Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Gyöször #54597 üzenetére
[link]
Spoiler alert: A földgázos.
Ezt így gondoltam megosztom veletek, ha már "zöldködünk", amúgy most van egy másik téma is, ami borzolja a kedélyeket az indexes fórumon: [Yaris Cross] Atombomba ledobva, várom a hatást.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
Vigneau
félisten
válasz tboldi #54582 üzenetére
Arra leszek kíváncsi, mi lesz a folytatás a modellváltáskor motor téren. Egyes hírek szerint marad a négyhengeres szívó, plusz továbbfejlesztett hibrid egység. Egyelőre igen bizonytalan vagyok, hogyan tovább pár év múlva, ha eljön a váltás ideje...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
tboldi
nagyúr
válasz Vigneau #54605 üzenetére
En nem vagyok bizonytalan, nalam meg marad egy darabig a 2006-os Honda Jazz, amit 2017 ota nyuzok. Persze elobb-utobb biztosan eljon majd az a pont, hogy muszaj lesz megvalnom tole, de egyelore meg nem gondolkodom a cseren.
Most anyumnak keresek masodik generacios Lancia Ypsilont, szombaton neztunk meg egyet eloben, es beleszeretett. Az a konkret peldany nem volt a legjobb deal, csak az volt a legkozelebb, de van meg nehany jelolt.
-
addikt
Az autó egyenlőre szerintem egy nem kiváltható alternatíva.
Aki ma magyarországon tömegközlekedve oldja meg pl. a munkába járást az előtt mélységes tiszteletem. Késik, előbb jön, télen meleg, nyáron hideg, csúcsidőben zsúfolt mind egy szardíniás doboz... áh kösz nem. A kerékpár meg, hát nem tudom, fagyban, esőben, hóban nem szívesen kerekeznék a munkahelyemre, főleg úgy, hogy kb. életveszélyben vagy végig. Nálunk (szombathely) most jó sok új kerékpár út van, de ez csak annyit jelent, hogy az amúgy is szűk autóutakból levágtak egy métert és húztak egy vastag sárga vonalat.....
Az új swiftemben 10 év garanciája van az egész hibrid rendszerre, az aksival együtt. Ez alatt, a régi 1,3 asomhoz képest kilómétettől függően, olyan 1500-2000 liter benzint spórolok meg. Az azért többet számít mind az a 4 kilós aksi... szerintem.
Nyilván nem ez a megváltás de jobb mint a semmi.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Moleman
addikt
válasz mefistofeles #54607 üzenetére
Én Pesten 7 év BKV után 4 évet robogóztam/motoroztam 7 km-re, a hatékonysága miatt nagyon szerettem, de 30 fölött kezdődtek a bajok, már nem esett jól télen felülni, a jól szigetelő ruhák ellenére sem.
Vidéken, rövidebb távokra még mindig jó megoldásnak gondolom az év nagy részében, de sokszor a lustaság győz, sok idő öltözködni is, normális ruha nélkül pedig robogóra sem ülök fel. Kényelmesebb beülni az autóba és elfordítani a kulcsot.A mostani melóhelyem meg 66 km-re van, ott nem kérdés, hogy autó.
-
Gyöször
senior tag
válasz hemaka #54609 üzenetére
Mentségükre legye mondva legalább többet gondolkoztak rajta, mint a Foswágen T-Cross. "Hogyha valami egyedire vágysz." Vagy milyen dumával hallottam tegnap reklámozni.
Az annyira egyedi mint 2 egy kilós kenyér.
Mondjuk nem menti meg ezt a yaris crosst, hogy ne írjam rá: szép mint egy csigahányás.
Gyönyörű lesz, ha az új eskrosszt is tisztelhetjük benne ..[ Szerkesztve ]
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz Memmaao #54611 üzenetére
Igen, tudom hogy bajok vannak az ízlésemmel. A többiek szerint
Azért ránéztem neten többféle képre ami a yaricrosst mutatja. Csigahányás. De csak előlről, hátulról, oldalról meg a 4 sarkáról nézve. Alulról nekem is tetszene, biztos izgalmas megoldások, precíz igényes futómű stb van alatta.[ Szerkesztve ]
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
AMD Power
titán
válasz Moleman #54608 üzenetére
Ha vidéken laknék biztos nekem is lenne egy robogóm. Rövidebb útakra tökéletes. De itt BP kész életveszély. Arról nem is beszélve,hogy amot te is írsz a korral az ember igényei is megváltoznak.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
simonjoe
senior tag
válasz Gyöször #54614 üzenetére
Robogózni, kerékpározni nem csak a fővárosban életveszély, úgy általában az egész országban. Én kerékpározom, heti szinten 2-3 alkalommal, ha tehetem, alkalmanként 60-80, esetleg 100km feletti távokat. Ritka vagy egyáltalán nincs olyan utam, h valami atrocitás ne érne egy-egy út során. Annak ellenére, h Q...vára kerülöm a forgalmas utakat.
Joe
-
Moleman
addikt
válasz AMD Power #54613 üzenetére
Én Kispestről a Haller utcába jártam, néha Soroksári, néha Üllői, először én is életveszélyesnek éreztem, mikor még lassú volt a robogóm. Viszont ha tudsz 65-70-nel menni, már nem annyira veszélyes, tudod tartani a forgalom ritmusát, és nem akar mindenki mindenáron lenyomni. A Hungárián mondjuk már igen, plusz ott néha több métert repülsz az úthibák miatt, az nem egy életbiztosítás.
Biciklin viszont halálfélelmem van, mióta motorozom, már 20-nál is meztelennek érzem magam protektorok nélkül.
-
Gyöször
senior tag
válasz simonjoe #54615 üzenetére
4 számjegyű rika xar úton bringáztunk ketten és 3 hülye egy autóban poénból ránkrántotta a kormányt. A tükör már a térdem mellett ment el és röhögtek. Egyenes úton. A másik meg a buszos. Keccseltem a faluban a szolgálati bájkomon, egyenes úton, 1-1 sáv sehol senki nem volt, mögöttem jövő buszos úgy kikerült, hogy majdnem nyikorgott a könyökem a credobus oldalán. Utánaléptem, leszorítottam a megállójába a köcsögöt megkérdeztem tőle, hogy kötött pályás járművet vezet-e, vagy járt-e valamikor kresz órára mert én úgy tanultam, hogy egynyomon haladó előzésekor igyekezzek nagy oldaltávolságot tartani. Persze én voltam a bunkó.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
simonjoe
senior tag
válasz Gyöször #54617 üzenetére
Kétszer ütöttek már el, első alkalommal leszakadt a vállam, a másodiknál olyan agyrázkódásom volt, h nem voltam magamnál. Kihagytam több mint két évet, de hiányzott nagyon a tekerés, visszaültem, de két év után azt látom, h xarabb lett a helyzet. Igen, jól látod, sokan csak kib@...szásból, brahiból kegyetlenkednek, ha meg történik valami tragédia, csak pislognak és jön a "nem úgy gondoltam" szöveg. Én bevásároltam egy csomó pár száz Ft-os kulacsot és bizony ha közel jön, van lehetőségem, hozzá is b@...szom a kulacsot! Na, ebből vannak problémák, a másik kategória meg sem áll.
Joe
-
Zolás
addikt
Ma voltam a Gérónál olajcserén, nagyon patent volt minden. Szerelők is normálisak, majdnem a végéig minden rendben ment. A fizetésnél volt egy kis fennakadás, volt 15% akció, és az ember annyira gyorsan beírta a számlát a gépbe, nem volt időm szólni érte. Szóval két számlám is van hogy ott jártam. Hűtővíz -44 fokos, szóval tavaly a Duna autóház hasraütés szerint beírt -40 fok kamu. Oda többet nem megyek. Végig ott voltam, láttam mindent, beszéltünk is a szerelővel, jó a véleményem. Ez a szervíz a 17 kerületben a Pesti úton van.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
szabonagyur
félisten
SX4 Sedanja ellen valami ellenérv van? Sedan forma előny.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
galaxys80
veterán
A hónapok óta rejtélyes anyós ülés felőli ajtókárpit cicergés megszűnt. Kb 1 hete. Tehát egyértelmű most már, hogy a hőmérséklethez van köze. (Mondjuk jó eséllyel a hétvégén így vissza is tér )
Kaptam helyette viszont egy vezető oldali ablak "pattogást". Jellemzően csak autópályán jön elő kb 110-120 felett. Ahhoz tudnám hasonlítani mikor esik az eső az üvegre vagy bogarak pattognak az üvegen. Egy idő után aztán elmúlik. Nem tragédia egyébként. Csak már minden hangra felkapom a fejem.
Ilyet tapasztalt már valaki esetleg? -
2ozzmexy
aktív tag
-
Gyöször
senior tag
válasz galaxys80 #54623 üzenetére
Szilikon szedi a koszt rohadtul. Fagyállot nem tudom, de biztos nem a kiegyenlítőbe tunkolnám bele a retyós rongyot :-))))
Szokott a lidibe lenni gumikéder ápoló, de az van ráírva rubber cleaner. Azzal maszatoltam egyszer körbe az ablak fogadó gumikat, ideig óráig jó volt.
Meg az ajtó gumikédereket se árt, mert ahogy csavarodik a kasztni kiszáradva szépen tudnak nyekeregni.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
addikt
Srácok! Egy bosszantó és számomra érthetetlen jelenséget tapasztalok az autómon. A swift ugye még nincs két hónapos de a motorháztetőn alig észrevehető, hajszál karcok gyűlnek. Annyira még nem vizsgáltam meg őket de tényleg nagyon halványak, szerintem csak a legfelső fedőrétegben, és kizártnak tartom, hogy valaki szórakozna. Bokrok stb. közelébe nem álltam, lehetetlen, hogy ilyesmi okozná, de már kettő is van.
A lakk valami hibából eredő repedését sem tartom valószínűnek, nem olyan a rajzolata, inkább mint ha egy kétéves gyerek első ceruzafogása lenne....
A kérdésem lényege,
1: van tippetek mitől lehet?
2: ezeket házilag valami wax vagy polírpaszta vagy mittomén mivel el lehet tüntetni?A suzuki hivatalos oldalán, lehet kapni gyári színű, javító filcet. Az érhet valamit?
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Tomics
addikt
-
simonjoe
senior tag
válasz mefistofeles #54626 üzenetére
Én ha legközelebb új autót veszek az tuti, h körbefóliáztatom miután kihoztam a szalonból és le lesz tudva a dolog. Sajnos a fényezés az elég kényes dolog, főleg itt a balkáni viszonyok közepette.
Vannak jó waxok, az autóápolási topikban segítenek.
Én ezzel szoktam évente kétszer az autókat leápolni. Azt kell, h mondjam, Q...va jó.
[link]
Kicsit macera de megéri.Joe
-
AMD Power
titán
válasz szabonagyur #54620 üzenetére
Semmi. Japán gyártmány az összes ha jól tudom. De 1.5 99Le motor ne vedd. A 112Le vagy az 1.6 120Le a "jó".
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz galaxys80 #54623 üzenetére
Pontosa, vagy vegyél néhány száz forintért egy litereset. Persze nem azzal a ronggyal csináljuk amivel előtte a mellékhelyiség porcelán üllőkéjét törölgettük.
Vannak gumiápolók is, de a hűtőfolyadék volt eddig a legegyszerűbb és legolcsóbb megoldás számomra. Nem kell rá egy liter, nem kell hogy tocsogjon benne. Gumikéderre is működik."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
blakey
titán
válasz mefistofeles #54626 üzenetére
Gyenge a Swift fényezése, de nagyon, sok panasz volt korábban, az oldala, a küszöb környékén is nagyon könnyen sérül. Japánok gyengén fényeznek, Esztergomban készültek sokkal jobbak, erősebbek. Egy egyszerű áttörölgetés is karcolja, sok minden nem segít. Gyárival megegyező színt kapsz máshol is és sokkal olcsóbb, jobb. Tegyél fel képet és akkor megmondjuk, hogy megéri vele foglalkozni vagy törődj bele.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
addikt
Köszi srácok, a wax kérdést körbejárom de azt nagyon nehéz elképzelnem, hogy ez a lakk minősége, vékonysága miatt van. Délután lefényképezem, de ezek nem repedések, hanem inkább olyan mint amit már írtam is, mint ha egy kisgyerek tanulna rajzolni. Íves, vonalak. Viszont ilyen vékonyan kizárt, hogy bárki karcolgatna autót. Na mindegy, délután feldobom, hogy néznek ki.
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
blakey
titán
válasz mefistofeles #54636 üzenetére
Nem a vagyon miatt, csak ennyi pénzért többet is kaphatsz, valamint a szín is pontos lesz, odamennek az autóhoz és megnézik, jó ha van nálad színkód, de pontosan azt fogják kikeverni, őket ajánlom.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
a_tesz
Korrektor
válasz AMD Power #54630 üzenetére
Sedanból csak 1.6 volt "szerencsére", csak simán találni még belőle 2010-est is a 107 lovas 1.6-tal. Az sem rossz, de a facelift szerintem jót tett a beltérnek is, meg sokkal jobban fogyaszt a 120 lovas változat, hiába erősebb. Szerencsére olyan rondára sikerült a Sedan formája, mint egy lóharapás, úgyhogy viszonylag olcsó, de nagy bajáról nem tudok.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
tboldi
nagyúr
válasz mefistofeles #54636 üzenetére
Ez karcra nem biztos, hogy jó, nem tudod olyan vékonyan és egyenletesen felvinni, inkább tényleg csak kőfelverődésekre való.
-
simonjoe
senior tag
Való igaz, nem olcsó. A nanotech-es "öngyógyuló" fóliára 10 év gart adnak rá. Ha jól fel van téve azt ugyan nem kell cserélni, max ha kinyírod a kézi mosóban. A Passat orra ezzel van fóliázva, 80eHUF volt, a gépháztető hagyományos kőfelverődés ellenivel az csak 20e. De az első lökhárító öt év alatt kétszer volt fényezve, mert az itthoni viszonyok mellett nagyon le lett amortizálva. Ma már egy elem festése egy jó fényezőnél, ahol nem csalódás a munka 50e HUF vagy több! Plusz a karosszériás amiért leveszi, vissza teszi, esetleges elöregedett rögzítő elemek cseréje. Számomra ez hosszútávon rentábilis lesz. A többi része vaxolva van. Én azért írtam, h ha legközelebb új autóm lesz (remélem), úgy kalkulálok, h 5-7k legyen a teljes körbefóliázásra. Sajnos itthon tényleg nagyon balkáni viszonyok vannak. Felverődő kavicsokból, fűkaszás amortizátorokon át a kátrányig van itt minden.
#546342ozzmexy:
Itt ajánlotta valaki, de annyira jó. A mosóban nem marad meg rajta a hab. Az a baj, h kellett hozzá vennem egy kézi polírozót, mert kézzel nehéz felvinni. Viszont sokáig elég, már négyszer nyaltam körbe a Passat-ot, most a nejem Splash-ét, és még mindig van benne bőven. Nem ragad rá semmi. Érződik, h tényleg kezelve van a felület.Joe
-
addikt
válasz blakey #54637 üzenetére
Hát Pestre azért egyenlőre nem mennék miatta. A színnek elvileg ugyanolyannak kell lennie, gyári kiegészítő a hivatalos magyar oldalról....
Közben még az jutott eszembe, hogy ha ez valamiképp tényleg a gyenge festésre vezethető vissza akkor, hogy fog kinézni az autó, mondjuk két év múlva....
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz simonjoe #54644 üzenetére
A Vitara, az Opel és az Auris körbe van teknőckézve Super Hard Shell Finish pasztával, az i30-nak csak az orra.
Az Auris évente kétszer van mosva, az Opel gyakrabban, a Vitara havonta és arra Wax it Wet-el rá is dolgozok szárazolásnál:
Lehet kipróbálom majd ezt a Fusso szettet, de még nem tudom egyelőre hogy megy e a Vitara a háztól..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Gyöször #54647 üzenetére
Köszi, bár a végét ne írtad volna, addigra felcsillant a szemem...
Autótörölközőt használunk a mikrokarcok és hologramosodás elkerülése végett. (mondjuk armor all) [Autótörölköző]
Van ennél olcsóbb is, de ez tuti jó. Én két sima mikroszálast használok a kasztnira (üvegre külön van!), az egyikkel felitatom a vizet, a másik a száraz, azzal csak szárazra húzom."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Chereiose #54648 üzenetére
Benyaltad akkor... menj át rajta egy spray wax-al, amíg az kitart addig eltűnik.
A Gyöszörnek linkelt terméket ajánlom figyelmedbe. És mindig nedvesen törlünk, tévedésből sem körkörösen. Inkább felitatjuk róla...Nem szeretnék mosási gyorstalpalót tartani (mert én is csak a felszínt kapargatom a témában), de szivesen leírom én hogyan csinálom - amennyiben igény van rá - és milyen cuccokat használok fel hozzá.
Ha nem szeretnéd összekarcolni akkor egy érintésmentessel kezdj mindig, a fekete ráadásul egy piszok kényes szín, nagyon könnyű összerondítani.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- Mobilinternet
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- További aktív témák...