Új hozzászólás Aktív témák
-
TitiRii
senior tag
hát ha nekem lenne 2 millám???
tuti nem egy uj kv darálot vennék belőle
lásuk csak 2 milábol futná már:
10-12 éves alfa romeo gtv 2.0 v6 turbora de twin sparc ra tuti
8-10 éves 320 bmw cupéra
5 éves peugeot 306 gti is akad enyiért már talán
szóval én nagyon elgondolkoznék
ha lenen 2 millám
de uj autot?.. kel a ráknakAkinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.
-
TitiRii
senior tag
mivel sose volt 2 millám hogy gyakorlati szintre vigyem a dolgot, ezért valóban csak elméleti szinten van.de amint olyan anyagi hejzetbe kerülök...
de azért egy észrevétel:
aki képes kiadni 2 millát egy autóra, annak valszeg nem okozna problémát a fentartása se, az általam emlitet(benzin zabálo koporsoknak)
akinek olcso közlekedés kell, az vesz egy pasa dizelt fél milla alatt, és havi 15e ft bol eljár vele 1000km eket
iszonyat igénytelenk, nincs szerviz igényük,megbizhatóak.
joformán egy uj kocsi kezdörészletéért kaphatóak.
uj kocsinál meg ne emlitcsem a köelező szervizt..
ja jut eszembe: a ''koporsok'' szervize.. nekem lenne egy alfa gtvm. hozzá se nyulhatna más!
de ettől elvonatkoztatva, egy szerviz ugyan anyiba kerül mind a 2ön(kötelező) ami 30-40e ft ot kostál ha valami bajos akkor azt meg garba cserélik
régi auton meg nincs gar, akkor nem isk ell már márka szervizbe vinni(már aki nem ért hozzá és nem maga szereli) és meg fog lepődni hogy más szervizben egy olaj csere nem 20e ft...Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.
-
TitiRii
senior tag
jo hát
kinek a pap kinek a papné
részemröl Gilera rc600
ha meg lesz minimum 2 millám azonnal Alfa Romeo GTV 2.0 v6 turbo
megbizhatatlan?
csak anyira mint mindegyik másik auto ha nincsen karban tartva és ki van taposva a lelke
ez már réges rég nem ugy van mint 40 ével ezelöt
mindegyik kocsiban ugyan azok az elektronikai cumok vannak(bosh denson stb)
ha az egyikben szar akkor másikbnan is, vagy csak belenyult az ember egy hibásba, ez alapján egy egész márkát nem lehet álltalánosítani
amelyik kocsi meg nicns karban tartva, az szar, márkátol függetlenül.Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.
-
TitiRii
senior tag
hát pedig most kiterithetek neked az aztalra több gyujtás rajzot vagy elektonikus bekötési rajzot, mindenféle márka tipusábol
és meglepödnél hogy kb 4-5 db lesz
megbizhatóság füg egyszer a szerencsétöl(hibás példányba bele lehet nyulni mindenhol) és hogy hol szerelik össze
használt autonál meg csakis az elöélet
pl régen mindenki szidta az olasz autokat
pedigelég jok, semmivel se roszabbak mint a többi, sőőt
de ami ezt a tévhitet elterjesztette iszonyat egszerü, hozzán 80% ban olaszbol behozott hazsnál autok kerültek forgalomba
namár most aki volt olaszba az tudgya, hogy ott nem igazán kimélik a gépeket, megy amedig megy ha nem megy veszünk másikat alapon vannak vele..
persze elöfordulnak konstrukciós hibák,típus hibák, de ezt kellö utána olvasásal ki lehet kerülni.(melyikek a hibásak mi a hiba hogy javítható)
az meg csak tetézi a dolgokat hogy bár sok auto márka van lényegében sok márka egy céghez tartozik
(pl peugeot citroen = PSA ,seat audi vw = vw konszern, sorolhatnám még..ugyan azok a motorok, váltok müszaki fejlesztések, egy - kettő egyedi márkára jellemző müszaki megoldással, csak más csomagolásban) gyujtás és álltalában egyébb elektonikákat meg bosch, denson, és a többiek szokták bele tervezni és gyártani.
tehát ilyen hogy az egyik megbizhatóbb e vagy sem ilyen téren mint a másik, nincs, szerencse kell hogy ne fogjunk ki hibásat, vagy agyon hajtotatt.
Nincs itt semiféle vodoo magicAkinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.
-
TitiRii
senior tag
válasz plömplöm #628 üzenetére
peug 206 1.4 hdi évii üzemanyag költsége: 196.940 ft jelenlegi áron 20.000 kmre lebontva gyári adatokkal számolva
ignis 1.3gc évi üzemanyag költsége 311.350 ft jelenlegi áron 20.000 kmre lebontva gyári adatoklal számolva
114.410ft al jár olcsobban évente elméleti szinten aki a hdit választja
ami a hdi mellet szól: igénytelenebb motor, sokkal megbizhatóbb ,sokkal magasabb életartam(300.000km fölött is akár generál nélkül, vagy még több) joban huz alulrol nem kell anyira pörgetni, nyomatékosabb, azon felül mégis csak peugeot az árkülömbségben nem csak ez foglaltatik benne hanem a kényelem és a felhazsnált anyagok minösége.
kérdésedre válaszolva 8.5 év alat térül meg ha csak az üzemanyagot veszük figyelembe de mivel egy benzinesnek jóal több nyügje baja lehet.. itt most peugeot-suzuki minöséget nem firtatnám(futomü egyébb kopo alaktrészek kötelező cseréje és ezek árai) csakis az elméleti dolgokat vettem figyelembe
ha nagyon elvetemült valaki
akkor felkeresi a bardiauto.hu megnézi melyikhez menyibe kerül a fékbetét,vezérmüszíj,féktárcsa,olaj és légszürő,lengéscsílapító,futomű és kormény szilentek csapágyak,gumiharangok és kiszámolja melyiknek menyibe kerül a fentartása
[Szerkesztve]Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.
-
TitiRii
senior tag
oh ha te tudnád milyen motorok vannak már! csak mind szépen egy széf alján csücsül mert a gazdasági érdekek igy kiványák, amig olaj van addig az vezérli a világot, majd ha nem lesz...
részemről mivel autos suliba jártam ,és jó összekötetése van a vw vel, láttam,ültem személyesen olyan poloban amiben hirehamva se volt az un belső égésű motornak helyette volt hidrogén meg oxigén, ne kérdezétek hogy müködött, csomiban nagy tartályok csövek eletromos kábelek, motort térben mégtöbb és 2 elektromos motor, ugy indult meg a kisauto 4 személyel hogy a hajam fogtam benne, és hangtalanul, és a töltö áramü fékek miatt kb ugy is lassult(nesze neked abs)
már ránézésre is elég jól öszerakot szerkezet volt, nem az az öszedobot kidolgozatlan prototipus jellege volt
és mindez 2002 ben
már réges rég rendelkezésre álna a technologia, ami kiváltaná a belsö égésű motort, az acél karoszériát,és a kerekeket is akár
egyszerüen nincs érdekében senkinek se legyártani egyenlőre(sőt pont hogy pár cégnek embernek van érdekében hogy ezeket ne gyártcsák, gondolk itt az olaj és fémipari cégekre és a gumi gyártókra) miböl profitálnának szegények ha létezne olyan jármű, amiben nem sok fém van benzin se kell bele, és még csak kerekei sincsenekAkinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.
-
TitiRii
senior tag
igen
de azért a japán ipar ellen szoljon
HA egyszer tönkre megy benne valami, vagy garambolos lesz! akkor aztán rabolhatsz bankot is hogy helyrehozd
példák:
toyota starlet(yaris előd) motorház 70e sárhányó 40e lámpa 25e index nélkül index külön 10e elsö lökhárító 80!!e ft ködlámpák nélkül fekete alap szinben(tehát még szinrefujás +) vizpumpa 40e vezérmüszij 12e
és akkor még semmi komolyabb motor hiba nem volt ,mert bár megbizható, ezek is megtudnak híbásodni
összehasonlítás képp:
peugeot 309: motorház 25e lökhárító (GTI, 4DBködlámpával) 50e elsö lámpa 12e sárhányó 16e ft vez szij 8e (1.9 dizelhez)
de bárki meggyözödhet maga is hogy honda,toyota alaktrész árak szemben az europai gyártokével hol vannak
(www.bardiauto.hu)
ezzel szemben a suzuki amit hejben szerelnek össze,kimondottan jó alaktrészárakkal büszkélkedhet!Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- 3D nyomtatott versenypályák
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!