Új hozzászólás Aktív témák
-
divot
veterán
Jövő héten lefoglalózom én is a kicsikét. Már csak egy kérdés maradt: 1,3 vagy 1,5 GS? (De erre még alszunk néhányat.)
-
divot
veterán
Megnéztem a Totalcar vasárnapi tesztjét, hát nem sok rosszat mondtak. Picit elfogult volt a mi autónk irányában a stáb, de hát ez érthető.
Jövő héten megrendeljük a miénket. -
Barton
senior tag
Üdv !
Na, mentem 60 km-t az új ''szuzimmal'' .
Első benyomásaim :
Futómű : ''kényelmes'' nem sportos.
Kidolgozás/''összerakottság'' : Jó : nem zörög, nem kopog
Motorházban nem sok hely van, csomagtartóban sem
Elég lesz bőven az 1.3-as moci az én ''óvatos'' vezetési stílusomhoz.
Kárpit szép, megy a metálzöldhöz.
''Hifi'' : Egész jól szól, le a kalappal.
A motorhang nem zavaró, nem kellett hangosítani a Simon and Garfunkel számokat !!!
Kicsit olyan ''Tux'' benyomása van, de én nagyon szeretem a Tuxot !!!
Olyan érzésed van, mint ha egy nagyobb autóban ülnél.
Hamar meg lehet szokni.
Jó kis autó lett !!! -
Vukocska
tag
Miutan rendbe raktak a szervizbe, azota belepakoltam 1000km-t (Debrecen-Veszprem-Tatabanya korut)
Semmi panasz nincs ra teszi a dolgat, bar az autopalyan nekem hianyzott a jo oreg kocka Ladam teljesitmenye.
Varosba tokeletes. A Baratnomnek jobban bejon mint amit most hajt (Ford Focus).
Sajnos nem soka meg kell vallnom a kicsiketol, mert lassan vegere er a Lada projectem, ha a KPM is ugy akarja. -
Vukocska
tag
válasz fokukac #1612 üzenetére
Nem altalanositottam hannem a sajatomra gondoltam, amit mar evek ota epitgetek.
Bővebben: link
Ehez hozza jon meg
Szines TV (igaz hogy csak a tv2 rtlklubbot fogja, meg az mtv1-t)
csomagtarto+a 4 ajto elektomos motor nyitja zarja (nem kell csapkodni)
Kesz az uj fekrendszer 2 db fofekhenger (kulon az elso kulon a hatso fekeknek)
Valamint a visszagurulas gatlo (lejto valo elindulaskor nem kell kezifek, ugy indulsz mint ha sik teruleten)
Valamit ha sikerul eladnom nagyapam 3 eves Opel Vectrajat,akkor az arabol nyaron szeretnem kicsereltetni a Lada karosszeria elemeit, sved acelbol keszult elemekre, attervezett oldalmerevitessel az ajtokban. Valamint lecserelem a hatso feliratot egy ilyenre: Lada 2105 1.5Turbo vagy Lada 2105GT,
[Szerkesztve] -
Vukocska
tag
Valaki szamitogephazat moddol en Ladat
[Szerkesztve] -
divot
veterán
Itt van a németországi reklám. Nekem tecc.
Bővebben: link -
a_tesz
Korrektor
jó lenne érteni is
Bővebben: link ilyen is lesz belőle itthon is?...
szerk: fránya link...
[Szerkesztve]スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
divot
veterán
Na és ez? Ezt se utasítanám vissza.
Bővebben: link
Szerk: nem fért be a kép.
[Szerkesztve] -
a_tesz
Korrektor
-
Jam-Master J
aktív tag
Tegnap voltam Suzuki tesztevezetésen...
Wazee, nagyon bejött!!! Elkezdtünk gyűjteni egy 2 ajtósra...J. - Annyit dolgozom, hogy az lassan már az ivás rovására megy...
-
radirpetya
tag
Több ujságban is olvastam róla és mindenhol nagyon dicsérik+ a töréstesztje is naon jó. Szóval teccik
hófehér félfamentes A4-s rajzlapomat hasonló típusú Audira cserélném
-
gézu
őstag
válasz Jam-Master J #1620 üzenetére
2 ajtós?
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
-
divot
veterán
válasz Jam-Master J #1620 üzenetére
Én meg ma nyüstöltem két órán keresztül egy gyönyörű fekete 1,5GS-t.
Érdekes a VVTI motor: 4000-ig elég lusta, akkor viszont feléled, és beleprésel az ülésbe (enyhe költői túlzás ). Az ótópályán 120-án, 5000-es fordulatnál kapcsoltam az ötödiket (tesztautó rulez ), és nagyon szépen gyorsult tovább. 187 volt a vége.
Ami neken nagyon szokatlan volt, hogy nem hallani az index kattogását, ezért néhányszor raftafelejtettem. De ezt majd úgy is megszokom. A hat hangszóró olyan jó közepes szinten műxik: nagyon mély sincs, és nagyon magas sem, erős középtartomány. Szerintem ezt sokan ki fogják cserélni, mert nagy a hangszórók helye, szóval oda lehet igazán jó cuccot berhelni.
Egyébként 130 fölött megjön a motor hangja, de annyira szép, hogy még odalépsz neki. A városban viszont nagyon szépen kiegyenesíti a Demszky-gödröket, alig érezni valamit a szar útból. És a fülkébe sem szűrődik be semmi zaj.
A legjobb az egészben, hogy ülsz egy Suzukiban, és bámulnak az emberek.
Szerintem az autó nem lesz akkor siker, mint az előd, mert nagyon, de nagyon a fiatalokra van hangolva. Ezt a pörgetős stílust az öregek kifejezetten gyűlölik. Szóval a családos, nyugodt életű régi Swift tulajoknak nem fog bejönni.
A tuningőrülteknek, meg a nyomulós fiataloknak viszont annál inkább.
És nekem is. -
cromex
tag
suzuki
-
a_tesz
Korrektor
ezért külön megkövezném a VW-t, hogy kitalálta az ilyen kis hozzátoldások levédetését anno...
faterom állítása alapján amúgy nagyon nem értek egyet egy fentebbi hozzászólásal, hogy csak a fiatalokra lenne hangolva (vagy akkor fater is fiatal az 55 évével ), véleménye szerint idősebbek is bátran elkezdhetik, pedig ő aztán kifejezetten nem hajt sportosan, ''nehogy megbüntessék (sic!)''. bár az tény, az Ignis neki jobban bejön, de ebben azért befolyása van annak is, hogy lényegesen több extrát kapsz az Ignishez ugyanannyi pénzért.
szerk: a régi swift hatványozottabban pörgetős volt, mint a mostani, sokkal jobban kell taposni, hogy menjen, különösen a kisebbik motorral szerelt 1.0 változatot...
[Szerkesztve]スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
divot
veterán
válasz radirpetya #1633 üzenetére
Még javában puhítom a kereskedőket, keresem a legjobb hitelt.
Ami biztos, hogy 1.3 és GS. A szín vagy fehér, vagy fekete, esetleg - ha kibírjuk addig türelemmel - akkor sárga. De nem fogjuk kibírni. -
divot
veterán
válasz radirpetya #1635 üzenetére
Csak az a baj, hogy a Swift per pillanat hiánytermék. Így azért nehezebb.
-
Szeke
senior tag
Nem az a gond, hogy le van védve (bár ez is lehet). Hanem míg a Toyota rendszere intelligensen változtatja a szelepvezérlést, addig a suzukié ''csak'' változtatni tudja. Szóval az ''i'' betűnek műszaki jelentése van, nem csak design.
A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Jam-Master J
aktív tag
válasz radirpetya #1635 üzenetére
Nekem is és az asszonynak is a piros tetszett...
Gyönyörű autó...J. - Annyit dolgozom, hogy az lassan már az ivás rovására megy...
-
Jam-Master J
aktív tag
válasz radirpetya #1635 üzenetére
Miazhogy alkudj? MOndod nekik, hogy nem 2.2 millió, hanem csak 2.05? Azt hittem, hogy alistaár az listaár...
J. - Annyit dolgozom, hogy az lassan már az ivás rovására megy...
-
radirpetya
tag
válasz Jam-Master J #1640 üzenetére
Azaz. Amikor vettem a kocsimat a listaára 8 milka volt. 6-ról indítottam és végül megegyeztünk 6.5-ben. Tehát annyit le tudtam alkudni. Úgy kell odamenni, hogy éreztesd vele, hogy ha nem tetszik amit mond akkor elmész máshoz. Nekem Renaultom van és amikor néztem akkor a Baumgartnernél is néztem de mivel nem tetszett a hozzáállásuk így végül Siófokon vettem meg. Vidéken mindíg érdemesebb autót venni mert ott kevesebb a vevő és ezért nagyobb engedményekre is hajlandóak. Az mondjuk nem tudom mennyit számított, hogy kp-ben kifizettem az egészet. Valószínűleg sokat
hófehér félfamentes A4-s rajzlapomat hasonló típusú Audira cserélném
-
Szeke
senior tag
válasz Jam-Master J #1640 üzenetére
Minden autó árából, az újéból is lehet valamennyit alkudni - az ár nagyságától függően. Ilyen swift esetén el tudom képzelni, hogy adnak hozzá + gumit, esetleg riasztót, ablaksötétítést, más alufelnit, vagy hasonlót. Ez lényegében alku a kocsi árából.
A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
Jam-Master J
aktív tag
Szerintetek egy 2.05 milliós Suzukiból is lehetne? Mennyit?
J. - Annyit dolgozom, hogy az lassan már az ivás rovására megy...
-
Szeke
senior tag
válasz Jam-Master J #1644 üzenetére
Hát abból olyan sokat sajnos nem fogsz tudni mert olcsó, kicsi rajta az árrés, a kereskedő pedig minuszosan azért nem szeretné eladni. Plusz szőnyeggarnitúra, riasztó, kresz tartozékok, esetleg forgalombahelyezés költségei. Ez a reális, ennél több nem nagyon. Vagy nem kérsz az újból kedvezményt, hanem jó áron számoltatod be a régit. Ez is egy megoldás.
A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
radirpetya
tag
válasz Jam-Master J #1644 üzenetére
Szerintem abból alkudni már nemigen tudsz viszont próbálj meg minnél több extrát belerakatni.
Pl: légkondi légzsákok könnyűfémfelni fűthető ülés tolatóradar ilyesmik.hófehér félfamentes A4-s rajzlapomat hasonló típusú Audira cserélném
-
Vukocska
tag
Nekem is piros van. Es ma 26 napos
Megtett km-k: 10780km. Semmi panasz ra teszi szepen a dolgat.
Bar a jobb hatso futomu furcsan zajol, multkor fold uton odacsaptam az aljat. -
Vukocska
tag
Nem eliras. Sajnos hajtos honapom van/volt.
Nem vagyok mikulas, robbantasvezeto/szallitamanyozasi igazgato vagyok egy Epuletbonto KFT-nel, es minden robbantast engedelyezni kell az adott banyakapitanysagoknal. (Miskolc,Szolnok,Tatabanya, Veszprem) A Telephely Debrecen.
Volt olyan het hogy a 7 napbol 3 szor kellett megtenni a Debrecen Tatabanya Veszprem Debrecen korutat (engedelyeket csak szemelyesen lehet atvenni ).
Robbanoanyag szallitaskor engedelyt kell kerni a zsaruktol (csak pesten)
Robbantas utan megszervezni a tormelek elszallitast, ide-oda rohangalas.
Valamint mivel a rendorseg dragan zarja le az utakat igy nekunk kell megoldani azt minden robbantasnal (napi 20-25 robbantas). (Osszes lehetseges utvonalra embert kell allitani aki megallitja a forgalmat.(Ha 4 szemelynel tobb kell akkot tobbszor kell fordulni) Ha ezzel kesz akkor irany vissza megnyomni a gombot.
Munkasokat haza kell hozni es reggel kivinni a melohelyre.
Meg a kert vegeben levo pottyantos budiba is kocsival megyunk
Ui. A ceg fizeti a benzint. -
divot
veterán
Ezt itt fotózták Budapesten.
Bővebben: link
Új hozzászólás Aktív témák
- Cyberpunk 2077
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Főzőcskés topic
- Fujifilm X
- Autós topik
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Hardcore café
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Renpho talpmasszírozó
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!