forgalom mellett.
A fogyasztásom 5-5,4l között változott domborzati viszonyoktól függően de inkább az 5-höz volt közelebb álltalában.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
addikt
Na véget ért az Esztergomi kirándulás.
Cirka 500 kilométer, 80%-ban jó minőségű autóút, vagy autópálya, többi, szerpentin és város.
A vége 4,7-es fogyi lett de a vissza út az full légkondis volt. Az autó jól vizsgázott. Kanyarokban hihetetlen stabil, városban, fürge, mindenhová befér, ideális. A nyomaték az ugye kevés, szóval forgatni kell. Főleg hegyi szakaszon ha nem figyel az ember és nem vált vissza (2000, de inkább 2500 fordulat alatt) meghal. Ha odafigyelsz akkor viszont felvisz bárhová. Hosszú távon is kényelmesnek találtam. Az asszony is bőven elfért, hátul a fiúk még bunyózni is tudtak. A fényszóró problémát, majd felülvizsgálatkor orvosoltatot....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #54151 üzenetére
Semmit nem tudsz vele kezdeni, automata, bele se tudnak nyúlni. Megszokod a vakon közlekedést, vagy veszel helyette valami régi H4-es kocsit
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Brogyi
senior tag
válasz mefistofeles #54160 üzenetére
Jól érezted. Nézd csak ezt.[link]
Nagy érv ez, mert sok ismert márka elhasal. Pl. a Cross is. -
Gyöször
senior tag
válasz dethroner #54161 üzenetére
Ez meg milyen hülyeség? Terhelésfüggő az állítás ez igaz, de van egy alapérték amit a gyárban beállítanak csavarral, meg van gondolom egy érzékelő ami figyeli mennyire ül be a hátsó rugó vagy esetleg az elsőket is. Ezek alapján a motor mozgatja a lámpát fel le, mikor beröffented a kocsit. De neki fingja nincs az milyen magasra világít, azt a szervízben, vagy te otthon tekered be a csavarokkal.
Ha nem tetszik a motor magasság állítása pld 1 személlyel jó de beültök négyen akkor rossz helyre állítja akkor kgaborronak az indexen van garancia vesztős házibarkács megoldása. Na azt nem tudod pld hivatalosan állítani, de az alapértéket szerintem biztos. Motortérben, csavarral..ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
tboldi
nagyúr
válasz dethroner #54167 üzenetére
Pedig jól mondja Gyöször, egy alapérték mindig van, amihez tud viszonyítani az automata, és annak manuálisan állíthatónak kell lennie.
Ez egy aktuális Swift LED-es fényszórójának hátulja, egy japán (mármint helyileg is Japán) bontó oldaláról szedtem és pirossal bekarikáztam a magasságállító motorját rajta a manuális beállítást lehetővé tévő tekerentyűvel. Közvetlen fölötte meg látszik az U alakú bevágás a műanyagban, az vezeti a hosszú csavarhúzót a megfelelő helyre.
A Jazzemen is szinte ugyanilyen megoldás van, párszor már kivettem a fényszórókat (úgy könnyebb izzót cserélni) és ugyanannyi beállításon is túlvagyok.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
válasz Gyöször #54165 üzenetére
...szerintem is van. A szintező meg a hátsó felfüggesztésen, ott figyeli mennyire mozog a kasztni, annak függvényében változtatja elöl a lámpa magasságát. A VW-ban kicsit bonyolultabb a lámpa, mert dupla kanyarkövető, (azon kívül, h fordul a foncsor ha tekered a kormányt még egy dinamikus kanyarkövetés is van a fejben, amit mostanság átraknak a ködlámpába, az is bekapcsol kanyarodáskor). Tehát mozog vízszintesen és függőlegesen is, DE mindkét irányban tudom egy-egy csavarral manuálisan is állítani.
Joe
-
xmad
őstag
válasz mefistofeles #54132 üzenetére
az teljesen jó. asszony swiftje is annyit eszik.
aug20.-án debrecenbe mentünk, akkor a pályán végig 140-150 el mentünk a swiftel.. ott azért a fogyi is szépen megugrott.. 7-8 liter simán kicsi a tank az a nagyobb baj -
addikt
Persze, 120 felett minden tizes vastagon megdobja a fogyasztást.
(Van youtube-on egy video, mikor a II-es swiftet meghajtják a hungaroringen, 22-24 lityót mutat )
A tank mérete meg relatív ugye. Ha 5-ös fogyasztással mész az 700 kilóméter, nem rossz. Persze ha pályázik az ember 150-el, akkor kicsi.más..
A fényszóró állításhoz érdemben nem tudok hozzá szólni, de elég lámaság lenne ha nem lehetne manuálisan utána állítani. Holnap hívom a szervízt, majd leírom mit mondtak....[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
xmad
őstag
válasz mefistofeles #54172 üzenetére
ja a 150 hez kicsi nagyon..
-
addikt
-
válasz mefistofeles #54174 üzenetére
Hát nem egy tipikus pályaautó.
Csak azt is elviseli.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
hemaka
nagyúr
válasz mefistofeles #54174 üzenetére
A sport szereti, csak így vele a 100-as benzint is.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
160-at gurultam a Splash-el pályán, sietős volt a dolgom, és még nem volt pirosban a perdületmérő
Joe
-
xmad
őstag
válasz mefistofeles #54174 üzenetére
valószinü de nagyon kényelmesen vitte a 150-et 4 személlyel.. szóval ilyen téren elég jó. jó a váltó áttételezése. 150 nél forgott 4000-et
[ Szerkesztve ]
-
_stick_
őstag
Sziasztok!
2015-ös s-cross-om van és a motorháztető alján az autó eleje felőli részén van kb 4-6db műanyag kis patent. Ezek sztem nem jól látják el funkciójukat, kicsit lelazultak és hozzárezegnek az kasztnihoz és emiatt ajtó becsukáskor, rosszabb úton, stb... van egy rezgő hangja az autónak.
Tapasztaltok ti is ilyen jelenséget? Arra gondoltam, hogy praktikerben veszek ilyen kis öntapadós gumikat, amiket a fiókos szekrényekhez szoktak adni és a megfelelő helyekre felragasztom a kasztnira. -
Brogyi
senior tag
válasz Brogyi #54181 üzenetére
Itt az én fényképem.
A kérdés lehet-e csak egyszerűen csavargatni, vagy ha jól láttam az a fém koronás anya állításával működik?
Ugyanis az egyik mélyedésben egy fekete műanyag pöcköt láttam.
Más.
Azért szégyen ha a szerviz ezt nem tudja, és nem is tudják állítani. Természetesen az enyém is rosszul van beállítva. -
nagyúr
Sziasztok!
Új Suzuki SX4 Scross után érdeklődnék. Van valaki itt aki 2 kisgyerekkel használja az autót? Most egy 7gen accord sedanunk van és elég nehezen férünk el benne, főleg babakocsikkal. Mi a helyzet scross esetében? A 430L a kalaptartó alatt értendő? Milyen a hibrid motor? Az automata váltó? Csak utóbbival érdekel, nem szeretnék újra kéziváltós autót. Végül pedig, suzuki lízingeléssel van valakinek tapasztalata?
[ Szerkesztve ]
-
_ak_
addikt
válasz tboy93 #54185 üzenetére
Egy két evéssel használjuk, én minden alkalommal megfogadom, hogy a következő autó nagyobb lesz.
193 centimmel elől jól elférek, de mögém már nem fért be a gyerekülés (Römer dual fix, ha nem csal az emlékezetem)., anyós oldalról is csak egy lehhelletnyit lehet hátrébb tolni a széket.
3-asban utazni így nem rossz, de az esetek többségében, ha vendégség vagy bevásárlás a cél, akkor kalaptartó és az álpadló(?) is kimegy a csomiból.
Amíg vittük a babakocsit, addig a vásárolt cuccok vagy mögém vagy a babakocsira kerültek.Mások nem tudom, hogy hogy oldják ezt meg.
Let's begin, de gozaimasu!
-
nagyúr
"193 centimmel elől jól elférek"
Én csak 181cm vagyok, mögöttem azért több hely lenne. Illetve feleségem ~160cm 45kg, kesztyűtartóban is elférne kb
Viszont pakolni azt tud. Kalaptartót kiveszem én, az nem gond, de jó lenne kényelmesebben elférni mint a mostani accord sedanban. Annak a nyílása nagyon kicsi, rosszul pakolható.
Még egy kérdés: isofix ugye van? Mennyire könnyen hozzáférhető? Az accordéban úgy el van dugva, hogy mire bekötöm a 2 ülést a hajam kihullik...
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
Amúgy a hybrid automatánál azt próbálgattam, hogy lassításnál visszapöcöktetem a váltót, hogy nagyobb fordulaton többet tudjon visszatölteni, viszont ha manuális sebességi fokozatban van a váltó akkor szerintem nem engedélyezett a start/stop, vagy legalábbis a kigurulós start/stop.