Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
hanari
csendes tag
válasz
plömplöm #1150 üzenetére
Itt a válasz:Bővebben: link
A világ különböző tájain más-más névvel fut.Daewwoo,Suzuki,Chevrolet... -
fokukac
nagyúr
válasz
plömplöm #1117 üzenetére
én, mint már leírtam, többször is tapasztaltam, hogy milyen, amikor az előtted lévő autó símán veszi a kanyart, Te meg nem, és mindezt a nyári gumi miatt.
Szóval 3 éve már nekünk is van téli gumink, és igenis megtapasztaltam, hogy télen sokkal jobb a téli gumi. Tehát biztosan. -
Integra
titán
válasz
plömplöm #1112 üzenetére
látom megy a szőrszálhasogatás
ugye ez a kalapos bácsis példád, te is tudod hogy absz szélsőséges és minimális és nem ez a többség.. akinek meg 1mm profilja van, jogsit kell elvenni tőle meg rendszámot, teljesen mindegy hogy téli vagy nyári gumi..
amúgy meg megnézném a nyári gumis fasza drivereket, hogy képesek felvenni a forgalom ritmusát... ők lassítják le az egészet, mert paráznak, aztán ha ledudálják őket a picsába (jogosan) még nekik áll feljebb. -
a_tesz
Korrektor
válasz
plömplöm #682 üzenetére
Nem fogunk anyázni, legalábbis én nem
Lacetti SW-t kipróbáltam, hát, az egyetlen szűk keresztmetszet ott a fantasztikus 1.8-as (és 1.2-esnek érződő) motor. Bár nem tudom, hogy milyen motorral lehet még kapni, de az biztos, hogy azzal a motorral nem megy jobban, mint a Swiftünk. Egyébként korrekt autó benyomását keltette, főleg az árához képest! Ráadásul ott áll a háttérben a General Motors, így aztán kicsit kevésbé zsákbamacska a bolt.
-
AmunRa
senior tag
válasz
plömplöm #682 üzenetére
Igen ott kell autót venni ahol közzel van a benzínkút!
Meg le is autózzák a 3l egy részét! Kipróbálják...
Ha már a gázolaj nem tetszik, akkor az LPG. Nekem az van!
Bár ebbe is sok hozzáértő bele tud kötni.
Szép nagy kocsi a Lacetti, csak állítólag néhány
hónap alatt zörög benne minden. Meg vajon mennyire megbízható.
Vegyél egyet, aztán majd beszámolsz róla!
Ja én egy új Polot láttam rogyáégni az M7-en. Ott szobroztunk 1 órát!
Menet közben kigyuladt a kocsi! -
TitiRii
senior tag
válasz
plömplöm #628 üzenetére
peug 206 1.4 hdi évii üzemanyag költsége: 196.940 ft jelenlegi áron 20.000 kmre lebontva gyári adatokkal számolva
ignis 1.3gc évi üzemanyag költsége 311.350 ft jelenlegi áron 20.000 kmre lebontva gyári adatoklal számolva
114.410ft al jár olcsobban évente elméleti szinten aki a hdit választja
ami a hdi mellet szól: igénytelenebb motor, sokkal megbizhatóbb ,sokkal magasabb életartam(300.000km fölött is akár generál nélkül, vagy még több) joban huz alulrol nem kell anyira pörgetni, nyomatékosabb, azon felül mégis csak peugeot az árkülömbségben nem csak ez foglaltatik benne hanem a kényelem és a felhazsnált anyagok minösége.
kérdésedre válaszolva 8.5 év alat térül meg ha csak az üzemanyagot veszük figyelembe de mivel egy benzinesnek jóal több nyügje baja lehet.. itt most peugeot-suzuki minöséget nem firtatnám(futomü egyébb kopo alaktrészek kötelező cseréje és ezek árai) csakis az elméleti dolgokat vettem figyelembe
ha nagyon elvetemült valaki
akkor felkeresi a bardiauto.hu megnézi melyikhez menyibe kerül a fékbetét,vezérmüszíj,féktárcsa,olaj és légszürő,lengéscsílapító,futomű és kormény szilentek csapágyak,gumiharangok és kiszámolja melyiknek menyibe kerül a fentartása
[Szerkesztve] -
AmunRa
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest