Új hozzászólás Aktív témák

  • [CS]Blade2

    addikt

    válasz simonjoe #48865 üzenetére

    Én meg sem néztem élőben a használtakat, már a képeken, a szöveggel, papírokkal a legtöbb erősen gyanús. Az a baj, hogy nem csak az 500k-s 20éves kategória gáz, hanem pl. 1-1,5-ért olyat adnak, amit szerintem Japán-ban már műszakin nem engednének át. 2 felett meg a vevőnek is lehessen már igénye, de azok is le vannak harcolva, maximum kívülről még jól néznek ki, de a legtöbbnél látom, hogy azért eleje, hátulja lezúzva, hátulja behorpadva, és ez extra, ez a gyári fény. 1-3 évesek meg majdnem új árban vannak. A kiszemelt valós 85k-t futott 2 éves még éppen csak megérte volna 2,8-ért. Az elment, a 2. legolcsóbb aszem most 3,2. Némelyik külföldi papírral, a szervízkönyv már 1-3 évesen sem tökéletes.

    Az a gond, hogy az árat nem tekerik vissza az órával, így 2 éves már 85k, egy 4 éves 127k, aztán egy 8 éves már csak 65k-120k, egy 10 éves 150k. Ha az elejétől nézed, akkor drága a fiatal, a hátuljától visszafele meg drága az öreg használt.
    Egészen máshogy van az értékvesztés, mint ahogy évjáratonként be vannak árazva.

    Van egy egész csoki (200Ft), 6 év alatt megeszem a felét, és akkor eladásra kínálom: fél csoki 100Ft, ráadásul 6 éves. 100Ft-ért egy fél újat kellene adni-kapni. Egy fél használt 100Ft-ért... akkor azon olyan kuplungnak, féknek, guminak kellene lennie... Ha a használt vétel után ezeket még te veszed meg, akkor két használtnál már ott vagy az úgy árának a 85-90%-ánál.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák