Új hozzászólás Aktív témák
-
plömplöm
őstag
Hát, nemtom. Lehet. Nekem egyik sem az esetem, bevallom. De egy jazz az egy jazz, eddig csak jót hallottam róla. Én remélem, hogy beválik az új swift, végülis nekem az előzőfélével sem volt semmi bajom addig az egy évig, 1,3GLSsport, 3ajtó, csárga, fekete ablakok, váúcs , sőt, valójában meg is szerettem picit, csak hát ugye kinőttük.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
knajf
senior tag
jó a suzuki jó... van belőle 2 és semmi prob és ha nem töröd meg akkor a világ legjobb autója
keveset fogyaszt és fürge és a bátyám van hogy napi 350km és semmi gond még a gyorsulással se (se az 1.0 se az 1.3)
ergo fényévekkel jobban megy egy 9 éves swift mitn egy trabant és még kevesebbet is eszik!a régi rendszerből a megbízhatóságom: http://users.atw.hu/phmegbizhatosag/phtabla.php?nev=knajf
-
knajf
senior tag
up már...
a régi rendszerből a megbízhatóságom: http://users.atw.hu/phmegbizhatosag/phtabla.php?nev=knajf
-
sakál
tag
divotnak, és az új Suzu-ra vágyóknak :Bővebben: link
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]A szépség az eszed rovására megy
-
gabe_
őstag
Az autó-motor újságban már olvasható az új suzuki bemutató...
Sovány szakácsban sose bízz!
-
Volu
tag
Akinek 1.0 Swift van, attól kérdezném, mennyit fogyaszt neki?
Gondolkodom egy ilyenen, mert olcsó és szinte csak városban haszálnám, ott meg talán még nem ütközik ki annyira a lomhasága.''A számítógépező csajok strasszkövekkel díszített iPodot akarnak és macska formájú USB-memóriát, ami bedugáskor nyávog''
-
gézu
őstag
Nyáron csak város 5.5 - 6l,télen 6 - 6.5l .Országút max 100-as tempóval
4.5 - 5l.120-140-nél 6 körül.Persz ez függ a vezetési stílustól,ezek az
értékek közepesen dinamikus stílusú vezetéshez tartoznak.If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
-
kymco
veterán
Nekem 1.3-as volt, és a három évre az átlagfogyasztás (tél-nyár; rövid út-hosszú út; autópálya-belvárosi tötyörgés....) 6 liter 100 km-en. A csúcs télen volt azt hiszem 7,5 literrel a minimum pedig 5 liter volt. A ''szélsőséges értékek'' közel 1 tank benzin (kb 30-35 liter) elfogyasztásának átlagát adják.
www.refujvaros.hu
-
csibor
őstag
Nekem az 1.0-es kb 5.5l, fogyasztot 100-as tempóig.Az 1.3-as sedanban viszont csalodtam nekem átlag 7.5l fogyasztot,kicsit sokallom mert a jelenlegi autom 8l-es átlaggal jőn ki áll klima hasz mellet.
-
divot
veterán
Az Autó-motorban leírták a műszaki adatokat. Köszike.
Ez viszont már tényleg egy teszt, magyar sofőrrel, magyar utakon, magyar Suzukival... Bővebben: link -
szucsi
őstag
Törjék, törjék!
Lássam végre, hogy mi marad belőle(m). -
csimpi
csendes tag
NA mi van???
Mindenkinek ajánlom az index forumában az uj suzukisat....
Bővebben: link
itten van már egy-két ember aki vezette, plusz meg is rendelte...Több, mint 25 éve vagyok profi festő, mázoló. Tőlem tanulta Donatello, Leonardo, Michelangelo és Szecska mester is a művészeskedést.
-
divot
veterán
Törészteszt nem volt.
Két dolgot nem hittem volna életemben: 1., hogy valaha Suzukira fogok vágyni, 2., hogy valaha beszeretek egy fehér autóba. Ma mindkettő megtörént.
Szóval a fehér Suzuki GS alufelnivel egyszerűen gyönyörű. Annyira mokány, izomgolyó hatása van, hogy nem is tudom leírni. Szemből úgy néz ki, mint egy rallyeautó. A feleségem szerint egy Ignis Sport és egy Mini Cooper keveréke, méghozzű úgy, hogy mindkettőből a legjobb részeket őrizte meg. Nagyon szép az kf. félni, épp eltalálták a túlzottan csicsás, és a semmitmondó háromküllős közötti arany középutat. A hátrafelé szűlülő ablakok miatt pedig olyan a hatása, mintha rárobbanna az útra. Telitalálat.
Belső: harmonikus az egész, a középkonzol olyan szépen illekszkedik az autóba, hogy az magasabb kategóriákat idézi. Nagyon szépek a fényei, bár nappal ez nem igazán tudott érvényesülni. A műszerfal a sportos hatást erősíti, a középre helyezett digitális műszer könnyen leolvasható, ez mutatja a pillanatnyi fogyasztást is. Az Üllői úton kerültünk egyet, mentünk 30-al és 80-al is, semmi zörgést, illesztési neszt nem hallottam. (Persze csúnya lett volna, ha ennyi idő alatt... ).
Az 1,5 VVTi-t próbáltuk ki. 3000 fölött kezd igazán húzni, akkor viszont nagyon megindul. Ripsz-ropsz százon vagy, ezzel az autóval nem lesz egyszerű betartani a sebességkorlátozásokat. A fogyasztást figyelve 60-nál 3,5 litert, 80-nál 4,2-t evett ezen a szakaszon, szóval biztosnak tűnik a gyárilag megadott városi 8 liter.
Az autó hangja alig hallható, 80 körül annyit észlelsz csak, amennyi ahhoz kell, hogy élvezd a gázadást. Alapjáraton pedig semmit, de tényleg, meg se rezdül a kasztni. A suzukis fickó mesélte, hogy jött egy tag a régi Swiftel tesztvezetésre, és a GLX-ben lazán ráindított mégegyszer...
A módosított hátsó felfüggesztés miatt egyáltalán nincs Ignises pattogás, nagyon kényelmes volt utazni is az autóban.
A hat hangszóró nagyon szépen szól, halkan is betölti a teret a zene. Mivel azonban elől és hátul is elég nagy hangszórók vannak, lehet döngetni is a mjúzikot. És nem torzít, mivel a nagas hangoknak ott a két kisebb hangszóró.
Beülttem a feleségem mögé. Ő 170cm, én 183, mondtam neki, hogy állítsa be az ülést úgy, ahogy az neki a legkényelmesebb, és így sem ért hozzá az összezárt térdem az első ülés hátuljához. És a fejem sem a plafonhoz, pedig most égnek van zselézve a séróm.
20% befizetésével havi 40K/72 hónap lenne a részlet, de ennél egy másik kereskedőnél már kaptam jobb, 38,5K-s ajánlatot is. Rossz hír, hogy a kanáris sárga és a gránát narancs metál csak májustól lesz elérhető, mivel ezek kísérleti színek. A fekete nem tetszik, és a sötétkék sem szép. A zöld kiábrándító, bár volt, akinek nagyon tetszett a nézelődők közül. A piros GS-ben szép, csak gyaníthatóan abból lesz a legtöbb. A sötét ezüst metál inkább nagyobb autóhoz illene, de a világos ezüst nagyon dög a kf. felnivel. A fehéren pedig meglepődtem, hogy mennyire jól áll az autónak. Na most vagy várunk májusig türelmesen a gránát miatt (nem hiszem ), vagy fehéret veszünk.
Ja, és a GS-ben 8! légzsák van.
Egy nagy hibát viszont máris tapasztaltam, és nem értem, miért nem oldották meg: az utasoldali légzsák nem kapcsolható ki, tehát előre nem lehet gyerekülést tenni nyugodt szívvel.
Na így hirtelen ennyi. -
a_tesz
Korrektor
véleményem szerint a gyerekülésnek hátul a helye.ha valaki menet közben akar igazítani a gyereken, inkább álljon meg. nagyon merésznek tartom azokat az anyukákat, akik a kormánytól elhajolva menet közben cumiztatnak stb...
20% befizetésével havi 40K/72 hónap lenne a részlet
mennyinek a 20%-a? és thm mennyire jönne ki kb?スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
divot
veterán
Az autó ára 3.020.000 Forint. 20% kezdő 604.000 Ft. + 55.000 forint üzembehelyezési = 659.000 Ft kezdő befizetés. A kölcsön összege 2.416.000 Ft. Törlesztés: 40.568Ft/72 hó.
Így a THM = 6.62%.
Viszont ugyanilyen konstrukcióban egy másik kereskedőnél 38.500 Ft. a törlesztés, tehát még jobb a THM. -
divot
veterán
Ezér csinyáltam tesztet
-
-
kymco
veterán
Ebben igazad van, de a szemkontaktus a hátsó ülésen nehezebben oldható meg, ami viszont elöl pofon egyszerű. Hátul egy kicsi elég magányos tud lenni, elöl pedig látja az anyát. Ebben a korban pedig ez sokszor elég a teljes nyugalom eléréséhez. Ez pedig közlekedésbiztonság szempontjából elengedhetetlen.... ugyanis már vezettem fülsüketítő visitás közepette, meglehetősen zavaró volt....
www.refujvaros.hu
-
a_tesz
Korrektor
innentől ez már gyereknevelés, amihez látszik, hogy én nem értek egyetértek, hogy a csönd szükséges a nyugodt és biztonságos vezetéshez, de az optimális szerintem az lenne, hogy apu vezet, anyu meg hátul elvan a gyerekkel. a mai világban ugye szép is lenne, ha mindenki így ráérne. ebben a megvilágításban viszont aláírom, hogy nem lenne rossz, ha minden autóban kikapcsolható lenne az utasoldali légzsák, de nekem akkoris idegen a gyerekülés az első ülésen (bezzeg ha majd apa leszek... )
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Jam-Master J
aktív tag
7végén megyünk kippróbálni az új Swiftet...juhéjj...
Anyósom megdobott egy kis lével, úgyhogy ha bejön, megvesszük...szerintem nagyot nem fogunk csalódni (fél éve adtuk el a Swiftet, meg is sirattam).J. - Annyit dolgozom, hogy az lassan már az ivás rovására megy...
-
Szalma
őstag
(Anyósülésre gyermekülést szerintem háttal nem szabad tenni. Egy háttal bekötött csecsemőnek/még gyenge izomzatú kisbabának a ''legjobb helye'' baleset esetén a hátsó traktusban van... NCAP (nem euro) ajánlás egyébként...
Az újabb fajta háttal (is) bekötős ülések jellemzően olyanok (Bébé és Römer is), hogy gondosan támaszkodnak/ékelődnek az előtte lévő ülés hátához. Ez a műszerfalnál nem tud összejönni. Borulás esetén ugyanis nem tudja csak az öv megfogni az ülést. (Leesni nem fog, de ''fityegni'' azt igen...)
Gyerek hátul.)
Szeretettel:
Szalma
szerk.: Mondatérthetetlenség...
[Szerkesztve] -
luciferc
őstag
jobbra fel...
-
Integra
titán
ez így jól hangzik
gyerkőc ülés ügyben: az ideális pozíció, hátsó üléssor középen, menetiránynak háttal.
azt hiszem a laguna-ban van így megoldva az isofix rögzítési pont is, már amiről tudom is hogy megoldható a rögzítés....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
bandiras2
senior tag
Ezt most találtam, bocs ha már volt
Megunta a Suzukiját? Cserélje le újra!
Lökhárító elöl-hátul színre legyen fújva!
Az immobilájzer már benne van a 'slusszba'
Sohasem fog csalódni a Wagon R+ -ba.
Beletettek ezer extrát, többet is mint akart
Leverheti félgázzal az egész Párizs-Dakart!
A sok extrából kettot is kiemel a sajtó:
Forgatható kormánykerék, kinyitható ajtó.
Ebben már nem pótkerék van: olyan, mint egy airbus
Jár hozzá egy felfújható full pót-WagonR+.
Hegymenetbe nem szarozik, simán ez a nyero
Ahogy tombol alatta a tizenhat lóero.
Sík terepen is odab*sz: gyurodik az aszfalt
Ha gyorsan tolod feltépi a matchbox-terepasztalt.
Kirándulás? Erre lett a 'kocsi?' kitalálva
Utazhatsz bent négykézláb, guggolva vagy állva.
Ülés nincsen benne, ez már futurizmus
Hogy is nézne az ki, hogy ül a turizmus?
Hely van benne boven, pótolja a házat
Csak ne menj vele messzire mert százon eszik százat.
Két sajátossága még: az ''izomero-szervó'',
Meg a klímarendszer: ''ablakfüggo thermo''.
A kesztyutartójában van egy titkos button
Aztat kell megnyomni ha lerohadsz az utton.
Akkor a muszerfal kiírja hogy:''csocsi''
Mert ebbol az életben nem lesz már kocsi.
Egy esélyed van még: a szupertitkos kódja
De nehogy elhidd, hogy a problémád megóggya.
A hibamentesítot aktiválnád vele
Igen ám kistestvér, de hogyan írod bele?
A WagonR+ -ban az a tuti üzlet
Hogy van hozzá titkos kód, de nincsen billentyuzet.
Most aztán szarban vagy; nézel jobbra-balra
Hirtelen új message jön a muszerfalra:
''Szeretnék neked egy jó tanácsot adni
Indujjá el gyalog vagy itt fogsz megrohadni''.
Ha WagonR+ -t vásárol számoljon a sokkal,
A kockázatokkal és a mellékhatásokkal.
Amióta gyártják rajta ül az átok
Már a szlogen mögött nagy átk*rást látok.
Gazdaságos motor meg metálfény kaszni
SUZUKI A MI AUTÓNK, meg is lehet b*szni!A társadalom amely az egyenlőséget a személyes szabadság elé helyezi, egyiket se fogja elérni. A társadalom amely a személyes szabadságot az egyenlőség elé helyezi, mindegyikből bőségesen részesedik. Milton Freedmann
-
a_tesz
Korrektor
válasz bandiras2 #1395 üzenetére
Bővebben: link
nem baj, már úgyis régen voltスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Vukocska
tag
Nha megvettem ezt az uj ''csodat'' mivel a Ladam darabokban van, megjott hozza a svedacel, amibol keszulnek majd az uj karosszeria elemek, valamint elkeszul az uj fekrendszer (ket fofekhengerrel (elol-hatul), hutott tarcsa fekek negydugattyus feknyereggel (elol hatul), es egy nagy ujitas, a visszagurulas gatlo aminek a segitsegevel emelkedon is ugy indulhatsz el mint sik terepen (fekpedal felemelese utan elore beallitott idotartalmig megtartja az autot, nem kell se kuplung se a kezifek (kivancsi vagyok a KPM mit fog hozzaszolni).
Nha terjunk vissza a Swift II-re.
2 napja van nalam.(1.3 GS) Eleg mozgekony tipikus varosi auto nagy fogyasztassal, csendes, elol kenyelmes, hatul meg nem utaztam vele. A muszerfal anyaga lehetne egy kicsit baratsagosabb/puhabb. Felek hogy ksobb aozke elkezdenek zajongani. Valamint az elso szelvedonel ket oldalt nem kellett volna az a ket fekete muanyag elem.
Kicsit lanyos auto, nem baj ha kesz a Ladam vagy eladom vagy jo lesz baratnomnek (bar neki ott a ceges Focus).
Tanacs: amikor atveszitek nezzetek meg jo alaposan, a motort is. Az enyem most szervizben van,mert morotbol orran-szajan csopog az olaj.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Starlink
- Horgász topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Automata kávégépek
- Android szakmai topik
- Foxpost
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...