Hirdetés
- Új bemutatón a Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants Unleashed
- Wizard of Legend II - Jövő hónap elején indul a korai hozzáférést
- Assassin's Creed Shadows - Fókuszban a játék világa
- Megjelenési dátumot kapott a Planet Coaster 2
- Star Wars Jedi: Survivor - Napokon belül befutnak az előző generációs kiadások
Új hozzászólás Aktív témák
-
a_tesz
Korrektor
gondolom ez aztán nagyon fog számítani neki...
egyébként én ajánlanám a suzukit feltétel nélkül, negyedik éve swiftet hajt a család. igaz, hogy előtte négyütemű trabantunk volt 9 évig, és azért van egy kis különbség a swift meg a trabi között a suzi javára. mostanában gondolkoztunk, hogy a swiftet le kéne cserélni egy ignisre, de nem kaptunk jó ajánlatot a swiftért, ezért inkább megvárjuk az új swiftet, hátha.
most nézem csak, a héten frissült az árlista a suzukinál, volt egy kis árkorrekció, hát ami azt illeti, rájuk is fért. a wagonr+ egyébként december végén kikerült a gyártásból, szóval lehetséges, hogy egy-két hónapon belül a maradék autókat elakciózzák.スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
már rég nem a swiftről van szó... a wagonr+ nak igenis jó töréstesztje van, nem veszélyesebb, mint bármelyik másik 5-6 éves fejlesztésű kisautó, az ignis pedig a wagonr+ padlólemezére épül (szépen be is mutatták a totalcarban)
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
jó ezt elírtam, nem érthető teljesen, amit akartam. csak arra gondoltam, hogy az volt jól bemutatva, hogy az ignis a wagonr+ padlólemezére épül...
-SeveN-: akkor te egy yarist, vagy 206ost, vagy corsát se vennél meg, ha egyébként jó lenne, csak mert 5-6 éves tervezés?hát bocs, de erre nem igazán tudok mit mondani...bocs a neved javítottam...
[Szerkesztve]スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
de,egyről beszélünk. viszont hogy ne kanyarodjunk el a témától: az ignis, mint a többi suzuki, megbízható. kevés ilyen autót találni, amelyiknél nem igazán kell izgulni, hogy egyszercsak megáll, és telefon az autómentőnek. ráadásul az alkatrész sem egy horrorisztikus összegbe kerül, mert ugye karban is kell tartani, kopóalkatrészek, stb.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
Szeke, joey7 légyszi nyomassatok törésteszt-linket, régóta kajtatok utána, de sehol sem találtam eddig (allergiás rám a google...) köszi!!!
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
szerintem helytelen, ne szállj ki, csak ne a biztonságot hozd fel ellenérvként... ugyanis úgy lehet objektíven meggyőzni valakit, hogy jó/rossz boltot csinál, hogy minél többen megindokolják alaposan. így szerintem rád is ugyanakkora szükség van, mint bárki másra, akármennyire vagy suzuki-ellenes
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
785 az 5ajtós 1.3mas. de lényegtelen. az ignis már simán autószámba vehető, csak ugye a szokásos hozzáállás: suzuki=swift, ammeg szar meg ripityára törik...na de ez van
szerk: aesir: aki teljes biztonságot akar az haljon meg, ott már elég kevés baj érheti... a tank se jó, mert mi van, ha kilőnek?
[Szerkesztve]スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
-
a_tesz
Korrektor
gratulálok. Nem értem, miért kell folyton ócsárolni a suzukit. Meglepő lehet egyes 14-15 éves gyereknek, hogy valakinek nem az számít, hogy mennyivel lehet menni egy autóval, hanem hogy a lehető legkevesebbe kerüljön mind megvásárláskor, mind fenntartáskor. Elmondanám tehát, hogy 3 éve van a családunkban Swift, méghozzá az éhezőművész 993 köbcentis változat, 53 zabolázatlan vadló erejével a motortérben. Való igaz, a(z óra szerinti) 160-as végsebesség meglehetősen nehezen érhető el vele, de nem is erre találták ki. Aki nem teheti meg, hogy egy 2,5-3 literes országúti cirkáló benzintemetőt vásároljon meg, vagy tartson üzemben, annak egy elgondolkodtató lehetőség.
Fogyasztása: 6 liter 95-ös szuperbenzint tartós (óra szerinti) 140-es tempónál, városban 5,5 liter, országúton 4-4,5 liter 100 kilométerre vetítve. Ráadásul a fantasztikus 77 Newtonméteres maximális forgatónyomatéknak köszönhetően, amely 3300-as percenkénti főtengelyfordulatnál jelentkezik, megtanít gondolkodva vezetni. Mert kedves fiatalok, a vezetés nem arról szól, hogy iszonyat módon ránehezedek a jobb lábammal az alatta lévő fémdarabra, ezáltal a motorból kisajtolva a benne rejlő tartalékokat is, hogy aztán 500 méter múlva a fékpedál határozott lenyomásával gyakorlatilag az egész mozgási energiát felemésszem, és fasza gyerek vagyok. Ezzel most nem azt akarom mondani, hogy én tudok vezetni, mert két és fél éves jogsival ezt nem lehet kijelenteni; továbbá az sem igaz, hogy a fenti okokból az következne, hogy minden Suzuki-tulaj magasan képzett sofőr lenne, mennyi rossz ellenpélda van sajnos...
A biztonságáról annyit, valóban nem egy masszív konstrukció, de a tervezése időpontjában minden vele azonos kategóriájú autó hasonlóan viselkedett a szemből érkező személyekkel/tárgyakkal történő hirtelen érintkezéskor. Manapság ez kevés, ezt aláírom, de hát a Suzuki gyárba sem csak rizset enni járnak azok a dolgos japánok, és bizony az újabb modellek ütközésbiztonsága rendre olyan szinten van, ahogy az elvárható tőlük. Tehát elég nagy butaság lenne a Swifttel és az Ignissel történő esetleges karambol túlélési esélyeit azonosnak hinni.
Egy autó jóságát elsősorban a személyes tényezők határozzák meg. Egy Peugeot 206 nyilvánvalóan kényelmesebb, mint egy Ignis, tehát akinek ez a fő szempont autóvásárláskor, az nem biztos, hogy jól jár az Ignissel. Lehet, hogy szebb is (de ugye ez már szubjektívebb, nekem pl. nem tetszik), és ha valakinek az a fontos, hogy jól nézzen ki az autója, akkor valószínűleg ő is a 206-ost választja. Amennyiben a megbízhatóság a fő szempont, illetve a minél kevesebb pénzből fenntarthatóság, nos ebben az esetben érdemes számbavenni az Ignist. Az alkatrészek olcsók hozzá, és nem is kell túl sűrűn vásárolni hozzá (hogy egy személyes példát mondjak, családunk közeli ismerőse autószerelő, eddig Suzuki volt a szervízének a profilja, és váltania kellett, mert hiába van annyi Suzuki az utakon, nagyon kis forgalma volt, és nem tudta magát fenntartani belőle. Most Fiatokat szerel, és azóta látványosan több munkája van. És ne képzeljétek, hogy csak 15-20 éves Olaszo-ból behozott roncsokat visznek hozzá...)
Azt hiszem ez minden, amit mondani akartam. Ne vegye senki személyeskedésnek, csak elég kétes híre van a Suzukinak úgy általában Magyarországon, számomra érthetetlenül...スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
de azt az egyet értsd meg kérlek, hogy amit te autónak nevezel, azt a topicindító (és még nagyon sokan Magyarországon) nem fogja megvenni, mert a gatyája is rámegy a fenntartásra...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
nem írok hülyeségeket, egy 7es BMW (vagy S merci, vagy mittudomén valami nagy és biztonságos kocsit képzelj ide) biztonságát NEM kapod meg egy Skoda Fabiaban sem. Most az, hogy a tesódnak szerencséje volt, nem mérvadó. Egy eset még nem ad objektív képet egy autótípus biztonságosságáról. Szerintem ezt kár folytatni...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
Ha a passzív biztonságot tekintjük sarokpontnak a kérdés eldöntéséhez úgy, hogy gyári új, jelenleg újautóként forgalmazott kisautókról beszélünk, akkor gyakorlatilag teljesen mindegy, mit választ, mert szinte ugyanazt kapja. Egyedül a Fiat Seicento lóg ki a sorból, de ő meg már öregecske és kicsi utasterű annyira, hogy ne tűnjön fel, hogy kimaradt a felsorolásból. Amióta az autógyárak felfedezték a 90-es évek eleje-közepén, hogy egy vásárlónak fontos, hogy mennyire biztonságos az autója, nem engedhetnek meg maguknak akkora luxust, hogy nem biztonságos autót áruljanak. A Suzuki Swift azért kivétel, mert elsősorban Kelet-Európát célozták vele, bár kapható volt nyugaton is. Továbbá így be tudtak üzemelni egy új gyártósort, ahol később új típusokat is gyárthatnak, amely mind minőség, mind biztonság terén felveszik a versenyt a többi nyugat-európai kisautóval (lásd WagonR+, Ignis, valamint a most bemutatott új Swift, mely már csak nevében emlékeztet a magyar utak rettegett rémétől).
Azzal, amit eddig mondtál, annyi a bajom, hogy én óvakodnék kerek-perec kijelenteni, hogy a Fabia annyira biztonságos lenne. Hangsúlyozom, egy jó tapasztalatból még nem következik semmi. Nem ismerem a típust közelebbről, annyit ugye tudok, hogy Volkswagen csoport márkája, és a magyarok hajlamosak még mindig abban a hitben élni, hogy a Volkswagen=a legmegbízhatóbb autó. Pedig hol vannak már a kettővel ezelőtti Polo generáció legendás megbízhatóságához. De sajnos ez szinte az összes márkára igaz, amelyik régen híres volt a megbízhatóságáról. Ezt adta a globalizáció meg az egyre jobban elharapózó kapitalizmus, köszönjük meg neki de ebbe nem mélyedek bele, mert erősen politika, amit meg utálokスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
volt már törve? szerelő látta? gondolom ha hitelre akkor kereskedőtől jön... 3 és fél év alatt nem túl sok az 54000km, napi kb 25-30km...szerintem. mondjuk arra készülj, hogy hamarosan műszakiztatni kell, az is kiadás tud lenni rendesen + majd a 60 000-es szervíz (mod: vagy mennyi a szervízperiódusa?)
[Szerkesztve]スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
oké, csak gondoltam, nehogy véletlenül kihagyjunk valamit, ami szóba jöhet egy használt autónál. Továbbá hogy állsz ahhoz a kérdéshez, hogy mire lejár a hitel, 10 éves lesz majdnem az autó? Mondjuk nem tudom, milyen konstrukciót ajánlottak a Suzukinál, ha ajánlottak egyáltalán valamit, de tudom, hogy nekünk adtak ilyen ötleteket, hogy akár 10 éves futamidőre is vehetnénk... Na mondom, majd biztos...
Esetleg valami szerelő ismerős? Elképzelhető, hogy észrevenne valamit (persze csak ha van baja a kocsinak, de remélem, a kocsi valós ''élettörténetét'' osztották meg veletek, mert hát ugye ebben a mai világban...)スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz plömplöm #682 üzenetére
Nem fogunk anyázni, legalábbis én nem Lacetti SW-t kipróbáltam, hát, az egyetlen szűk keresztmetszet ott a fantasztikus 1.8-as (és 1.2-esnek érződő) motor. Bár nem tudom, hogy milyen motorral lehet még kapni, de az biztos, hogy azzal a motorral nem megy jobban, mint a Swiftünk. Egyébként korrekt autó benyomását keltette, főleg az árához képest! Ráadásul ott áll a háttérben a General Motors, így aztán kicsit kevésbé zsákbamacska a bolt.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
ezzel nincs is semmi baj. csak ugye Nyugat-Európában vélhetően többet fognak eladni belőle, mint Magyarországon (legalábbis a Suzuki várakozásai szerint), és az a sokezer Swift-vásárló, aki a végletekig elégedett a jelenlegi autójával (többek között mi is), megérdemelnénk egy kis plusz biztonságot meg egy kisebb átverést, mint ahogy a jelenlegi autót kapták. Tudom,a Suzuki se jótékonysági intézmény, de elég elszomorító, hogy a kispénzű embereket így átverik...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz steve@prhw #969 üzenetére
pontosan, elég gyakori eset ahhoz, hogy meg lehessen nevesíteni egy márkakereskedőt, mint ''bűnöst''. szomorú, hogy ilyen egyáltalán előfordulhat...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
FUN? Nem inkább fan?
egyébként szerintem nagyon rendben van az új swift, bár én ''hazabeszélek'', mert jelenleg is suzukink van, és nem is nagyon hiszem, hogy más márkájú autónk lesz a jövőben...スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
mihelyst a nyíregyházi szalonokba is eljut, abban a percben ott fogok sorakozni (akár egyedüliként is, bár ez elég valószínűtlen), nagy Swiftesként eléggé kíváncsi vagyok rá, mit is tud a kicsike
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
A teszttel még pár napot legalább várni kell szerintem, 4-én kezdték el gyártani hivatalosan, azok mennek a kereskedőkhöz, meg a sajtóhoz, szóval még idő kérdése. De szerintem érdemes gondolkodni egy új Swiftben, ha már C2-sen is törted a fejed (meg ha csak egy jó kis autó kell)
szerk: látom megelőztek, de milyen helyesen
[Szerkesztve]スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
-
a_tesz
Korrektor
válasz hobizoli #1137 üzenetére
...és mint tudvalevő, a macska nem ül mégegyszer a forró kályhára, mégha az már ki is hűlt...
Viszont, hogy a témához is szóljak valamit, szerintem elég gáz ez a vevőcsalogató legalsó felszereltségi szint a Swiftnél (jó tudom, divot, téged nem érint ). mert a legkisebb felszereltségűben nincs egy csomó alap dolog, pl fordulatszámmérő, nem sípol, ha bennehagyod a kulcsot, vagy rajtamarad a világítás, kapaszkodók az utastérben (ha én vezetek, jó ha van), ''feltörésbiztos zárszerkezet'' (na ez nemtom mi lehet ). De azért lehet, hogy így is elfogadnám...スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
ezt csak egy (pontosabban kettő) próba döntheti el. az Ignisnél nem volt észrevehető különbség az 1.3 és az 1.5 között, sem papíron, sem a valóságban, szóval ki kell próbálni mindkét motorral
szerk: Integra: ez nem Honda
[Szerkesztve]スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
nekem tetszett a literes swift után, ég és föld, bár azt mondják az okosok, hogy az alsó fordulatszám-régióban nem volt elég nyomatékos, gondolom ezért kellett picit átgyúrni, hogy a teljesen európai (dízelpárti) ízlésvilágnak se feküdje meg a gyomrát
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
előítéletnek hívják, de hát ők biztos jobban tudják, hadd pöffeszkedjenek tovább a '92-es bömösükben... ha meg ugye apuci alájuk rakja a jó verdát, honnan tudnák, mitől lesz egy autó autó?
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Fade_Away #1284 üzenetére
1.) 206-ba ne szálljon be, mert felesleges
2.) yaris 1l-es VVTi motorja 68LE, swift 1l-es Euro3-mas motorja 53LE. másrészt én is gyorsultam már le 1l-es swifttel 1.5-ös civicet (talán '93 vagy '94-es), de havernak két héttel előtte lett meg a jogsija, szóval nagyon nem mérvadó...スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Blagoje #1293 üzenetére
a Jazz tényleg a legjobb autó a kategóriában, sajnos az áráról ugyanez nem egészen mondható el...
a BMWs dologban akkor ezekszerint te vagy az üdítő kivétel, bár látatlanban lefikázni valamit nem szép dolog akkor sem. és hogy egy új swift áráért milyen jó autót lehet venni? hát azt hiszem, ha visszaolvasol, már kitárgyaltuk ezt is..スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Fade_Away #1290 üzenetére
namost, M7 Balaton felé, Érd környékén szép lejtős, meg emelkedős. arra jártunk faterral no meg az elmaradhatatlan 993ccm-es csodával , és hát fater elszunyókált kicsit, én meg mondom, akkor használjuk ki a gyenge forgalom és a lejtők adta előnyöket. 170 volt a vége, de azt az élményt nem kívánom senkinek. a motor talán 6000 környékén járhatott, a tükörben nem láttam semmit, annyira rezgett, a kormány és a sebességváltó egymással harmóniában táncolt, de mint egy őrült, és amikor elmentem egy kocsi mellett, a közben a nagy zajra és rezonanciára felébredő fater elmondása szerint hatalmas döbbenet ült ki a sofőr arcára (el bírom képzelni). na utána döntöttem úgy, hogy 130-cal is odaérünk a Balatonra
aztán amikor haveroknak itthon elmeséltem (akik egy kicsit drágább autóban ''kénytelenek'' utazgatni), őszinte elismeréssel adóztak teljesítményem előtt. leggtöbbjük 120nál már fél a swiftben, pedig a java még csak onnan jön...スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
csak a tényszerűség kedvéért:
a Mitsubishi Colt egy rakás haddnemondjammi. anyagválasztásában a még úgy lehurrogott Suzuki Ignist sem éri fel, egy Chevrolet Kalos fényévekkel jobb nála, pedig az se egy nagy valami... helykínálatban talán igen. a nagyon biztonságos kis háromszögablak elöl is jól kitalált ötlet,csak éppen nagyon sokat takar. ráadásul utazási komfortban is a Swiftünkkel vetekedett... garancia? a suzuki név már önmagában garancia, és nem feltétlenül a baleseti halálozásra kell gondolni... míg ha jól tudom, a Mitsunál az elmúlt tíz(?) évben nem kevés elhallgatott probléma volt. ők voltak ugyanis az egyetlen autógyár, aki nem rendezett visszahívási akciót, de nem azért, mert semmi gond nem volt a kocsikkal, hanem aza múgyis zuhanó presztízsüket nem akarták még lejjebb nyomni. amikor ez kiderült, hullottak a fejek rendesen...スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
beégni? milyen értelemben? ugyanis azzal, hogy Suzukit veszel, máris ''beégtél'' bizonyos szempontból, noha szerintem (meg szerencsére azért még jópár ember szerint) nem lettél kevesebb. de tény, ismerősi körben nem egy suzuki van, swift, ignis, wagonr, nem versenyző beállítottságú senki (rajtam kívül), és érdekes módon mindenki meg van elégedve a kocsijával. az megtörténhet, hogy ennek ellenére egy új modellt elront a suzuki, de lássuk be, elég kicsi rá az esély.
viszont azt is megértem, hogy jelentősebb beruházás előtt az ember/ogre/akárki alaposan tájékozódik, de a jelentősebb hangvételű tesztekre még mindig várni kell, egy hét alatt nem lehet egy autót megismerni.スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1343 üzenetére
ebben egyezik a véleményünk. ilyet szólt ma egy haverom a buszon (aki mellesleg jót röhögött, amikor anno swiftet vettünk): te attila, akassz fel, vagy lőj le, de ez az új swift tetszik. határozottan.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
mért bántanám?
na de komolyan, most állnak autóvásárlás előtt, és elég nagymértékben befolyásolta őket az új swift megjelenése, szóval nem fogok kárt tenni egy potenciális suzuki-vásárlóban, és közvetve a saját hazám gazdaságábanスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Új hozzászólás Aktív témák
- Tőzsde és gazdaság
- Villanyszerelés
- Nem tartja jó megoldásnak az E-magok kerülését az Intel
- Yettel topik
- PlayStation 5
- nVidia tulajok OFF topikja
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Asztalos klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen