Új hozzászólás Aktív témák
-
a_tesz
Korrektor
válasz Vukocska #1400 üzenetére
ez nyilván még egy gyerekbetegség lesz. ezért kapható nálunk már korábban, hogy mire a ''nagy Európában'' bemutatkozik, az ilyen ''apróságokat'' megszüntethessék (ha minden igaz, október óta ezen dolgoznak)
nagy fogyasztáson mit értesz számszerűsítve? ezenkívül a kézikönyv tesz-e említést bejáratásról?スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
neked csak nagyon halkan megsúgom, egy autóból nem kell általános érvényű következtetéseket levonni minden rossz szándék nélkül, nehogy félreérts!
szerk: helyesírás
[Szerkesztve]スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Vukocska
tag
nagy fogyasztáson mit értesz számszerűsítve?
9-10 liter
Most jottem a szervizbol. Kicsereltek benne minden tomitest. Valamint kozoltek velem hogy a jobb elso fenyszorot is kicsereltek mert beazott, mosas utan allt a fenyszoroban viz.
Szervizbe mondtak hogy eloszor/bejarataskor ne nagyon eroltessuk a sportos vezetest,mert nem tesz jot a motornak. Es eleinte nezegessem az olajszintet szurubben, mert a motor ujkoraban eszi az olajat (minden tipusnal igaz). Valamint 1500-nal vinni kell kotelezo szervizbe. -
Bikeman
aktív tag
Ezt láttad már? Szerintem tetszene neked/nektek, ez szintén most jött ki, eddig egyet láttam itthon, de a németeknél az alapára 9999 ójró, szóval nem esélytelen...
Bővebben: link
Bővebben: link -
Integra
titán
válasz Bikeman #1414 üzenetére
ezt a c2 dolgot még én sem értem, mert a c2 a pug 206, vagyis az azonnal a szemétkupacra vele kategória, oda való és kész.
ezzel a colt-tal meg az a bajom, hogy ez már daimlercrysler, a smart forfour padlólemezén, talán még a motor meg a váltó japán benne
ettől függetlenül érdemes megnézni, legalább meglehet nézni hogyan próbálták a jazz-t lenyúlni
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Bikeman
aktív tag
válasz Integra #1415 üzenetére
Így van...
A Micut talán még japánban is gyártják, bár ezt nemtom.
Arról nem beszéve, hogy egyedibb mint egy új swift, hisz jó sok lesz belőle (mármint Swiftből) pár év múlva...
Ezt legalább majd meg lehet találni a Tecsó parkolójában..
ezt a padlólemez dolgot nem tudtam.. Bár én személy szerint Volvo fan vagyok, de amióta megvette a ford, (közös padlólemezek, meg egyéb) elhatároztam, hogy a mostani utáni gép már nem Volvo lesz.. -
Integra
titán
válasz Bikeman #1416 üzenetére
sajnos a volvo-ban sincsen már sok volvo, régen én is csíptem, főleg mikor még volt nekik a 850R.. na azt élmény volt vezetni a maga brutális kormánycsapkodásával is!
mostani volvo már nekem sem kellene
azt viszont továbbra is fentartom hogy bárcsak már minden sarkon új swift állna, meg senkinek sem lenne rosszabb autója mint egy ilyen ''tömeg'' swift...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
a_tesz
Korrektor
válasz Bikeman #1416 üzenetére
kb 100 hsz-szel hamarabb beszéltük/tem le róla. igazából talán a csomagtartó az egyetlen pont, amiben jobb, mint a swift, de valahogy rám nem tett jó benyomást a kicsike. a tömegéhez képest gyenge 1.1-es motorral valami 2 699EFt-ért nem tudtam észérveket felsorolni mellette. persze ez tavaly júniusban volt, most őszintén megmondom, nem vagyok tisztában az árával, de bennem nev váltott ki még olyan kevés pénztárca-nyitogatási hajlamot sem, mint egy kalos... persze ízlések és pofonok...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Bikeman
aktív tag
-
Integra
titán
kicsit off, de kisautó végülis és bombasztikusan jól néz ki, igazi kis dugó, kemény 700cc-s mocival
subaru r1, ma volt a hivatalos premier genfben
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Archer
őstag
Szerintem jó autó az új Swift, csak az árának kéne kicsit normalizálódnia. Durván 500 ezerrel olcsóbban lehet kapni hasonló felszereltségű C3-ast és annak jóval nagyobb a belső tere és a fogyasztása is hasonló. Egyébként nem fikázni akarom a Suzukit, nekünk is az volt a C3 előtt. Keveset fogyaszt, az ára is jó, csak nem kell vele ütközni.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-
Archer
őstag
válasz luciferc #1424 üzenetére
Én a régi Swift-re értettem, hogy nem kell vele ütközni, de egyébként az újjal sem érdemes. A C3-hoz pedig azt írtam, hogy HASONLÓ felszereltségü, nem ugyanolyan. A klímán kívül van benne minden.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
luciferc
őstag
és elmondod annak a C3-nak a paramétereit, ami 2,5 millióba kerül és hasonló a felszereltsége az új swifthez? ha jól látom a legolcsóbb C3 a citroen oldalán (persze lehetnek akciók, de az a suzukinál is lehet) 2,7 millió. és ebben nincs oldallégzsák, függönylégzsák, elektromos külső tükör stb.
szóval érdekelne az a 2,5 millába kerülő C3
egyik autóvall sem érdemes ütközni, ezzel semmit nem mondtál. -
bali79
tag
Hi!
A Nissan almera Visia Plus akciót nem néztétek?
Légkondival, 5 év garral, 5 ajtóval és talán még nagyobb is mint a Suzuki Swift!
2.750.000 Ft és max. 4,2% THM
Bővebben: link
[Szerkesztve]Mindenre van félmegoldás!
-
a_tesz
Korrektor
Sikerült ma vallatóra fogni a kicsikét mintegy 2km csodálatos minőségű hazai aszfalton. Hát (háttal nem kezdünk mondatot..), nem semmi kérem! Nyoma sincs a régi swiftes zötykölődésnek, csendes, tágas, kényelmes, jól húz, úgyhogy tényleg csak annyit tudok mondani, hogy Suzuki Swiftet mindenkinek!! De lássuk csak egy kicsit bővebben: a beszállás kényelmes, az ülés a régi négyajtóshoz képest kevesebbet tart, bár a télikabát azért befolyásolt valamennyit. A térérzet nagyon jó, esküszöm, a Golf V-öt nem éreztem ennyire tágasnak. Hátul ülve valószerűtlenül nagynak tűnik a kocsiszekrény, kivéve, ha 3 fő foglal helyet, de kérem, melyik kocsiban nincs ez így ebben az árkategóriában? Három fejtámla és biztonsági öv, de hátsó-középső utasnak lenni továbbra sem jó. Igazából még egy S-klasse Mercedesben sem. A műszerfalon egy optikai csalódásnak lehetünk áldozatai, az anyaga ránézésre selymes, puha műanyag, de jaj annak, aki hozzáér! Koppan a köröm, szomorú a vezető. De ez legyen a legnagyobb baja. Ja meg még annyi, hogy az Ignisből gondolkodás nélkül importálnám a kormányt, de akár még a régi Swift ''négyküllős, puha biztonsági kormány''-át is, ehelyett a prospektus által ''uretán kormány''-nak titulált darab műanyag helyett. Persze mindig is mondták, hogy kritikus vagyok a kormányokkal szemben. Pozitívum viszont az üléskárpit anyaga, mely benyomásom szerint bőven túlélne egy 20 éves futásteljesítményt különösebb nyomok nélkül. A csomagtartó alaphelyzetben alig múlja felül az elődét, de variálhatóság szempontjából sokkal jobb annál, gondolok itt a 60-40% arányban dönthető hátsó üléstámlára, illetve a további bővítéshez felhajthatjuk az egészet ülőlapostól, így már hátra 2-3 színestévé befér dobozzal, tokkal-vonóval.
Eztán következett a legjobb rész, elindultunk. Sajnos a kísérőnek épp kezdődött volna az ebédidő, így sietősre fogtam a figurát, nem állítottam be teljesen kényelmesre az ülést, valamint előttem valószínűsíthetően még az én 174 centimnél is jóval alacsonyabb egyén ülhetett, mert nagyon magasra volt állítva az ülőlap, de sebaj. A kormány menet közben egészen megszelídült, hála a már a legkisebb felszereltségi szinten is alapáras szervokormánynak. Ez kell a városi műköröm-fél kiló vakolat-napszemcsi-szoli típusú cicababáknak, akár egy ujjal is gond nélkül tekerhető, bár ezt a manővert azért senkitől sem látom szívesen (nem, még tőlük sem). A váltó remekül kézreesik, és nem is jár hosszú utakon, a tesztautóban lévő 25 kemény km ellenére gond nélkül lehet gyorsan kapcsolgatni, és ahogy összekopnak a fogaskerekek, valószínűleg csak még jobb lesz. A pedálok a régi Swift után kicsit magasan vannak, idő kell, míg megszokja az ember, különösen, hogy a kuplung egész magasan fog. A fék viszont nagyon jó, egyből rá lehet érezni, mennyire kell nyomni a pedált. Se nem sok, se nem kevés, szerintem remek. A motor nem VVT technológiájú, kísérőm magyarázata szerint a Liana 92LE-s blokkját kapta a kocsika, ami máskülönben (furat, löket) megegyezik az Ignisben található ''istálló'' paramétereivel. Az igazat megvallva nem nagyon lehet észrevenni a különbséget, talán csak az 1500 és alatti fordulatszámtartományban, kicsit lomhábbnak tűnik az Ignisnél, de felette minden rendben van, nagyon ráillik a neve, menni akar, és ez nem baj. A rugózása teljesen a mai autók szintjén van, a kritikán aluli úton olyan csendben végezte a dolgát, hogy a szomszéd S80-as Volvója megirigyelhetné, és nem is pattog, érezni azért a 15 év különbséget a nagy elődhöz képest.
Most így hirtelen ennyi jutott eszembe, na meg el is kell menjek, ami még eszembe jut, majd leírom.スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Archer
őstag
válasz luciferc #1426 üzenetére
Pontosan 2,4millióba került az X-es változat, amiben 2 légzsák van és nincs AC, az SX-es 2,6 millió-ba kerül. Én nem kötekedni akartam, annyit mondtam, hogy szerintem túl sokba kerül. A GS-es árán már szinte lehet venni egy Focus Ambientet. Részemről a téma lezárva.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
divot
veterán
Megvan az Euroncap törésteszt: Bővebben: link
És megvan a négy csillag. -
csimpi
csendes tag
CSókolom.. az új swiftnek van már EuroNCAP töréstesztje, ami nem rossz sőt!!! (4*, gyalogosvédelem:3*)
Bővebben: linkTöbb, mint 25 éve vagyok profi festő, mázoló. Tőlem tanulta Donatello, Leonardo, Michelangelo és Szecska mester is a művészeskedést.
-
csimpi
csendes tag
SWIFT-et mindenkinek..
egyébként végignézegettem a kategóriát, és csak a Honda Jazz vanvele egy kategóriábna, és 3*-os gyalogosvédelmet egyik másik sem produkált még rajtuk kívűl... a gyermekvédelem meg szerintem azért jó, mert azért mégiscsak egy kisautóról van szó..szóval ez egy korszerű, kurv@ jó kis autó lett...
szerintem...Több, mint 25 éve vagyok profi festő, mázoló. Tőlem tanulta Donatello, Leonardo, Michelangelo és Szecska mester is a művészeskedést.
-
hobizoli
nagyúr
-
luciferc
őstag
Részedről téma lezárva? bírom az ilyeneket, beböfög valamit, aztán lezárja a témát. Na akkor még gyorsan annyit neked, hogy az X-es változat 2,45 millió + 236000 regisztrációs adó, a Swift GS meg ha jól tudodm 2,95 millió reg adóval, de ha anélkül van, akkor is max fél millió a különbség. És akkor még a a felszereltségbeli különbségekről nem is beszéltünk. Ne csak vagdalkozz, hanem mutasd be, hogy tényleg olcsóbb a Ciroen X hasonlóan felszerelve. Tehát tegyél bele még 4 légzsákot, légkondit, elektromos fűthető külső tükröt, pl. Persze van amit nem is lehet, ha megszakadsz se.
Szóval nem kellene zsigerből ilyeneket írni, vagy támaszd alá az állításod. -
divot
veterán
válasz luciferc #1444 üzenetére
A vitára a válaszokat itt találjátok: Bővebben: link
-
divot
veterán
válasz luciferc #1448 üzenetére
Kb fél éve nézem az autókat, és a C3 is a jelöltek között volt, de a kategória teljes kínálatát jól ismerem. A Swift GS felszereltsége min. egy kategóriával van följebb az árához képest. Más márkákból is ''összeraktam'' hasonló felszereltségű autót, és bizony legalább 3,5millára jött ki az áruk.
[Szerkesztve] -
luciferc
őstag
én tudom, ugyanis én is nézegetem az autókat, bár még legalább 8-10 hónap míg veszünk, de jó képben lenni. nem vagyok és voltam suzuki fan (semmilyen fan nem vagyok kicsi kocsik között), de nagyon rühellem az ilyen benyögéseket mint amit Archer tett.
igazából kicsit bizakodok, hogy az új swift esetleg leszorítja a többiek árait, hiszen ilyen felszereltséggel, jó euro ncap eredménnyel és ilyen árral igen komoly versenytárs (sőt), és ez a 3 millás kategória még nem az, ahol az ember a márkáért magáért kifizet sok-sok 100 ezret. szvsz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Yettel topik
- PlayStation 4
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kedvenc zene a mai napra
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- LEGO klub
- EAFC 24
- További aktív témák...