Új hozzászólás Aktív témák
-
Damage
senior tag
válasz hobizoli #423 üzenetére
Persze! Nem is erre akartam kilyukadni. Arra céloztam, hogy azért látott több német autót lerobbanva, mivel sokkal több ember jár ott (Ausztriában) német autóval, mint franciával. A nagy számok törvénye alapján ez így van rendben...
Jim: a japán autók nagyon-nagyon jók! Félreértettél! A Mitsu is (kivétel az LX200-ast), mert annál egy Ford Ranger is sokkal jobb és egy árkategóriában vannak. (de Mitsubishi Galant 2.0tdi-t ne vegyél)BMW X5-ről beszéltem, nem az 5-ös sorozatról. Ha választanom kellene, inkább egy X5-ösből nézném végig a '' frontális találkát'' egy Laguna-val. A BMW-s lerohadásról: szerintem inkább a vezetőt lehetne okolni ezekért nagy többségében. Személy szerint nekem soha nem volt BMW-m, pár ismerősömnek igen. Nem panaszkodtak rá. Lehet, hogy nem is padlógázzal jártak vele.
Szerk: Paris Dakar.....KTM...milyen gyártmány? Jó...tudom....ez már motor, nem autó, de akkor is
Az első 10 motoros között hány KTM van?
[Szerkesztve]''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
Szeke
senior tag
-
Integra
titán
-
-
yerico
senior tag
válasz hobizoli #1092 üzenetére
Köszi. Tepersz 30 -cal az úton a nyárigumiddal, miközben bőven lehetne normális sebességgel is közlekedni, mivel a téli gumi a hóban is biztosít tapadást, a nyárival ellentétben. A 30-cal száguldozó emberkéket meg azonnal lenyomják az útról a normális sofőrök, az első adandó alkalommal meg fogják előzni, mert csak feltartják a forgalmat. Kész balesetveszély. A lényeg, hogy neked ez jó.
Amúgy a forgalom feltartása büntethető szabálysértés, egy pont is jár érte.
Az is tény viszont, hogy a nyárigumi akármilyen körülmények között jobban tapad száraz úton, még - 30 fokban is, kisebb a féktávolság, stb.. A téli gumi csak havas, jeges úton jobb. Akkor viszont sokkal.
Suzuki kontra Corsa. Nekem Corsám van, szüleimnek Suzukija. Amikor beleültem, komolyan mondom, hogy elkapott a minimálautó érzés. Látványosan olcsó anyagok mindenhol. DE!!! A Corsám megbízhatósága nyomába sincs a szüleim Suzukijának. Valamit valamiért.
Az új Swift a 2.050.000-es árért pedig igencsak nagyon jó vételnek tűnik. -
nagyúr
válasz hobizoli #1127 üzenetére
nem a hó miatt kell téligumi.
hanem azért, mert télen, ha gyorsan hűl a levegő, és kicsapódik a pára, ami megfagy az úton, az csúszik. és az hagyján, de vannak olyan helyek, ahol aztán elolvad, és vannak oylan helyek, ahová nem süt be a Nap, és ott mondjuk megmarad egy 10 méteres szakaszon, na ott a nyári gumi egy kalap szart sem ér.
nem kell ahhoz alpesi országnak lenni, hogy elszállj, mint a győzelmi zászló.Pleased to meet you - hope you guess my name
-
PhilBrick
őstag
válasz hobizoli #1131 üzenetére
Téged még megingatni sem tudunk hitedben, nemhogy meggyőzni.
Azért én is megpróbálom: Kérj kölcsön egyszer 4 gumit felnivel(akár tőlünk is), tedd fel és menj egy kört száraz országúton 5 fok körüli időben! Majd menj a nyáriddal ugyanott! Ég és föld még egy ''téliguminak látszó tárgyal is''!
Ha jól olvasom, nálad a téli gumi, hógumit jelent. Ez pedig nem igaz. -
a_tesz
Korrektor
válasz hobizoli #1137 üzenetére
...és mint tudvalevő, a macska nem ül mégegyszer a forró kályhára, mégha az már ki is hűlt...
Viszont, hogy a témához is szóljak valamit, szerintem elég gáz ez a vevőcsalogató legalsó felszereltségi szint a Swiftnél (jó tudom, divot, téged nem érint ). mert a legkisebb felszereltségűben nincs egy csomó alap dolog, pl fordulatszámmérő, nem sípol, ha bennehagyod a kulcsot, vagy rajtamarad a világítás, kapaszkodók az utastérben (ha én vezetek, jó ha van), ''feltörésbiztos zárszerkezet'' (na ez nemtom mi lehet ). De azért lehet, hogy így is elfogadnám...スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz hobizoli #1092 üzenetére
Hejho!
Nos, en 4evszakossal nyomom, nos.
Nyaron f*s, csuszik, nem tapad, kenodik... brrr.
Esoben, paraban, hoban elfogadhato, mondhatni stabil.
Jeges uton meg hullamindegy, csuszik elfele mint a barom. Hajoval tegnap volt par elmenyem, hogy nem takaritott - de azert foutvonal - placcon ugy csusszantam at pumpalt fekkel a kereszten a piros lampan mint a szel. Egyszeruen igy 0 effekt, lassulas ~0
Havat eldobta a gumma maga elol, de alatta ott volt a fincsi kis tukorjeg. Nem ajanlom az elmenyt senkinek sem. Igaz, nekem most epp szuksegszett van a gepen (Sava - egy fos, de ennyire tellett), mert a tutit (Michelin teli szett) okosan szetszurtak par honapja csepelen... mindet. Ez van.
Ovakodjatok a piros BX-ektol.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
Integra
titán
válasz hobizoli #1226 üzenetére
ebben úgy van megcsinálva, hogy a zárbetétet belülről rögzítik az ajtólemezhez, és a kilincs műanyag része meg kintről fekszik fel az ajtólemezre. vagyis ez nagyon nem az a vw rendszer amit csavarhúzóval betétestül kihúzok egy mozdulattal
már mindegy, két új zárbetét megvesz, rákódolták a kulcsra aztán ennyi.
szegény sárkány már úgy körbe volt törve mindenfelé, hogy nem éri meg rákölteni.
szerencsére még mindig megfordulnak utána, pedig civicből sok van.
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Szeke
senior tag
válasz hobizoli #1247 üzenetére
Akkor te sokkal jobb helyzetben vagy.
Én a babos könyv 4.-5. oldala környékén elakadok, utána nem tudom elolvasni
Amúgy ez az életben semmiben sem korlátoz, kivéve 1-2 szakmát: hivatásos sofőr, műszerész, festő, szóval minden olyan, amihez fejlett(ebb) színlátás kell, nem lehetek.
Van az új Swifthez egy jó sztorim. Olyan kevés benzinnel szállították ki nekünk, hogy a benzinkútig (kb. 3km) se tudtunk elmenni vele!
Hivatalosan legalább 5 liter benyával kéne szállítani, ennek ellenére volt benne vagy fél liter... Ezt szorozzuk be napi 30 kamionnal, kamiononként 8 autóval...
Tudom, ez nem suzuki-specifikus, de akkoris ciki volt.
Az 1.5 GS-t talán én is megvenném, mert annak tényleg jó a felszereltsége.
[Szerkesztve]A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
oceanearth
őstag
válasz hobizoli #2270 üzenetére
hát ezt mondom én is. ez a hegynek fel, hegynek le és 4 liter, odabasz.
fokukac: természetesen de csak hegynek föl, mert lefelé már gurul a hegyről és leállítja a motort, ráadja a gyújtást(kormányzár miatt) és berakja üresbe és várja, hogy elmelegdjenek a fékek
[Szerkesztve] -
nagyúr
válasz hobizoli #2270 üzenetére
4,1, ennyit mértem. namost vagy több benzint adnak a szlovák kutaknál, mint amennyit számláznak, vagy tényleg ennyi...
komplett felvidék-túra volt, városok, tátra, szepesség, szepes vára, vág völgyi várak és városok, pozsony.
[Szerkesztve]Pleased to meet you - hope you guess my name
-
sasa311
veterán
válasz hobizoli #2274 üzenetére
De mintha terveznék, nem? [link]
Amúgy ma láttam egy dízel ignist
szerk: Aztat, már gyártják is! Jól emlékeztem
[link]
[Szerkesztve]
#2 Oceanheart: a dízel swift biztos termelné a benzint
[Szerkesztve]Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
válasz hobizoli #2434 üzenetére
Eddig nagyon vacak autónak találtam a Pözsó 206-unkat, de most hogy ezt elolvasom
Azé, hogy egy zsír új autó nem indul akár -10 fokban, lefullad Meg a fogyasztása sem túl barátságos az 1.2-es dízel motorhoz...
szvsz ez nem lesz nyerő széria. Bár az a 120 hónap részlet nagyon bátorEs mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
nagyúr
válasz hobizoli #2553 üzenetére
nem mindenki gondolkodik egyből abban, hogy hogy lehet megfúrni, meg turbózni a motort...
momentán mind a kettő síma szívómotor. (elvileg)
a golf-ban FSI-motor van.
-------------------
ja, és az integra csak 1,8-as, nem is 2 literes.
[Szerkesztve]Pleased to meet you - hope you guess my name
-
aesir
veterán
válasz hobizoli #2585 üzenetére
Zimbabweben meg semmilyen adó nincs a gépjárművekre
Mi kb annyit fizetünk egy autóért mint a németek, pedig közel sem annyi a jövedelmünk.
Singapore jó példa, hiszen mi is egy túlzsúfolt ázsiai városállam vagyunk, ugyanakkor átlagjövedelemmel mint az övüké.
Nem a regadóval van probléma, hanem a mértékével. Mo ebben is a ló tulsó oldala, legyen nálunk is persze, de nem ártana néha figyelembe venni a kormánynak, hogy mennyit is keresünk.Van saját életem...
-
karyo
senior tag
válasz hobizoli #2594 üzenetére
Csak annyi, hogy magyar állampolgár lennék, és én idehaza szeretnék boldgulni.
De attól még látok, hogy ők mit csinálnak, főként, hogy itt lakom a határ mellett, és
volt/van szerencsém résztvenni a benzin/étel turizmusban, amit épp a nálunk lévő magas adók indukáltak.
A jótól nem bűn átvenni azt, ami bevált.Enjoy the silence.
-
tildy
nagyúr
válasz hobizoli #3332 üzenetére
Az a meglepő, hogy miylen sokáig, milyen frankón nyomta annyival. Nem meggszokott jelenség na.
Ritkán látni ''száguldozó'' suzukist
A régi swiftesek jó része valahogy nem mer országúton 90-el menni, csak 70-80al Mondanom sem kell, mennyire feltartják a forgalmat.
Bár múltkor valami twingósat fogtunk ki tötymörgősen..."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
bobsys
addikt
válasz hobizoli #3336 üzenetére
Nagyon jók azok a GTI stiftek. Múltkor elhappoltak előlem egyet, pedig utolsó szériás volt 96'os évjárattal.
Kérdezni is akartalak, hogy ezeknek a HGT Puntoknak milyen bajaik szoktak lenni illetve saccperkábé mennyi a fenntartása?Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
Snoop-y
veterán
válasz hobizoli #3382 üzenetére
Tanulmányautó tesztek alapján tartott tájékoztatókban többször is elhangzott.
Oké de az a kifutó modell is a kulcs nélküli indítást kivéve minden extrát tartalmazott amit a sport swift.Az új RS-t meg szándékosan nem hasonlítottam vele mert a két autó nem egy kategória.De a régi RS -el gyorsan össze lehet hasonlítani:
Swift sport Clio RS kifutó
3920000 4500000
1.6 , 2.0
Változó szelepvezérlés
125LE 182LE
8,9 ( gyári adat ) 6,8 - 7,2 ( gyári adat )
200 220
Gyári CD
Klíma
Sport Ülés
Sport Kormány
Sport futómű
Dupla kipuff
Könnyűfém felni
Kulcs nélküli indítás ( swift )
Szó mi szó várni kell.Sztem tuti lejjebb viszik az árát.Aki sport kocsit akar annak azért számít az a közel 50 ló meg 2mp különbség .
[Szerkesztve]New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
süti5
őstag
válasz hobizoli #3384 üzenetére
Uhh. A clio williams más kategória. Asszem 220 lóerős.
Napi olyan 5-6-ot szereltek össze belőle svédországban, ahova kivitték a kis 3 ajtós kasztnit, aztán minden létezőt kicseréltek rajta. Csak az érdeklődők kedvéért: két személyes clio, hátul van a motorja, ami 3 literes hathengeres. Igazi büntetőgép, aminek lényegében semmi köze a sima cliohoz, más motor, futómű, minden más.