Új hozzászólás Aktív témák
-
Dzsekó
addikt
Én céges autóként ültem 206-ban volt több darab belőle, többen jártak vele naponta, nagy igénybevételnek volt kitéve és nem romlott el, a fék valóban csikorgott viszont meg tudták csinálni.
Én is tudok neked Suzuki Swift céges autóról írni szép dolgokat de nem hiszem hogy itt ez a lényeg. -
Mr.Skyline
senior tag
lesz 1.3-as és 1.5-ös változat!
hát az árral kapcs. igazatok van!
''A hivatalos bemutatkozásról még nem tudni - állítólag február vége vagy március eleje-, de néhány szerencsés február 4-én a Kongresszusi Központban megismerkedhet az új Swift-tel. Egyelőre az autó ára is bizonytalan, de mi tartjuk korábbi feltételezésünket, így 2,4-2,7 millió Ft közé várjuk.''"Ami kocka azt gurítjuk, ami kerek azt visszük"
-
Integra
titán
ha nem is egyedül, de valami kooperációban valszeg lesz nekik is.
most mondanám, hogy akkor már a toyota kis dízelét és ne a franciát, de a fene se tudja hogy kinek kivel és milyen a beszállóti szerződése és az mennyire korlátozza a további szabadságot illetve együttműködést.
de biztos, hogy megdrágítja az árat érezhetően...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
karyo
senior tag
Nem. De mielőtt felmagasztosítjátok a Suzuki-t, nézzétek meg milyen körülmények
között és HOGYAN foglalkoztatja a dolgozóit, és persze MENNYIÉRT.
Mert nem baj, ha vannak itt multik, de sajnos legtöbbje csak kizsákmányolja
az országot, a hasznot külföldre viszi, béreket lenyomja, dolgozóit meg lesz*rja.
De vannak olyan helyek, ahol jó dolgozni, ilyen pl HP M.O. ( pedig ez is multi ),
vagy IBM.
A suzuki nem ilyen hely. Sajnos.Enjoy the silence.
-
karyo
senior tag
Végső soron nem rossz választás, bár szerintem csak a fapados 1.3-ast éri meg megvenni.
Az extrákat aranyáron adják bele. Kinézettel nincs baj, a motor nagyon pörög. A belső
sokkal igényesebb, mint az előző generációé, és elöl elég kényelmes is. Hátul magas ( >180cm ) embernek nem túlzottan kényelmes, sőt, hosszú távon igen fárasztó az utazás.
Az 1.3-as vvt-s motor 93, az 1.5 102 LE-s. A különbséget nem nagyon érezni, csak a fogyasztáson, meg az 1.5-ösnek feljebb van a vége.
A vvt technológiának köszönhetően a motor magas fordulaton érzi igazán jól magát ( >5000RPM), akkor kezd el igazán húzni. Nagyon jól gyorsul, főleg a Súly/LE arány
nagyon impozáns. Viszont a csomagtartó nagyon pici.
[Szerkesztve]Enjoy the silence.
-
karyo
senior tag
A gyári hangszórókat akkor felesd el. Ez nem Honda, ahol a gyári standard a Pioneer membrán. Nagyon ócska hangszórókat szerelnek be. Az ignis pl botrányosan szól.
Ezért ne fizess rá, inkább vegyél normális hifit bele egy autófhifisnél. Olcsóbban kapsz sokkal jobbat!Enjoy the silence.
-
kymco
veterán
válasz fokukac #1051 üzenetére
Ez a kocsi anyagilag azért elég szépen hazavág, ezért kacsingattam a tavasz felé egy kicsit..... Meg az anyósom sem érti igazán, hogy minek ez a plussz költség. Ő 30 éve nyári gumikkal furikázik naponta, télen-nyáron Veszprém, Tatabánya, Buapest között.
No de nem jött még ki reggel a fagyott földútunkról a házunk előtt!
Tegnap reggel a nyárigumis swiftel egy lefagyott kereszteződésben nem akaródzott elindúlni... Olyan ciki volt, félig már elfoglalok minden sávot, de a kocsi kereke szinte helyben pörög és jönnek a védett úton a kocsik.....
Azért nem hagyott cserben az utólsó utján a kocsi, csak megmutatta, hogy ilyen is tud lenni....
A bátyám is megerősített a téligumi vásárlásban, mert mondja, és ezt tapasztalom is, új aútó, nagyobb bizonytalanság. Jól jön ilyenkor, hogy legalább a fékezésben bízhatok (ugyebár szokatlan a kocsi geometriája, az blakok, tükrök által belátható tér, még a műszerfalat is szoknom kell......)www.refujvaros.hu
-
divot
veterán
válasz fokukac #1074 üzenetére
Na épp ezt akartam írni, hogy rengeteg a banki finanszírozásból visszavett autó. Amit aztán ismét eladnak hitelre...
Szóval nagyon sok kereskedőnél láttam nekem tetsző autót, csakhogy horror hitelre. Például az 1,7 milliós gépkocsinál végül 2,6 milliót fizettem volna ki. Akkor már inkább újat fogok venni (pedig sokáig nem akartam ez), és a 3 milliós autónál kifizetek 3,3 milliót. -
Integra
titán
válasz fokukac #1104 üzenetére
én ezt nem nagyon veszem észre, borzalmasak az utak itt is.
bár az tény hogy a thököly egymagában viszi a pálmát.
de akkor legalább keressünk vele pénzt és adjuk ki az autógyáraknak tesztpályának
más. tegnap este mentem haza, az istenhegyi úton a svábhegyi fogaskerekű megállónál 8 busz vesztegelt lefelé, nem tudtak lemenni.......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
plömplöm
őstag
-
plömplöm
őstag
válasz fokukac #1118 üzenetére
Oké, megpróbálok nem nagypofájú lenni, nevezzük szerencsének talán, de eddig ilyen tapasztalaton az elmúlt 2-3százezer kilométeren nem volt. Ahol eddig elakadtam, ott felfeküdt a kocsi alja a havon.
Integra bácsi, maga olvas is, vagy csak írogat? Ha gondolja, fáradjon ide, nézze meg a lagunán a téligumit, utána kísérjen haza és nézze meg az asszony fiestáján a téligumit.All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
válasz fokukac #1121 üzenetére
Kanyarvétellel sose volt gondom. Az elakadást azért hoztam fel, mert ez is függ(het) a gumiabroncstól.
Jó helyen lakunk, tudok ''tanpályázni'' telente, egész jól megy már a pld kézifékkel ellengetett autó egyenesbe hozása. Az elején eléggé nem sikerültAll systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
hobizoli
nagyúr
válasz fokukac #1129 üzenetére
Aki olyan helyen lakik kozlekedik az vegyen, en nem olyan helyen lakok, kozlekedek, ugyhogy nekem jo ez. Az ijen 10-13k-s teliguminak latszo targyakat en nem vennem meg, csak hogy elmondhassam fu vazze teligumim van, mert az olyan is, sot van munkatarsam aki ujrafutozottat vesz, es szerinte az is jobb egy normalisabb fajta nyarinal...hat persze. Negy darab rendes(!) teligumi 100k koruli osszegbe faj, na az mar erne vmit, de ilyen teli korulmenyekre, ami itthon van ennyiert koszi, de kihagyom. A legpoenabb, hogy a holanc van tobbet er akarmilyen csucs teligumi szettnel...azt meg szinte utanaddobjak
hobizoli
[Szerkesztve]több drón kell ;P
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz fokukac #1141 üzenetére
Annyit pontositanek, hogy a kor tokmindegy.
Es csak es kizarolag hidropneumatikus felfuggesztessel ellatott citroent.
A tobbi az felejtos, kiveve a kacsat.
Talan nyaron nemzetkozi citro talalkozora ha ki tudok esni, meglesek - meg talan meg ki tudok probalni - egy GSA Birotort.Mar alig varom. ;)A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
divot
veterán
válasz fokukac #1208 üzenetére
Parasztvakítás, offkorz: ''Ha az ajtók zárva vannak, és az elektronikus kulccsal rendelkező személy egy körülbelül méterre megközelíti az ajtókilincset, a kulcs kommunikálni kezd a kilincsbe épített jeladóval, és összehasonlítja az azonosító kódokat. Ezután a kilincs érintésére nyílik az ajtó. A rendszer ''intelligens gyújtásként''is működik. Miután az elektronikus kulccsal rendelkező személy beszállt az autóba, a jármű automatikusan felismeri a kulcs azonosító kódját, és a műszerfalon megjelenik az elektronikus kulcs jele. Ezután a motorkapcsoló benyomásával és elfordításával nyílik a kormányzár és beindul a motor.''
-
Fade_Away
őstag
válasz fokukac #1274 üzenetére
Szüksége is van a jó törésteszre mert a féke egy kaki.
részletezve:
nyomom a féket egyik kerék megcsúszik kavicson/jégen/homokon akkor az összes keréken a fék szintén nemfog nemcsak azon az egyen. A kocsi meg megy előre... megy előre...
peugeot(106) on megnyomtam a féket lehet egyik kerék blokkolt de a másik 3 úgymegállította a kocsit kiszakadtam ülésből. Evvel szemben toyotával istenkisértés a jakabhegyi út mert mindig van egy felújítás, épitkezés soder az uton, fék nemfog, kocsi megyelőre, megyelőre, szembe jönnek(egysávos), kocsi megy előre, megy előre... -
szucsi
őstag
válasz fokukac #1491 üzenetére
Te jó ég, min húztad így fel magad?
Van azért a nagyon kovácsjános tömegautó és az ahisztokhatikus színarany váltógombos rolls között egy jókora sáv, amiben lehet mocorogni.
Számomra ez minimális többletköltséget megér.
Gazdász vagy, ezt biztosan jobban érted, mint én, én csak iszonyodom a nagyon tömegholmitól, még akkor is, ha valóban jó minőségű. De ugyanennyire isznykodom az általad leírt szörmedvényektől is.
Most Corsa C-vel járok, ebből is rohadt sok van, de korántsem akkora népjárgány, mit a Swift meg az Ignác, meg a gömbölyű Astra. -
divot
veterán
válasz fokukac #1585 üzenetére
Akkor válik fontossá, ha mondjuk rászokik a mélyen tisztelt bűnözői társadalom, hogy megvárja a háziasszonyokat a GS-ük mellett, aztán félrelökik az asszonkát, és nyugodtan elhajtanak a masinával. (De ugye kekeckedni sokkal kényelmesebb, mint végiggondolni, hogy mégis mit akart írtni a másik...)
Egyébként a Totalcaron is van már teszt, és agyondícsérik. -
Vukocska
tag
válasz fokukac #1612 üzenetére
Nem altalanositottam hannem a sajatomra gondoltam, amit mar evek ota epitgetek.
Bővebben: link
Ehez hozza jon meg
Szines TV (igaz hogy csak a tv2 rtlklubbot fogja, meg az mtv1-t)
csomagtarto+a 4 ajto elektomos motor nyitja zarja (nem kell csapkodni)
Kesz az uj fekrendszer 2 db fofekhenger (kulon az elso kulon a hatso fekeknek)
Valamint a visszagurulas gatlo (lejto valo elindulaskor nem kell kezifek, ugy indulsz mint ha sik teruleten)
Valamit ha sikerul eladnom nagyapam 3 eves Opel Vectrajat,akkor az arabol nyaron szeretnem kicsereltetni a Lada karosszeria elemeit, sved acelbol keszult elemekre, attervezett oldalmerevitessel az ajtokban. Valamint lecserelem a hatso feliratot egy ilyenre: Lada 2105 1.5Turbo vagy Lada 2105GT,
[Szerkesztve] -
spirit007
senior tag
válasz fokukac #1978 üzenetére
A nejem sem szokott sz*rakodni az 1.0 -s Swiftjével . Szokta is mondani , ha tötymörgő márkatárshoz érünk ''teee , szuzukisok szégyene , teee !''
Tildy
Nekem 1-es Puntom van . 3 éve elmentünk vele Tilburg-ba négyen , 2 nő és 2 férfi (ember kategória 104Kg/182cm & 110Kg/180cm )
Az út 1640 Km-volt (Miskolc-Tilburg) 14,5 óra alatt értünk oda , közben 3 kajálás/pisilés . Senki sem panaszkodott !!! Én voltam picit fáradt , mivel végig én vezettem de este egy krimóban 4. Amstel után elmúlt ... Ja , a 110Kg -s cimbi hátul ült/aludt végig .
Akkor ez nagy kocsi ??? Vagy még is 4 személyes egy kisautó ? -
tildy
nagyúr
válasz fokukac #2016 üzenetére
Vagy hyundai tiburont, vagy 2006-os accentet, vagy hibrid accentet (4 milla lesz ez utóbbinak a várható ára!!! )
Rx8 drága és sokat eszik. Cserébe megy mint atom, és gyönyörű
ez nem fog európába jönni? Dehogynem, majd nézd meg, lesz olyan kapós, mint a swift.
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
válasz fokukac #2032 üzenetére
Mi olyat nem tudunk mondani , mert nincs ilyen perszónál kompjúter az autónkban
SzalaiG: ott van lennt egy kis ikon, az, hogy kép, na arra kattintva.
Az ''enyémre'' (csak félig-meddig ) nem vagyok túl büszke, mert nem megy úgy ahogy szeretném... Természetesen, hogy fokukac is talaljon (megint) fogast rajtam, az egy lada. Idén 11 éves."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Gyúrósok ide!
- Dying Light 2
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Vicces képek
- Robot fűnyírók
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Windows 11
- További aktív témák...