Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
donki
senior tag
A pisztolyt nehogy megtöltsd. Egyszer lősz vele utána kardot rántasz. Nekem ezen a ponton 18 körül volt minden releváns skillem és tulajdonságom, 131 sebzésű broadsword-ot használtam, és még futólagos kellemetlenséget sem okoztak. Talán a banditáim közül meghalt egy vagy kettő.
-
ripla
addikt
Várj. Ez az a szekeres rész, amikor a
a többiek meg két oldalt a fák mögött. Az a pisztoly meg egy vicc, mire megtöltöm kb. annyi idő alatt ki is nyírnak. Célozni sem lehet vele, közvetlen közelről hátba lövöm a fickót, simán csapkod tovább. Használhatatlan.Devil nevű fickót kell kiszabadítani. Én Zizkával vagyok, [ Szerkesztve ]
-
donki
senior tag
Arra gondoltam, hogy ha elrohannak az embereid, akkor beszéd képességpróbát is buktál, és az alacsony értékek ezen a ponton már vélhetően a mosakodás hiányából stb származhatnak.
Ha nem szaladtak el az embereid, akkor ugyanannyian vagytok, és neked csak hátulról le kell döfködni őket. Ez jó fegyverrel kb. két csapás, vagy egy. Ha már az elsőt lecsapod, akkor felszabadul egy ember, aki segít hátulról döfködni. Ha a második is megvan, akkor onnan kezdve nem értem hogy győzhetnek.
Egy dolgot tudok még elképzelni, hogy hősiesen előrerohansz és egy-egy elleni küzdelemben húzod az időt, miközben a tieid meghalnak. Ne tedd! Te rohanj körbe és hátakat csapkodj.
Én küzdöttem egy darabig Tomcattal, de fikarcnyit sem fejlődtek a képességeim. Nem vagyok biztos abban, hogy bármit is lehet vele fejleszteni.
Azt sem értem miért kéne órákkal korábbi dolgot betölteni. Kezedben a pisztoly. A kapitányt lelövöd, a többieket hátulról lecsapod. Fel sem merült bennem, hogy ez a rész bármilyen kihívást okozhat a várostrom meg a rajtaütés átvészelése után.[ Szerkesztve ]
-
ripla
addikt
A rész stimmel, de a válaszokat nem értem mire gondolsz. Egyelőre annyi van, hogy
. Ezen a ponton léptem ki és inkább filmeztem. Fegyverből meg a visszaszerzett kard van nálam, amithőseink rálőttek az érkezőkre, azok meg kiröhögtek minket és megtámadtak kovácsolt. A statjaim meg harmatgyengék, ezért fogom majdhogynem a játék felétől újrakezdeni. Ez van, egy rohadt g*ci a játék, mert egy szóval sem említette, hogy ha az elején nem fejleszted a karaktert, akkor később csősz*pás lesz játszani vele, mert a perkek nem segítenek lóf*szt sem, csapkodni kell a gyakorlótáblát meg az edző bá'-t órákon át, hogy fejlődjön a karakter, máskülönben nem hogy segíteni nem fog, de még beléd is rúg... Ha ezt tudom az elején, még most is a kezdőhelyen lennék...Henry az apjával [ Szerkesztve ]
-
PitLee
őstag
"Two million copies in under two weeks!
A toast to you all for making #KCD2 a triumph!
du. 3:00 · 2025. febr. 17." -
donki
senior tag
Ha a szekeres részre gondolsz, megfelelő válasz esetén nem oldanak kereket az embereid. Ha veled maradnak, akkor valami 8 vs 8 küzdelem alakul ki, ahol az elsőnek hátulról besegítesz. Ha valamit is adsz magadra, és nem valami ótvar rossz fegyvert cipelsz magaddal, a játéknak ezen a pontján hátulról max. két csapással meg kell tudnod ölni bármilyen ellenfelet. És akkor már ketten indultok segíteni a harmadiknak, és nagyon hamar túlerőbe kerültök.
De ha se karizmád, se beszéd képességed, se fegyvered, és nem mosakodtál ráadásul büdös is vagy, az már egyéni preferencia. -
ripla
addikt
Na jó.... úgy érzem most jött el az a pont, hogy tarthatatlan ami a játékban történik. Kénytelen leszek visszatölteni egy jóóóó régi állást, ezzel elbukva legalább 25 órányi játékot... Másik tartományban vagyok, fogalmam sincs hogyan lehetne visszamenni, és folyamatosan követni vagy menni kell
, és most futottunk bele egy olyan részbe, ahol egyszerre öten is jönnek rám. Kivitelezhetetlen ez így, 10 másodpercig sem bírom ellenük. Hiába jó a játék, cserébe irdatlan nehéz, és semmiben nem segíti a játékost. Egyetlen szóval nem mondta sehol, hogyha bajba kerülsz, problémáid lesznek ha nem tanulod ki a vívás minden csínját-bínját. Oldd meg magadnak ahogy akarod (persze erre is neked kell rájönnöd), vagy 20-30 órával később olyan helyzetbe kerülsz, ami után töltheted vissza kb. az addig játszott játék első felét..... Én elhiszem hogy életszerűnek akarták megcsinálni, de átestek a ló túloldalára, és emiatt ugyanazt mondom mint az első részre. Egyáltalán nem felhasználóbarát a játék, sőt, ahol csak lehet el akar gáncsolni. Ez meg engem taszít.Zizkával meg az alkoholista fickóval
Érdekel a sztori és csak ezért nem uninstallálom, de sok minden más olyan benne, amit írmagostul kellene kitörölni belőle, kezdve a teljesen használhatatlan harcrendszerrel.[ Szerkesztve ]
-
-
prolad
addikt
Most, hogy van spoiler tag, jöhet a legfontosabb kérdés (legalábbis az első 45 óra után:
Mi Chamberlain Ulrich titka? Kell neki szerezni nőt az esküvőre, de senki se meri bevállalni, aztán amikor felbérled a profi örömlányt aki már mindent látott, ő is hamar undorodni kezd. Van egy két közvetett utalás és jel (valamit vele kell csinálni a nőknek, gyomorfekélye van), de nem mondja ki senki, aztán menet közben meg is hal ugye, úgyhogy nem fog kiderülni. -
WATERDACA
őstag
válasz
MasterDeeJay #310 üzenetére
Ezek szerint utólag is levadászták?
Melyik fán lógnak ezek? -
-
WATERDACA
őstag
válasz
MasterDeeJay #307 üzenetére
Én nem küldtem őket a végrehajtó elé, elmentek csendben, kicsit rájuk ijesztve. Következő végigjátszásban szigorúbb leszek
-
-
gyimger
őstag
válasz
MasterDeeJay #303 üzenetére
Erre még nem találtam nyomot, és az egyik tesztben kifogásolták azt is, hogy nincs benne olyan vadászos küldetés, mint az elsőben (szerezz ennek X nyulat, annak Y őzmájat, Z szarvasvesét, stb.)
-
Qru
MODERÁTOR
Spoiler tag bekapcsolva. -
Én nem viszem a main questet, weddingnél megálltam. Kutya megvan, pebbles is, tomcatot nem győztem még le.
Most a piás vadász küldijét viszem amikor már le kell vadászni az orvvadászokat.
Ha több bandita van akkor lóra pattanok és oda vissza lövőm őket számszeríjjal, elég sokáig tart, meg kellene tanulnom a lovon a polearm használatát. (mound and blade-ben kedvenc volt)
Kutya nagyon nagy segítség, gyakorlatilag egy ellenfelet képes lefogni vagy ha távolról lövöldözök akkor kettőt is amíg a kutyát ütik.Esetleg tudja valaki hogy lehetek hivatalos vadász mint az első részben?
[ Szerkesztve ]
-
gyimger
őstag
Arany hármas a legjobb, amíg meg nem szerzed azt a perket, hogy jobbakat csinálhass azoknál. Martin's heritage, ha jól emlékszem. Szerintem a kezdeti választásod csak plusz pár pontot adott az adott skillhez, sokat nem befolyásol. Fizetni tudsz még esetleg oktatókat, vagy tényleg, szó szerint gyakorolni kell mondjuk Tomcatnél, amitől ugye fejlődsz is.
-
ripla
addikt
A Tomcat? Ja, vágom a fickót, csak időközben teljesen elfelejtettem hogy oda is kellene menni. Még a játék elején megölt haverokat sem néztem meg, bár arrafelé ellovagoltam a múltkor, valaki ásott nekik sírokat. De azt képzeld el, hogy már
Zizkával megszöktünk a kínzóteremből, és így tartok ott, hogy még a kutya sincs meg.#300Busterftw
Az számít amúgy, hogy a legelején melyik opciót választottam? Amikor átadjuk Thomas-nak a levelet és megkérdezi Henryt hogy ő kicsoda. Én ott arra nyomtam, amelyik a Stealth opcióra vonatkozik, ennek lehet köze ahhoz hogy rettentő béna vagyok kard+pajzs kombóval, vagy lényegtelen? Amúgy hogyan lehet fejleszteni a képességeket, anélkül hogy banditákat öljek? Mert velük nem bírok el.
Fegyvereket sem tudom honnan lehetne jobbakat szerezni, nekem a legjobb amit eddig találtam, azok arany III-as szintűek.
Ezek a statok:
- Sterngth - 13
- Agility - 9
- Vitality - 16
Gondolom nevetségesen kevés. -
Busterftw
nagyúr
Peldaul:
Strength - minel magasabb, annal erosebbet utsz es kevesbe fogy a stamina
Agility - gyorsabban tudsz kiterni a tamadasok elol es gyorsabban tudsz visszautni block utan, kevesebb stamina kell hozza.
Vitality - tobb utest birsz ki stb.Aztan az ehhez tartozo perkek, pl Strengthnel a Wrestler perk, gyorsabbak lesznek az utesek, Vanguard-nal ha pajzsot hasznalt, 30% kevesebb staminaba kerul a block.
Illetve az is szamit, hogy a hasznalt fegyvernek mekkora a szintje.
-
-
ripla
addikt
Melyek a fő statok? Mi az a counterattack? Milyen masterstrike? Nem vágom ezeket.
-
nubreed
veterán
Kellene spoiler tag a szerkesztőbe, szívesen megkérem a topicba, csak mondjátok meg, hogy hol kell ezt kérni.
A KCD2 -vel kapcsolatban volnának olyan kérdéseim, amik erősen spoileresek.
-
gyimger
őstag
Erről azért megnéznék egy videót. Szerintem unalmas a harc, páncélban az életerőm meg se mozdul, ha eltalálnak, ha nem. A parry (kék kard) kevésbé hasznos támadási módszer, a masterstrike védhetetlen, az elhajolás után támadás is szinte mindig betalál. Tippre azt mondanám, hogy kattingatsz orrvérzésig, nem csoda, ha Henry kifárad, de cáfolj rám.
-
donki
senior tag
A sikeres harchoz túl kell szintezned az ellenfelet, és jobb fegyverrel kel rendelkezned mint amilyen az ő páncélja. Ez előfeltétel.
Ami pedig a technikát illeti, a hárítás és counterattack nem jó! A te counterattackodat az ellenfél mindig(!) hárítja, és végtelen hárítás, viszonthárítás ciklusba kerülsz.
Ennél már jobb, ha csinálsz pár hárítást, közben hátrálsz, és amikor már érzed, hogy ok, rajta vagy, türelmes vagy, akkor a fegyverével ellentétes irányba állítod a te fegyveredet, és a következő támadására master strike-olsz.
Ami még jó megoldás, hogy szintén perfect blockkal nyitsz, csak hogy érezd, hogy melee távolságban vagy, de nem támadsz vissza, hanem amikor a kék fegyver eltűnik, akkor lenyomod és lenyomva tartod a bal egér gombot (feltöltöd a támadást), és miközben lenyomva tartod a gombot, átmozgatod a fegyvered más irányba (feint), és elengeded. Ha betalálsz, akkor üthetsz kombót is. De soha ne üss az ő fegyverével ellentétes irányból! -
ripla
addikt
válasz
Busterftw #289 üzenetére
Eleve azt sem tudom hogyan és hol lehetne fejleszteni. De még ha lehetne is, már egyre inkább nem érdekel, már csak a sztorin akarok végigrohanni és uninstall. Már a legelején sem tetszett, és a legelső részben sem. Lomha, lassú, és mire Henry üt egyet, addig háromszor fejbeverik, három különböző irányból.
Nem is értem minek erőltetik ezt, és miért nem lehetne reálisabb, ha már egyszer ez a cél az egész játékkal. Henrynek legalább 8-10 csapkodást simán bírnia kellene fáradás és lihegés nélkül, és még utána is lihegve ennek legalább a felét. Esetleg lehetne olyan perk is (nem tudom van-e), hogy a támadások 50%-át reflexből kivédi automatikusan. Ezzel is csökkentve a ritka gyors elhalálozás esélyét. Ne mondja már senki, hogy az életszerű amikor megtámadnak, és full lovagi páncélban 3 ütésből lever egy bőrgatyás bandita.... mert jelen állás szerint itt tartunk. Borzasztóan csapnivaló, használhatatlan és béna. És még csak nem is látványos, inkább csak egy szükséges rossz. Amint belefutok egy ilyenbe, inkább hagyom hogy megöljenek és "Try Again".[ Szerkesztve ]
-
Nekem még low levelen (9) nem annyira nehéz de nem is állok le full páncélos emberek ellen.
Harc annyiból áll az elején hogy zöld pajzs jobb gomb majd kék kard bal gomb. Aztán hátrálás folyamatosan. Ha kettő ellen van akkor meg helyezkedés. Soha nem én ütök elsőnek hanem védek aztán támadok. Kivéve ha az ellenfélnek 0 a staminája vagy éppen kivérzik. Polearm meg messze elér, hátránya hogy szétütik igen gyorsan, elvileg dodge-vel kellene védekezni nem blockkal azt kellene alkalmaznom. Ha lehet akkor távolról kezdem el lőni az ellent számszeríjjal bár az igen nehéz mert mozog össze vissza de nem lehetetlen. Az íjászat és számszeríj meg könnyebb mint az első részben.
Kombókat még nem is használok.[ Szerkesztve ]
-
Busterftw
nagyúr
Lehet azért mert az első résszel többször játszottam, de nekem a harc sokkal könnyebb. Az íjászat is reszponzívabb, 1-1 lövés nagyban csökkenti a harci értéket ha megvan a perk.
Csoportokat pedig folyamatosan "forgatni" kell körbe körbe, hogy mindig csak 1v1 legyen .
(még harci üvöltés is van, amitől csökken az ellenfél moralja)
Pár kombót érdemes megtanulni , mert a block-riposte-block-riposte-block-ripost csak akkor működik, ha te tovább bírod staminával.
-
ripla
addikt
válasz
Roland861010 #281 üzenetére
Bárki bármit mond, a harc katasztrófálisan idegesítő és borzasztóan taszító. Ahol csak lehet, kerülöm és menekülök.
Henry 2 ütés után már liheg, a pajzs semmit nem ér, az ütéseimet rendre hárítják, ha ketten jönnek ellenem, esélyem sincs. Mindezt úgy, hogy full páncélba öltözve 3 ütést ha kibírok... Teljesen életszerűtlen és full gagyi az egész.
Most már úgy vagyok vele, hogy legyen meg a sztori minél hamarabb, aztán ennyi volt.[ Szerkesztve ]
-
-
FlashBird
tag
Engem már lehet a prologue elfog veszteni, annyi életszerűtlen ez a két jólfésült karakter a középkorban...
Mind a két karakter idegesít, ez a Henri gyerek is.
-
Nem bűzözésre kell a lopakodás így a Conspicousness nekem lényegtelen. A Conspicousness az a tömegből kitűnés, ha már detektáltak az nekem lényegtelen banditák ellen. Nem minden nagy cosp cucc jár nagy vis-el. Npc ha detektált akkor a nagy consp miatt jobban figyel rám ez nem legális lopásnál gáz.
Jó Henriként játszom, nem lopok városban csak városon kívül loot ami még enyhébb.
Szóval lopakodás nekem arra kell hogy nappal erdőben vagy éjszaka az ellenségek ellen használjam. Questek miatt meg legyen nagy a karizma. Eddig 18/20 körül mászkálhattam a badita campek körül éjszaka és taktika az volt hogy egyesével csalogattam ki őket pár méterre nem láttak meg. Nappal persze szívás de várok estig ha campeket kell ritkítani.[ Szerkesztve ]
-
donki
senior tag
válasz
MasterDeeJay #280 üzenetére
Én a visibility-vel nem nagyon foglalkozok. Nem baj, ha alacsony, de fontosabb, hogy a noise legyen alacsony és a conspicousness. Conspicousness tekintetében pedig a lopakodás és a karizma kizárja egymást.
Roland861010:
A harcrendszer nagyon rossz a játékban, mert rosszul skálázható. Magas szinten elfogadhatóan működik, de odáig el kell jutni valahogy. Azt tudom mondani, hogy 2 dologra van szükséged:
1. kovácsnál megveszed a legerősebb rövidkardot, és szerzel egy pajzsot
2. Tomcat-nál megtanulod a master strike-ot (ha nem tudod legyőzni, használj mérget, ott a táborban meg tudod venni az öregasszonytól)
Ezek után türelem és gyakorlás. Bármit csinálsz, a háttérben egy képességpróba is van, tehát 15 alatti harci értékekkel állandó küszködés, később már sikerélmény. -
Roland861010
veterán
Na én elvesztettem az érdeklődésemet a játék iránt.
Lehet túl előre rohantam de kicsit offolom.Milyen már hogy egy farkas 4 nyílvesszővel a fejébe még vagy 4 szer megtud támadni.
Vagy hogy a sisak nélküli banditát 2* telibe fejbe vertem és mégis meg öl teljes páncélba. Ha többen vannak a target váltás nem valami egyszerű.Mire rá váltók addigra szinte meg is haltam.
Lehet többet kellett volna harcolni az elején. -
Mi az a minimum visibilty ami lopakodáshoz elég? 20 körül van, bőven jó de csövesnek nézek ki azaz alacsony a karizma. Nem mindíg jut eszembe 21 char presetre kapcsolni quest közben, inkább valami balanszolt lopakodó de magas karizmás cuccokat viselnék. 40 körül is jó lehet? Vagy noise-re menejek rá?
Armor presetem is van de azt tartogatom nagy csatákra (meg ha padding van akkor lopakdásra is jó lehet). Alapból full lopakodás lehetőség szerint éjszaka ami a stratégiám. Fegyvernek számszeríj és polearm ami bejön ha már gáz van. Számszeríj mod fent van azaz felhúzva rakhatom el csak a lövedéket kell bele rakni. Mutt megvan. Már átlag banditák nem okoznak gondot. -
donki
senior tag
Az is nagyon tetszik a játékban, hogy ugrás gyakorlatilag nincs benne. Ha beleesek egy térdig érő gödörbe, akkor be kell tölteni egy korábbi játékállást, mert onnan nincs kiút. Ez így együtt a korlátozott mentési lehetőséggel különösen jó kombináció.
-
melega
őstag
A ló kitartását a játékban hogyan lehet nővelni?
-
nubreed
veterán
válasz
Ferke[HUN] #269 üzenetére
Nekem 70 óra eddig de még mindig csak a Trosky castleben vagyok. Ott csinálgatom a mellék küldiket, Kuttenbergnek még a közelébe se jutottam.
-
Ferke[HUN]
tag
Ma szerintem meglesz a 40. órám is, és lehet eljutok az esküvőre...
-
Interceptor
addikt
válasz
WATERDACA #248 üzenetére
Akkor csak beképzeltem, sokszor paranoid vagyok
"Hu...znom kell!" "Itt bárhol lehet úgyis nyakig állunk a sza..ban" szöveg az nagyon ott vanVolt egyszer mikor társaságban el tudtam lőni ezt a poént a Duna parton és kitört a röhögés
Teljesen még nem vittem még végig a játékot, de majd ránézek újra. Most Avowed van nálam.PitLee: Lehet igazad van. Eddig angolul toltam, de akkor teszek egy próbát majd ezzel is.
[ Szerkesztve ]
-
donki
senior tag
Eljutottam a játék feléig, eléggé begyorsultak az események. Nagyon addiktív a játék.
Lehet, hogy túl sok időt töltöttem a vadonban lopakodással, és túlfejlődtem magam, de a nagy lopakodós küldetés (storm) triviális volt számomra.
Nagyon ötletes volt, hogy az első rész kedvenc NPC-jét előrángatták, élveztem minden percét. -
Busterftw
nagyúr
válasz
JamesHun #256 üzenetére
A mostani sethez összesen 2.5 órát kell streamet nézni igen.
A múltkori Warhorse sethez 4.5 óra kellett.Amúgy tök jól jött ki, mert pont 3 setet lehet elmenteni és ha gold edition vetted + 2 stream megvan a 3 set.
Warhorse set harcolni , a mostani lopakodni , illetve a "civil" set. -
-
nubreed
veterán
Nincs spoiler tag a topicban úgy látom. Srácok, jó lenne ha nem spoilereznétek. Vagy fáradjatok át a játék topicjába, ott van spoiler tag, és azt használjátok! Köszi.
-
JamesHun
addikt
a twitches cuccokhoz tényleg 2.5 órán át kell mást nézni, hogy megkapjam azt a pár dolgot?
Konzolon nincs cheat opció ugye?
Kis pénz jól jönne. -
melega
őstag
-
Busterftw
nagyúr
válasz
Roland861010 #251 üzenetére
Íjat elő aztán ...
-
melega
őstag
Valamit nem értek.
Eljutni az esküvőre meg kéne tanulnom lopni.
Higy az Istenbe vesz észre a gyerek akin gyakorlom, ha hátra se néz. -
Roland861010
veterán
Lenyomtam a Tomos küldit tényleg idegesítő.
A végén meguntam és vissza töltöttem mielőtt fejest ugrottam volna bele és okosban megoldottam.
De rá ment vagy 2 órám.Azt a majom Intézőt cserébe egyszer lekaszaboltam. Az első olyan dolog ami tényleg idegesítő számomra is, hogy ha valakit meg akarsz ölni és elszalad riadót fújni nem érted utol.
-
melega
őstag
Ok.
Tudod hogy jártam megoldottam egy csomó mellekküldit.
Egy csomó mindent eladtam a kovácsnak, és mikor visszamentem vasat venni, elzavart.Elege lett belőlem.
A vas egy kardhoz kellett volna az esküvőre.
Ja meg bizonyítanom egy fegyverkovácsnak, csak hát a boltos elzavart, így a hosszúkard, és más fegyverek craftolási leírását se tudom tőle megvenni. -
PitLee
őstag
válasz
Interceptor #245 üzenetére
Henry sztorijában mi vagyunk a ganyék Tóth Pista képvisel minket
.
A fejlesztők lehet beleélik magukat amolyan szerepjátékosként és így fejezik ki a nemtetszésüket.
Az első rész fordítását az ígéretekkel ellentétben 1 év alatt sem tudták hozzá adni.
facebook.com/w4team/posts/ -
WATERDACA
őstag
válasz
Interceptor #242 üzenetére
Konkrétan mire gondolsz? Nekem korrektnek tűnik a magyarok megítélése. Azért azt ne felejtsük el, hogy a magyar (Zsigmond) megszállás egy agresszor (ámbár stratégiailag kitűnő) húzás volt.
Például van olyan küldetés, ahol a magyarokat példás fényben tüntetik fel Zsigmonddal a török invázió miatti törekvések miatt. (cigány vajda gondolatmenete).Volt, ahol jól esett magyarnak lenni, de a kunos ivászat is kellemes meglepetés volt.
[ Szerkesztve ]
-
melega
őstag
A Kingdom Come Delivarence 2 ben, valami célzás segítése nincs a nyílpuskáknak?
A kard és nyilpuska között nem lehet kontrollerrel gyorsan váltani?
-
Interceptor
addikt
-
nubreed
veterán
válasz
Interceptor #242 üzenetére
És? Lehet ezen csodálkozni? Az elmúlt 15 év kormányzati ámokfutásban semmi nincs, amiért "szeretni" lehetne bennünket. Az egész "elfoglaljuk Brüsszelt" meg az állandó széthúzó, az EU -ból állandóan kikacsintó, orosz és kína barát narratíva pont ide vezet. Pont ezek miatt nagyon rossz a hírünk a világban és az EU-n belül is.
-
ripla
addikt
válasz
Interceptor #242 üzenetére
Minket mindegyik szomszédos ország rühell, a jelenlegi rezsim rengeteget lobbizott ezügyben...[ Szerkesztve ]
-
Interceptor
addikt
-
gyimger
őstag
válasz
MasterDeeJay #240 üzenetére
Az első részben nemcsak a "Loot" helyett volt "Rob" írva, mint most, hanem "Take" helyett talán "Steal" volt, amikor átraktad volna a cuccot magadhoz. Könnyebb volt figyelni. Amúgy tényleg sokkal könnyebb a lopakodás/lopás, eddig még egyszer se szabadult ki senki a hátulról leterítésből, meg még nem zavartam fel senkit, amikor éjszaka kifosztottam. Az első részben arra is felébredtek a népek, amikor az ágy melletti ládát felnyitottam.
-
A 0 lopás kivitelezhetetlen. A játék nem írja ki csak néha hogy mi lopás mi nem. Simán halottaktól felszedett cucc is sokszor lopás. Néha van piros kéz jel a cuccon. Mindegy nem a stat miatt játszom így csak érdekesség. Ártatlannt nem rabolok ki. Fő questet nem viszem (weddingnél megálltam), barangolok fejlődök. Volt két bandita éjszaka akiket követve lopakodás igen sokat fejlődött aztán egy falu elött meg becsaltam őket az őrökhöz, free loot. Volt egy kun egyedül barangolt, esélye sem volt. De volt egy kihívóm is akinél még reagálni sem tudtam, lecsapott fél sec alatt.
Első kovácsolás bebugolt, hiába csináltam jól nem ment tovább, save reload után jó lett.
Nagyon jó hogy 3 féle profil van cuccokra, így van városi karizmás, full armor és lopakodós beállításom is. Ja lopakodás mintha könnyebb lenne, éjszaka legalábbis pedig perket sem raktam rá sőt igazából semmire nem raktam még perket. Fegyvereim egy részét még a gyenge karakter miatt nem tudom rendesen használni.
Ultrára visszavéve máris megvan a fix 60fps. Textúrát hagytam experimentalon.[ Szerkesztve ]
-
Roland861010
veterán
Tényleg nem jön ki a különbség annyira videón keresztül a medium - high -ultra között.
Low és high-ultra között már van különbség.
Legalábbis textúrákat nézve. -
ripla
addikt
válasz
MasterDeeJay #237 üzenetére
Nem az hogy jó ár, hanem fél év alatt drágább lett majdnem 120 ezerrel a proci. Hogyan?
676 ezer meg aprót fizettem az új gépemért (proci, alaplap, ram, videókártya, procihűtő, ház). Ha most venném, 800 ezer körül lenne a vége!Gyakorlatilag soha nem volt AMD procim, de az elmúlt évek Intel botrányai miatt úgy voltam vele, lessük meg. Amúgy is mindenhol azt olvastam, hogy játékhoz csak AMD. Semmi gondom nincs vele, megy, működik, villámgyors. Más nem is kell.
[ Szerkesztve ]
-
-
ripla
addikt
válasz
MasterDeeJay #235 üzenetére
Mondom a legdurvábbat.
163,390 forint volt tavaly augusztus közepén, zsír újan, bontatlan dobozban.
Most az Árukereső szerint sehol nem kapod meg 280k alatt...[ Szerkesztve ]
-
-
ripla
addikt
válasz
MasterDeeJay #233 üzenetére
Ez egy 12 magos Ryzen 9, egy 7900X3D pontosan, 4,4 ghz-en.
-
Nem tudom mennyire procilimites, nekem csak egy régi skylakex-em van az egy szálon valamivel ryzen 5600 alatt lehet talán. Ram az 128GB 4 csatorna 4000-ren az biztos nem limitál. 7900XT 1050mv, órajelek gyáriak, TDP-t levettem mínuszba de nem hajtja meg a kártyát az látszik.
[ Szerkesztve ]
-
ripla
addikt
válasz
MasterDeeJay #224 üzenetére
Én is egy 7900 XT-vel tolom, de 4K-ban, és így van 40-50 fps-em, experimental beállításokkal. Mondjuk van mellette egy Ryzen 9-es is meg 64 giga ram.
-
WATERDACA
őstag
válasz
MasterDeeJay #229 üzenetére
Szerintem a gyári draw distance is brutális, az első részbe is már az volt, én elégedett vagyok vele.
-
válasz
Busterftw #227 üzenetére
Fog-ot én is ki fogom lőni de nem teljesen, indoor el van túlozva azt mindenképpen offolom ha lehet. Távolságit azt lehet meghagyom.
WATERDACA
user.cfg-be (nem teszteltem csak találtam neten, még nem írtam meg az enyémbe)
e_ViewDistMin=30 (experimental default is 5 this works at much higher values in the day but breaks lighting at night)
e_ViewDistRatio=200 (experimental default is 180 adds more detail in the distance)
e_ViewDistRatioLights=55 (experimental default is 30 increases draw distance of shadows at night)
r_ShadowCastingLightsMaxCount=40 (experimental default is 32 icreases the amount of lights that gives off shadows)
e_MergedMeshesViewDistRatio=300 (experimental default is 200 increases the draw distance of vegitation)
e_LodFaceAreaTargetSize=0.0008 (experimental default is 0.0006 increases the distance that LODs change)
e_TerrainDetailMaterialsViewDistZ=300 (experimental default is 100 increases the LOD of terrain)**[ Szerkesztve ]
-
Busterftw
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #224 üzenetére
A legnagyobb kulonbseg low-medium kozott van, tehat a medium az kell.
Mediumtol a High-Ultra igazabol csak az arnyekokon es a draw distance-n valtoztat, hatalmas kulonbseg nincsen.En High-ra raktam nativban, motion blur meg a szarok kikapcsolni, illetve config filebol kilottem a fog-ot, pedig az Ultra is megy siman 4080-al, de felesleges.
Tehat High es inkabb felhuztam a draw distanceot. -
-
WATERDACA
őstag
válasz
MasterDeeJay #224 üzenetére
Elkezdtem én is. Eddigi vélemény pár óra után:
Grafika valamivel szebb lett leszámítva a gyári experimental beállítást mert az kenyetlen ocsmány. FSR balanced (WTF???), mblur, dof kikapcsolva már szép, nem értem mit gondoltak a készítők. Ez a játék natívban szép szerintem, bár megnézném nvidia skálázásokkal is. FSR egyértelműen ocsmány de nem is kell használni szerencsére.
A játék sokkal inkább NVIDIA párti, a DLSS szépen néz ki rajta. FSR-ről én is olvastam rosszakat, főleg ennél a játéknál. A gyári beállítások melyik játékban működtek jól mostanában...?
Egyébként az experimental több helyen is csak felesleges fps zabálás, vegetationba pl. majdnem 20%-ot nyersz ultra és exp között, utóbbinál jobb az árnyék generálása a fűnek, és ennyi. Ugyanez az árnyékok, parasztvakítás nagyrészt.
[ Szerkesztve ]
-
Elkezdtem én is. Eddigi vélemény pár óra után:
Grafika valamivel szebb lett leszámítva a gyári experimental beállítást mert az kenyetlen ocsmány. FSR balanced (WTF???), mblur, dof kikapcsolva már szép, nem értem mit gondoltak a készítők. Ez a játék natívban szép szerintem, bár megnézném nvidia skálázásokkal is. FSR egyértelműen ocsmány de nem is kell használni szerencsére.Gépigény nőtt az előzőhöz képest így nem mondanám azt hogy optimalizáltabb mint az első. 7900XT-vel nincs meg mindenhol a fix 60 fps 2560x1600 natívban, igazából nekem elég de szerintem ennél jobban kellene mennie. Az is igaz hogy minden experimentalon van, vissza fogom venni ultrára, illetve úgy is lesz rá millió egy mod. Ascync compute ki van kapcsolva valamiért, moddal kapcsolható vissza. [link] v
A másik gépemen ami egy 10+ éves notebook el sem indult dx12-re hivatkozva pedig szerintem ez még nem valós dx12-t megkövetelő játék, mindegy szokásos hack dll-t beraktam ami ilyenkor átveri a játékot. Elég sok ilyen van hogy kiírja hogy dx12 kell közbe meg a 11.1-es kártyán is megy hibátlanul. Szóval GTX960M (750Ti)-vel is játszható de rosszabbul fut mint az első rész. Lowon sem csúnya, látszik hogy ez egy jó motor, egy modernebb unreal motoros játék meg el sem indul ilyen kártyán de még ha menne is egyel nagyobb kártyával akkor is aránytalanul nagyobb gépigénnyel és sokkal rondábban.
Karakterek, textúrák sokkal szebbek mint az első részben. Animációk nagy részt szerintem rendben vannak bár volt pár furcsább mozgás. Természet az amiben a crytek igen jó még ezekkel a 2D növényekkel is.Maga a játék egy upgradelt első résznek néz ki. GUI (nagyrészt) szerintem rohadt jó lett, annyira hogy szerintem nem is igazán láttam ehhez hasonlóan szépet, igényeset mostanában.
HUD háát azt rendbe kell rakni, túl vastagok a bar-ok, furcsa hogy a gui menük jók de a hud meg okádék.Harcrendszer marad a régi amit nem bánok mert abban is szerettem. Tutorial az kötelező. Mondjuk lehetne fejlődni harcrendszer terén még valami extrém hardcore módban, megnéznék egy totál free aim-ot kardal mint mondjuk a die by the swordnál volt ősidőkben.
Moddolás marad a régi, PTF megoldás működik. Pakolgattam fel modokat jópárat. Színeknek is adtam extrát. [link]
Erős bugokkal nem találkoztam, apróságok vannak csak. Ma már az is ritka hogy ilyen bonyolultságú játék ennyire kevés buggal jön ki.
Szóval eddig nekem jelesre vizsgázott. Eddig azt mondnom nekem az év játéka.Ahogyan az előzőt is saját nehezítéseket alkalmaza fogom vinni azaz:
keresztény módon (paráznaság még kérdéses és helyzetfüggő), csak önvédelemből ölni, semmit nem lopni, kizárólag jót szolgáva. Ha lehet akkor fast travelt nem fogom használni, előzőben is jó volt a hardcore mód bár néha túlzottan nehezítve volt. Aztán lovas íjászat ami mondjuk az elsőben nehéz volt bár itt számszeríjjal talán könnyebb. (bár számszeríj nem éppen keresztény fegyver ha szigorúan akarom venni a dolgokat, nem tudom ez mennyire volt alkalmazva)[ Szerkesztve ]
-
donki
senior tag
Nem az a lényeg, hogy belegyere a harcba, hanem hogy valahogy találj olyan fegyvert, ami sebez is, valamint hogy magasabb szintű legyél mint az ellenfeleid. Nem mindegy, hogy 20-szor kell nyakon szúrni az ellenfelet vagy csak kétszer.
Ha nyolcan rohannak feléd, nem mindegy, hogy sorban lecsapkodod őket, vagy még mindig az elsővel küzdesz amikor már odaért a nyolcadik is.
Amíg nem szintezed túl magad, addig marad a save/reload. -
gyimger
őstag
Kétszer nyertem már tornát és egyszer se tudtak hozzám érni. Kicsit zavaró.
Viszont nemrég el akartam lőni a maradék perk pontjaimat és felvettem azt, amikor imádkozás után ha halálos sebet kapok, visszatölt 25% életerőt. Kipróbáltam, imádkoztam, aztán elmentem túrázni, és egy bandita úgy arcon vágott baltával, hogy rögtön aktiválódott a perk, kaptam egy kis életerőt és az segített nem elveszteni az addigi időt. Elfelejtettem átöltözni harc előtt. -
ripla
addikt
válasz
Roland861010 #214 üzenetére
Attól függ mihez használod. Lopáshoz és besurranáshoz minél alacsonyabb érték kell pl. a zajra (noise), és nem kell feltűnő ruha sem (charisma). A többit még nem néztem, viszont a stream nézésért meglett ez a tolvaj felszerelés is, hát kb. úgy suhanok benne 13-as noise-al, mint egy hűs nyári szellő.
Ha szobát akarsz kivenni vagy sikereket elérni párbeszéddel, akkor meg minél magasabb karizma kell, és nem árt tisztálkodni sem a dézsáknál, mert az igénytelenség rontja az eredményt, szóvá is teszik, és a bűz alapján pl. lopakodásnál is hamarabb kiszúrnak.Amikor az ikon mutat egy befogott orrú öregasszonyt, na akkor érdemes foglalkozni vele.
[ Szerkesztve ]
-
ripla
addikt
Akinek nem megy a harc, íme egy leírás mire kell figyelni.
"A harcrendszer rettentően egyszerű, mégis nehéz elsajátítani. Egy túlbonyolított kő-papír-olló az egész, ahol az ütéseink vagy suhintásaink iránya, a blokkolás, illetve reakcióidő számít, és ezeknek a használata fegyvertől függően változik. Az elején nagyon nehezen áll rá az ember keze, mert a harc lassú, körülményes és semennyire sem látványos, cserébe ha ketten jönnek ellenünk egyszerre, kicsi az esély a győzelemre. Aztán idővel mi is jobbak leszünk, a képességeink és a fegyvereink is, és ha le tudunk lassulni a játék tempójára, akkor elképesztően intenzív harcoknak lehetünk a részesei, akár nagy tömegekkel csatákban, ostromokban vagy tömegverekedésekben. A kulcsszó a lassítani, és igazából ezt kell mindenkinek mantrázni, amikor a feladás szélén van. Mint például én, akinek nem kevés órája ment el azzal, hogy állandóan megettek a nyomorult farkasok, mert nem jöttem rá, hogyha vértet vagy védőfelszerelést hordok a végtagjaimon, akkor annyira minimális a sebzésük, hogy el tudok bánni egy egész falkával félkézzel meg egy husánggal."
Amúgy innen. -
WATERDACA
őstag
Vicces a statisztika lap, ellopott cuccnak veszi azokat, ami egyébként nem "rob"-ként van megjelölve és loot.
Az első résznél is így volt? Nem emlékszem.
-
gyimger
őstag
válasz
Roland861010 #214 üzenetére
A conspicuousness, noise és visibility lopakodáshoz és bűnözéshez legyen alacsony, igen.
-
gyimger
őstag
Alacsony conspicuousness értékkel elvileg nem tűnsz ki nagyon a tömegből. Ha valaki lovagi páncélban masírozik 100-as conspicuousness mellett, akkor ez megesik. Érdekes, de a leggyanúsabb, fekete szerkóknak amúgy alacsony az értéke, pedig lehetne gyanús az is. A legmagasabb feltűnőségi értéke pont a pávatollas 30-as karizmás, olvasószemüveges szettemnek van, pedig a városban lehetne fordítva.
-
-
gyimger
őstag
válasz
Busterftw #209 üzenetére
Én is kísérletezek mostanában. Nagyon fontos a conspicuousness jelző is ahhoz, hogy ne fogjanak rád bűneseteket. A legjobb esélyed akkor van, ha se a lopás előtt, se a lopás után ne járj ott, ahol loptál
Ha ugyanaz a sapka van rajtad, amit nemrégiben elloptak, a faluban rá fognak ismerni.
-
Roland861010
veterán
Annyira nem jött át ez az új DLSS profil.
Nem látok nagy előnyét.
Igaz én csak FullHD-ban játszom.
Az FPS sem nőt. -
donki
senior tag
Egyre bátrabban és szemtelenebbül kezdtem el lopni. A Troskowitz rathaus mellett fényes nappal legugoltam, kinyitottam az ajtót, bementem és a ládát kipakoltam. Senki nem szólt rám. Aztán egyszerre csak elkezdtek az őrök megtámadni. 5 ezer aranyat követeltek de csak három volt nálam, és kimagyarázni sem tudtam magam. Meg akartak billogozni. Durván visszaüt, ha óvatlan az ember.
Ami vicces, hogy pár napot távol töltöttem a falutól, és minden feledésbe merült. -
gyimger
őstag
válasz
Roland861010 #204 üzenetére
A gambeson kicsit bugos, a statok felcserélődtek a Warhorse gambesonéval.
A csuklya nagyon jó, fel lehet hajtani, régen az elsőben erre volt mod. -
Roland861010
veterán
Jól van erre sem kell már időt pazarolni.
-
donki
senior tag
Ez a játék olyan rengeteg sok sebből vérzik, hogy erre nagyon nehéz azt mondani, hogy jó játék.
Viszont a legsúlyosabb hiba, ami elkövethető, az az, ha a játék egyáltalán nem tartja tiszteletben a játékosok idejét. Erről a játékról ez százszorosan elmondható.
Most nagyon felhúztam magam azon, hogy a box meccseken minden szereplővel külön-külön kell beszélni, mégpedig meccs előtt és után. Ami azt jelenti, hogy minden ellenfelet kétszer kell megtalálni, ami néha 10-20 perc reménytelen kutatás. (Meccs után egy pillanat alatt eltűnik, ha nem elég gyors az ember)
Új hozzászólás Aktív témák
gp Hét hosszú éven (és még két héten) keresztül zajlott a magyar sereg által felégetett Skalitz-ből származó Henry további kalandjainak elkészítése – és a hosszú idő hasznosan telt a cseh stúdiónál.
- Házimozi belépő szinten
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Gumi és felni topik
- Megmosolyogtató tárterülettel indít az iPhone SE
- Eredeti játékok OFF topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Suzuki topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...