Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
Mennyit fogyaszt magyarok kedvenc autója? – Suzuki Vitara a Teletankban!
Nem rossz!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
addikt
válasz 2ozzmexy #54503 üzenetére
Hát azért ennek kb. két aspektusa szokott lenni. Életkor és/vagy egészségügyi probléma.
Ha valaki úgy érzi, hogy fizikailag és mentálisan alkalmas a vezetésre az ritkán szokta eldobni a jogsit....Persze én nem akarok feszegetni semmit, de nem tartom túl meglepőnek a kolléga felvetését...
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
2ozzmexy
aktív tag
Köszi srácok, de semmi ilyesmi, csak így lassan túl a 40-en az utóbbi időben sok olyan szitu volt amikor nem én voltam a helyzet ura, pusztán csak a vak szerencse kérdése volt és egyiket sem én okoztam...
Egyszer mindenkinek elfogy a szerencséje, bebobiskol az orangyal aztán kész is a baj, nem szeretném megvarni...
Az örültek és agyhalottak száma exponenciálisan nő az utakon, egyszer már kiszalltam pár hónapra még a 2000-es évek elején, amikor 180 alatt csak a luzerek jártak a pályán... Aztán újra visszaulltem, mert a meló miatt muszáj volt, de most végleg feladom, mert rajtam senki élete ne száradjon, engem várnak haza a gyerekek, az többet ér.Más téma: múltkor kérdezte valaki ezt az esernyő babakocsi dolgot:
Na kB így fér bele. Mögé egy műanyag motor bemegy, alatta is marad hely egy kocka jim beam Cola-nak."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
addikt
válasz 2ozzmexy #54506 üzenetére
Ok, de akkor pl ki viszi majd a gyereket? Egyáltalán nem veszélytelen pl. a buszmegállóban várakozás. A legtöbb buszon a mai napig nincs normál biztonsági öv. A kerékpár meg kész életveszély. Szerintem egy biztonságos családi autó továbbra is a legbiztosabb egy család számára. Én 21 éve vezetek, balesetmentesen. Nem hiszem, hogy csak a szerencsének köszönhető. Preventív vezetői stílus. Gondolj mindenre is.
My name is Bond, James... Dean.
-
dethroner
veterán
válasz Moleman #54507 üzenetére
Alternatíva pl a falusi élet, állattartás és gazdálkodás, kb teljes önellátás. Amit meg nagyon muszáj megvenni, azért el lehet sétálni a járdán a sarki kisboltba, vagy lehet kérni házhozszállítást. Nagyjából megértem a kollégát, 3 hete összetörtem a rönóm egy baromállat miatt, pont a költözéskor, nagyon jólesett. Azóta ezen az új útvonalon járva a melóba azt látom hogy itt mindenki versenyző, mindenki minden reggel és délután meg akarja javítani a saját rekordját, csak a lúzerek járnak 100 alatt. Mindegy hogy nem megy gyorsabban nálad, de ha ott vagy előtte akkor megelőz, akkor is ha életveszélyes helyzetet okoz ezzel, aztán amikor már előtted van, szépen beáll arra a tempóra amit te is mész.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
addikt
válasz dethroner #54509 üzenetére
Oké de azt szerintem te is belátod, hogy minden felelősségteljes családapa nem költözhet tanyára.....
Meg ha ki is költözik, akkor is lehetnek sürgős dolgok, amiért a városba, forgalomba kell menni, (ha nincs jogsi akkor a buszravárás is hatványozottan növelheti egy probléma súlyát) és az esély ugyan csökken egy balesetre, de a hülyék nem ismerik az esélyeket, bárhol felbukkanhatnak. Sajnos az autós közlekedés, ugyanúgy rizikós mint a modern élet, gyakorlatilag minden aspektusa. Ha nem egy barlangban élsz a a családoddal, bogyókat gyűjtve és vadászva (a vadászat is igen veszélyes lehet) akkor ez nehéz. de még akkor is előfordulhat számtalan váratlan esemény amikor csak nézel a csillagokra.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Gyöször
senior tag
válasz mefistofeles #54510 üzenetére
Ha zavarnak a hülyék veszel egy ilyet, lepattognak róla, meg akkor jön a busz amikor akarod :-D
Útdíjra valameddig futja a különbözetből, ha zavaróan lassan cammog akkor elballagsz vele Béke Tónihoz visszafelé villám lesz :-Dez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
benczeb
aktív tag
válasz laca891 #54513 üzenetére
Ezen már én is gondolkodtam. Hátul ül/alszik a gyerek, és a sok köcsög nyomja, mint a barom, ismerjük a történetet.
Olvastam a témában, és ezt a releváns anyagot találtam: Are Pickup Trucks Safer Than SUVs? (motorbiscuit.com)
In fact, scientists at Berkeley find that “most cars are safer than the average SUV, while pickup trucks are much less safe than all types.” By comparing driver deaths against the vehicle type, Berkeley found that “drivers of pickup trucks are at even greater risk than drivers of SUVs.”
-
addikt
Teljes biztonság nincs. Max. egy harckocsiban.....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
hemaka
nagyúr
-
válasz hemaka #54522 üzenetére
"Nekem ha tobb lovem lenne, biztos hogy egy Escalade-t vennek, amellett egy Q7 is majdnem matchbox. "
Egy jó Raptor F150.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Moleman
addikt
válasz Gyöször #54525 üzenetére
Ami logikus. Az önhordó karosszériák a tervezett gyűrődési zónákkal elnyelik az energiákat és megvédenek, míg az alvázasok szerkezetileg sokkal erősebbek, de a gyűrődés hiánya miatt átadnak majdnem minden erőt az utasok kis testének.
Emellett a magasság és a tömeg ütközésnél mindig előny lesz, ezért objektíven valószínűleg a 2+ tonnás SUV-k a legbiztonságosabb járművek.
Ennek megfelelően hiába SUV egy Vitara, 1140 kilóval, vagy akár az én jóval nagyobb CX-5-öm 1336 kilóval nem fognak csodát tenni, mert csak a magas építésből eredő előny marad meg, egy X5 simán letarol minket a tömegével. -
addikt
Huh, jól lementetek alfába....
Az X5-ös sem véd meg ha jön a vonat vagy a megrakott MAN kamion.....
Ha a balszerencséd egy hülyével hoz össze akkor nincs tuti....
Viszont így autózni (sőt buszozni vagy gyalogolni sem) érdemes. Az utca az egy veszélyes üzem, és a legtöbb amit tehetünk, hogy a magunk részéről minél biztonságosabban veszünk részt a kavarcban, autótól függetlenül.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Gyöször
senior tag
válasz Moleman #54527 üzenetére
Jó. Akkor valaki vadásszon egy brit tudósos felmérést ami arról szól melyik autómárkában lövik le a legtöbb embert vagy repítik levegőbe.
Sose vennék olyan kocsit ami ezen a statisztikán elől van. Hamarabb vennék 4 évszakos gumit
Ja és azt is nézzétek már meg, hogy 4évszakos gumis autóban vezetnek-e le több útközbeni szülést vagy nyáron télire gumizottban. Mert ott egy kritikus ponton valaki biztos gumi nélkül verette vagy elkopott...ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz laca891 #54524 üzenetére
Annak más oka van, ezért sem szeretem amikor SUV-ozzák a Vitarát, vagy bármilyen másik autót.
A SUV egy alapvetően TEHERAUTÓ kategóriás terepjáró, magyarul: létraalváz, állandó összkerék, osztómű
Ennek puritán oka van, USA-ban a teherautók nem számítanak bele a CO kvótába, nem kell megfelelniük a szgk környezetvédelmi előírásoknak, sokkal lazább rájuk a szabályozás és az amerikai egy birka nép, a kisebb ellenállás irányába mentek el. "Nem lehet szívó V8 a trans-am-ben mert meghalnak a bálnák!? Akkor veszek egy Escalade-t és mindenki tehet egy szivességet, abba még motort raknak..."
Az európai sor6dízel mániások is ezt csinálják, "okés, akkor legyen PEHV és problem solved..." max nem töltögeti."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz mefistofeles #54520 üzenetére
Abban sincsen. Annak nincsenek gyűrődési zónái, ezért az energia elnyelés a testedre marad...
Nem az a gond hogy én patkolok el, hanem az amikor más, mert hülyéknek is pont annyi joga van élni és vezetni, mint a normálisoknak és a büntetési tétel sem különbözik.De tetézem, tegnap egy skodálatos fiatalember satuzott le egy jobbra kanyarodás kellős közepén, mert meglátta a zebránál álló gyalogost akiknek mellesleg piros jelzésük volt... Nem tetszett a dudaszó neki és jelentem a Vitara fékjei még mindig bámulatosak, én elkönyveltem a csattanást már magamban, de nem, hihetetlen.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Tyson5
tag
Sziasztok, az alany egy 1.3-as, 8 szelepes 1999-es suzuki swift 150.000Km-el (ismert előélet) kb. 3 hónapja van nálam és mentem vele 5.000Km-t. Jól megy, jól húz, könnyen indul, általában országúton használom, de pályáztam is vele. Mióta nálam van kb. 3x, de korábban is csinálta már néha-néha, hogy egyesben induláskor (meleg motornál) rángat. Felkapcsolok kettesbe és abbahagyja, mintha mi se történt volna.
Mi lehet a problémája? Vezérléscsere, olajcsere, gyertyacsere múlt héten történt és azóta megint rángatott egyszer. Benzinszűrő csere megoldaná, vagy ennél összetettebb lesz?
-
addikt
válasz Brogyi #54500 üzenetére
Sajnos nem tudtam megnézni a fényszóró állítást. Óriási hétfő reggeli nyüzsi volt, szóval még csak a közelébe sem mehettem az autónak. (szerintem alapból nem engednek be civileket a műhelybe, igazából én sem engednék)
más:
Ajánlottak téli gumi szettet, 4 db készre szerelt Yokohama, szereléssel 195 ezres.
Nem kevés de kb. ennyire számítottam.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
zsolt19900
őstag
válasz mefistofeles #54539 üzenetére
[link] itt azért sasolj körbe.... nem akarom én rontani a márkaszervizek árait, de hát ha
én is valószínűleg innen fogom beszerezni, ha sikerül lefixálni a verdát
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
KubanitoS
veterán
Sziasztok!
S-Crossom most lesz egy éves egy hónap múlva. Idén januárban 3-4 ezernél kértem egy olajcserét, ez be is lett vezetve a szervizkönyvbe.
Kérdésem, miszerint akkor elegendő januárban cserélnem az olajat, vagy akkor a kocsi egy éves korában legyen a következő, októberben? Garancia miatt kérdezném, a km még nem indokolná.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz zsolt19900 #54540 üzenetére
Én egy másik helyről szereztem be, akkor még a lemezfelnin Sebring Snow téli abroncsokat adtak, bár az legalább volt és nem 2-300k áron...
Meglepően jó, sokkal rosszabbra számítottam.Én a helyedben utána néznék milyen téli abroncs van és mennyiért, mielőtt valamelyik mellett döntök. Egy Kléber Krisalp HP3 például 120-140k körül meg van vagy egy Semperit téli szett. Van egy gumis felnis topik ott kérdezz rá melyik a jobb döntés.
Amiket ezen a linken látok... Nem minősítem inkább."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
zsolt19900
őstag
válasz 2ozzmexy #54542 üzenetére
csak azért mutattam, hogy a szerelt yoki itt pl. olcsóbb, én úgy fogok eljárni, hogy megveszem a felni és szenzor szettet és veszek rá külön gumit (ezt kifelejtettem az előbbi hszből)
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Brogyi
senior tag
válasz mefistofeles #54539 üzenetére
Ezek szerint akkor jobb lett a világítási képed.
Ha ráérsz annyit tegyél meg, hogy benézel a motortérbe, és leolvasod az akksi típusát. Onnantól érdekes, vagy érdekelne ez ha Varta valamilyen EFB-s verzió lenne. Az újakat ilyesmivel adják. Esetleg egy cimke foto.
Az sokat elárul. Gondolom a tied is 55Ah-s, és kicsi. Nehéz találni ilyet. -
addikt
válasz zsolt19900 #54540 üzenetére
Az azért érdekes, hogy ugyanazt az abroncs szettet egy árban kapod lemez és könnyüfém felnivel....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
-
válasz Gyöször #54549 üzenetére
1 hónap / 1000km a tűrés, nekünk azt mondták, amikor kérdeztük. Attól függően, hogy melyik alapján viszi a tulaj.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”