Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Den
veterán
egyébként régebben olvastam a szállítási sérülésekről egy cikkwet, ponosan már nem emlékszem de a végkicsengés az volt, hogy ha a javítás megfelelő, tehát az autó száz százalékban azt nyújtja amit a többi, és ami elvárható, akkor rendben van a dolog. egy autó túl drága ahhoz hogy egy lehorzsot elem miatt eldobják, kisebb sérülést nem is olyan kevés kocsi szenved a szállítás során
végülis kymco autóján is olyan minőségű volt a javítás hogy három év alatt alatt nem vette észrewww.simson4t.hu
-
kymco
veterán
A gond csak ott van, ha nem hiszik el nekem, hogy szállítási sérült az autó....... Enyhén szólva ki vagyok szolgáltatva a használtautó kereskedőnek. A szállítási sérült, de javított autót lehetne keményen akciózni .... Nem hiszem, hogy ne lenne rá kereslet. Még sérülten is elvinnék......
www.refujvaros.hu
-
luciferc
őstag
de akkor is kellene legalább egy igazoló papírt adni, hogy nem ő törte össze a kocsit. szóval ez így nagyon nem korrekt és etikus. ha meg jogszerű, akko nagyon nagy gáz van a vonatkozó jogszabályokkal.
amúgy meg az autó nem nyújtja 100 százalékban amit a többi, ugyanis a többi esetében eladáskor nincs ilyen gond, itt meg van. és bizony éppen azért, mert ''egy autó túl drága'', az eladás lehetősége is a ''szolgáltatások'' közé tartozik. -
Radeon.Z
csendes tag
Nem veled van bajom,csak azzal ,hogy mindenki úgy állítja be a márkát,mintha nap mint nap halálba indulna vele az ember.Mondtam,részemről befejeztem a vitát,esetleg elszívhatjuk a békepipát....
Munkahelyemen én vagyok az Isten...mindenki tudja hogy létezem,de még senki sem látott...
-
toeri
aktív tag
Ez egy igen érdekes kérdés. Én pl. tudom, hogy hol volt sérült az autóm; -hangsúlyosan volt sérülve. Mert a gyárival megegyező minőségben lett helyreállítva. Amikor használtan megvettem, akkor elvittem és a biztosító megbízottja körbemérte és kijelentette róla, hogy nem volt sérült. Ami igaz is meg nem is. Mert a festékvastagság-mérő tényleg azt mutatta ki, hogy nem volt. Ez úgy lehetséges, hogy az adott -sérült- elemet gyári, fényezetlen, újra cserélték, majd a gyári rétegvastagságokat betartva lefényezték. EZ AZ, amit a kereskedő az említett esetben elspórolt és elfelejtett közölni veled, a vásárlóval.
Tehát amit Den mond az csak félig-meddig van úgy. Ha a javítás a gyárival megegyező minőséget eredményez, akkor a vásárlónak valóban nincs miért reklamálnia. De ennek nem az a választóvize, hogy egy hozzá nem értő vásárló mennyi idő alatt veszi észre, hogy becsapták?! Az ilyen utólag kiderülő turpisságot nem érinti a garancia, hiszen a vásárlás időpontjában fennálló hiányosságról van szó, ami más jogi kategória. (Értsd: ha már az eladás pillanatában be van építve a hiba és nem a használat során keletkezik.) Sajnos a bizonyítása már sokkal nehezebb.Üdv, toeri
-
luciferc
őstag
sajnos van akkora ütés, hogy a szemüveg összetörik. ha peched van. de lehet, volt már rá példa. a műanyag lencsék is szilánkosan törnek, ha törnek. Az üveg a legveszélyesebb, nagyon peches esetben akár a koponyacsonton is átmegy.
Van megoldás, ami nagyon jelentősen lecsökkenti ezt a veszélyt, mégpedig a polikarbonát lencse. vagy 10-szer ellenállóbb az ütésből következő törés ellen (ugrálhatsz ratja és nem törik el). Állítólag az USA-ban csak akkor fizet a biztosító közúti balesetnél szemüveg okozta sérülésért, ha ilyen polikarbonát üveg volt benne. -
wireless
csendes tag
mi a fenének a légzsák! Nem kell úgy vezetni, mint az álat és soha nem lesz rá szükséged! ennyi!
RGB voltam, itt a weblapom: rgb.tvn.hu
-
Bikeman
aktív tag
Van, hogy meg sem csinálják...
Ismerős kiscsajszit (20 év) apuanyu megdobta egy új Poloval. Megjön vele, örömködés minden. Utána körbejárom, és a jobb oldalán a hátsóajtó alatt a küszöbön látok egy 20 cm-es húzást. Odahívom a csajt, mondom, mi ez.. Aszongya: biztos merevítés(!) Érdekes, ilyet még nem láttam, mondom neki, akkor talán fáradjunk át a másik oldalára, mert akkor ott is kell lennie, jó. Persze nem volt.
A csaj csak beült a márkakerbe a gépbe, és kb. 15 perc alatt hazajött vele, ergo biztos, hogy nem ő okozta. A márkaker persze azt mondta, hogy ők tökéletesen adták át, ismerősömék nem tudják bizonyítani, persze a kiscsaj ellenőrzésre nem gondolt, mielött elhozta, mivel úúúújj.... -
ESP
senior tag
Ezek a biztonsági ketyerék mind.mind a versenysportból jöttek, tehát nem butaságok...
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
ESP
senior tag
Olyan ez, mint bringásoknak a sisak...
Ha csak egy életet ment meg már akkor is megérte...2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
bali79
tag
Ma reggel láttam, ahogy egy tréler viszi az új Swifteket. Hát, határozottan elfogadnám, mert marha jól néznek ki!
Kb. Mini, csak 2 M-ért.Mindenre van félmegoldás!
-
toeri
aktív tag
Ez már csak azért is tuti, mert nincs olyan, hogy Ignis padlólemez.
(Az Ignácok egy hegesztéssel megtoldott WR+ padlólemezre készülnek. A TotalCar-oldalon on-line elérhető Teszt-ben annó le is fényképezték a hegesztési varratot, aki nem hiszi ott megtekintheti.)
Ui. Vagy ha olyan van valkinek, elég ha felhajtja a padlóborítást a raktérben...Üdv, toeri
-
divot
veterán
Valaki látott már élőben új Swiftet? Esetleg próbavezetés?
-
kymco
veterán
Holnap veszem át az autóm.......
www.refujvaros.hu
-
a_tesz
Korrektor
mihelyst a nyíregyházi szalonokba is eljut, abban a percben ott fogok sorakozni (akár egyedüliként is, bár ez elég valószínűtlen), nagy Swiftesként eléggé kíváncsi vagyok rá, mit is tud a kicsike
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
steve@prhw
őstag
Csak jó lenne valami konkrét tapasztalat
Az lesz nehéz... Szvsz még a tesztekkel se érsz messze... Néhány hónapos nyúzás után lehetne ''korrekt'' véleményt kialakítani... Addig millió szériahiba, tervezési gond előjöhet... Viszont ha nincs vele gond, jól jársz... Az új termékek már csak így vannak...''Egy bármilyen Annál jobb hogy új és Fényképezős!'' by Rolabola
-
a_tesz
Korrektor
A teszttel még pár napot legalább várni kell szerintem, 4-én kezdték el gyártani hivatalosan, azok mennek a kereskedőkhöz, meg a sajtóhoz, szóval még idő kérdése. De szerintem érdemes gondolkodni egy új Swiftben, ha már C2-sen is törted a fejed (meg ha csak egy jó kis autó kell)
szerk: látom megelőztek, de milyen helyesen
[Szerkesztve]スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
ReJim
őstag
hehe
nekem is van suzuki-m!!
barna és hat húros!
habár nem tudom, hogy a suzuki guitars, és az autó gyártó cég mennyire fögg össze...
sry az offért!</end.?>
-
#30814464
törölt tag
BMW M5 azt csá mit szorakoztok?
-
plömplöm
őstag
voltmár?
Megy a szőke nő a Suzuki kereskedésbe. Megnéz egy kis autót, látja, hogy az elején egy S betű van. Megnéz egy még nagyobbat, még nagyobbat, azon is látja az S betűt. Végül megnézi a legnagyobbat, azon is rajta van az elején. Odamegy a Suzuki kereskedő és megkérdezi tőle:
- Segíthetek valamit, hölgyem?
A szőke nő ezt válaszolja:
- Igen, ez itt mind jó és szép, de nincs valamelyik M-es méretben?All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
Goose-T
veterán
A helyedben én biztos nem vennék meg egy ilyen új tervezésű autót. Az ilyen modelleknél érdemes várni 1-2 évet, amíg kiforr a gyártástechnológiája, megszűnnek a szériahibák, gyerekbetegségek. Vagy kockáztatsz és vakon bízol benne, hogy a pénzedért jó autót kapsz.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
steve@prhw
őstag
válasz Integra #1038 üzenetére
Bővebben: link
Valamiért nem azt látom, hogy a japán autókat tökéletesre gyártják... Hibák mindenhol lehetnek, szvsz felesleges flame ez a franciaautó-gyalázás...''Egy bármilyen Annál jobb hogy új és Fényképezős!'' by Rolabola
-
Integra
titán
válasz steve@prhw #1041 üzenetére
ja persze, a statisztikák is egy felesleges flame, LOL
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
steve@prhw
őstag
válasz Integra #1042 üzenetére
Szvsz csak annyit jelentenek ezek a visszahívások, hogy mindenhol becsúszhat egy tervezési baki. Több 10e alkatrészt összeépítve nem mindig az a végeredmény, amit papírra vetettek, pláne, ha a cuccok jó része egykori kínai tsz-istállókban készül, éhbérért dolgozó szerencsétlenek keze alatt...
Szóval én annyit láttam benne, hogy minden gyártó hív vissza autókat, a Fordtól a Volvóig, a Citroentől a BMW-ig. (A Hondát direkt nem írtam ). Szvsz új konstrukció megvásárlásában mindig van kockázat, ebből a szempontból majdnem mindegy, milyen gyártmány...
Tényleg nem akarok ebből flame-t, át is teszem offba...''Egy bármilyen Annál jobb hogy új és Fényképezős!'' by Rolabola
-
kymco
veterán
Megkaptuk a skoda fabiánkat...... Ég és föld a suzukihoz képest. Most nem tudok többet írni, mert 3 órát aludtam az éjjae és a gyermekem most is beteg még......
www.refujvaros.hu
-
kymco
veterán
A gyerek most köztünk alszik.... Olyan rossz látni a szenvedését..... Már több, mint egy hete tart, alig eszik, iszik.... Ma is mennek orvoshoz...
A kocsi nagyon tetszik. Nem hittem, hogy leshet ekkora különbség autó és autó között. Nagyon szerettem a suzuki swiftet, de a fabia....... Egy pillanat alatt beleszerettem. Leperkáltam a gumisnál 66 ezer forintot, és vadiúj téligumikkal szereltem fel. Időnként kételkedem épelméjüségemben ezért a plussz kiadásért, máskor pedig hálát adok Istennek a bölcsességemért. Igaz, hogy a tél már csak hetekig tart, de ahogy nézem az előrejelzést, nem akármilyen hetek lesznek....
De megyek vissza aludni egy kicsit még.www.refujvaros.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Socket AM4
- EAFC 25
- Tőzsde és gazdaság
- Újabb Redmi 14 érkezett
- OLED TV topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen