Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz simonjoe #47422 üzenetére
[link] egy ilyen alá én 2020-ban nem adnám... városi szaladgálásra/második autónak/anyataxinak még 5-10 évig tuti elmegy... (ha karban van tartva)
A rozsdával az a gond, hogy Murphy beindul és pont azokat az elemeket csócsálja meg, amik az autó egyébként sem magasfokú biztonságát adják... (küszöb, padlólemez, hossztartók)Ha visszaolvasol pár hónapot akkor volt egy fórumtag, aki 270k-ért vett egy ilyen Swiftet és feltöltött egy videót a padlólemezről... ajánlom nézd meg mielőtt a szeretett nejedet beülteted egy ilyenbe... nem mondom hogy köss rá életbiztosítást azonnal, de gondolom nem is ezért mondtál neki igent hajdanán...
És tudom hogy fájni fog, de ha senki más nem írja le, akkor én fogom, 1M alatt minden autót felejts el, mert azok olyan állapotban vannak, hogyha rozsdás menthetetlen, a vasoxidból nem lesz acél többé és nem lehet mindent kilakatolni... én a helyszínen lőném főbe azt aki átengedet műszakin az összeset...
Japán autó ha frissen van alvázvédőzve, annak oka van... Más nem szokott tönkremenni rajtuk, a dugattyúszoknya törés ami még típushibája, a többi részére igaz, amit a Kroneraff Pista mondott: "...legyen benne megfelelő olaj meg víz és kimegy a világból..."
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz simonjoe #47851 üzenetére
A Splash sem rossz, csak a csomagtere még férfi szemmel is "szűk"... Az ezres motor meg... De nem kopkodok mert a többiek megvernek. SX4 vagy Swift, annyiért vannak szépek, városi rohangalasra Swift, szerintem.
Amúgy én szoktam látni néhányat az ilyen "kisebb" autókból és nekem rendesen futkos a hideg a hátamon amikor látok szülőket gyereket szállitani velük... Amikor ülnek a 80ezres márkás 5 csillagos ülésben szó szerint 10 centire az autó végétől... De kutyával is ilyen érzésem van amikor kihajol az ablakon, lelki szemeim előtt olyankor mindig jön jobbról a pizzafutar..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz simonjoe #47857 üzenetére
Nem gatya annyira az M13A, a Swift-et jól viszi 4-5 fővel is, igaz olyankor nem 6 lityi alatt iszik, de működőképes... Egy 2005-ös GLX példány volt az egyik barátom első autója (használtan vette pár évesen), majd' 10 évig használta és azóta is köszöni, hogy rádumáltam, mert nagyon szerette, szerintem akkor bolondult bele a Suzuki témába, pedig eleinte ő is idegenkedett tőle... Azóta egy 2017-es M16A GLX Vitarát hajt, 4WD+terepszett és azt is imádja, sok pénzébe fájt, de fizetni nem tudnál neki annyit, hogy átülljön másba...
@a_tesz: Nem a töréstesztje miatt izgi, csak ez nekem ilyen szubjektív érzés és nem csak a Splash-el vagyok így, hanem a többi (Matiz, Alto, 106, Aygo, Corsa-ból főleg a réigek a B mondjuk) "kisautóval", még a Vitarában üllve is, ha a Ducato-t vezetem rakva akkor meg főleg... esküszöm néha a nyergesnek rövidebb a fékútja mint nekem... és olyankor mindig azon agyalok, hogy akik beültetik oda a gyermeküket, azok mindezt végig gondolják!? Hogy mi van ha pont egy ilyen hirtelen vészfékezésnél kell ránéznem a GPS-re hogy hanyadik utcán kell jobbra menni? Akkor elveszek 2 életet? Mert persze bevágnak elém, mert oda kell érni az oviba/suliba... és ott a 100ezres gyerekülés sem segít, ha megtolok 4tonnával egy ilyen autót...
Persze h pörög, könnyű kasztni, kismotor még jó hogy, városra van optimalizálva, hogy gyorsan elérd az utazót (50-60km/h), fölötte sajna már nem ilyen bátor, de pontosan azt tudja amire tervezték, városba kicsi, fürge, takarékos és fordulékony autó kell. Ezekben én is pont ezt szeretem, csak nem értem miért kell bevágni teherautók elé majd két lábbal a fékbe ugrani, főleg családdal a hátsó ülésen... A kolléganőm utazott velünk a Vitarában, (kitettem útközben a családot, a csaj meg jött tovább velem) ő állapította meg hogy, mennyivel másképpen vezetek ha bent van a gyerek hátul és ha nincsen... ha nincsen akkor sokkal sportosabban vezetem az autót...@AMD Power: Női betegség: "Apa, ez nekem nagy..." Rossz az aki rosszra gondol...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz simonjoe #47867 üzenetére
Vicceltünk, igazából én megértem az álláspontodat, gondolom nem szeretnéd a fizudat az autószerelőhöz hordani a Passat sok rövid útja miatt...
Swift-et nézegessetek 2005 utánit, az 1,3-as is elég városba meg ilyen rövid utakra, az 1,5 kicsit "szomjasabb", cserébe több benne a móka...
A nyelestengely csapágy van akinél előjön, van akinél nem, de ha mégis kijön akkor sem az az anyagicsőd kategória, nem egy kettőstömegű csere árában van na... A lényeg h nézelődjetek, hátha talál egy szimpit és amit ajánlani tudok, az az hogy ültesd bele és ha lehet próbálja is ki, rá fog jönni hogy rettentően kezes kisautó az M13A is, fordulékony és fürge, ennek ellenére nem ijjed meg ha 130-at kell tartani az autópályán. Ha nincsen lánchangja és nem rozsdás nagyon az alja, akkor nem igazán van ami tönkremegy benne, cserébe jól felszerelt és meglepően kényelmes még hátul is.
[link]
A fekete 1,3 GS belterét és felszereltségét ajánlom figyelmedbe...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz simonjoe #47869 üzenetére
[link] egyik oldala fújt és német import
[link] fényezési sérülések vannak rajta (karcok, húzások), Gusztávéknál vásárolt és szervizelt autó. Ez mindkettő GS ACC, nem feltétlenül jók, csak nézd meg milyen a belseje ezeknek, hogy tudjátok kb mit kerestek. Nézzetek meg néhányat esetleg személyesen, ültesd bele, ő fogja használni főleg gondolom, remélhetőleg tetszeni fog neki, ha engedik vezesse hogy érezze milyen... Hidd el ha mindezen túl lesztek, konkrétan tudni fogod mit kerestek.De ez minden más szóbajöhető autóra igaz, az autót vezetjük...hiába csecse kívül, ha amikor vezeti a nejed nem tetszik neki...
Ha megengedi a nepper/eladó, akkor próbálja is ki, de minimum ülljetek bele, mert a neten képek alapján nem érzel szagokat, nem tudod tapogatni a műanyagokat, nem érzed mekkora a fejtér, lábtér stb.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
válasz simonjoe #48097 üzenetére
Azt mondják a sport verziókban sportülés van (kevésbé kényelmes, főleg hosszabb úton), alacsonyabb az autó hasmagassága, keményebb a futómű. Nem biztos hogy mindenkinek, minden esetben megfelelő választás.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Pist@bácsi
őstag
válasz simonjoe #48097 üzenetére
Van itthon 2005 -ös 1.3 Swift és 2012- es 1.6 Swift sport is (ez egy generációval újabb, mint amit néztél).
Nem alacsonyabb a sport, az ülése pedig pont, hogy kényelmesebb. A futóműve feszesebb és sokkal jobban irányítható, cserébe kevésbé komfortos. Nem akarom hosszasan ecsetelni, de lényegében a sport egy sokkal jobb autó (fék, futómű, kormányzás, váltó, motor, illetve az extra felszereltsége is a legmagasabb).
2010 utáni Swift sport nagyon tartja az árát, 2 millió alatt gyakorlatilag nincs belőle eladó. A karbantartáson kívül 2 és fél év alatt nem kellet rá költeni semmit. Külvárosban (Budapest) elmegy 5.3-5.5 liter 100-as prémiummal, ami egy 136 lóerős motortól jónak mondható. Rozsdának nyoma sincs még.
A másikon, a 15 éves Swiften minimális felületi rozsda volt a hátsó lengőkarok bekötési pontjainál, illetve a doblemez alsó részén a műanyag betét alatt. Itt érdemes nézelődnöd rozsda nyomok után.
Pár órás munkával orvosolható volt, még jó pár évet gond nélkül kitart.2010 előtti Swift sport már 1 millió alatt is akad.
A Splash -el nem lehet összevetni, két teljesen más autó. Ha nem számít a vezetési élmény, akkor a műszaki állapot és az ár alapján válassz. -
hundai
aktív tag
válasz simonjoe #48097 üzenetére
Szia! Én is ezt a modellt nézegettem, amiket eddig kiderítettem: 2006-7 modelleknél 6800nál van a max fordulat 0-100 ~9.2másodperc
, 08-tól pedig 7200nál tilt, 0-100 ~ 8.1mp.
Autópálya tempóban sokat forog, 4000fölött. Olvastam jó pár tapasztalatot, miszerint az m15a 5. sebességét beleépítve jelentősen csökken a fogdulat.Ami engem érdekelne: az 5 ajtós változathoz képes ugyanolyan "jól" elfér 2 ember, vagy kevesebb a hely?
[ Szerkesztve ]
-Wake up Neo!
-
Pist@bácsi
őstag
válasz simonjoe #48510 üzenetére
Ez K12B motor láncos, láncot nem kell cserélni.
Olajcsere periódus 15.000 km/vagy 12 hónap.
Én a helyedben, ha nem ismert a szerviztörténete most lecseréltetném a hosszbordás szíjakat, a gyertyákat, és az összes folyadékot, beleértve a motort, váltót, fék- és hűtőrendszert. És innen már tiszta lappal indulsz. -
Pist@bácsi
őstag
válasz simonjoe #48512 üzenetére
5W30. Most ECSTAR a gyári olaj.
Váltó olajcserét a 45 ezres szerviznél írja először. Ha tudod, hogy megtörtént, akkor nem kell, ellenkező esetben ne ezen spórolj.
De a folyadékok, szíjak az állásban is öregednek, így nem csak kilométerhez, hanem időhöz kötött intervallumok is léteznek.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz simonjoe #48541 üzenetére
Nem tudom, hogy van-e CAN, de ha nem kínai vackokat veszel, hanem minőségi Osram vagy Philips LED-eket, akkor azok szinte biztosan CAN-kompatibilisek amúgy is.
Nekem egyébként elöl nincs semmilyen LED, hanem Osram Night Breaker Laser H4 és Cool Blue Intense W5W van, az indexekből csak a tükrökben lévők LED-esek, de gyárilag, hátul az egész lámpatesteket kicseréltem, amikben a helyzetjelző/féklámpa LED-es (szintén gyári, E-jeles, csak eredetileg japán piacos), a pótféklámpa is LED (ugyancsak gyári, az ES Sport felszereltségé), a tolatólámpába és a ködzáróba Philips XtremeUltinon W21W LED-eket tettem (természetesen fehér és piros), a rendszám fölött Osram 4000K-s LED, meg a csomagtartóban is, a plafonon meg Philips 4000K-s C3W-k vannak. Asszem, ennyi.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz simonjoe #48549 üzenetére
A nightbreaker nagyon megéri az árát. A LED-et engedd el, mert ha rendőr észre veszi ugrik a forgalmi...
Az akku, hmmm, kemény dió, de engedd meg: 10 éves generátor hogy van? Legalább egy töltő feszültséget mérjünk már akku csere előtt... A nagyobbat több idő lesz neki feltölteni, rövid városi utakon pedig nem biztos h fel tudja tölteni 100%-ra ami nagyban csökkenti az élettartamát. Ha nem kell plusz kütyüknek menni (álló fűtés, hifi) akkor max 1 lépcsővel nagyobbat tegyél bele, csak vmi normálisat, ne JP-t...@tboldi: és szopni is fogsz műszaki előtt, nem?
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz simonjoe #48776 üzenetére
Hasonlót tervezek én is elkövetni a Vitarán, csak meg kell találnom a világítást kapcsoló reléket, mert anélkül nehéz... kétlem hogy butafa módon a kapcsolón vitték volna át az össze kraftot... WagonR-nél láttam már ilyet, tboldi-nál, de elég ritka manapság...
Ha minden igaz csak egy picike Y kábelt kellene forrasztanom gyári csatlakozókkal, hogy a hátsó helyzetjelző két helyről kaphasson áramot, vagy hogy a DRL mindkét relét húzza be..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
válasz simonjoe #48858 üzenetére
De, létezik. Csak el kell fogadni a realitásokat. Túl sokat akar az olcsó használtautó vásárló, irreális elképzelései vannak. Az olcsó autó legyen műszakilag megbízható. Pont. Ennyi, nem több. A karcolások, extrák hiánya normális, ezeken nem kell fennakadni és máris százával dobja a hahu az ilyen járgányokat.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
[CS]Blade2
addikt
válasz simonjoe #48865 üzenetére
Én meg sem néztem élőben a használtakat, már a képeken, a szöveggel, papírokkal a legtöbb erősen gyanús. Az a baj, hogy nem csak az 500k-s 20éves kategória gáz, hanem pl. 1-1,5-ért olyat adnak, amit szerintem Japán-ban már műszakin nem engednének át. 2 felett meg a vevőnek is lehessen már igénye, de azok is le vannak harcolva, maximum kívülről még jól néznek ki, de a legtöbbnél látom, hogy azért eleje, hátulja lezúzva, hátulja behorpadva, és ez extra, ez a gyári fény. 1-3 évesek meg majdnem új árban vannak. A kiszemelt valós 85k-t futott 2 éves még éppen csak megérte volna 2,8-ért. Az elment, a 2. legolcsóbb aszem most 3,2. Némelyik külföldi papírral, a szervízkönyv már 1-3 évesen sem tökéletes.
Az a gond, hogy az árat nem tekerik vissza az órával, így 2 éves már 85k, egy 4 éves 127k, aztán egy 8 éves már csak 65k-120k, egy 10 éves 150k. Ha az elejétől nézed, akkor drága a fiatal, a hátuljától visszafele meg drága az öreg használt.
Egészen máshogy van az értékvesztés, mint ahogy évjáratonként be vannak árazva.Van egy egész csoki (200Ft), 6 év alatt megeszem a felét, és akkor eladásra kínálom: fél csoki 100Ft, ráadásul 6 éves. 100Ft-ért egy fél újat kellene adni-kapni. Egy fél használt 100Ft-ért... akkor azon olyan kuplungnak, féknek, guminak kellene lennie... Ha a használt vétel után ezeket még te veszed meg, akkor két használtnál már ott vagy az úgy árának a 85-90%-ánál.
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz simonjoe #48870 üzenetére
Kezdetben nem volt prémium, kb a malacorrú, vagy még a B4 és B5 sem volt. De utána elkezdte elhinni magáról a fauvé hogy ők bizony prémiumgyártó, és ennek tükrében a passatra úgy is tekinthetünk. Főleg a CC, az már az árában is tükrözi a prémiumságot Szóval szerintem 500-ért lehet megbízható öreg autót venni, csak nem a rengeteg extrát, gyönyörű külsőt, kevés km-t kell keresni. Kicsit kopott, kicsit horpadt, kicsit karcos, sok km, ez mind lényegtelen. Az árához kell nézni az autót. És az üzembiztos működés nem függ össze a rengeteg csiricsáré extrával. Kormány, fék jó legyen, generátor töltsön a hűtő ne szivárogjon. Egy ilyen szívómotor kimegy a világból.
A német autókat meg tessék kerülni, túlárazott és nem a megbízhatóságról híresek az elmúlt bő 10 év termései.
A megbízhatósághoz egy még: 27 éve vezetek, de nem sok suzukit, és egyéb olcsó régi vackot láttam árok szélén lerohadva és dögszállítón utazva. Annál több "viszonylag új és prémium" németet.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Tomeeka28
aktív tag
válasz simonjoe #48883 üzenetére
Na én ezek után tuti hagytam volna... azzal a piti kereskedővel aki ezt megcsinálja, tuti nem kötök üzletet. Én amúgy ezért vettem ujjat. 2-2,5 m ért veszel valami 10 éves használtat. Rálocsolsz 500e-t mert hiba az csak akad benne. 5 év múlva eladod valamennyiért és újra veszel egy 10 éveset... Na most a Vitarta belekerült mindennel 6m-be. Nem kell más spórolása, bénasága miatt szívnom. Meg kap mindet ami kell és remélhetőleg 10-15 évig jól el leszünk vele.
HTC 8X / Lumia 1020 / Lumia 930 / HTC One M8 / Lumia 950 / iPhone 6 / LG G4 / iPhone 7 / MacBook Air / iPhone Xs Silver / iPhone Xs Space Gray / iPhone 13 Mini
-
-
ncc1701
veterán
válasz simonjoe #48894 üzenetére
Mi ha nincs covid, akkor egyszer megyünk nyáron az osztrák alpokba, egyszer a szlovén tengerparta (portorozban lakik a span, onnan 20km a horvát tengerpart, ugyanannyi olaszország), plusz van pár balaton, ilyesmi. Az 5kkm-el fölé is lőttem. De imádom a vasat, nagyon más kategória, mint a suzuki. Tankja 70L, pályán ha nem bántom nagyon 6.5 literekkel elvan, lehet hatótávot számolni, igaz, nem 10eft egy teli tank sem.
-
addikt
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz simonjoe #49119 üzenetére
Szerintem a két kis kezed sürgősen tedd össze és ha egyházi intézmény felé jársz egy "deákigazolványt" gyűrj bele a perselybe, mert ha tényleg ~120k-ból rendbe van rakva, akkor piszok nagy mázlid van. Az ilyen idős autókra százezreket kell rálocsolni, hogy "autó" legyen belőle... (legalábbis nagyobb kategóriákban, én kombi Mazda6-okat néztem ebben az évjáratban és beindítás nélkül alkatrészárban 250-300k még pluszban ment volna rá, és még egy centit sem mentem vele! mert akkor még kiderül önindító, generátor, kuplung, váltó, stb. )
Viszont annak örülök hogy végül hallgattál ránk és picit drágábban néztetek újabbat, azt hiszem mostmár érted miért mondtuk.. ez gyakorlatilag új autó lesz most, persze Murphy nem alszik.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz simonjoe #49127 üzenetére
Érdemes tovább megtartani ha nincsen nagy gond vele, mert ennyi erővel egy ABS kocka cserébe is beleszaladhattál volna, ami méregdrága, ha még az alja is kap egy rendes alváz+üregvédelmet, akkor 10 év múlva is autó lesz és nem másnak raktad rendbe, vagyis nem a kövi tulaj fogja örömében a földhöz verni a s****t hogy milyen jó bizniszt kötött, mert egy karbantartott rendszeresen szervizelt autót kapott "vödör csavar" árában ami kvázi hibamentes. Remélem így érthetőbb, ráadásul a japán autóknak az elektronikája sincsen agyonbonyolítva, így az még 20+ évesen is működni szokott benne, a szívóbenzin motorban nincsen ami tönkremenjen, ha az alja nem rohad, akkor kb. bulletproof, ahogyan Kopasz szokta mondani: "legyen benne normális olaj meg víz és kimegy a világból"
Cserébe ne akarj masszázs memóriás ülést, gesztusvezérlést, pihe-puha anyaméhként ölelő belteret, de teszi a dolgát csendesen és észrevétlenül.
Az a baj velük hogy megszokod és utána rendesen felidegesít ha elfordítod a kulcsot és nem indul, mert 5 évesen kuka az akku. A régi corollában egy kezemen meg tudom számolni, hányszor tettem fel a kérdést 20 év alatt: "na, ezt most mi lelte!?" és mindig ugyanaz volt a baja, kiörgedett belőle az akku... Ha nem villant volna fel az összes visszajelző lámpa a gyújtás ráadásakor, akkor sosem tudtam volna meg hogy egyáltalán ott van... Úgyhogy jelentem igaz a reklám, de minden japán szívóbenzines autóra igaz: "olyan nincs hogy nem indul...""...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz simonjoe #49159 üzenetére
"Várható 1ébként, h valamikor majd elkezdi csipegetni az olajat??" Lévén hogy a rendszer nem zárt... Rám meg néznek mint borjú az új kapura amikor a márkaszervizben kérem a maradékot, mert egy évig nem szeretnék jönni...
Mellesleg remélem Sustina-t vettél bele... Az Ecstar feltörekvő márka, Suzuki gyári beszállító, és ami fontosabb: Nem reklámozza sz@rrá a TC, úgyhogy olcsóbb mint az Eneos...
Én most úgy döntöttem egy életem egy halálom, Ecstar olajat bevállalom, megnézzük van e olyan jó mint a Total Quartz. Motul, Castrol, Valvoline, Total, Elf, Opel gyári (GM olaj) , nálam ez a sorrend és ebbe probál beékelődni valahova most az Ecstar."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz simonjoe #49162 üzenetére
No igen, csomagtartóban nem bajnokok ezek a pici autók, de bőven élhető. Én nem öntögetnék össze különböző gyártó olajait, de ez csak ilyen elvi kérdés nálam. Én úgy szoktam hogy 4L-t veszek, ami belemegy belemegy, ami marad azt kannával beleteszem egy nylonszatyorba, bekötöm a száját és megy a csomagtartóba. Neked a garázsban is jó lesz, úgysem mentek hosszút a Splash-el.
Jártam már úgy hogy Kalocsán vasárnap reggel fél6kor indulás előtt döbbentem rá, hogy minimumon az olajszint... de az Opel apósom alatt dobott már olajnyomás hibát is, annyira nem volt benne olaj, mert nem maxra töltik a márkaszervizben, hanem a gép motorkód alapján kiad X,y L-t és azt beleöntik mind aztán csókolom, nem nézegetik a szintet, mert "elég szokott lenni..." úgyhogy mehettem utánuk Balatonföldvárra éjjel 1L olajjal. Sajnos városi autó, úgyhogy ha egyszer kiszabadul autópályára, akkor a motorolajban fegyűlt benzint pillanatok alatt "kiégeti" magából és úgy zuhan az olajszint, mint '86-ban a Malév gép Prágában... Pedig elpofáztam neki többször h figyeljen rá... (mondjuk ha nem LongLife olaj lenne benne 3 évig az is segítene )
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz simonjoe #49247 üzenetére
Csak be ne álljon a kezed mire 2L-t kipumpálsz. A merciből egyszer így kiszedtem a 7L hűtővizet... hát utána nem telefonoztam egy darabig.
De ez működik fékfolyadékkal, kormányszervófolyadékkal, hűtővízzel, kb mindennel aminek van kiegyenlítője, így kevesebbet kell leengedni belőle cserénél. Egy orosz videóban láttam, azóta többször bizonyított már lefolyódugulásnál, mosogatógép javításnál, stb. Ha lesz egy beteg pillanatom akkor kézihabozót fogok csinálni egy Clin-es flakonból autómosáshoz... Olyan habparti lesz a panelparkolóban...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz simonjoe #49252 üzenetére
[link] Én ezzel próbálkoznék, talán a "szállított mennyiség" kicsit több lesz.
A folyékonyszappan adagoló pumpája azért jó, mert ahogyan Öeveges prof mondta: "minden jó háztartásban fellelhető..." Ez kb ugyanaz a kókányolás amikor PET palackot elvágsz tölcsérnek, ha elhagyod sem tragédia, könnyen pótolható és a célnak megfelel... autóba ideális."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- Windows 11
- További aktív témák...
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős