Új hozzászólás Aktív témák
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #55298 üzenetére
4db tpms szelep 12 ezer, 4db lemezfelni 50 ezer, 4db minőségi téligumi 90 ezer. Ez akárhogy számolom 152 ezer, ami jóval kedvezőbb mint a kedves Suzuki ajánlata, és jobb minőségű gumikat tartalmaz.
Lehet az UG-re mindent mondani, de azt azért nem hogy ilyenolyan.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
mefistofeles
addikt
válasz dethroner #55302 üzenetére
Picit vissza kéne olvasnod...
"Bizos találsz olcsóbbat is, csak referenciának írtam....."
Senkinek nem mondtam, hogy vegye meg ilyen áron. Ha találsz bontóban leharcolt szettet 25 ezerért akkor felőlem azt is megveheted. Fingom nincs miért állsz bele értelmetlenül ebbe a témába.[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #55303 üzenetére
Nem mondtam egy szóval se, hogy valakit is vásárlásra ösztönöztél. Leírtad hogy te mit vettél és mennyiért, én meg leírtam hogy szerintem mennyivel olcsóbban lehet jobbat is.
[TPMS] és mielőtt azt mondod hogy nem jó, akkor elárulom hogy jó
Bontóban? Szinte új autóhoz? Ugyan már, legyünk úriemberek! Használt gumit senki után nem veszünk fel, ki tudja, hány padka és túlmelegítés, szálszakadás lehet benne.
A gumiárak meg nyilvánosak, mindenki számára elérhetőek. Swiftre 2 éve Dunlopot vettem, most a saját francia lovam (citroen) alá pedig Goodyeart. Mert nekem nincs pénzem drága szettekre, én kénytelen vagyok magamnak összevásárolni. Biztos kényelmesebb bemenni és egyben megvenni, ahol fel is rakják, de nekem ekkora felárat nem ér meg, inkább egy kis utánajárás[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
mefistofeles
addikt
válasz dethroner #55304 üzenetére
Az aliexpresses negyedáras cucc, nyilván jobb....(persze ha ideér)
Ekkora szakértővel nem is akarnék vitázni. Amit írtál az továbbra is nettó értelmetlenség.
V.T. kolléga érdeklődésére írtam egy referencia árat, hozzátéve, hogy biztos talál olcsóbban is. Mit kell ezen ugrálni, fel nem fogom.....[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
zsolt19900
őstag
én is pont jól elvagyok az egy telet futott (kb 3e km mondott a srác) gumiszettemmel
úgy voltam vele, mint te: csak is új stb. stb. de ha már ugyan az a gumma, gyári felnin, gyári szenzorokkal és gyári dísztárcsákkal 7,1-7,3 mm profilmélységgel 90k-ért landolt nálam, hát üsse kavics elhasználom (jam és az árban volt friss centrír és felrakás is lett volna, ha meglenne már az autó és azzal mentem volna ) plusz a felnik is igazán szép állapotban vannak, semmi rozsda, leütés stb.Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
JamesFinn
senior tag
válasz mefistofeles #55290 üzenetére
Én ugyan ezt a Szettet vettem, szintén márkakereskedőnél, nekem 47.500 huf volt darabja.
-
burgatshow
veterán
-
feco70
senior tag
Ilyenkor azért örülök az lpg nek, Diósdon múlt kór 280 volt még a gáz, mondjuk ennek is megy fel az ára. 40 l elmegyek több mint 500 km. Nem értem miért nem jó a magyarnak a gáz, Spanyoloknál majd minden második autó gázos, sok van az Olaszoknál is, nagyon régóta lpg autóm van, semmi gond vele.
-
burgatshow
veterán
válasz mefistofeles #55305 üzenetére
S-Cross-ra ugyanaz mint Vitara-ra. Én most vettem (280-ért) és tökre értem az álláspontod, nekem is megérte a kényelem miatt, de nem szabad a Swift-hez mérni mert tök más gumi van rajta méretben.
A Vitara/S-Cross-on gyárilag a Yokohama BlueEarth télijét adják 215/60 R16-os méreten. Ennek a guminak darabja 37-40e forint. Ehhez még vedd hozzá a 4 db gyári lemezfelnit ami szintén megvan 15e Ft körül / db + a 4 db gyári TPMS szenzor szintén 15-16e Ft körül / db de ugye csak szettben lehet venni.
Szóval így összeadva tényleg ott vagy a 260-300e Ft között.
Természetesen tudom, hogy a gumin lehet spórolni vastagon ha az ember magának veszi és kicsit le tud adni az igényekből, de bármilyen más tisztes márkás gumi is ebben a méretben itt van.
De ahogy mondod: így kényelmes és tényleg 3-4 évre (az én futás teljesítményemmel) le van tudva téli/nyári gumi kérdéskör.
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #55305 üzenetére
Nem tartom magam szakértőnek. Nem azt mondtam hogy amit vettél az rossz, mert akkor szakértőnek tartanám magam. Azt mondtam hogy lehet venni olcsóbban jobbat.
De te biztos szakértő vagy, hiszen kijelented hogy az alis szelep az nem jó, valamint hogy ilyen-olyan gumi nem jó.
Légyszi, mutass már linket ami azt írja hogy a gyári suzuki szelep jobb, és a yoko gumi jobb mint amire hivatkoztam[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz burgatshow #55310 üzenetére
A Sumo árul rá 4db lemezfelni + 4db szelep csomagot: [link]
De létezik Swiftre is: [link]
Aztán olyan gumit húzatsz rá amilyet szeretnél. Persze némi utánajárással lehet mindezt olcsóbban is, a kérdés az kinek mi mennyit ér.
Abból a 300k-ból például a Vitarára lehetne fényévekkel jobb téli abroncsot venni, mint a Yoko, többnyire "a tabella végén sereghajtó": [2021 winterreifen] 17-edik lett, amit én vennék: [Krisalp HP3] 35k/db.
4x 35k + 89990 = 230k + szerelés. De okés, ekézük dethronert (uram isten mire vetemedtem, "síkra szállok érte"... elhatárolódom önmagamtól is ) Amit ő választott Vitara méretben: [link] ez 42k, tehát a matek: 4x 42k + 89990 = 258k + szerelés, mindezt egy 6. helyezettért, na, akkor kinek éri meg a Yoko szett 300-ért? A márkaszerviznek, maximum. Jah meg a karosszéria lakatosnak és a fényezőnek, esetleg a neppereknek, mert lesz bontott alkatrész dögivel...Ennek ellenére mindenkire rábízom a felelősségteljes döntést, ugyanis senki pénztárcájában nem szeretnék turkálni. De ugyanazért a pénzért 10 perc guglizással prémium kategóriába is bele lehet választani már.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
addikt
Nekem annó 2018ban iszonyatosan jó áron sikerült szereznem 4db vadiúj Vitara gyári GLX felnit (18e/db), arra rakattam a gyári Yokohama nyári gumikat és a GL+ felnit elvittem szinterezni, homokfúvással gyári szürke le, fekete szinter fel. A 4db TPMS gyári szelep a vitata fb csoportban annó 20e/4db áron ment, azt vettem bele. Az egész autóról kiiktattam a szürke részeket, elől hátul fényezett betétek a lökharítóban, gyári fekete dekor elemek. Csak a tetősín maradt szürke, de azt felesleges fóliázni. A téli gumim GT (general tire - Continental csoport 1915 óta, több, mint 100 éves múlttal) 4. szezonját kezdi, tökéletesen tapad, jók a menettulajdonságai. Téli gumit én 5 évente cserélek, így inkább az ár érték arányt figyelem.
talán a fekete felni jobban is mutat, mint a két tónusú, de.a GLX felnit nem lenne szívem szinterezni. Meg így mindig van fél évente egy kis újdonság az autón.
A szürke kiiktatása rengeteget dobott az autón! A hűtőrács is gyári, azt is a FB csoportban vettem 15e forintért
[ Szerkesztve ]
My name is Bond, James... Dean.
-
-
burgatshow
veterán
válasz 2ozzmexy #55313 üzenetére
Én nem ekéztem senkit, csak leírtam, hogy áll össze a 250-300 ezer forintos csomag. És a te matekoddal valóban lehet spórolni 30-50 ezer forintot, de nagyságrendben akkor is majd egy 100-sal több, mint a korábban Swiftre leírt 190 ezer forintos szett.
Nagyobb autó, nagyobb kerék, drágább gumi, én csak ennyit akartam ebből kihozni. Mindenki azt vesz magának amit akar.
Az már csak az én megjegyzésem a linkelt összehasonlító táblázathoz, hogy persze 3 méterrel elmaradni az első helyezettől mondhatjuk soknak hiszen akár egy autó is lehet azon a távon, de nem 10+ méteres különbségek jöttek ki. Ha meg olyan a szituáció, akkor nem ez a 3 méter fogja megmenteni szerintem az autódat ill. magadat. De tényleg csak a saját kommentem.
-
mefistofeles
addikt
válasz dethroner #55311 üzenetére
Az a baj, hogy a lényeget nem érted.....
Már az első hozzászólásod is tökéletesen értelmetlen billentyűzet koptatás volt.1. Mivel én leírtam, hogy nekem már megvan a szettem
2. az is ott van, hogy (neked egyszer már ki is emeltem, hiába) lehet találni olcsóbbat is.
Szóval nem tudom minek írogatod itt a szuper minőségű és áru Alis szettjeidet.
Az eredeti kérdező, V.T. kolléga is talált már szettet, szóval neki sem kell pörögnöd.
Részemről az értelmetlen szópazarlást befejeztem, és elnézést a topiclakóktól ezért a szemetelésért.......Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz burgatshow #55316 üzenetére
Jah, bocs, nem úgy értettem, úgy általánoságban írtam, nem kizárólag neked szólt, csupán folytattam a "beszélgetés láncolatát", azért neked nyomtam a választ.
De igen, nagyobb verda + nagyobb abroncs = drága lesz. Sajnos kis méretekben nem domborodik ki ennyire az ár/érték különbség, mert az árak elég közel vannak egymáshoz. Nekem Vitarám van, azért példálóztam azzal. Bár kíváncsi leszek hogy akik "olcsóautónak" vették az alap GL-t még 2015 körül, azok mekkorát fognak nézni amikor lekopik a gyári abroncs és venni kell a 17-es malomkerékre egy garnitúrát... na akkor majd jönnek a Sailun, Infinity, Giti, GT Radial és barátai... meg TommyY2 kedvence a Momo.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Memmaao #55314 üzenetére
Tényleg jól mutat a gyári GL+ felni feketében, harmonizál a tetővel. Azt a szürke alsó maszkot sosem értettem miért nem lehetett feketére letüsszenteni gyárilag, ezerszer jobban mutatnának úgy... Persze a facelift során már megcsinálták. Azért látom közben került fel pár kiegészítő pluszban az idők során...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Gyöször
senior tag
válasz mefistofeles #55318 üzenetére
Én is megvettem a kocsival a szalonból a téli kerekeket azt kész. Engem is mindenki lehülyézett akkor, hogy alis szelep stb. Én még sosem rendeltem aliból, de ha nem jön meg akkor csak felmérgel. Ha megjön és teszem fel 1 rossz, ez akkor derül ki, ha már mennék vele télen, azesetben nem csak felmérgel, hanem szétbax az ideg. Akkor addig legyen felbakolva a kocsi míg nem jön meg egy másik? Ez mindig jól működött, nem kellett 5 meg 20 kilcsit menni vele, hogy észrevegye. Cserekor garázsból kiállva jó volt.
Mexy ez volt a másik, hogy rossz a yoko gumi. 17 telén felvitt a Kékesre, meg haza is hozott. Lefelé jövet este 5kor megtanítottak a helybeliek hogy kell menni Mátraházától Gyöngyösig, mert majd letoltak az útról. A többi 150 kilométeren a 40el menő alföldi vitézeket kerülgettem 80-90el mert szerintük csúszott az út. Bevallom eleinte féltem átmenni a 10 cm latyakon ami a nyomok közt volt, de a gumit nem rendítette meg. Annyira nem rossz ez a yoko, viszon az a jó, hogy olcsóbban jobbat is lehet venni. Nekem se ilyen lesz rajta következőleg.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
addikt
válasz 2ozzmexy #55321 üzenetére
Nagyjából a kezdetektől fent vannak. A LED dekor ajándék volt, a könyöklővel együtt, belealkudtam a vételárba, az oldalsó alsó dekoráció szintén gyári, szintén Vitara fb csoportban szereztem, 18e volt, amikor 50e körül adta a Suzuki. A felső kis fekete dekor az is gyári, eBay ről volt kb 4e Ft. Bent a hangszórók lettek Hertz-re cserélve. Már csak a hátsó gyári spoiler hiányzik, de ahhoz meg fúrni kéne az autót.
Az a durva, hogy 4,75M vettem annó és most 3 évesen 40e kmrel 5,5M lenne rá vevő.
Majdnem elcsábultam, hogy veszek egy mini JCW-t, de rá kéne dobni még 1 Vitara árát és igazából 11km a munkahely, illetve havi 4-5x megyek Pécs-Szekszárd távot, ami ezzel az 1.6 szívóval teljesen ok, de egy dupla turbós 2L benzines nem szeretné, ha 11km után le kéne állítani, kvázi még be sem melegedne, így lebeszéltem magam. Pedig már össze is raktam a kocsit:
[ Szerkesztve ]
My name is Bond, James... Dean.
-
bigyo108
aktív tag
válasz 2ozzmexy #55194 üzenetére
Sziasztok,
Ma reggel 2 fok volt és annyira alcsony volt a fordulat, hogy belefulladt a motor.
Viszont kaptam egy hibakódot amit ezelőtt még soha sem. ( igazából ez az autó a P0420-on kívül semmit sem dobott még)
Szóval P0171 - szegényes keverék, sok levegő kevés üzemanyag stb ... az oka millió féle lehet.
De mivel csak hidegben csinálja az autó, én egyedül arra tudok gyanakodni, hogy a légtömegmérő rossz vagy pontatlan adatokat küld az ECU felé.A PC visszafelé MINDIG kompatibilis lesz,.... MINDENRE!! :)
-
őstag
válasz Memmaao #55326 üzenetére
Az árak durvák nagyon a használt piacon. Tavasszal el kellene adnom a 2017 augusztusi automata allgrip gl+ scrossom olyan 75k kilométerrel. Kb új ár felett kellene hirdetnem (5,6 milla)? Vicc még évi 2 olajcserével és 60k-nál megtörtént automata olaj váltó cserével is (és minden számlával).
Szerk válasz a szerkesztésedre : én is így csábultam el, csak toyota hibridre (az jobban bírja a várost, és sokat megyek Pesten)
[ Szerkesztve ]
-
mefistofeles
addikt
válasz Gyöször #55323 üzenetére
Nézd, ez mindenkinek a saját dolga, én ebben nem akarok senkit bírálni vagy kritizálni, de kb. úgy vagyok a dologgal mint te. Igaz, hogy már vásároltam több (inkább apróságok) terméket az Alin, de fontosat (vagy olyant ami időre kell) biztos, hogy nem.
Yokohama gumim még nem volt, majd ha télen megjáratom, akkor meg lesz a véleményem róla. Amiben biztos vagyok az az, hogy van rosszabb és nyilván jobb abroncs is.
Az ára természetesen sok, de most így döntöttem. Van ráció abban, ha az ember keresi az olcsóbb megoldásokat, de aki megszállottan csinálja az bele kerül egy spirálba, ami elviszi totálisan a realitások talajáról.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Gyöször #55323 üzenetére
Nem feltétlenül rossz, csak azért a pénzért van jobb. Én Krisalp HP3 felé húzok a következő télinek, a nyárit még keresem, nem igazán találtam meg még. Persze minden képlékeny még, ami most rajta van alsópolcos téli, az a harmadik szezonját kezdi és pozitív csalódás ezeddig. Persze kompromisszumos és nem is vártam tőle csodákat, a határait sem feszegetem, de az is igaz hogy nem indulok vele útnak ítélet időben. Nem azért mert ne tudnám kezelni, hanem azért mert a többiekben nem bízom... Ha megoldható akkor a 10centis hóban nem indulok útnak. De tavaly például száraz időben indultam el és a 10cm-es BP-t megbénító hóban ( szánalmas...) is lehetett vele közlekedni, mentettem is vele párat, de nem csúszott meg, pedig már oda volt készítve a kék-sárga az anyós ülésre miután berepült egy fiesta állókerekekkel elém kereszteződésbe zöldnél... Persze a téligumitagadók klubját erősítette, úgyhogy nyárigumival harcolt a havazásban... Biztosan nem volt időpont a gumisnál, van ilyen...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Moleman
addikt
válasz 2ozzmexy #55334 üzenetére
Nekem HP2 volt régen, ésszel kellett menni vele, szárazon se volt túl jó, de túléltem. Egyszer estem le vele az útról, de az saját hiba volt, túl nagy szöget vállaltam lefagyott havon, aztán gáz helyett a féket nyomtam.
Most Michelin Alpin 5 van, már nem mai gyerek, de kiemelkedő, még szárazon is jobb, mint a korábbi nyárigumijaim, és közben kb semmit nem kopik.
Nyárinak Michelin Pilot Sport 4-et vettem tavaly, az főleg zseniális az eddigi ecohulladék Contik és Yokohamák után, nagyon megérte a felárat. Ha nem beszél rá az asszony a Michelinre, akkor Nokiant vettem volna (Wetproof vagy Powerproof). -
2ozzmexy
aktív tag
válasz bigyo108 #55336 üzenetére
Igen, főleg - népi megfigyelésem szerint - esős-párás időben szokott előfordulni gyakrabban.
Úgyhogy ott kellene elkezdeni keresni a hibát. A légtömegmérő elkoszolódása olyan 250-300ezer km futás körül szokott előjönni... (főleg ha korábban nem cseréltek légszűrőt csak 3-4 évente)[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Moleman #55335 üzenetére
A HP2 és a HP3 nagyon más, a frissebb mintát átdolgoztak, új keverék stb. Eléggé jó lett a HP2-höz képest is nagy előrelépés.
A Kléber az Michelin, a teljesség igénye nélkül: "melyik abroncs márka melyik nagy gyártóhoz tartozik?"A Nokian nekem nem jó, sajnos nem szépen öregszik, kb a michelin és continental csoporttal dolgozhatok, mivel a többi öregedés szempontjából nem bírja a ki tervezett 6 évet.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Moleman
addikt
válasz 2ozzmexy #55338 üzenetére
Valóban, most, hogy mondod, nekem is beugrott, hogy a Kléber oda tartozik.Az öregedésről hálistennek nem tudok nyilatkozni, mindig volt garázs, csak az asszonyé áll kint, de az se sok nap éri. Az ablaktörlők is jellemzően 6-7 évet bírnak így, hogy nem szívja ki őket a nap, pedig sokszor olvastam, hogy másnál hónapok alatt megdöglik a Bosch Aerotwin.
-
Gyöször
senior tag
válasz burgatshow #55341 üzenetére
Hmm. Most ez nekem új. 4 évesek a lapátok a kocsin, de nem is használtam még igazából őket. Mindig polírozva van az ablak. Meg még garázsban is áll. Most tényleg le kell cserélnem, és ha igen mik az okok?
Senki belém ne álljon, tényleg kérdezem, mert teljesen műveletlen vagyok ablaktörlő lapátokból...ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
tboldi
nagyúr
válasz Gyöször #55342 üzenetére
Az én Jazzemen 2-3 évesek a lapátok (tescós Goodyear) és még most is pazarul törölnek. Annak ellenére, hogy nem volt drága, nincs szívem kidobni, ami még tök jó.
Az idő nagy részét szintén garázsban tölti az autó, bogarakat az első adandó alkalommal letörlöm vizes ronggyal, meg rendszeresen mosom, takarítom is, nem érzem indokoltnak esetemben az évenkénti cserét.[ Szerkesztve ]
-
burgatshow
veterán
válasz Gyöször #55342 üzenetére
Mert a gumiban keletkezhetnek mikro repedesek, anyagfolytonossagi hianyok ahova be tud ragadni a kosz, homok es szepen lassan telenyomja a szelvedot mikro karcokkal amik nem most lesznek zavaroak, hanem majd par ev mulva. Akkor hirtelen sok lesz es zavaro.
A Suzuki konyve nem irja specifikusan, hogy mikor csereld, de a korabbi kocsiaimnal (Fiat, Ford, VW) mindenhol irtak az 1 ev vagy kb. 15000 km-es ablaktorlo cseret. Persze ha rosszul torol akkor hamarabb.
Ugy hogy en probalok erre figyelni, de ha ti ugy gondoljatok, hogy minden oke akkor rendben van. Engem is “csak” meglepett a 3-4 ev.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz burgatshow #55344 üzenetére
Nagyon háklis vagyok még a koszos szélvédőre is, nemhogy a karcosra, de nem vettem észre, hogy bármi ilyesmi történt volna. De akkor lehet, hogy csak szerencsém volt a Bosch-okkal. Ja, és minden szélvédőmosáskor letörlöm az ablaktörlő élét is.
-
Gyöször
senior tag
válasz Moleman #55345 üzenetére
Így van, szinte minden elindulás előtt lepucolom a szélvédőt, vele együtt a lapátot is. Nyilván a repedésbe ragadt kosz nem jön ki, de mivel alig használom nem lehet nagy baj. Ha út közben bogaras és úgy tűnik eső lesz félreállok és letakarítom.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
mefistofeles
addikt
Szerintem az ablaktörlő pont az a az alkatrész aminél tökéletesen látja az ember ha cserélni kell és nem fontos feltétlenül kilóméterekhez ragaszkodni. Amíg szépen, egyenletesen töröl, nem "zörög" és nem hagy ki, sávokat addig szerintem nincs probléma.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Chereiose
addikt
[link] "Indiában már rendelhető a vadonatúj Suzuki Celerio."
Persze ide már nem jönnek ezek, nehogy legyen egy új, olcsó, takarékos kocsi, a hülye európainak jó a 10 milliós elektromos, vagy az egekbe drágított swift/ignis Anno a Celerio pedig elég jó volt 2,6m-ért újonnan, 5 liter alatt eszik, persze a formájával nem sokan voltak kibékülve. Nyilván a jelenlegi körülmények közt esély nem lenne ilyen árazásra, de azért 4m alatt simán lehetne árulni, de mindezeket köszönjük az EU-s kibocsátási normáknak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Melyik tápegységet vegyem?
- Dying Light 2
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Vicces képek
- Robot fűnyírók
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Windows 11
- További aktív témák...