Új hozzászólás Aktív témák
-
Tyson5
tag
Hozzám került egy 99-es 1.3-as suzuki swift glx. Alapvetően egész jó állapotban van, viszont a kuplungot felemelve a fogáspontnál hirtelen "felugrik".
Amikor elkezdem benyomni a kuplungot kellően puha, viszont fogáspont környékén kissé megakad, felkeményedik és nehezebb benyomni. Ennek ugye a kuplung felengedésénél van jelentősége, mert így elég könnyű vele lefulladni, hiszen a fogásponttól gyakorlatilag kilöki magát a pedál. Ha kicsit is a fogáspont felé engedem a kuplungot azonnal lefullad az autó. Előző tulaj szerint már jó néhány éve ilyen, szinte csak városban használták rövid utakra. Egyébként a fogáspont jó helyen van, nem csúszik, rendesen kiemel, sebességeket szépen veszi, motorja erős. Én kinyomócsapágyra tippelek. Viszont ha az cserélve van, komplett szettet lenne érdemes cserélni.
Mit gondoltok mi lehet vele? Vagy csak a bovden viccel meg? -
Tyson5
tag
-
Tyson5
tag
Sziasztok, az alany egy 1.3-as, 8 szelepes 1999-es suzuki swift 150.000Km-el (ismert előélet) kb. 3 hónapja van nálam és mentem vele 5.000Km-t. Jól megy, jól húz, könnyen indul, általában országúton használom, de pályáztam is vele. Mióta nálam van kb. 3x, de korábban is csinálta már néha-néha, hogy egyesben induláskor (meleg motornál) rángat. Felkapcsolok kettesbe és abbahagyja, mintha mi se történt volna.
Mi lehet a problémája? Vezérléscsere, olajcsere, gyertyacsere múlt héten történt és azóta megint rángatott egyszer. Benzinszűrő csere megoldaná, vagy ennél összetettebb lesz?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest